@ Joeysmama, balen hoor meid, hopen dat het de volgende ronde raak is. @ Tara, gelukkig stond het huis waar we in woonde nog op mijn naam en godszijdank hebben we vorig jaar geen huis gekocht!! Ik kan gewoon in mijn huisje blijven wonen en zoals de berekeningen nu zijn hoef ik ook niet meer te gaan werken dan dat de bedoeling was. Wel komen er een heleboel praktische dingen bij kijken inderdaad. Ik moet zorgen dat ik een testament heb voordat ik ga bevallen i.v.m. eventueel overlijden van mij zodat het kindje een voogd heeft. Die dingen had ik ook niet aan zien komen maar het is nou zo. Verder zijn er natuurlijk de verzekeringen enz enz. Geef me nu nog een maandje om alles te regelen en dan ga ik genieten van mijn maandjes die ik nog ga krijgen. @ Kimmy, ik hoop dat het raak is voor je meid!! Ik duim volop voor je, Voor jullie allemaal zelfs, zoveel dat mijn duimen voortaan pijn doen Kus
Dag meiden, Hoe gaat het vandaag met jullie? Het is prachtig weer he! Weer helemaal omschakelen, de laarzen terug in de kast en de slippertjes weer aan. Hier heb ik vannacht voor het eerst gedroomd over de bevalling en onze baby. Dat had ik niet verwacht en werd zwetend wakker. Bevalling ging namelijk zonder pijn dus dat was echt een droom hahaha! Het kindje was heel mooi en lief en het was echt een fijn gevoel. Was wel blij met de droom, want voel me niet zwanger en vanmorgen wel even.
@ Pumba, meid wat heb je toch een hoop ellende te verwerken gehad. (Waarschijnlijk zit je er nog steeds middenin) Ook ik heb ontzettend veel respect voor je en hoop ook echt dat je er met je spruitje uit zult komen. Misschien zijn jullie ook wel veel beter af met z'n tweeen! Je bent er in ieder geval sterk genoeg voor! @ Jela en anoniempje, hoe gaat het met jullie? Al lekker aan het genieten van jullie zwangerschap? Wel doen hoor, want voor je het weet zijn de 9 maanden voorbij! @ Joeysmama, wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden. Maar ik denk dat je allang blij bent DAT je weer ongesteld werd. Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Hopelijk mag je op roze in ronde 7!!! Ikzelf zit nu weer in mijn vruchtbare dagen want heb sinds een half uurtje weer vruchtbaar slijm!!! Heb dat altijd een paar dagen voor mijn ei dus dat betekent dat ik ook deze maand weer een korte cyclus heb, joeehoeee! Wij gaan vanavond dus alvast aan de klus! Heb de ovu-testen deze maand de deur uit gedaan want daar werd ik echt niet vrolijk van. Nu maar gewoon zelf proberen en we zien het wel!
Wat is het weer een mooie dag!!!! Lekker de hele middag op een terrasje gezeten, heerlijk!! Pumbaa, wat fijn dat je gewoon in je huisje kan blijven. Dat zou er ook nog bij moeten komen... Inderdaad even lastig dat er nu toch dingen zijn waar je aan moet denken. Maar als dat allemaal geregeld is, hoop ik dat je toch weer helemaal kan genieten van je zwangerschap. Jela, wat een leuke droom! Ik droom ook regelmatig zo'n dingen, maar als ik dan wakker word ben ik weer een beetje verdrietig. Lady, veel plezier de komende dagen!! Ik heb vanmiddag toch weer (extra gevoelige) ovulatietesten besteld. Heb er de eerste keer een goed gevoel bij gehad. Vorige maand niet, maar dat bleek achteraf te zijn omdat mijn ei heel laat was. Ben nu etos pillen aan het slikken, dus hoop dat mijn ei weer een beetje vroeger komt. We zullen het zien!
