Dag meiden, Bij huisarts geweest, die geeft voorlopig nog geen medicatie omdat ik niet braak. Ene kant fijn, want braken is nooit goed, maar andere kant tegen braken aanhikken en het komt maar niet is net zo erg. Braken kan voor opluchting zorgen namelijk. Gister ons thuis verteld, waren blij. Maar mijn zus staat op het punt te bevallen en mijn moeder is vooral daarmee bezig, maar daar ben ik op voorbereid. In een gezin met meerdere kinderen is er nu eenmaal altijd een hechtere band met de een dan met de ander. Herkennen jullie dat?
he meiden hier weer even een berichtje van mij.. leuk dat jullie allemaal fotos uitwisselen.. jammer joh ik snap dr niks van hoe ik fotos op de computer krijg haha.. ben heel handig met computers maar goed nog niet heel veel nieuws verder las ik?? Tara nog ff flink doortesten Joeysmama jij zit denk weer bijna rondom je ei of niet?? Kelien, jij houdt het nog steeds spannend ben benieuwd of je ongi doorzet.. hopelijk niet natuurlijk.. heb je al die tijd een gelijke cyclus gehad?? Jela.. wat leuk dat je het vertelt hebt thuis en bij je schoonouders.. wel beetje jammer natuurlijk met de reden er achter dat je je zo slecht voelt.. ik herken er niks in hoe jij je voelt.. maar kan me voorstellen dat dat erg kut is!! ik heb me afgelopen zaterdag erg slecht gevoeld en zou me niet kunnen voorstellen hoe dat is om me elke dag zo slecht te voelen.. (kan nog komen maar liever niet) enige waar ik sinds maandag heel erg last van heb is hoofdpijn en ik slaap nog steeds erg slecht.. nooit last van gehad en ik moest ook nooit snachts uit bed om te plassen en nu moet ik elke nacht tussen 3 en 4 uit bed om te plassen en kom (bijna) niet meer in slaap.. Herken je dit?? maar goed ik klaag niet.. als alles goed mag gaan heb ik het er graag voor over!! Je hebt morgen je echo he meis ben zo benieuwd!! Ik wil ook haha, moet nog 2 weken wachten en dat duurt zo lang ik zou het ook graag aan iemand willen vertellen.. gewoon om het te delen met iemand.. ben zo blij maar ik voel dat de blijdschap minder is omdat ik het niet ´kan´ delen.. me vriend wil sowieso wachten tot de eerste echo en dat snap ik ook wel maar dat duurt nu al zo lang en gaat nu nog 2 weken duren.. en ik moet me buik al aardig proberen te verbergen dus moeten maar zien hoe lang dat nog lukt en fijne dag allemaal en heeeel veel beterschap voor jou Jela!!! xxx
Heey meiden! Hier even een berichtje want ik heb iets raars... Heb sinds gisteren namelijk al het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, maar mijn NOD is pas aankomende maandag. Heb erg veel last van m'n onderrug en steekjes aan de zijkant van mijn buik want uitstraalt naar m'n bovenbenen... Ook erg slecht geslapen vannacht want werd continue wakker. Erg vervelend! En daarnaast heb ik een humeur om op te schieten, grrr... @ Jela, heb je vandaag je echo??? Wat spannend zeg!!! Ben echt heel erg benieuwd!! @ Anoniempje, moelijk he, om je mond te houden? Haha, dat kan ik me echt voorstellen! Maar goed, voordat je het weet zijn de 2 weken voorbij. Nog even volhouden!!!
