@ Jela Haha wat komisch mijn vriend weet wel dat ik op deze site van alles lees maar dat ik zelf ook schrijf weet hij niet.. zal hij wel zeggen ´wat een flauwekul..´ haha En wat betreft het (wanneer) vertellen.. Daar zijn wij ook nog niet helemaal uit, we wachten sowieso tot de echo en dan vertellen we het in eerste instantie alleen aan onze ouders en broers/zussen.. als er nog niet veel te zien is dan vertel ik het met 12 weken op het werk.. Maar ik heb nu al (eigenlijk al een anderhalf week) een erg opgezette buik dus ben benieuwd hoe dat gaat.. als het goed te zien is kunnen we er niet onderuit denk ik.. we weten al wel hoe we het gaan vertellen jullie dan?? @ Kimmytje Bedankt voor de uitleg vind het wel raar dat ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid.. dan kun je nog niet eens zwanger zijn maar goed fijn te weten dat we in de 5e week zitten.. heeft internet het toch goed haha En ik hoop ook dat jullie ook snel zwanger mogen zijn!!
O en Jela.. nog even antwoord op je vraag haha.. nee niemand weet het nog.. alleen ik en me mannetje en bij jullie??Wil eerst even saampjes aan het idee wennen en vind het sowieso te pril om nu al aan iemand te vertellen.. Bij ons weet ook echt NIEMAND dat we bezig waren dus.. Ik ben net vrij van me werk en had de verloskundige willen bellen voor een afspraak, kun je maar tot 12.00u bellen bel morgenvroeg dus maar
De opgezette buik had ik ook de eerste week, nu is die weer een heel eind weg. Op zich is de mode wel hier en daar wat wijde truitjes dus dat komt goed uit Schoonouders willen we dus verrassen met uiteten zoals ik omschreef in vorige bericht. Mijn ouders weet ik nog niet wat speciaal is om te doen. Mijn jongere zus heeft namelijk al een kindje en is nu uitgeteld van de tweede, dus zo heel bijzonder moment zal het niet zijn. Maar dat is meer mijn eigen idee erover, ze verwachten het ook al wel namelijk. Bij mijn zusje was het een grote huil bedoeling van vreugde, ik ga er vanuit dat dit bij mij echt niet zo zal zijn. Bij vrienden wil ik ons album van het trouwen laten zien en dan helemaal achterin de test plakken ofzo. Of het filmpje van trouwen laten zien en dan er achteraan wat monteren. Misschien doe ik dat wel bij mijn ouders trouwens, dat is dan wel een verrassing.
wat leuk dat fantaseren over het vertellen! Ik vind het wel een heel leuk idee Jela van die beschuit met muisjes. Als ik zwanger mag worden dan pik ik dat idee misschien wel van je Dan nodig ik ouders en schoonouders uit voor het avondeten en serveer ik beschuit met muisjes als desert! Haha, ok, wacht eerst die positieve test maar af......
Oh wat spannend allemaal meiden! Ik kan ook echt niet wachten om het te vertellen. Weet nog niet na hoelang of wanneer, dat zullen we wel zien eens het zover is. Eerst nog zwanger geraken. @ Jela, wanneer ben je getrouwd? xoxox
@ Jela Dat is ook een leuk idee inderdaad om het te vertellen En ik weet cker dat ze bij jullie net zo leuk zullen reageren als bij je zus!! Dat moet wel, is toch bijzonder dat jij nu in verwachting bent van je eerste @ Kimmytje Hier doen we meestal als het kindje geboren is als ´traktatie´ aan de visite beschuit met muisjes.. muisjes is een soort hagelslag (in het rond) en als het een meisje is dan zijn de muisjes wit met roze en als het een jongentje is dan zijn ze wit met blauw @ tara de positieve testen komen wel.. wacht maar af, we gaan nu misschien wel achter elkaar met ons ´clubje..´ hoe was je laatste schooldag? Lekker denk ik om nu klaar te zijn Ben benieuwd naar je test morgen liefs
beschuit met muisjes voor Kimmy Uhhh.... suikerbonen?? Laatste schooldag ging goed! Heb nu alle opdrachten voor school ingeleverd en goedgekeurd. Nu alleen nog wat stageopdrachten. Daar heb ik nog een paar weken voor.
