@ Jela en anoniempje, ik heb de eerste 16 weken ook meegdaan met moeders voor moeders. Kon zolang als ik wilde de flessen zelf 1 keer in de week op een anonieme plek brengen en daar nieuwe flessen pakken. Ik heb dat tot de 9 weken gedaan toen heb ik ze thuis laten neerzetten. Ik vond het fijn om te weten dat je andere vrouwen kon helpen. Kreeg een presentje en na 10 weken urine inleveren nog een presentje. Hartstikke leuk. @ joeysmama, geniet van jullie lekker weekendje weg.
@ joeysmama haha idd grappig dat we precies tegelijk er wat op zetten ik laat het allemaal maar gewoon op me af komen de aankomende maanden en zie wel hoeveel ik aan kom.. ik blijf wel gewoon doorgaan met sporten (niet te gek natuurlijk dat vind ik ook weer eng ) deed bij de fitness altijd mee aan groepslessen, opzich best pittig een uur heen en weer springen en zo dus daar ben ik nu dan ook direct maar mee gestopt.. ze zeggen dat dat op zich wel kan maar ik wil het risico niet lopen.. ga nu gewoon cardio doen voorkeur voor geslacht heb ik ook niet.. voor mij is het belangrijkste dat alles goed gaat en heel cliché maar dat het gezond is.. @ Jela Heb je al wat spulletjes gekocht?? @Pumbaa Dat vind ik ook.. het idee erachter dat je andere vrouwen ermee kunt helpen vind ik een mooie gedachte en daarom zou ik het ook doen!! Met voorwaarde dat het anoniem kan.. maar als ik dat zo hoor komt het wel goed Ennuhh.. maatje 36 klinkt leuk maar dat gaat hem voor mij niet worden.. heb maar 38 en als het klein uitvalt 40 dus dat past niet haha maar toch bedankt nou meiden geniet van het mooie weer!! liefs...
@ anoniempje, nee dat gaat hem dan inderdaad niet worden hahaha. Over de aangekomen kilo's, ik had de pech om deze ongelooflijke rot situatie mee te maken en als ik stress heb val ik als een gek af. Het gevolg is dat ik nu in totaal nog maar twee kilo ben aangekomen en dat is weer veel te weinig. Ach zolang je gewoon gezond eet en niet voor twee gaat eten zoals veel doen dan kom je de kilo's aan die je lichaam nodig heeft!!
hey dames hoe is het hier? lekker weertje he. ik heb een vraagje ik had eergister en gister wat licht rozig slijm. gister avond heb ik me ergens heel druk over gemaakt en toen kreeg ik krampen en heb ik een paar druppels bloed verloren. zelf heb ik deze maand het gevoel dat het wel raak kon zijn dus toen ik gister bloed zag schrok ik toch wel. maar het is bij die paar druppels gebleven. ik heb last van mijn onderrug en als ik loop doen mijn borsten pijn. en was gisteravond zelfs een beetje misselijk. was op een verjaardag en ze probeerde me maar wijntjes aan te smeren, die heb ik geweigerd haha. wat denken jullie ervan?
Kelien, verwarrend is dat he!! Helaas kan niemand je hier zekerheid geven. Het klinkt wel alsof het zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn, maar ik wil je geen valse hoop geven. Je zult toch echt nog een paar dagen moeten wachten en dan hopelijk een positieve test!! De zwangere meiden onder ons zijn ook lekker aan het kletsen, gezellig! Joeysmama, fijn dat je een leuk weekend hebt! Geniet nog even van vandaag! En dan snel weer terug naar je kleine man.
ja ik zal idd gewoon moeten afwachten, ben op het moment ook flink misselijk. is dit wel al mogelijk 5 dagen voor de nod? en als je vroeg misselijk bent (als ik zou uitgaan van een zwangerschap) betekent dat dat je dan al veel hcg hebt en dat je dus ook vroeger kan testen? pff voel me echt ellendig vandaag en wil nog zoveel doen.