Hey Jela, wat jammer dat je niets gekregen hebt! Wel heel erg fijn dat je beide ouders nu op de hoogte zijn en kunnen helpen waar nodig Vrijdag heb je je echo zie ik, spannend! Anoniempje, heb je geen digitale camera? Gewoon aansluiten op je PC en de foto's overzetten Die 2 weken zullen snel voorbij zijn, je zal wel zien. Kelien, hoe lang ben je nu overtijd? Spannend hoor! Ik blijf duimen! Lady, ook voor jou begint het spannend te worden! Ook voor jou blijf ik duimen! Voor iedereen hier trouwens, al denk ik wel dat de overige niet-zwangeren dit jaar nog op roze kunnen xoxox
@ kimmytje hmm.. wachten duurt nu eenmaal lang maar dat hoef ik jullie niet te vertellen ik heb wel een digitale camera maar als ik dat kaartje in me computer stop gebeurt er niks.. ook niet als ik hem met dat stekkertje aansluit.. ik zal wel iets verkeerd doen ik weet het ook niet heb er weinig verstand van haha.. maar goed als het een x lukt stuur ik ook een foto @ lady1985 ik heb altijd gezegt dat ik het stil zou willen houden tot 12 weken.. en dat wil ik nog wel maar dat gaat gewoon niet ben te blij haha.. en de weken sluipen voorbij.. vooral omdat ik er nog steeds niet gerust op ben dat het allemaal goed blijft gaan en we het dan aan niemand vertelt hebben .. We hebben het hier gister over gehad en me vriend was het met me eens maar vind het nu ook wel wat vroeg om al te vertellen en wil toch liever wachten tot de echo.. ik ben het met hem eens maar het is wel erg dubbel.. ik ga proberen me mond te houden haha.. heb al wel rompertjes gekocht voor onze broers en zussen en daarom ga ik met dikke stiften zetten ´HOERA jullie worden Oom & tante!!´ kan ik me daar alvast mee bezig houden.. voor de opa´s en oma´s hebben we wat anders om het te vertellen.. dat maakt het alweer wat echter!
Anoniempje ik herken wel dat je 's nachts wakker wordt steeds ja. Van elk geluidje enzo en om te plassen. Mijn zusjes weten het inmiddels ook en oma gaat ook ingelicht worden, we kunnen niet meer wachten tot de echo van overmorgen want het lukt haast niemand om goed stil te houden. Al met al is het vertellen wel leuk, maar omdat ik zo ziek ben niet de roze wolk die ik had verwacht. Snap dat het moeilijk is je mond te houden, ik heb vorige week 1 vriendin in vertrouwen genomen en mijn zus, ik kon het ook niet langer. Mijn vriend weet dit niet, soms mag dit wel, leugentje om bestwil. Hen weten tenslotte echt niet wat wij voelen. Lady85 dat lichaam dat lichaam he! We kunnen er echt niks over zeggen! Zo verschillend of het wel of niet wat betekend en ik hier met mijn positieve uitspraken over de ander moet daarmee ook wat opletten. Ik hoop het echt voor je! Zijn wel goede symptomen!
hey meiden nou heb toch nog maar even op de valreep ovutestjes besteld pfff wat een twijfel wel niet wel niet nou dan toch nog maar eens een xtje proberen hoop dat ik me ei nog niet gemist heb ga er morgen gelijk aan beginnen heb ook nog geen vruchtbaar slijm gezien dus hoop dat hij nog komen moet en niet et alng op zich laat wachten en de etospillen hun werk goed zulen doen haha maar wat ik ook zag tegenwoordig heb je ook speksel testen en mannen testen het moet niet gekker worden ze maken misbruik van deze wanhopige groep vrouwen als het niet 123 lukt wil je toch de natuur een handje gaan helpen niet?nou tis ff afwachten voor mij jelaen anoniempje tjonge echt vervelend dat jullie je z voelen en jela elk kleinkind is bijzonder hoor of het nu de 1ste of 2e is dat zegt mijn oma altijd en als je het dalijk aan andere mensen gaat vertellen dan zullen er echt mensen zijn die het helemaal geweldig zullen vinden komt goed meid het belangrijkste is dat jullie er blij mee zijn toch en ben je al voor de echo geweest? lady SPANNEND jij misschien wel op roze deze maand kelien al wat meer duidelijkheid? xxx
trouwens jela en anoniempje hebben jullie stiekem al bij de chinese geslachtskalender gekeken ben niet niuewschierig hoor maar kijk er altijd naar als er iemand in vewrachting is en komt 8 vd 10 uit zo grappig xx
Met speeksel van de man ja?? Jeetje wat kunnen ze toch veel tegenwoordig! Chineese kalender hoe doe ik dat? Leuk! Kelien wat heb je toch een geduld tot zaterdag, geeft je test nog steeds geen donkerder lijntje aan dan?