Lady85 dankjewel voor je vraag, genieten lukt niet echt omdat je jezelf onrustig voelt of er uberhaupt wel een hartje klopt. Dus het is een beetje eng. Maar met momenten geniet ik wel! Vooral als ik weer eens moet liegen tegen vriendinnen die denken dat ik gewoon ongesteld ben geworden vorige week, haha! Succes met klussen
he meiden nou bij mij is het ook een beetje net als bij Jela, een beetje eng nog.. ik ben vandaag precies 5 weken de misselijkheid is nu een paar dagen zo goed als weg.. eigenlijk weinig last meer van en ook me onderrug doet minder pijn.. van de ene kant ben ik dr blij van en de andere kant maakt het me weer nerveus.. haha ik kan mezelf soms wel een schop onder me kont geven van alle dubbele gevoelens en echt genieten lukt eerlijk gezegt (nog) niet echt.. Moet eerst meer zekerheid hebben het is nog zo pril en er kan nog zoveel gebeuren.. wel begint mijn onderbuik (vooral s avonds) erg op te zetten.. heb jij dat ook Jela?? Ik liet het me vriend vanavond zien en ik zei al tegen hem.. ´ als dit zo doorzet houden we het niet lang geheim´ haha, me buik inhouden lukt niet.. Maar goed dat maakt niks uit, beetje wijde tuniekjes aan en zo en dan komt het wel goed kreeg vandaag telefoon van ´moeders voor moeders´ en volgende week komt er iemand bij ons langs die ons er meer informatie over geeft en zo.. lijkt me wel lastig (en misschien een beetje vies) om eraan mee te werken maar voor de vrouwen die er baad bij hebben is het misschien ook maar een kleine moeite.. dus we zullen zien. nou geniet van het weekend allemaall met dat mooie weer en vooral voor diegene die bij hun ei zitten.. KLUSSEN!! haha xxx
Anoniempje ik heb dat ook gedaan moeders voor moeders niks lastig aan hoor gewoon s'ocgtends in een grote fles plassen die ovu testjes zijn meer moeite haha Ik had gister weer een mooie bak zeg ik dacht vorige week te zien dat de dochter van mijn bazin zwanger was en nu dacht ik te zien in mijn ooghoek toen ik aan het werk wS dat ze vluchtig echo's wilde laten zien had toen echt iets ff slikken hoor zei wel en ik niet nou dat gevoel had ik nog niet eerder hoor ik durfde het niet zelf aan haar te vragen zelfs niet toen ik lekker aan d'r haar bezig was dus heb het aan het eind van de middag aan mijn baas gevraagd eerst ontkende ze het maar tien ik zei ik zag echo foto's gaf ze het toe kin. Je na gaan waar je je onbewust zo op focust hè maar na het gesprekje was mijn gevoel van zij wel en ik niet helemaal weg god wat een ellende heeft ze allemaal mee gemaakt zeg 3 jaar bezig geweest Gé irriteerd omdat ze wel zwanger is geweest en hartje niet meer klopte alle hormonen alle behandelingen ondergaan en nu bij de allelaatste poging VAB alles toch zwanger nig geweldig gun het haar van harte en dat alles goed mag blijven gaan het is nog pril 9wk en heb beloofd niks te zeggen tegen iemand maar dacht hier kan ik het wel ff kwijt zo zie maar hè en wij maar klagen duurt zo lang nou meiden hoop dat dit ons allemaal bespaart blijft en dat we gewoon op de normale manier op roze kunnen maar ben nu wel alvast blij voor degene die zwanger zijn en Hoop dat alles goed blijft gaan en er een mooi beebje uit mag komen Nou nou was lang verhaal zeg nen lekker vroeg uit bed ga nu douche beneden de boel nog ff opruimen en dan lekker saampjes nar maastricht hoe lekker ik het ook vind saampjes er tussen uit heb ik echt een raar gevoel in mijn buik om zonder mijn zoontje te gaan pfff Nou meiden een heel goed weekend allemaal het weer werkt in elk geval mee xxx
Anoniempje ik had vooral ook in de eerste week (week 5) een opgezetten buik. Nu is dat weg, alleen na het eten ofzo, zet ie wat uit. Ook duwt een volle maag tegen de blaas aan lijkt wel, dat doet zelfs een beetje pijn, vooral als ik lig. Dan ga ik maar extra plassen. Hier maandag 6 weken zwanger, heb af en toe wat zeurende buikpijn, net als ongesteldheid. Verder hele vette glimhuid en ik snoep wat meer, dus ben ook al aangekomen op plaatsen waar geen baby zit Heerlijk weer voor in Maastricht Joeysmama! Geniet er van! Kan me helemaal voorstellen dat je een gezonde jaloezie hebt gehad naar je bazin. Kun je nagaan inderdaad hoe goed je focus is, haha! Door die echo's te kunnen ontdekken van een afstandje. Geniet lekker van je weekendje met dit zonnetje!
