he bah, echt vervelend hoor. Een vroegere collega van mij heeft dat dus negen maanden gehad, dus ik heb gezien wat het met je kan doen en dat is echt geen pretje. Maar je kunt er nu echt nog niets over zeggen, misschien gaat het over een paar weken alweer veel beter. Probeer niet alleen maar in die negatieve gedachten te blijven zitten, daar voel je je nog extra naar door. Wij zeggen nu natuurlijk ook, kom maar op met die klachten! Maar als je gewoon niet meer normaal kan functioneren, dan is dat echt heel rot. Ik hoop echt dat het snel beter gaat!
Hey Jela, wat erg dat je je zo voelt meid! Ook ik hoop dat er snel beterschap in komt! Kan je mss eens langs de dokter gaan en vragen of ze je iets kunnen geven? Normaal bestaan er wel medicijnen die toegelaten zijn en de misselijkheid iets of wat in bedwang houden. Of iets op natuurlijke basis? Tara, leuk! Kunnen jullie weer aan de slag Mijn ongi is weer zo goed als voorbij dus ik en mijn man kunnen bijna weer van elkaar gaan genieten Leuke dag allemaal! xoxox
@tara hopelijk is hij snel goed donker en heb je deze maand een wat kortere cyclus. ik vond het ook wel apart dat die vrouw dat zei, ik spreek haar regelmatig wel even dus het is haar duidelijk opgevallen dat mijn buik nu anders was dan andere keren. @jela als ik morgen nog niet ongesteld ben haal ik even nieuwe testjes. en als ik dan zondag nog niet ongesteld ben dan test ik. en anders eventueel maandag nog en als ik dan nog niet ongesteld ben en ook niet wijzer ben geworden van mn testen dan ga ik even urine bij de huisarts langsbrengen. ik wil het dus nog even afwachten, want ik ben me zelf al helemaal gek aan t maken. erg vervelend dat je je zo misselijk voelt. hopelijk ben je er snel vanaf. klaag gerust we zijn er niet alleen om de leuke verhalen aan te horen.
Jela wT rot dat je je zo voelt ik kan me nog Herinneren dat ik ook veel geuren niet kon verdragen met name vlees en de geur van mijn man had ik ook maar is na de 13 wk weg getrokken alleen vlees heb ik 9 mnd niet kunnen verdragen hoop dat het bij jou ook nog wegtrekt en je lekker kan genieten spannend hoor bijna echo!!!! Kelien vind het zo spannend zou helemaal gek worden van onzekerheid maar als je licht een streepje ziet denk ik echt dat jij op roze gaat Tara hoop dat de Eros pillen voor je gaan werken en kortere cyclus hebt als ze bij mij hun werk goed doen heb ik hopelijk weer een korte cyclus en zit ik aankomende dagen in mijn vruchtbare piriode denk dat ik toch nog 1 xtje ovutestjes gaat bestellen en proberen etos pillen ovutestjes moet goed gaan komen met ons toch Kimmytje jij ook weer spannende tijd lekker van elkaar genieten zou ik zeggen Xxx
Dankjewel voor jullie helpende woorden! Ben net weer uit bed, mijn schoonmoeder komt zometeen (die is in de veronderstelling dat ik griep heb) stofzuigen en wat soep maken. Fijn te horen dat er wat herkenning in zit Joeysmama met die geuren. Ik vind het een goed idee van je om de etos zwanger pillen braaf te slikken en de ovulatietestjes er toch nog een keer tegenaan te gooien. Het moet toch helpen denk ik dan! Kimmytje fijn dat je ongi zo goed als voorbij is, de heerlijkste tijd in van de maand Ik ben ook wel eens benieuwd naar alle gezichten die er achter deze teksten schuil gaan. Maar dan moet ik er eerst vanuit kunnen gaan dat er niemand bij mij uit de buurt komt, hihi... Want dit forum is nu mijn beste vriend, jullie weten informatie die niemand weet. De intieme details gaan hier over het forum heen. Ik had van mezelf ook nooit gedacht dat ik op een forum zou schrijven. Heb nu een paar minuten geen misselijk gevoel, zit heerlijk boterhammen met pindakaas en suiker weg te smikkelen. Ik geniet nu heel even van het niet misselijk zijn en blijf precies in de houding zitten die ik nu zit. Kelien is bezig met het wachten op verhoogde HCG, wat schattig! Lady85 hoe gaat het met je? En pumbaa? Tara was jij nu ook weer aan de etospillen begonnen toch?
