gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Wooow Chanice, WAT GOED!!!! Echt superfijn voor je!!! Gefeliciteerd en probeer er zoveel mogelijk van te genieten :)

@Just Little Me heel veel succes morgen met testen... Laat je het weten wanneer je de uitslag hebt?? Ben heel erg benieuwd, haha...

Nog 2 dagen te gaan en dan kan ik beginnen met de ovulatietest. Hopelijk hebben wij net zoveel geluk als Chanice en is het deze maand raak ;) We zullen zien!!

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Nou snap ik er echt helemaal niks meer van. Misschien dat jullie me hiermee kunnen helpen:

Ik ben dus donderdag naar 38 dagen ongesteld geworden. Maar.... deze ongesteldheid is nu alweer bijna weg.... en het is ook veel minder dan toen ik de pil nog gebruikte!!! Is dit nou wel een ongesteldheid geweest of zit het nou nog niet goed bij me :(

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Pumbaa, ik heb precies hetzelfde. Mijn ongesteldheid duurt tegenwoordig ook maar drie dagen en is veel lichter dan tijdens de periode waarin ik de pil gebruikte. Je zou juist verwachten dat het heftiger wordt, he? Ik vond het ook wel vreemd, maar heb het nu al drie maanden achter elkaar op deze manier gehad. Dus het zal toch wel goed zijn....

4. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Tara84, oké dan zal het idd wel goed zijn. Vroeg me gisteren echt af waarom ik dan 17 jaar terug aan de pil ben begonnen. Zoals het er deze ronde uit zag had ik met de pil meer last van alles dan zonder. Echt heel vreemd. Bedankt voor je reactie!!

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ja, ik had er voorheen ook zeker meer last van. Maar ben wel met een goede reden met de pil begonnen, namelijk om niet zwanger te worden, haha. Anders was er op mijn zestiende misschien al een kindje gekomen;)

6. Lady1985

@ Tara84 & Pumbaa
    Ik heb dat ook!! Normaal gesproken echt veel meer bloedverlies en ook veel meer kwaaltjes bij mijn ongesteldheid... Nu had ik er amper last van :) Ook wel fijn toch?

7. Lady1985

@ Tara84, ik zie dat je vandaag je vruchtbaarste dag hebt?? Ik ga voor je duimen dat het gaat lukken :)

8. Lady1985

Hoe werkt dat eigenlijk met die Banner?

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hey Dames!
    Ik lees hier veel meiden die zeggen dat hun menstruatie minder zwaar en vervelend is dan met de pil! Dat is precies wat ik ook ervaren heb, dan vraag je je inderdaad af waarom je ooit bent begonnen.. Maar zoals Tara84 al zegt, dan waren er vast al eerder (ongewenst) kinderen geweest.

Ps. Tara84 : Las net je berichtje op mijn omgeving nijmegen topic(je) wat leuk! Nah woon niet in Nijmegen, maar in de buurt van Nijmegen!

10. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    nou dit is wel leuk om te lezen zeg dat jullie menstruatie minder is dan als je aan de pil was, lijkt me ook heerlijk was voor ik aan de pil ging het super erg dus ben daarom er mee begonnen.
    en toen ik aan de pil was was het goed te doen hoor z'n 5 dagen en toen was het over.

ben nu nog steeds aan het wachten :( heb al wel besloten dat als m'n test negatief is dan ga ik naar de huisarts m'n buik is zo vanslag steeds :(
    dus nog maar even afwachten......

succes allemaal, fijn weekend

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    @ Lady1985. Ja, vandaag mijn vruchtbaarste dag!! We hebben vanochtend al ons best gedaan:) Vanavond en morgenochtend nog maar eens gezellig maken. Mijn man weet niet wat hem overkomt;)
    Ga voor die banner naar het kopje "Banners" bovenaan de pagina. Vul je cyclus in en kopieer de html code naar je handtekening (staat onder gebruikersinstellingen).
    @ Liekj, leuk dat we uit dezelfde omgeving komen!
    @ Ristoskatje, spannend zeg, wanneer ga je testen?

12. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ristoskatje zie mijn eerste cyslus... 38 daagjes.... moet zeggen dat mijn buik al twee weken van slag was. Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is!!!

