gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kimmytje
    He meis.. nou ik vind het wel positief klinken... huilbuien, beetje roze bloedverlies (te vroeg in je cyclus..) misschien toch een innesteling?? Ik wil je niet blij maken met niks maar ik blijf positief denken voor je en natuurlijk duimen!!! Ik had geen bloedverlies (om even op Jela´s vraag te antwoorden :)) maar bij mij was het vooral een zeurend gevoel in me onderbuik en onderrug en steekjes in me lies.. en ik had toen ik later terug ging denken wel wat stemmingswisselingen.. maar dat was misschien ook wel de spanning.. :)
    we houden moed ;)

@ Tara
    wat een mooi gedichtje.. :)
    Ik hoop echt dat jullie ook allemaal binnenkort een positieve test in je handen hebben!!! Haha .. wel een grappig idee om over 2 jaar met de kleintjes af te spreken..

nou het wordt aankomende dagen spannend voor Kelien en Kimmytje :) ... en de andere meiden zitten nog midden in hun cyclus toch?
    We wachten af.. ben heel benieuwd!!

Nou hier verder niet heel veel nieuws.. heb sinds gister veel last van me (.)(.) en nog een beetje last van me onderrug.. Misselijkheid is echt totaal verdwenen sinds al een aantal dagen dus daar ben ik van de ene kant wel blij van maar van de andere kant was dat toch een soort bevestiging dat er iets in me lichaam gebeurd.. maar goed zit nu op 5 weken en 4 dagen dus kan nog alle kanten op, nog genoeg tijd om misselijk te zijn haha :)
    vanavond komt er iemand langs van Moeders voor Moeders.. die vrouw gaat ook een test doen om te kijken of er genoeg Hcg in me urine zit dus ben heel benieuwd.. Maak mezelf alweer van alles wijs.. ´het zal toch niet dat het al mis is gegaan en de test bij haar negatief is....´ Ben zo´n stresskip, om soms gek van te worden :(

2. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja dat was Kelien die wat roze verlies had dan?
    Kelien test je vandaag weer? Ochtendurine?

Kimmytje heeft het doorgezet?
    Heb echt een voorgevoel dat er meer op roze gaan. Ook Kelien streepje is streepje!

Ben echt zo benieuwd :)

Ik voel me niet goed, maar ga niet klagen, weet dat jullie allemaal willen ruilen (bijna allemaal dan). Continue een soort zwaarmoedig/tegen griep aan gevoel. Dus het lichaam doet zijn werk inderdaad. Anoniempje fijn dat de misselijkheid weg is, kan ook zomaar ineens weer terug zijn dus geen zorgen. Zegt niets.

3. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    even een snel berichtje van mij moet zo werken.
    ik wacht nog even met testen. vrijdag of zaterdag wil ik dan testen als ik het volhoud. heb wel het gevoel dat er van alles in mn buik gebeurd.

4. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Rise and shine vandaag weer een jaartje ouder en had zo gehoopt op mijn 30ste nog zwanger te zijn pfff 31 alweer Jezus wat us het oud als ik het zo schrijf hoop wel dat het dit jaar nog raak mag zijn hoor
    Hoest met kelien nog getest?
    Hoe was het met moeders voor moeders?
    Kimmytje en nog steeds geen bloed?
    Xx

5. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kelien
    denk dat het inderdaad beter is dat je ´even´ paar daagjes wacht met testen dan weet je het zeker!! :)

@joeysmama
    GEFELICITEERD!! een fijne verjaardag

@ Jela
    tja meis hoort erbij he ;) haha .. ´beterschap..´ :)

xxx

6. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

@ Anoniempje, stresskiek! zouden wij hier zeggen :) Veel succes met moeders voor moeders straks!

@ Jela, ik zou het idd met veel plezier overnemen. Al kan ik begrijpen dat continue "ziek" zijn ook niet altijd even leuk is.

@ Kelien, ik duim voor je hoor! Hopelijk heb je vrijdag een knal van een streep op je test!

@ Joeysmama, van harte gefeliciteerd! Geniet van je dag hé meid! Is je ongi weer voorbij? Kunnen jullie straks aan de slag ;)

Hier nog steeds geen bloed, heel af en toe heb ik vaag wat lichtroze als ik naar toilet ga maar voor de rest niets.
    Gisteren voelde ik me trouwens verschrikkelijk, precies of ik de griep had, moe gevoel, pijn in lies, pijn in mijn benen, en vandaag niets meer...
    Ik wacht het nog af.

