gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Anoniempje heb een fantastisch weekend gehad dank je wel xx

2. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kimmytje
    erg rot dat je van die baal dagen hebt gehad.
    hopelijk mag je snel op roze. dat hoop ik voor iedereen trouwens.
    ow lees nu net dat je ongesteld bent geworden, kut zeg.
    misschien dat je daarom idd wat emotioneel was.
    maar zoals anoniempje zegt roze bloed geeft nog hoop,
    ik heb het nu ook en ik ben echt nog een week te vroeg om ongesteld te worden.

@tara
    gelukkig is er niks mis met de vruchtbaarheid van je vriend.
    kan me voorstellen dat het een hele opluchting is.
    fijn dat jullie zo lekker van elkaar genoten hebben.

@all
    ik vond net nog de test op de keukentafel en wilde hem weggooien.
    ik keek er nog snel op maar hé wat zie ik nu?
    een ontzettend licht streepje.
    ik weet dat je er na een bepaalde tijd niet meer vanuit mag gaan wat je erop ziet.
    maar hij is zo licht dat ik het eerder misschien niet goed gezien heb.
    heb m aan mijn beste vriendin laten zien en ze zegt ja ik weet wat je ziet maar daar
    mag je na zoveel uur niet meer vanuit gaan. dus ik wacht nog even af.

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Thx voor de lieve woorden meiden, het is idd niet doorgezet en nog steeds niet.
    Maar ik denk dat het wel zal komen hoor. Het maakt idd dat ik hele mooie cyclussen heb van 25 a 27 dagen en das fijn. Maar langs de andere kant heb ik eens te meer kans dan iemand met lange cyclussen en dat zet je dan toch aan het denken.

@ Tara, ik was weer op mijn werk dus voel me echt k*t... Vorige keer ben ik echt in tranen uitgebarsten op mijn werk maar kan dat toch moeilijk elke keer doen? Niemand weet trouwens waarom ik toen aan het wenen was.

Ik heb wel een afspraak gemaakt bij de gyn om eventueel opgevolgd te worden moest het tegen dan nog nodig zijn (hopelijk niet). Afspraak is 12 december, dan ben ik een goede 8 maand met de pil gestopt.

@ Tara, wat fijn dat jij en je vriend zo van elkaar genoten hebben :) Kan deugd doen hé. Ik en mijn man lassen toch ook regelmatig wat quality time in :)

@ Joeysmama, leuk dat je van je weekendje weg genoten hebt.

Tis echt zalig weer hé! Ik kijk uit naar dit weekend, zaterdag mijn ouders hun verjaardagsfeest, papa is 60 geworden en mama word er 50.
    Maandag ben ik getuige op een huwelijk :)

xoxox

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Pfff, balen Kimmy, dat je waarschijnlijk toch weer ongi gaat worden :( Wel superfijn dat je een normale cyclus hebt dus weer snel op kunt naar de volgende ronde!

En Tara, fijn dat met je vriend alles goed is! Kan me voorstellen dat je je toch wel een beetje zorgen maakte. Maar gelukkig is er niks aan de hand :)

Ik had me nog zo voorgenomen om deze maand geen ovu test te doen maar kon me niet bedwingen. Wilde toch nog 1 keer zeker weten of ik mijn lichaam goed aanvoelde. En jawel hoor, zo positief als wat! Wel fijn dat ik nu precies aan mijn lichaam kan voelen wanneer mijn ei eraan komt. Voor mij dus vanaf nu geen gedoe meer met ovutesten :)

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    lady, dat is echt fijn als je je ei voelt! Ik ga eind van deze week weer beginnen met testen. Hopelijk komt hij een beetje vroeg deze keer....

Kimmy, dat is echt vervelend dat je op je werk zat. Moet heel moeilijk zijn om dan je emoties te verbergen. Hopelijk vind je vanavond steun bij je man. Ik ben erg benieuwd wat de gyn zegt in december, maar ik hoop dat het bezoek niet nodig hoeft te zijn.

Kelien, een licht streepje!! Wat spannend meis. Hopelijk snel een donkere streep!

Joeysmama, fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad!

Wat mijn vriend betreft, het is niet onderzocht of hij vruchtbaar is, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar hetgeen waar we bezorgd om waren bleek gelukkig niks te zijn.

xx

6. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Kelien jeetje nou ik zou er morgen nog 1 doen misschien dan wat donkerder streepje krijg je weer goeie hoop van xx

7. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmytje wat ontzettend jammer, wat een grote tegenvaller weer. Is je menstruatie nu dus goed doorgezet?

