gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Haha ja gek hè en bedankt heb je zelf geen foto van jullie saampjes?had geluk want mijn mail ligt er nu weer uit vaag haha fijne avond leuk dat we nu een beeld erbij hebben toch
    Iemand nog foto's verwisselen stuur ff pbtje met je mail:) xx

2. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik kan zo snel niet terug vinden wie allemaal foto's wou wisselen.
    maar ik wil ook wel foto's wisselen. stuur maar even een pb wie wilt.

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey dames! Hier ben ik weer even na een hele drukke dag! Twas fijn, en morgen op naar de volgende :)

Jela had ik ietsje anders voorgesteld, wat Tara betreft zat ik er niet ver naast :) Tis idd erg vreemd hoe je je een beeld van iemand vormt op basis van waarden hé :)
    Ik vraag me af hoe jullie je mij hadden voorgesteld hihi :)

Kelien & Joeysmama, ik stuur jullie ook nog een PB :)

Slaaplekker iedereen!
    xoxox

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik wil ook wel foto's uitwisselen!!! Zal vanmiddag dan eens even een mooie foto van mezelf uitzoeken ;)

5. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Oh wat een leuke meiden leuk leuk leuk nu we weten met wie we aan het kletsen zijn
    Kelien is je ongi er nog niet??
    Kimmytje heb je mijn mail ontvangen?
    Lady heb je pbtje gestuurd
    Zit vandaag al vanaf 8 uur op een monteur van UPC te wachten die kon tussen 8 en 12 komen pff vervelend dat wachten bah
    Verder nog spannende dingen hier? Xxx

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    En Kelien heeft ook een leuke foto gestuurd!! Nu lady en pumbaa nog:)!

7. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    leuk om zo foto's van jullie te zien meiden.
    mijn email adres mag trouwens ook gebruikt worden zou je me op msn willen toevoegen. en voor hyves ben ik te vinden onder mijn naam en woonplaats en anders even pbtje sturen. facebook heb ik niet.

8. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @joeysmama
    nee nog geen ongi te bekennen hier, heb wel steeds zo'n last van steken in mijn buik. ze komen af en toe en heb ik paar flinke steken en dan is het weer ff weg. maar zo pijnlijk heb ik het normaal niet als ik ongi moet worden. heb trouwens wel een afspraak staan bij de dokter voor volgende week maandag.

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Yes!! Mijn ovulatietest wordt steeds donkerder. Hoop dat het zo doorzet en dat ik morgen of woensdag een knaltest heb! Zouden de Etos pillen dan toch echt helpen?

Joeysmama, is de monteur nog geweest?

Kelien, heb je een afspraak gemaakt bij de ha omdat je hem wil laten testen? Of had je sowieso al ergens anders een afspraak voor?

10. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelien en Lady ik stuur jullie even een pb met mijn mailadres.

Tara geweldig dat de Etos Pillen hen werk doen, en straks rond je ei, even elke dag he ;) en liggen met die bips op een kussen! En het gewone standje he, jij onder...pfff haha :)

Ik lig hier nog steeds als een slappe vaatdoek op de bank en op bed. Het is een heel raar misselijkmakend gevoel. Ik kan hier wel neerzetten ik hoop dat jullie dat snel mogen ervaren maar natuurlijk zet ik er dat niet in! Je kunt beter de vermoeidheid versie van zwanger zijn hebben ipv de misselijkheidversie.

11. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @tara
    wat fijn dat je ovutestje donkerder word, dan heb je een mooie cyclus dit keer. alvast veel klusplezier gewenst.

ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts omdat het in de familie niet zo goed zit met de vruchtbaarheid. ik hoor steeds meer verhalen en nu heeft mijn zus misschien endometriose.
    dus zou het zijn dat ik niet zwanger ben wil ik me even laten nakijken. zou ik tegen die tijd nog niet ongesteld zijn en geen positest dan mag hij even voor me testen. dus afhankelijk in welke situatie ik zit maandag heb ik dus die afspraak. in beide gevallen wil ik hem dus even spreken.

12. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    tara nou hoop dat ze hun werk doen die etos pillen ben benieud hoelang je cyclus dan deze x is hoop dat het bij ons veel baat heeft deze maand

kelien nou afwachten dan maar he balen he dat ons lichaam ons af en toe zo in de steek kan laten sterkte meid met het wachten en succes bij de dokter fijne avond allemaal oh ja de monteur was er precies om 12 uur pfff maaaar alles doet het dus was het wachten waard haha xx

13. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kelien, sorry, dat had je natuurlijk al eerder verteld. Ik hoop dat je te horen krijgt dat alles goed is.