Veel liefs dames, en aan iedereen een hele fijne dag!
    xoxox

7. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer en kan maar een ding neerzetten:
    ik denk echt dat zowel Kimmytje als Kelien zwanger zijn.
    Sorry als ik het mis heb, maar kan op dit moment niets anders hier neerzetten dan dat dit in mij opkomt!
    lieve groetjes, Jela

8. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Haha, wat een positieve instelling Jela ;) Ik gun het jullie ook van harte!!!! Dus ga ook duimen dat het voor jullie beide positief is!

9. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat Joeysmama, dat vergeet ik nog! liefs

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Van harte gefeliciteerd Joeysmama!!! 31 is helemaal nog niet oud hoor, laat je niet gek maken:) Vier je het nog groot of alleen met de familie?

Jela, ik vind het heel schattig dat je zo positief bent voor Kelien en Kimmetje, maar het kan natuurlijk ook een andere uitkomst hebben. Ik hoop het ook heel erg voor iedereen!!

Anoniempje en Jela beterschap met de klachten! Kan me voorstellen dat het ook behoorlijk vervelend kan zijn.

Ik tel af tot de dag dat ik weer kan gaan testen voor mijn ei. Zit nu op dag 8, ga testen vanaf dag 11.

11. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Wat slecht van mij, Joeysmama, GEFELICITEERDDDDD!!!! :) :)

12. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Geeft niks allemaal bedankt voor de felicitaties
    Heb er verder niks aan gedaan alleen ouders en schoonouders en zussen zijn ff geweest zO komt mijn vriendin nog ff met haar kleine
    Is weer spannend hier voor sommige naar mijn ei toe ben ik altijd positief maar daarna ergens pff dan duurt het wachten. Altijd zoooo lang hoop dak weer een mooie korte cyclus heb xx

13. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ joeysmama, gefeliciteerd meid enuh 31 is helemaal NIET oud. Went vanzelf ;)

@ kimmytje & Kelien, ik duim voor jullie!!!

Hier voel ik steeds meer beweging, erg raar in mijn buik. Typische is dat hij/zij niet op mijn reageerd maar als een goede vriend zijn hand op mijn buik legt schopt hij/zij vrijwel direct. Ik blijf nu maar zeggen dat het komt omdat hij/zij mij lief vind en hem niet ;)

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    haha, dat is grappig Pumbaa. Wat ontzettend gaaf dat je die bewegingen voelt!! Kan er niet over uit hoe bijzonder het is dat er een klein mensje in je groeit...

15. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Tja het voelt echt heel raar hoor. Ik moet nog echt aan het gevoel wennen. Daarbij komt natuurlijk ook wel een beetje de confrontatie van de situatie. Maar ach ben blij dat hij/zij het goed doet. Ik hoop voor jou ook dat je snel op roze mag!!

16. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @joeysmama
    gefeliciteerd met je verjaardag.

@all
    ik heb vannacht slecht geslapen, veel gedraait en veel gedroomt.
    ik droomde dat de 2de test die ik deed een knaltest was en dat ik het gelijk iedereen ging vertellen.
    op het werk en vrienden en via hyves liet ik het al weten. terwijl ik de familie nog niks verteld had.:$
    steeds als ik tussendoor wakker werd voelde ik me heel gelukkig en voelde ik me zwanger.
    maar sjit die knaltest had ik gedroomt. ik kon het dus ook niet laten om nog eens te testen vanmorgen.
    maar dat had ik beter niet kunnen doen want ook deze test is niet knal duidelijk.
    ik wacht dus maar af of ik ongesteld word eind van de week. en anders kan ik dan alsnog testen.
    wel vind ik het apart dat kimmytje en ik allebei hetzelfde hebben met dat bloed wat niet doorzet.
    zou het dan toch voor ons allebei? we wachten maar af. kimmytje heb jij al getest?

17. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden..

nou gister iemand van Moeders voor Moeders hier gehad en de test die ze deed was gelijk heel duidelijk.. 2 dikke knalstrepen..:) Toch nog een extra bevestiging dus dat is altijd leuk!!
    Gisteravond na de tijd gelijk maar begonnen met plassen in de fles haha.. klinkt wel een beetje gek en ik vind het (nu al :)..) erg stinken (dit komt vooral door de vloeistof die in die flessen zit) maar goed om anderen te kunnen helpen aan ook een wondertje heb ik het er graag voor over en heb een ontzettend mooi (dik) geboorteboek gekregen dus daar ben ik heel blij mee..

@ Jela
    Haha meis.. wel schattig dat je zo positief bent voor kelien en kimmytje maar ons lichaam kan ons ook erg voor de gek houden.. Ik hoop het ook van harte voor hun dat ze snel een positieve test hebben!! Zo gaan we langzaam naar een zwangeren clubje ;)

@ Kelien
    he meis.. je zegt dat de test niet ´knal duidelijk´ is maar je ziet dus wel 2 streepjes of niet?? Spannend...

@ Pumbaa
    Als ik je zo hoor praten over de kleine voelen en zo kan ik niet wachten om dat ook te ervaren :) Lijktme heel bijzonder!!

voor de andere meiden.. Flink klussen he.. haha je ziet maar, bij mij en Jela heeft het geholpen terwijl we niet om de dag deden rondom het ei maar ELKE dag ;) dit zegt niks weet ik wel maar proberen waard :D

heb gister een heel schattig speentje gekocht.. kon het niet laten heb hem ingepakt voor me vriend.. zo lief klein ding hhaha.. Ook hebben we al een wipstoeltje gekocht..
    merk toch dat we er nu al erg mee bezig zijn terwijl we gezegt hadden dit na de echo te doen.. Maar het is allemaal zo bijzonder.. hopelijk geldt dat snel voor ons allemaal..

xxx

18. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey dames,

@ Kelien, zie je een streepje? Want ook al is die dan niet heel duidelijk, een streep is een streep! :)

@ Anoniempje, wat leuk dat het nog eens extra bevestigd is, ga er nu maar lekker van genieten.

Hier is het vandaag doorgezet dus op naar de volgende ronde. Ik moet eerlijk toegeven dat ik opeens wel een beetje begin te doemdenken, de angst dat het niet zal lukken heb ik momenteel vrij hard.
    Ik wil inner peace vinden en alles rustig ervaren. Maar dit is zo moeilijk.
    Toch ga ik hiervoor mijn best doen.

Ik vind het wel jammer dat niemand hier FB heeft of wil delen, in een ander topic ben ik bevriend geraakt met enkele meiden en das heel leuk.
    Je leert elkaar kennen op een andere manier dan ivm het zwanger worden en das echt wel fijn :)

xoxox

19. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmytje verdomme wat jammer, ik schaam me voor mijn uitspraken! Het spijt me voor je, heel erg!

Wat is FB?

Kelien een streepje is een streepje, ookal is hij licht, deze wordt na een aantal dagen donkerder. Is hij al wel donkerder dan de andere?
    Het kan ook zijn dat hij ligt blijft en je toch ongesteld wordt, dat had ik ook bij de vroegtijdige miskraam. Ik wil je niet ongerust maken maar wel informeren.

Tara wat leuk dat je je zo in kan leven in Pumbaa erg attent van je. Lijkt me ook speciaal Pumbaa om het kindje te voelen en heel erg eng ook..

Lady85 hoe gaat het met jou? Ga je richting je ei?

Joeysmama hoe was je verjaardag?

20. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje fijn dat moeders voor moeders al is geweest. Ik heb me zaterdag aangemeld maar nog steeds geen telefoontje gehad, zonde want zo lopen ze al 4 dagen urine mis. Moet ik hen nu nog na gaan bellen misschien doe ik dat wel, wil ook wel een geboorteboek hihi, grapje ;)
    Leuk een wipstoeltje, ik voel me nu ook echt zwanger, want ben gewoon de hele dag niet fit, traag en sommige etenswaren kan ik niet zien. De kiwi's zijn richting prullenbak verhuisd en vleeswaren op brood eet ik niet, alleen smeerkaas (at ik als kind vroeger, ik moest het opeens gaan halen in de supermarkt)... Merk jij al wat met voeding?

Deel Deze Pagina