@ Kelien, pindakaas & suiker?! Oh jak! Ik kom al zeker niet bij je uit de buurt hihi Ik heb er trouwens geen problemen mee dat er eventueel mensen me zouden herkennen. En had ook nooit gedacht op een forum te schrijven!
Ja dat at ik vroeger als kind, ineens komt dat in me op en dan heb ik daar veel zin in! Mijn vriend viert vanavond zijn verjaardag en het ziet er naar uit dat ik boven moet doorbrengen (verzetten heeft geen zin, wie weet duurt dit nog weken). Moet morgen werken, ga vanavond afbellen. Heb mijn huis van binnen wel gezien nu, potverdikkie. Fijn dat je onderaan in je handtekening je NOD hebt gezet, dan kunnen we het een beetje bijhouden. Spannend, wat gaat dat hard met zo'n korte cyclus (voor jou misschien niet zo, maar voor mij wel om bij te houden).
Hee Jela! Ik wilde je even een foto van mezelf doorsturen zodat je weet welk gezicht er achter mijn berichtjes schuilt Maar je hebt ingesteld dat je geen priveberichten wilt ontvangen, kun je dat veranderen?
@ Jela, ik heb hetzelfde gehad als jij, bij mij ging het bij de vier maanden over. Heb pillen gehad van de huisarts, daardoor kon ik tenminste functioneren!! Misschien dat die pillen voor jou ook een optie zijn. Met mij gaat het verder goed. Kinderkamertje is gister gekomen. Ben er super blij mee. Mijn ex hoor ik al een aantal weken niks meer van, ook geen intresse naar de kleine. Vind het prima zo. En heel vreemd hoe hard ik ook riep dat ik voorlopig niks wilde weten van mannen, ben een oude vriend van vroeger tegen gekomen en dat klikt wel heel erg. Dus zit nu een beetje met gemengde gevoelens. Maar ach naar die vervelende maanden kom ik daar ook nog wel mee weg kus
Ik wil ook een foto @ Pumbaa, wat leuk van je kamertje! En ook dat je weer begint open te staan voor nieuwe dingen! Geniet ervan meid, van alles! xoxox
he meiden.. hier weer even een berichtje van mij.. Heb vandaag even een K*tdag.. voel me echt super beroerd, vanmorgen op me werk vroegen collega´s al wat ik toch had (ben nooit slecht te pas..) Maar goed ik klaag niet.. is alleen erg vervelend.. net wat Jela zei als je zwanger wilt worden roep je ´kom maar op met die misselijkheid´ maar zo beroerd als ik me nu voel is niet echt fijn heb het ook echt super koud de hele dag al, heb 2 shirt en een dikke trui aan gedaan en helpt niet echt.. Vanavond lekker helemaal niks doen.. gezellig bank avondje met me vriend @ jela nou meis hoe gaat het met jou en je misselijkheid??? beetje stomme vraag misschien.. maarre vind jij het ook zo eng om s*x te hebben?? Ik ben zo bang dat het iets kapot maakt of zo haha.. heb al veel gelezen en ook dat dat niet kan en het kan ook geen miskraam of zo veroorzaken maar toch ben ik er voorzichtig mee
Anoniempje heel vervelend dat je dit nu ook krijgt, hopelijk is het snel over of niet doorgezet tot continue de hele dag? Lig nu met laptop op de bank, ziek ziek ziek. Sex...dat durfde ik wel, was zelfs meer opgewonden. Maar vriend lief hield het ineens af al een aantal dagen (voor mijn misselijkheid dan, want nu moet ik er niet aan denken te bewegen...) Je kunt gewoon zachtjes vrijen, anders probeer je vast wat dingen er omheen, en de echte daad even uit te stellen of zachtjes? Succes Ik zal mijn instellingen meteen even veranderen, leuk om een foto te krijgen, dan stuur ik er ook een.