Dank je wel jela hebben echt flink geshopt en lekker gegeten op terrasje uiteraard in het zonnetje lig nu met moeie voeten op bed tv te kijken met me schatje ti's onze trouwdag vandaag kunnen we morgen nog ff dagje Maasmechelen pakken shop til we drop hè haha Zitten alweer in oktober dus aftellen naar je echo ben benieuwd hoor spannend fijn weekend xx
Joeysmama heerlijk zeg, zit je op internet via je telefoon daar vanuit Maastricht? Leuk! Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Klopt het is inderdaad 1 oktober, besef het nu ook! Nu ga ik echt aftellen naar vrijdag de 14e. Alle afspraken met vriendinnen en de ouders zijn inmiddels gepland in de week na 14 oktober. Om het ze te gaan vertellen. Mijn agenda staat bomvol, het gaat een week worden vol emotie! Iets wat jullie ook allemaal gaan krijgen!
Ja doe altijd via mijn tel lig meestal nog ff in bed te internetten en altijd nog hier kijken bij jullie of er nog nieuws is haha verslaving erbij hihi nou leuk toch dat plNnen hebben wij al xtje meegemaakt hoop dat we het nog een xtje mogen meemaken weet al precies hoe ik heb toen alleen niet lang hoeven wachten ik kreeg met 7 wk al een echo binnenwaarts nou nog ff meid en je ziet je kleine spruit fijne avond xx
Jullie mogen dat ook nog een keertje meemaken Joeysmama! Met jullie kracht en geduld, jouw respect naar anderen toe zoals ik je 'ken' via dit forum! Je verdient dat gewoon. Doen jullie trouwens mee aan moeders voor moeders meiden? Ik heb mezelf net aangemeld. Even kijken hoe het in zijn werk gaat m.b.t. anoniem blijven, want we hebben een hechte straat met vrienden. Dus breng liever de urine zelf ergens heen.
Dank je jela hoop het ook echt maar eerlijk id eerlijk wij hebben al een wondertje een 2e zou geweldig zijn maar gun het de mensen ook die dit nog niet hebben moeders voor moeders voor meiden?ik heb gewoon moeders voor moeders gedaan werd een krat met flessen voor de deur gezet en die werden na week weer opgehaald ofzo als ik het me nog goed herinner maar weet het niet 100% meer hoor maar als je het nog niet wilt vertellen en iedereen in de straat kan het zien zou ik er denk ik niet aan beginnen je moet het natuurlik zelf weten maar het us zo opgemerkt kijk maar naar mij met die echo's succes xx
Het was gewoon moeders voor moeders, maar typte het woordje meiden er achter aan, in de vraagvorm aan iedereen hier. Snap je Stond er misschien wat krom, heb ik wel vaker als ik mijn berichten terug lees hier. Spelfoutjes in de haast enzo, hihi. Maar inderdaad, als ik die krat bij de deur moet zetten doe ik het niet, breng ze zelf wel 1 x per week ergens heen, dan wil ik het wel doen. Er komt een vrouwtje op gesprek geloof ik, die doet dan meteen een zwangerschapstest of je HCG hoog genoeg is.