Ja vaag hè vraag me af of het zou werken Maar die chineese geslachtskalender staat volgens mij bovenaan in de balk bij de home pagina als je niet kan vinden moet je het ff google succes en laat je ff weten wat eruit komt ben heeel nieuwschierig xx
ik 14 dg geleden hoop ook dat hij snel komt en dat het dan gelijk raak mag zijn he dat zou helemaal geweldig zijn!!dan is het zeker lang leven de etos pillen haha
@jela jammer dat je er niks voor voorgeschreven krijgt. ik hoop dat je je snel vanzelf dan weer wat beter voelt. wat je zegt over het gezin met meerdere kinderen herken ik wel. ik heb ook altijd wel het gevoel gehad dat mijn moeder met mijn oudere zus wat hechter is. kan ook best zijn dat het maar een gevoel is en dat het voor mijn moeder helemaal niet zo voelt. @anoniempje nou mijn cyclussen zijn niet helemaal gelijk, maar je ziet wel dat ik sinds een aantal maanden de etos zwanger worden pillen slik dat mijn cyclus korter werd. en ik voel normaal mijn ei deze ronde heb ik wel wat gevoelt maar niet zoals andere maanden maar dat is de 22ste september geweest. dus dan moet het een 26 dagen cyclus zijn en ik zit nu op dag 32. heb nu ook constant last van buikpijn en steekjes. en wat lady ook aangeeft dat het uitstraalt naar de bovenbenen. ik heb de afgelopen 2 weken heel weinig sex gehad omdat ook dat pijn doet in mijn onderbuik. ik weet het echt niet meer, mijn vriend wil dat ik morgenvroeg weer test maar heb gezegt dat ik wacht tot zaterdag. ik hoop voor jou dat de 2 weken tot de echo een beetje snel voorbij gaan zodat je het met andere kan delen en dat je ook wat meer kan gaan genieten. @lady ik herken je symptomen alleen is mijn humeur wat beter gelukkig maar voor mijn vriend. voor jou ook hele spannende tijden weer, ben benieuwd of jij op roze mag. hoop het zo. @tara fijn dat je ovutest positief is. klussen maar. ik kreeg de tip van iemand om na de sex een kussen onder je kont te leggen, en je benen omhoog tegen de muur aan. en dan een halfuur blijven liggen. geen idee of het werkt haha. @joeysmama hopelijk kleurt jou ovutest ook snel positief.
Yes Tara een kortere cyclus, keurig! Geniet er van! Kelien en Lady ik heb echt goede hoop voor jullie gezien de symptomen, duimen duimen.. Hier gaat het iets beter, kan weer wat boterhammen eten, morgen de echo, vandaag zegt mijn leidinggevende het aan de hand van mijn gemaakte en uitgeprinte email het in de vergadering op mijn werk. Een vriendin is gister op de hoogte gebracht, vandaag nog een vriendin. Ben er klaar mee om te wachten tot de echo, dit komt omdat ik zo ziek ben en naar mijn idee de echo wel okee is. Dat is een gevoel en als ik daar langs zit dan is dat pech. Ga weer even terug naar bed Kimmytje heb jij je eisprong al gehad of is ie er inmiddels bijna nu?
