gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelien meid wat ontzettend naar. Wat sneu voor je zus, wist je dit niet eerder? Slim als jij je ook laat onderzoeken, beter op tijd dan maanden proberen voor niets of weinig..
    Maar je bent zwanger lieverd, als jij al 2 x een licht streepje hebt gezien op de kruidvast 2 voor 5 euro test. Het streepje zie je, of zie je niet. Heus! Hoop dat het blijft 'plakken' veel succes morgen.

2. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee ik wist dit niet eerder, ik wist wel dat ze problemen met haar menstruatie had maar niet dat dit ook invloed had op haar vruchtbaarheid. maar ik stelde vandaag de vraag of ik ook nog eens een keer tante werd, vond het achteraf wel lullig dat ik dat gevraagd had.
    ik ben benieuwd wat mijn test morgen zegt.

3. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    vanmorgen weer getest, weer niks om wijzer van te worden.
    heb even 2 foto's ingevoegd van de 3 testen. zien jullie iets?
    hoe krijg je trouwens een foto omgezet in negatief beeld?
    of zou iemand dat voor mij willen doen om te kijken of je het dan beter ziet?

Bekijk bijlage 188919
    Bekijk bijlage 188920

4. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Kelien sorry maar ik zie alleen de testlijn helaas
    Is vandaag je nod?
    Wat naar van je zus zeg hoop dat er niks slecht uit de onderzoeken komt mijn zusje is maar 1 x per jaar ongi en haar vriend is maar voor 5% vruchtbaar de dokter had gezegt jullie kunnen nooit op de normale manier zwanger worden en wat denk je heb nu een nichtje van bijna 2 het was niet gepland maar wel heel welkom zo zie je maar geluk zit in een klein hoekje wij hebben ook maar net dat beetje geluk nodig toch xxx

5. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja op een foto vind ik het wel weer minder duidelijk dan in het echt.
    super dat je zus en haar vriend toch via de normale weg een kindje hebben gekregen. als ik niet zwanger ben deze ronde ga me toch even laten nakijken juist om dat het in de familie veel voorkomt.

6. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Heey allemaal!

@Anoniempje en Jela, wat vervelend zeg dat jullie je zo beroerd voelen... Wel een teken dat jullie ECHT goed zwanger zijn, haha. Maar kan me voorstellen dat jullie er zo onderhand klaar mee zijn. Lijkt me ook niks om iedere dag zo misselijk te zijn. Hopelijk voelen jullie je snel beter! (Heb trouwens ergens als tip gelezen om 'sochtends voordat je uit bed gaat direct wat te eten...)

@Kelien, sorry meis, maar ik zie helaas ook geen streep. Ik zie dat je 3 dagen overtijd bent en denk haast dat de streep dan echt al wel duidelijker had moeten zijn. Maar zolang je nog niet ongi bent geworden is er natuurlijk nog hoop!!! Wel naar voor je zus zeg...

Met mij gaat alles goed. Heb er al bijna weer 1 wachtweek opzitten dus nog 1 te gaan. Op het moment echt nog niet het gevoel dat het gelukt is, maar het is ook nog veel te vroeg.
    Straks heb ik nog een babyshower van een goede vriendin. Heb het zelf georganiseerd dus ik hoop dat alles goed verloopt!
    Fijne zondag allemaal!

7. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Lady leuk een babyshower gezellig dag xx

8. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey meiden,

Hier een snel berichtje van mij want ga er sewwes weer vandoor. Gisteren hadden we verjaardagsfeest van mijn ouders (mama 50 en papa 60) en dat was super! Vandaag gaan we shoppen en morgen ben ik en mijn man getuige op een huwelijk :)

Ik heb ook mijn emailadres doorgegeven :)

@ Kelien, ik zie ook niet direct een streepje sorry :(
    Idd mss een goed idee om langs de gyn te gaan. Ik heb ook een afspraak gemaakt. Het geeft me precies wel wat meer rust. Ik weet niet hoe het is in Nederland maar in België kan je zonder doorverwijzing naar de gyn. Dat heeft dan wel als nadeel dat je vrij lang moet wachten.
    Ik heb 2 weken geleden ongeveer gebeld en kan 12 december terecht.

Ik wens iedereen een leuke zondag!

xoxox

9. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Kelien, een afwijking in de baarmoeder wil nog niet meteen zeggen dat je problemen krijgt met zwanger worden. Ik heb ook een afwijking in de baarmoeder en zie mij maar de vierde ronde was het raak. Het is wel altijd balen als je iets ondekt dat niet helemaal goed is in je lijf. Helaas zie ik ook geen streepje op de test maar geen bloed geeft moed zeggen we dan!! Mijn zus teste ook pas een week nadat ze overtijd was positief. Heeft er behoorlijk wat testen aan versleten in die week tijd!!

Iedereen een fijne zondag!!

Kus

10. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden

nou hier weer helemaal fit!! Gister echt een beetje een baal dag gehad zo beroerd dat ik me voelde maar was vanmorgen weer helemaal goed te pas.. ik heb het er graag voor over de misselijkheid en de kwaaltjes het komt vaak alleen op de momenten dat het niet ´uitkomt´ haha.. heb verder alleen veel last van me (.)(.) maar dat hoort erbij :)

@ Kelien
    ik zie helaas ook niks anders dan de teststreep :)
    hoop voor je dat je over een paar dagen toch nog positief test!!
    Ik heb ook een ronde gehad dat ik meerdere dagen (ik geloof 5 of 6..) overtijd was en toch werd ik ongesteld.. ons lichaam kan ons helaas erg in de maling nemen!!