Vijf dagen voor NOD kun je zeker misselijk zijn volgens mij. Ik weet niet of dat iets te maken heeft met de hoeveelheid HCG, ik denk het eigenlijk niet. Er zijn ook testen die je kunt gebruiken vanaf zes dagen voor NOD. Misschien morgen toch maar eens een testje wagen? Ik hoop het voor je!!!
Kelien ik sluit me aan bij Tara er zou best eens een roze testje voor je uit kinnen komen zoals je het beschrijft maar wil je ook geen valse hoop geven gewoon morgen even testje doen wel laten weten nog hè spannend xx
ik was net niet meer misselijk dus ben maar eens naar de stad gegaan voor een testje te halen, pff wat een drukte op koopzondag. ik had de auto in de parkeer garage gezet en ik stap uit weer ram misselijk van die banden lucht die daar hangt. ik laat het jullie zeker weten zodra ik meer weet. mijn gevoel zei al een paar maanden dat ik in ronde 7 positief zou testen dus wie weet.
@kelien nou meis.. dat wordt spannend ik duim voor je!! zere onderrug had ik ook vrij snel, bij mij was dat al op donderdag 15sept terwijl ik pas op vrijdag de 23e ongesteld had moeten worden ..!! Dus het kan alle kanten op @pumbaa let je wel een beetje op jezelf meis.. maar 2 kilo aankomen met 20 weken zwangerschap klinkt als een droom maar is inderdaad wel (veel) te weinig.. maar net wat je zegt als je maar gezond eet is het altijd goed vroeg ik me zo af.. heb je al een naam voor het kleintje? gaat me misschien niks aan hoor maar was nieuwschierig of je die dan zelf bedacht hebt of dat je ex en jij al namen hadden enje die neemt
goedemorgen dames. de test was negatief was misschien ook nog wel beetje vroeg dus ik wacht het nog even af. wel verlies ik nog zo af en toe wat bloed heel licht van kleur en het is echt heel weinig. ik neem niet aan dit dit mijn mestruatie moet zijn want dan was ik toch heel vroeg deze maand. wel vind ik zo raar dat ik het bloed pas ben gaan verliezen nadat ik me zaterdagavond zo druk heb gemaakt in een discussie met iemand, had er zelfs wat hartkloppingen van.
@Kelien Ik teste ook 6 dagen van te voren met de test van zwanger&kids, deze was negatief. Toen 2 dagen gewacht en werd ie licht positief. Druppels bloed verliezen, probeer dit niet te linken aan je stress/paniek gevoel. Als je het al een paar x hebt gehad, dan kan het wel eens innestelingsbloed zijn Spannend, test over 2 a 3 dagen nog maar eens. Zou leuk zijn! Pumbaa dankje voor je aanbod, ik heb wel maat 36 maar ik wacht nog even met kopen van deze kleding. Ik heb kleine babysokjes gekocht en het 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Verder nog niets, daarmee wacht ik tot 14 oktober is geweest. Dan is als eerste mijn zus jarig dat weekend en die ga ik verrassen met een cadeautje wat ze over 9 maanden pas kan uitpakken, hihi Mijn agenda zit bom en bomvol de dagen er na, met overal langs gaan. De droom waar ik (en iedereen natuurlijk van jullie) zo naar uit kijk. Heeft iedereen ook zo genoten in de zon dit weekend? Ben voor het eerst gisteravond wat misselijk geweest, ofja meer een slap gevoel en zware benen. Mijn tepels beginnen gevoeliger te worden.
Goedemorgen dames, ik dacht, ik zal nog eens iets van mezelf laten horen daar Ik heb er een paar dip-daagjes opzitten en gisteren morgend heeft mijn man me erg moeten troosten want ik werd al huilend wakker. Ik voelde me zo verdrietig, erg bang dat het weer niet raak is... Uiteraard heb ik heel erg van de zon genoten dit weekend, lekker veel gaan wandelen, terrasjes gaan doen EN op zaterdag is mijn nichtje geboren, de kleine pruts is 48 cm en weegt 2800gram, een erg fijntje dus Natuurlijk ben ik heel blij voor de mama en papa maar het bracht weer wat emoties naar omhoog. Veel liefs xoxox
Och Kimmytje huilend wakker worden, wat ontzettend klote. Heel herkenbaar dat onrustige neerslachtige gevoel, die spanning of het wel of niet raak is. Soms denk je van wel; dan is het ineens niet. Soms denk je van niet; dan is het er ineens wel. Soms denk je van niet en klopt dit ook, en soms denk je van wel en klopt dit ook! Kortom je weet het niet, een groot raadsel. Ik kan me zo goed voorstellen dat je hier zo verdrietig van wordt. Sta hier nog maar zelden bij stil, want je zorgen verplaatsen zich naar; is het wel gezond en klopt er wel een hartje. Sterkte meiske.