Ja klopt die test heb ik ook nog in een plakboek En spelfouten hier nog 1 hoor vooral als ik ze op mijn tel typ;-> zaten net allebij aan Joey te denken dat we hem wel missen nu hoor nu we hier zo rustig tv liggen te kijken mijn man zei had net zo goed op en neer kunnen rijden vandaag en morgen ti's maar 2 uur rijden MAAR hè haha dat dilemma krijgen jullie straks ook nog x
Wat schattig dat jullie hem zo missen, schijnt echt heel normaal te zijn. Ik zou zo graag willen weten hoe dat voelt! Heel bijzonder lijkt me! Hopelijk is Kimmytje de volgende die op roze gaat volgens mij kan zij eerdaags gaan testen namelijk. Fijne nacht samen welteruste
Dat gevoel is onbeschrijfelijk hoor dat ga jij ook voelen maar eerst mag je 9 mnd alleen van je kindje genieten en hoef je hem/haar niet te delen dat is ook een fijn gevoel tochhebben jullie nu enig idee wat het gaat worden?ik heb 21 wk lang gedacht dat het een meisje zou worden was eerlijk gezegt wel ff slikken met de echo dat ze gelijk zeiden dat het een jongen was maar ben hartstikke blij met onze Joey hoor mijn voorkeur als ik ooit nog zwanger zou mogen worden is nu toch wel meer naar een meisje lijkt me zo leuk van allebij 1 maar ach 2 knullen heeft natuurlijk ook wel weer wat haha Ja denk dat kimmytje eerdaags ook op haar nod zit ben benieuwd hoor deze maand was leuk dat er gelijk 2 op roze gingen Nou ga er maar eens uit ff douche ontbijten en weer shoppenzijn lekker vroeg wakker want Joey heeft ons wakker gebeld hoe we geslapen hadden zijn we niet gewend want heb echt een uitslaap kind maar dit is voor hem natuurlijk ook onwennig dus hadden gezegt je mag altijd naar ons bellen haha Fijne zondag xx
@joeysmama Haha wat grappig dat het je in de ´verte´ al opviel van die echo.. Ik hoop dat we binnenkort allemaal op roze zijn en onze echo´s kunnen showen!! Fijn weekend meis @ Jela Haha dat extra snoepen probeer ik te voorkomen.. is allemaal wel lekker maar we worden nog ´dik´ genoeg straks haahah Heb een zus van me vriendin heel dik zien worden tijdens haar zwangerschap.. zij snoepte en snoepte maar en letterlijk (vaak ongezond) voor twee want ze zij ook letterlijk ´ach ik wordt toch dik..´ en toen al dacht ik ´als ik ooit zwanger wordt ga ik dat echt voorkomen.. kind is van 2009 maar zij is nog dik. Ik krijg aankomende dinsdag iemand op bezoek van moeders voor moeders.. ben benieuwd, ik wil ook dat het anoniem blijft dus hoor het wel hoe dat gaat met die flessen, als ik ze voor de deur afgeleverd krijg doe ik het ook niet.. wil niet dat me buren het eerder weten dan familie Maar ja hier gaat verder alles goed, soms beetje ´last´ van me onderrug en ben afgelopen week elke ochtend tussen 5 en 6 wakker geworden omdat k moet plassen (en dat is echt nieuw ik hoefde nooit te plassen snachts) en ik kom dan niet meer in slaap.. erg irritant haha en de andere meiden.. nog nieuws??
Dank je anoniempje hebben een leuk weekend hier toevallig dat we allebij op dezelfde tijd wat posten hier hè haha En even over dat eten ik heb hoen normaal gegeten misschien ietsje meer maar niet veel meer aks normaal moet wel zeggen dat ik een erge snoepkont bent en vooral paprika chips mmmm Ik ben met mijn zwangerschap 23 kg aangekomen en na mijn zwangerschap 22 afgevallen zonder daar iets voor te doen het zegt allemaal niks meiden ieder lichaam zit anders in elkaar zoals we hier al merken natuurlijk ik hoop wel dat als ik ooit nog zwanger mag worden dat ik dan niet zoveel kg aan gz konen op het laatst was me hoofd en waren me armen zi dik dat ik niemand meer aan durfde te kijken ik ben 1.63 en was 74 kg op het laatst met 42 wk haha tonnetje rond behalve me benen heb dan ook wel een flinkert uitgepoept Jo was 4260 Gr.en 54 cm Gewoon genieten en niet overdreven doen met eten xtje extra mag maar niet te vaak Kimmytje wanneer is je nod? Xxx
Wat lief dat Joey jullie wakker heeft gebeld, wat schattig! Heerlijk weer vandaag, geniet van het winkelen Joeysmama! Inderdaad ik had me ook voorgenomen niet extra te gaan snoepen, ga er vanaf vandaag weer op letten Ik heb geen voorkeur voor geslacht, nooit gehad. Maar kijk ineens wel naar alle roze dingen en roze/rode stippetjes spulletjes bij de Hema. Voor meiden hebben ze veel meer spulletjes dan voor jongens. In Januari weten we wat het wordt, voor mijn gevoel is dat al vrij snel. Kijken uit naar de feestdagen en daarna weten we het. Ik denk zelf dat het een meisje wordt, omdat ik een hele vette huid heb en vet haar. Maar goed, dat zijn volgens de fabeltjes dat je je schoonheid afgeeft aan een meisje.