Heb ik nog nooit gezien die muisjes hihi! Ziet er wel heel erg leuk uit! Hierbij een foto van suikerbonen. Vanbinnen zit chocolade(cream) en je kan het in alle kleuren krijgen. Dit komt dan in mooie verpakkingtjes en word afgegeven aan het kraambezoek
hmmm, die zien er ook lekker uit Helaas meiden, ik ben vannacht weer ongesteld geworden Precies twee weken na die paar druppels bloed, dus denk dat het mijn eisprong is geweest. Nou, ik ga even flink balen.
@ Kimmytje Dat ziet er ook leuk uit.. haha wat grappig dat dat zo verschillend is @ tara O.. Balen meis.. Ik had zo geduimt voor je, het enige wat ik er altijd positief aan zag was dat je dan tenminste duidelijkheid hebt en weer verder kunt.. anders blijft die onzekerheid!! Nou hier verder weinig nieuws.. gister voor de verandering bijna niet misselijk geweest (de laatste 2 weken elke dag met vlagen en gister niet) alleen blijf ik een zere onderrug houden en een ongesteldheidsgevoel en daar voel ik me een beetje onzeker over.. Ik klaag absoluut niet maar het maakt me onzeker omdat ik steeds denk ´Het zal toch niet waar zijn dat het gaat doorzetten, die ongesteldheid..´ Stom eigenlijk.. eerst maanden van onzekerheid of het wel gaat lukken enz enz.. en nu is het zover en maak ik me daar weer druk om.. maar dat zal misschien iedereen wel hebben de eerste weken Ik heb zondag gelijk het 9 maanden dagboek van Paulien Oud besteld en die krijg ik vandaag thuis als het goed is dus dat maakt het al wat echter.. kan het nog steeds niet helemaal bevatten Sorry voor me gezeur, misschien wel het laatste wat jullie willen horen maar moest er even uit.. Veel liefs anoniempje
Zeur maar lekker hoor anoniempje. Heerlijk als je daar over kan zeuren Maar ik kan het me wel voorstellen hoor, je krijgt het mooiste geschenk dat er is dus dan is de onzekerheid groot of het wel bij je mag blijven. Maar wat ik zo gelezen heb is het heel normaal om die klachten te hebben en dat ze er soms wel en soms niet zijn. Het gaat vast helemaal goed komen! Super leuk dat je dat boek heb besteld. Lijkt me ook super leuk om dat bij te houden. Het is inderdaad fijn dat ik weer een nieuwe ronde in kan en niet steeds met negatieve testen blijf zitten. Maar baal er wel van dat het weer zo'n lange cyclus was. Ga misschien deze maand toch weer eens Etos pillen proberen.
Tara slim idee Etos zwanger pillen, ik ben er zelf wel van overtuigd dat dit een positieve invloed kan hebben! Wat jammer dat je ongesteld bent geworden van de ene kant, maar wel een opluchting want je cyclus werd zo lang. Volop aan de klus deze keer zodat je hem niet gaat missen Suikerbonen ziet er echt heel sjiek uit zeg! Mooi!! Dat kennen we hier weer niet Anoniempje het is heel normaal dat ongesteldheidsgevoel, dat is vooral in de eerste dagen. Ik had meer het middenpijn gevoel van ovulatie i.p.v. ongesteldheidsgevoel. Het boek van Pauline Oud heb ik vorige week ook gekocht, het is echt heel mooi! Je hebt ook meerdere versies, zoals opa en oma en het kraambezoek, baby's eerste jaar etc. De lay-out is prachtig, lekker speels en vrolijk. Kimmytje zit jij inmiddels weer in de afwachtende fase denk ik he? Wij zijn getrouwd 23 april dit jaar. Het was geweldig! Lady85 hoe gaat het met jou?