Hee Kimmy, meis ik voel hetzelfde als jij. Af en toe ineens heel verdrietig, het volgende moment kan ik het weer goed van me af zetten. Fijn dat je het met je vriend hebt kunnen delen. Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!! En heel begrijpelijk dat dit emoties met zich meebrengt. Kelien, jammer dat je test negatief was, maar het was ook wel erg vroeg. Over een paar dagen nog eentje als je ongesteldheid niet doorzet! Hier weer even een opluchting. (vriend weet niet dat ik dit schrijf, dus treed even niet in details ivm meelezers). Maar we hebben ons de laatste weken wat druk gemaakt over iets lichaamelijks bij vriendlief wat eventueel ook iets te maken zou kunnen hebben met vruchtbaarheid, maar ook nog veel ernstiger had kunnen zijn. Vanochtend naar de huisarts geweest en er is gelukkig niks aan de hand. Dat was een hele opluchting!! Wij hebben afgelopen weekend echt een heerlijk weekend gehad!! De romantiek was ineens weer helemaal terug, haha. Na tien jaar neem je soms het samen zijn een beetje voor lief, dus het is heerlijk om ineens weer heel bewust van elkaar en van de liefde te zijn. We hebben heerlijk gewandeld langs het water, genoten van de zon, uit eten geweest, in bad geweest met de badkamer vol met kaarsjes en een lekker wijntje. Kortom, heerlijk genoten van elkaar! Voel me helemaal happy nu
Mijn tranen waren trouwens niet voor niets want ben net ongesteld geworden, of tenminste, het zit er aan te komen. Had roze dus...
Klote... Pfff, vind het bij jou altijd zo erg. Net alsof ik zelf ongesteld ben geworden... Ben je nu alleen? Gaat het een beetje?
@ Kelien het kan nog wat vroeg zijn he.. ik moest vrijdags ongesteld worden en heb toen die zaterdag getest (negatief) en zondag ochtend was die positief.. dus beter toch maar even wachten met je volgende test denk ik... @ Jela Wat leuk en schattig die sokjes ik heb alleen het 9 maanden dagboek gekocht en durf verder nog niks te halen.. Afgelopen maanden ben ik ook vaak onzeker en verdrietig geweest als het niet lukte en nu is het zover en blijf ik onzeker en vind ik het super spannend of het wel goed gaat, er blijft altijd wel iets te ´zeuren´ haha .. herken je dit?? @ kimmytje Ach meid... ik baal echt als een stekker voor je!! Gun het iedereen zo om op roze te komen.. Het is roze zeg je.. dus het is nog niet doorgezet?? Ik houdt hoop voor je en anders vol goede moed naar de volgende ronde!! De positieve test komt wel steeds dichter bij zo moeten we maar denken xxx @ Tara Wat fijn dat alles goed is wat je vriend betreft!! En leuk zo weekend.. vooral met dat mooie weer en dan lekker van elkaar genieten en nu op naar je ei @ joeysmama En... ook een leuk weekend gehad?? Aan het weer lag het niet
Oh meisje toch wat klote weer zeg en had zo goede hoop dat wr nu zo langzamer hand eens allemaal xtje op roze mogen gaan nou sterkte meid 1 voordeel bij jou is wel dat je mooie korte cyclussen hebt dus niet lang hoeft te wachten op jullie nieuwe kans beetje dubbel maar wil je toch feliciteren met de geboorte van hè nichtje xxx