Haha, Jela, bedankt voor de tips:) Mijn vriend is de hele dag weg en komt vannacht pas thuis. Als mijn test vanmiddag donker is, moet hij me dus maar even wakker maken:)

Joeysmama, ik hoop echt dat de pillen werken bij ons!!

14. Kimmytje

Hey girls!

Hier ben ik weer! Een heel leuk weekend gehad, ook de trouw gisteren was super :) Wel wat veel gegeten dus ik vlieg sewwes in de beschuiten met confituur en water :)

Tara, leuk te horen dat je testjes donkerder worden, geniet er maar van!

Kelien, hoe gaat het met jou meid? Ben je ondertussen al ongesteld of wanneer ga je weer testen? Ik hoop dat die onderzoeken niet nodig zullen zijn!

Hoe gaat het met de andere dames?

Wat leuk trouwens al die foto', ik vind het erg leuk dat ik nu weet tegen wie ik praat :)

Ik voeg nog even een foto van mij en mijn man bij, omdat ik ook jullie man/vriend ook gezien heb :)
    Deze foto is getrokken in Colombia en mijn man is daar vrij emotioneel. Hij had zijn familie 3 jaar niet meer gezien.

xoxox

15. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hoiii!!

Kimmy, wat een leuke foto :) (Deze had je ook al een keer als profielfoto toch?)
    Ik heb jou, Joeysmama en Jela net ook een foto van mezelf gestuurd! Heb er alleen niet zoveel op deze computer staan dus het is er 1 geworden van mij met 2 van mijn vriendinnen...
    Mochten er nog meer mijn foto willen zien dan stuur maar even een PB!

xxx

16. Kimmytje

Hey Lady!

Yeaps, ik had die foto hier ook al eens als profielfoto :) Vind het een hele leuke foto ook :)

Heb die van jou ook gekregen, wat leuk seg!

Groetjes
    xoxox

17. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke foto's allemaal, gezichten er bij is zo leuk!
    Kimmytje met haar knappe lover op zijn colombiaans! Geweldig mooi kindje komt daar uit voort...

Hoe is het met je Kelien?

Is je ovulatietest nog donkderder Tara?

Hier is het niet leuk, inmiddels zijn de ouders van mijn vriend ingelicht en vanavond mijn ouders. We wilden wachten tot de echo maar ik kan niet goed voor mezelf zorgen en heb hulp nodig van de moeders. Ik hoop dat jullie dit niet mee hoeven maken.
    De ouders van mijn vriend waren dolblij!

18. Kimmytje

Hey Jela, wat jammer dat je je zo voelt meid! Kan je eens niet langs de dokter of gyn gaan om iets te vragen tegen de misselijkheid?
    Heb ik dit al eens gevraagd trouwens?

Ik hoop sowieso dat je je snel weer beter voelt en kan gaan genieten van je zwangerschap!

xoxox

19. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik heb je een pb gestuurd Lady!

Kimmy, dat is inderdaad een hele leuke foto. Ik dacht ook meteen: daar komen mooie kindjes uit voort:) Fijn dat je leuke dagen hebt gehad! Deze zin is echt geweldig, haha
    ik vlieg sewwes in de beschuiten met confituur en water

Ik had misschien iets te snel geroepen, want de testjes blijven nu dezelfde kleur. Ongeveer de helft zo donker als de teststreep. Ik test dus gewoon rustig door.

Jela, dit klinkt wel heel heftig zeg. Ben je al bij de huisarts geweest met je klachten? Fijn dat je schoonouders zo blij waren. Veel plezier met vertellen vanavond aan je ouders.

20. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    jela vind het erg rot voor je dat je je zo slecht voelt.
    hopelijk voel je je snel weer wat beter.

heel leuk om de foto's van jullie te hebben gezien.
    nu voelt het weer wat persoonlijker om hier te kletsen.

@kimmytje.
    ik wil het testen uitstellen tot zaterdag. tenzij ik dan ongesteld zou zijn geworden. maar nog altijd geen ongi te bekennen hier.

Deel Deze Pagina