Hey meiden, Hoe gaat het hier? Jela, wat zegt je vriend ervan dat al meerdere mensen het weten? Wilde hij niet wat langer wachten? Goed dat je morgen je echo hebt maar ook ik denk dat je symptomen voldoende bewijzen dat alles goed zit Kelien, kan je je nog bedwingen met testen? En Lady, wanneer ga jij testen? Hoe voel je je nu? Tara, wat leuk van je positieve test! Ik hoop dat jullie genoten hebben Hier alles goed, ik zit ongeveer rond mijn ei, voel het alweer goed. Gisteren pas de eerste keer genoten van elkaar na mijn ongi want de voorbije dagen waren veel te druk en we waren echt te moe. Hoe zit dat dan bij jullie rond je ei? Doen jullie het dan toch, ook al ben je erg moe? xoxox
Kimmy, wat grappig dat we nu weer tegelijk zitten met ons ei. Mijn vorige ronde was dat ook, maar jij hebt inmiddels alweer een extra ronde gehad. Bij ons was gisteren ook de situatie er niet echt naar om sex te hebben. Volgens mij heb ik jullie al eens verteld dat het slecht gaat met het broertje van mijn vriend. Gisteren was het weer helemaal mis. Maar ik had wel die positieve test en dat wil ik echt niet voorbij laten gaan. Ik zeg dan tegen mijn vriend dat ik vruchtbaar ben. Gelukkig kan hij dan de knop omzetten, echt ontzettend lief. Heel stom, maar soms het ik het gevoel dat ik hem gebruik, maar hij wil natuurlijk ook heel graag een kindje. Dus dan moeten we er echt iets voor doen. Dus ondanks de moeheid of andere dingen, gaan wij er de komende dagen weer voor Net trouwens nog een testje gedaan en de teststreep was nog donkerder dan mijn controlestreep!! Joeysmama, hoe zien jouw testjes er nu uit? Hoop dat jouw ei ook snel mag komen. Jela, fijn dat je je wat beter voelt. Goed dat je je gevoel hebt gevolgd en het wat mensen verteld hebt. Je echo is vast helemaal goed. Veel succes en plezier morgen! Kelien, knap hoor dat je kan wachten tot zaterdag. Ik ben heel benieuwd of er dan iets te zien is.
Hoi hoi vandaag voor het eerst getest heel licht streepje vanavond probeer ik er nog 1 tje wil hem deze x echt niet missen hoop dat ik een x succes heb met die dingen want tot nu toe nooit iets uitgekomen voor mij hoop dat die pillen beetje mee werken Tara geweldig die donkere test nu flink van elkaar genieten zou ik zeggen en het zelfde natuurlijk voor kimmytje xx
Hoiii! Jela, wat spannend zeg, die echo morgen. Ook ik denk dat het allemaal wel goed zit, gezien al je symptomen. Maar het blijft natuurlijk iets engs! Houd je ons op de hoogte? Tara, wat fijn zeg, dat je je ei hebt gevonden!!!! Goed gevoel is dat he? Haha! Ben ook iedere keer weer blij als ik een positieve ovu- test heb. Wat vervelend dat het zo slecht gaat met je zwager. Kan me voorstellen dat jullie dan niet echt zin in sex hebben, maar aan de andere kant weet je dat de kans anders weer een maandje is verkeken. Top dat je vriend de knop kan omzetten! Wat je zegt Kimmy, dat je er soms geen zin in hebt, dat herken ik ook echt wel. Bij ons is het soms ook wel even een beetje een verplichting, maar uiteindelijk wordt het vaak toch wel weer leuk Zou het gewoon jammer vinden om een maand te moeten missen want dan ben je weer een ronde verder. Ow trouwens Tara, ik zal je zo nog een foto van mezelf sturen. Joeysmama, heb je mijn foto ontvangen? Zou het wel leuk vinden om ook een foto van jou te zien Ik heb nog een leuk nieuwtje want 1 van mijn beste vriendinnen is gisterenavond bevallen van een jongetje!!! Echt zo leuk! Ga er vanavond heen met een paar vriendinnen om de boel te versieren. Hopelijk kunnen we hem dan ook even zien... Met mij gaat het verder wel. Heb het al een paar dagen ontzettend koud (vooral mijn handen) en nog altijd een raar gevoel in mijn buik. Maja, ik geloof het allemaal wel met die symptomen. Ga nu niet meer hopen want ben al TE vaak teleurgesteld. Ik ben van plan om woensdag pas te gaan testen, want dan weet ik zeker dat ik overtijd ben...