@anoniempje super, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. ik denk dat we nu allemaal wel gaan volgen. die suikerbonen kennen ik ook wel hoor. die krijg je vaker aan het eind van het kraambezoek of doopfeest mee als bedankje. zitten dan in een leuk doosje of zakje. ik heb ze hier ook staan van een doopfeest.
Hey Tara, wat jammer meid! Ik had het zo gehoopt voor je! Ik had vannacht trouwens gedroomd dat ik kwam kijken hier op het topic en dat je zwanger was. Ik was dus volop aan het hopen dat mijn droom correct was! Zo jammer. Ik wens je enorm veel succes in deze nieuwe ronde en hopelijk is het nu stilletjesaan aan ons hé. @ Anoniempje, wat leuk dat boek! Ik wil ook een 9 maanden boek wanneer ik zwanger ben. Lijkt me super om later aan je kindje(s) te geven Je mag zeuren hoor, op voorwaarde dat je beloofd er oo van te genieten Heb je ondertussen al gebeld naar de VK? @ Jela, suikerbonen zijn idd heel erg mooi, maar wel een grote kost Doen jullie trouwens ook geboortekaartjes? Hoe voel jij je trouwens? Hier is mijn ei voorbij dat klopt. Heb ik vorige week gevoeld en had eergisteren stiekem mijn temp genomen en die was vrij hoog dus dat bevestigde mijn gevoel van ei Ik probeer niet te tellen naar mijn NOD, heb dus niet echt een idee wanneer die is maar weet het wel ongeveer. xoxox
@ kelien Bedankt meis.. hoop ook dat jullie nu allemaal volgen @kimmytje Heb net inderdaad gebeld met de VK maar diegene die me verder ´moest´ helpen zat midden in een bevalling haha dat heb ik weer.. dus misschien bellen ze voor half twaalf terug (daarna moet ik naar me werk..) en anders moet ik morgenvroeg even terug bellen.. Pff.. zal je altijd zien En ik geniet er zeker van hoor en duim hard voor jullie dat jullie ook die positieve test krijgen @ Jela Tja ik lees het vaak dat dat gevoel erbij hoort maar toch blijf ik me er onzeker door voelen.. maar goed als ik niks had gevoeld was ik waarschijnlijk ook nerveus haha is gewoon spannend allemaal Moet nog aan het idee wennen... Ben ook al aan het rond neuzen geweest voor opvang.. die wachtlijsten zijn zooo lang dus volgens mij kun je daar niet vroeg genoeg mee beginnen.. Allemaal een fijne dag, hopelijk komt het zonnetje nog!!
Ik voel me wel goed, maar ik voel me niet zwanger. Met andere woorden ik heb geen symptomen. Geen 'echte symptomen'. De misselijkheid zou vanaf volgende week of deze week zomaar ineens op kunnen draven, dus eigenlijk moet ik blij zijn dat ik niets voel. Maar vind het ook eng, niets voelen. Op zich gaan de dagen nu sneller voorbij dan vorige week. Dan weet je het nieuws pas net en is het zo lastig om je mond te houden. Nu gaat dat veel beter en is het een wat meer een gewoonte geworden om een geheim met je mee te dragen. Kimmytje misschien wel raak ...
Kimmytje wat sjiek die suiker bonen gek hè zover is België niet en wat een andere gewoontes en uitdrukking we al niet van elkaar schelen maar wel leuk Tara klote zeg dat je ongi bent geworden als je er trouwens overdenkt om etos pillen te gaan slikken zou ik daar wel vandaag of morgen mee gaan beginnen ik ben ze halverwege mijn cyclus gaan slikken vorige maand dacht ook baad het niet schaad het niet maar denk dat ik daardoor wel een cyclus heb overgeslagen maar geef de moed niet op blijf ze gewoon slikken mrt heeel veel goede hoop Jela en anoniempje ik weet dat alles onwerkelijk is nu maar het komt vanzelf Xx