@Lady1985 ik vind het zeker fijn dat ik minder last heb!!! Maar als ik dan kijk naar de trauma's die ik had toen ik aan de pil was in mijn stopweek pffff had ik dat eerder geweten dan was ik tien jaar eerder gestopt ;) ben zelfs bij de gyn en alles geweest door die ongesteldheid van mij en het gevolg was een hele zware pil en nog last!!! :$

@Tara84 maak er maar een gezellige avond/nacht van zou ik ook doen! ;)

13. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ondertussen nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger. Ik had altijd een cyclus van 28 dagen. Ik ben vast aan het ontpillen maar het duurt zo lang(voor mijn gevoel!)
    Het ongesteldheidsgevoel wat ik had is ook helemaal verdwenen..

14. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    hallo

suusjesanne: vervelend het dat wachten :( weet wat het is ben ook nog aan het wachten.
    wanneer had je ongesteld moeten worden dan of weet je dat ook niet omdat het de eerste keer na de pil is?
    nou ja het klinkt misschien raar maar van mij mag het wel komen hoor, voel me zo onzeker nu er niks komt en m'n lichaam is zo raar aan het doen :( nou ja we wachten maar af successs.

wat een heerlijk weertje trouwens he en van de week word het nog mooier heerlijkkkkk

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee Meiden,

Herkent iemand het volgende?
    Normaal gesproken voelde ik altijd één of twee dagen voor mijn ongesteldheid een verdikking aan de binnenkant van mijn vagina. (even de pikante details, als ik met mijn vinger naar binnen ga, gaat dit moeilijk en voel ik echt dat het van binnen is opgezet) Ik denk zelf dat het een verdikking van het baarmoederslijmvlies is...?? Hieraan merkte ik altijd dat de ongestelheid eraan zat te komen.
    Op dit moment voel ik hetzelfde, terwijl mijn cyclus nog twee weken duurt. Ik heb dit nooit eerder gevoeld halverwege mijn cyclus.
    Weet iemand wat het is en waarom ik het nu al zou kunnen voelen?

16. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hee Ristoskatje,

Ik had dinsdag ongesteld moeten worden dus ik maak me denk ik te druk.
    Had net weer krampen maar is nu weer over.
    Het weer is echt heerlijk wordt idd alleen nog maar mooier!!

17. just little me

11 apr 2011
    64
    0
    0
    ik werk als begeleidier in een verstandelijk beper
    Lelystad
    nou meiden, heb van het weekend 2 testen gedaan en allebij waren ze negatief. maar zou van het weekend wel de rode duvel moeten ontvangen, maar dit is nog niet het geval.

dit was pas de 1e ronden van het proberen, en klusen, dus erg teleurgestled ben ik niet. het komt allemaal vanzelf wel.

we blijven proberen en hopen dat het gaat lukken.
    alleen nu nog wachten op de rode duvel van deze maand :p

Groetjes Just little me

18. Lady1985

@ Just Little Me
    Jammer dat je testen negatief waren! Maar wie weet komt het nog. Net wat je zegt: het was pas poging 1 dus het zou haast een wonder zijn mocht het meteen raak zijn :) We houden de moed erin, haha...

Ik heb net een ovulatietest gedaan en die was echt hartstikke positief! Een superdikke roze streep. Dus ik weet wat me te doen staat vanavond, haha ;)

19. Liekj

Liekj Niet meer actief

just little me, jammer dat je negatief hebt getest! Maar wat je zegt, nog geen reden voor paniek..

Lady1985: nou dat is mooi dat je ovuleert een dezer dagen! Veel plezier vanavond zou ik zeggen ;)

Ik zou ook wel een keer die ovulatie testen willen doen, maar ik weet nog niet of mijn cyclus gelijk netjes is of dat ik net als de vorige keer heel erg lange of onregelmatige cyclussen heb.. Wie weet, dan vraag ik hier binnenkort even hoe en wat!!

20. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Ik was even aan het spieken hoe het met iedereen gaat.
    @ Just little me: jammer maar het kan nog steeds als de rode duvel er nog niet is. ik heb de eerst test ook negatief gehad kan net iets te vroeg zijn. maarja anders op naar ronde 2
    @ lady1985: veel plezier ;) hopen dat het raak is.

Met mij gaat alles goed, heel soms misselijk maar vooral buikpijn en pijn aan me borsten. kom af en toe nog eens een keer kijken maar ga niet zo vaak meer op de site neuzen, maak me veel te druk, ben zo bang dat het mis gaat, en daar moet ik maar niet aan denken.
    Positief blijven:)

Iedereen suc6 hoop dat het snel raak is!

Deel Deze Pagina