@ Jela Nou ik heb de afgelopen week eigenlijk geen last meer gehad van misselijkheid maar sinds gisteravond begon het een beetje en vanmorgen op me werk werd het steeds erger.. het is inmiddels wat minder, ben even gaan zitten lekker bakje thee erbij .. haha oud wijf haha en wat grappig dat dat zo verschillend kan zijn wat betreft ´opgewonden´ zijn.. Ik moet er eerlijk gezegt even niks van weten vind het een beetje eng en doet me ook ´pijn´ in me onderbuik, krijg dan steken.. maar goed gelukkig zijn er ook andere manieren en zal vanzelf beter gaan!! Spannend joh.. je hebt bijna je echo!! Ik kan ook niet wachten, 26 oktober lijkt nog zo ver weg!! Ik ben dan 8 weken en 5 dagen dus ben benieuwd wat er dan al te zien/horen is.. xxx
hmm, ik zie dat je geen bijlage aan een pb kan hangen. Jela en Kimmy, als je mij even jullie emailadres stuurt per pb, dan mail ik even een foto
Pumbaa, heel fijn als je iemand tegen komt waar je je goed bij voelt. Gewoon je gevoel volgen dan komt het altijd goed. Anoniempje, wat vervelend dat jij je ook al zo naar voelt. Ook veel beterschap voor jou. Ovulatietest van vanochtend was even licht als die van gisteren. Het is dit weekend kermis in het dorp waar ik geboren ben. Het is traditie om daar een paar dagen met vriendinnen heen te gaan. Super gezellig! Jullie ook alvast een fijn weekend!
Wat vervelend dat jullie je zo ziek voelen hoop dat het snel over gaat en jullie na het wachten eens lekker kunnen gaan genieten Hier aan het wachten op mijn ei wilde eigelujk ovutestjes gaan bestellen voor deze ronde maar helemaal vergeten en als ik een korte cyclus heb is mijn zit nu zo'n beetje in vruchtbare dagen dus laat het maar over gaan mocht het deze x niet raak zijn bestel ik ze voor de volgende maand dus nu maar op goed geluk Vandaag heeft mijn moeder gevraagd of ik met mijn 2 zussen zin had om in het begin van het jaar een weekje naar de Canarische eilanden met mijn moeder te gaan uhhhhm heel erg leuk en relaxt en gezellig maar dan moet ik mijn man en zoon wel een hele week missen ff goed over nadenken maar ti's wel heeeerl verleidelijk fijne avond meiden xx
Pumbaa er gaat niks boven de liefde, liefde komt wanneer het tijd is dat het komt.... geniet! Kelien heb je al een duidelijkere test? Joeysmama lijkt me een moeilijke keuze, heerlijk de zon maar het gemis van je man en kind valt niet altijd mee. Dat is per persoon verschillend. Wel een luxe keuze, leuk! Succes met je ei dagen als je ze inderdaad mag hebben. Tara ik zal mijn mail in je pb zetten Hier de dag op bed door moeten brengen, nu beneden maar ben het binnen zijn zat.
vervelend dat jullie je niet lekker voelen, hopelijk voelen jullie je snel weer wat beter. @pumbaa leuk dat je kriebels krijgt van een nieuwe man in je leven, gewoon lekker met je gevoel meegaan. @all. ik test morgenvroeg pas weer als ik dan nog niet ongesteld ben. ik heb vandaag een gezellig dagje met mijn zus gehad. maar er is gesproken over kindjes krijgen. voel me best wel rot nu, aangezien er steeds meer vrouwen in de familie problemen hebben met zwanger worden. bij mijn zus gaan ze het ondezoeken maar het zit niet helemaal goed met haar baarmoeder. ze wil pas achter een paar jaar kindjes maar ze wilt wel weten waar ze aan toe is. ik heb met mijn vriend afgesproken dat als het deze ronde niet raak zou zijn dat ik dan een afspraak ga maken bij een gynaecoloog. gewoon om even te laten kijken of het wel allemaal goed zit. ik ga niet maanden nog in spanning zitten om er vervolgens achter te komen dat het bij mij ook niet goed zit. pff krijg er de kriebels van.