Kelien, een streepje is een streepje, die kun je niet inbeelden, die zie je gewoon. Ookal ligt ie er wat langer, er ontstaat nooit een streepje als er geen HCG in zit aldus mijn huisarts. Van welk merk is de test? Het verhaal indrooglijntje kan namelijk ook voorkomen. Maar ik denk dat het wel goed zit :) Streepje is toch echt een streepje en je was nog een aantal dagen te vroeg toch?

Tara fijn dat alles goed zit bij je vriend m.b.t. zijn gezondheid.

8. Kimmytje

@ Jela, menstruatie is nog steeds niet doorgezet en ik heb de griep, niet te doen. Kom net van de Spaanse les en het ging me echt niet, voel me al heel de dag slecht...

xoxox

9. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje om op je vraag te beantwoorden nu ik alles nog een keertje terug lees: ja ik herken het zeuren. Je zorgen verplaatsen zich telkens naar wat anders. Ik ben vandaag voor het eerst niet fit geweest de hele dag. Zware benen en voel me raar als ik aan eten denk of eten zie. Soort zwaar op de maag gevoel en gammel.

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kimmy wat vreemd! Is er nu helemaal geen bloed meer of nog steeds een beetje roze?

Jela en anoniempje, ik denk ook nog steeds aan jullie hoor. Het is soms lastig om te reageren omdat ik geen ervaring heb, maar ik hoop dat jullie gewoon hier blijven schrijven en dat we elkaar kunnen blijven volgen.

PS. Kijken jullie ook wel eens hieronder welke members dit topic bekijken? Vind het grappig om te zien dat andere meiden onze verhalen lezen. Op dit moment leest Baps mee, haha. Hoi Baps:)!!

11. Kimmytje

Helemaal geen bloed, ook daarstraks niet. Het is wat roze achtig water. Ik zal wel zien, wacht het af.

Bij mij hetzelfde, ik lees de verhalen van Jela en Anoniempje maar kan jammer genoeg ook niet echt meekletsen. Maar dat komt wel, binnenkort zijn we een zwangeren clubje :)

Haha, ik had het ook gezien! Ik let daar idd ook wel op!

Dus bij deze ook, hoi Babs! :)

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    is inderdaad afwachten meis. Ik weet dat je het niet precies bijhoudt, maar heb je enig idee op welke dag je zit?
    Jaja, wij zitten binnenkort ook bij het zwangeren clubje!! We blijven positief!!
    Lijkt me echt super leuk om over twee jaar ofzo een keer met alle meiden en kids af te spreken..... ok, ik draaf door:):) Dromen moet kunnen he!

13. Kimmytje

Als ik terug tel van mijn laatste ongi, zit ik nu op dag 25, een 10 tal dagen na ei dan. Heb steeds een cyclus van 25 a 27 dagen.

We blijven positief! En ook ik zou het leuk vinden om dan eens af te spreken, zou er niet mee inzitten om tot NL te komen! :)

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nou dan is het toch echt spannend nu voor je. Ik hoop zo morgen een bericht te lezen dat het niet heeft doorgezet. Maar mocht het wel zo zijn dan hoop ik dat je het aan kan. Het zijn allemaal cliches, maar er hoeft echt helemaal niks mis te zijn met ons. Zoals jij al zei is er een kans van 15-20%. En als het deze maand niet raak is, dan zeker één van de komende maanden.

Een gedichtje voor de meiden die nog wachten:

Voor sommige meiden is het te plannen,
    van kom we nemen een kind.

Maar voor andere meiden,
    is dit waar de lange? weg begint.

Een weg vol hoop, liefde en soms verdriet,
    waarin niet iedereen je emoties ziet.

Een weg vol onzekerheid en toch iedere keer die pijn,
    wat is die troostende schouder toch fijn.

Elke maand weer wachten,
    soms slapeloze nachten.

Ik denk gewoon onze tijd komt nog wel,
    hoelang het nog duurt, ik hoop heel snel.

En als het dan zover mag zijn, je baby zo lief en klein,
    dan vergeet je de maanden van wachten, verdriet en pijn.

Slaap lekker meiden

15. Kimmytje

Heel erg mooi dat gedichtje, bedankt om het te delen meid :)

Slaaplekker
    xoxox

16. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmytje ik denk dat je zwanger bent, menstruatie die niet doorzet, je huilbuien?
    Of ben ik nu te positief?

17. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tara bijzonder mooi je gedichtje!
    Roze waterachtig bloed Kimmytje, ik denk hetzelfde als bij Anoniempje, die had dit toch ook?

18. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Tara mooi gedicht truste xx

19. Kimmytje

Geen idee... Ik houd jullie op de hoogte!
    xox

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Was geen persoonlijk gedichtje hoor, maar iets wat ik tegenkwam. Vond hem erg mooi en toepasselijk.

Weltrusten, morgen weer een nieuwe dag!

Deel Deze Pagina