@kimmytje
    wat leuk dat je zo leuke verjaardag gehad hebt gister!! En veel plezie rmorgen op de bruiloft.. Even de gedachten op wat anders ;)

@ Lady1985
    Wat leuk een babyshower..!! Wordt vast gezellig ;)
    En voor jou ook weer een spannende week.. ik duim alvast weer er moet er toch een de eerste zijn die ook op roze komt.. dan worden we langzaam allemaal roze :)

fijne zondag allemaal!!

11. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lady1985
    ook voor jou weer spannende tijden, hopelijk mag je over een week op roze.
    @pumbaa
    nee het hoeft idd niet te betekenen dat ze niet zwanger kan worden, maar ze gaat het wel laten nakijken.
    het is een grote kans dat het endometriose is.
    en dan is er wel kans op onvruchtbaarheid heb ik gelezen.
    en aangezien dit al het zoveelste verhaal in de familie is heb ik wel samen met mijn vriend besloten me even te laten nakijken zodat ik ook zeker weet of dat klussen uberhaupt wel doel heeft.
    we wachten het gewoon even af of ik ongesteld word en in de tussentijd maak ik wel alvast een afspraak bij de huisarts want dat duurt ook altijd even voor ik daar terecht kan.

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jela, super leuk om je foto te zien! Kimmy, jij hebt ook een mailtje. Als iemand anders nog foto's wil wisselen, laat maar weten!

Kelien, ook ik zie helaas geen streepje. Hopelijk wordt het nog duidelijker. Ik hoop dat het allemaal goed komt voor je zus. Goed dat je het zelf ook even laat onderzoeken.

Kimmy, jij hebt leuke dagen! Heel veel plezier morgen op het huwelijk!

Lady, veel plezier op de babyshower. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, lijkt me super leuk!

Ben vandaag een beetje brak. Gisteren een super leuke avond gehad op de kermis, maar net een wijntje te veel gedronken:) Ach ja, nu kan het nog. Oh, een hele goede vriendin vertelde gisteren dat zij en haar man na de kermis ook gaan proberen zwanger te worden. Zou toch super zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn!!

13. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Tara ga het thuis ff proberen krijg hem
    Met mijn tel niet verstuurd maar leuk had een brunette in mijn hoofd hihi xx

14. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Kelien
    Ik zie zo ook geen streepjes, maar ik weet uit eigen ervaring bij ronde 1, dat de streepjes niet op de foto's zijn te krijgen. Heb ze net in picturemaker bewerkt, maar zie dan ook niets.
    Aan de datum van 2 oktober te zien en 9 oktober had ie al donkderder moeten zijn. Maar er zijn uitzonderingen.
    Vertrouw op jezelf, je ziet namelijk alleen een streepje (hoe vaag ook) als er HCG in je lijf is. Anders komt er geen streepje. Als jij ze thuis wel ziet, dan zijn ze er ! ! Daarover kunnen wij niet mee oordelen. Pak een test en laat je vriend erover plassen en jij, houd ze dan langs elkaar. Ik heb dit met een vriendin gedaan en je zag verschil, heeeel licht.
    Helaas is dit bij mij in een vmk geeindigd. Maar toch, er heeft een eitje zich proberen te nestelen wat niet is gelukt. Misschien ben je echt veel te vroeg en is het HCG nog echt te licht, zolang je niet ongesteld bent kan het nog, om de 48 uur testen.
    GOOD LUCK lieverd.

Kimmytje geniet van het getuige zijn, kei gaaf!

Anoniempje fijn dat jij jezelf beter voelt, hier bij mij is dit helaas niet. Het is continue en niet met vlagen helaas. Ben er heel emotioneel onder omdat ik bang ben dat dit nog lang gaat duren. Vrijdag vertellen we het na de echo aan de ouders, dat is al een opluchting dan kunnen ze in huis komen helpen.
    Mijn vriend heeft vandaag gepoetst en opgeruimd, zo schattig om te zien. Hoeft ie nooit..

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Haha, wat grappig. Nee, ik ben een echte blondine:)!! Ben benieuwd naar jouw foto.

16. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    jela tnx voor de lieve opbeurende woorden.
    zit er nu een beetje doorheen op het moment.
    als ik niet zwanger ben laat me dan ongesteld worden.
    maar geen duidelijke positieve test en geen ongi is verwarrend.
    en daarbij ook nog eens die druppels bloed vorige week.
    ik weet het ook allemaal even niet meer hoor. respect voor de meiden met lange cyclussen. want ik kan met een korte nog niet omgaan.

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kelien, het is inderdaad heel frustrerend, geen bloed en geen positieve test. Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?

18. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    dat moet 22 of 23 september zijn geweest. normaal voel ik mijn ei heel duidelijk, maar dit keer ben ik er niet heel zeker over dat maakt het ook weer lastiger. ik ga me er maar niet te druk over maken misschien ben ik morgen wel gewoon ongesteld. ik kan er niks aan veranderen en zal moet afwachten.

19. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Nou mijn mail thuis ligt eruit en via mijn tel wil niet lukken grrr blijf het proberen hoor xc

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Joeysmama, wat een leuke foto!! Ik had jou ook heel anders voor me gezien in mijn gedachten. Wat raar he, dat je direct een beeld van iemand vormt. Echt heel leuk om jullie eens te zien! Net als Jela en Kimmy zijn jullie ook al zo'n mooi stel!

Deel Deze Pagina