gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden

klinkt allemaal weer spannend hier met de testjes!! Ik geloofde erniet echt in maar heb ze de laatste ronde toch besteld.. had midden in me cyclus knal testen en toen flink geklust (elk dag.. ondanks een keer moe zijn of geen zin:)) haha.. ik had zoiets nu zijn die dingen positief en nu gaan we er ook voor en jullie weten het resultaat!! :) dus of het door die testjes kwam geen idee maar ben in elk geval zwanger geworden en hoop dat het jullie ook dat wondertje mag brengen!!!

@ Jela..
    echt kut meis dat je je zo naar voelt.. ik heb gelukkig niet echt last meer van misselijkheid sinds zaterdag maar heb de hele week al heel erg hoofdpijn:( ... maar ik vertik het op een paracetamol in te nemen, deze dingen hebben nog nooit gewerkt bij mij en wil nu niks riskeren :)
    Hopelijk voel je je gauw wat beter!! .. ik heb me vriend zover dat ik het zaterdag aan me beste vriendin ´mag´ vertellen.. ik kan het echt niet meer voor me houden en wil het wel overleggen met hem is toch iets speciaals van ons samen :)
    Eigenlijk wil ik het onze ouders ook wat eerder vertellen maar is een beetje dubbel.. mijn vriend is 2 dagen voor zijn zus jarig (eind oktober) en we hebben zoiets dat we het beter na die verjaardagen (en dus ook de echo gehad) kunnen zeggen want dan hoeft niemand op te letten met wat wel en niet te zeggen snap je.. ik ken me schoonmoeder die flapt er perongeluk zo wat uit haha
    zijn ze van moeders voor moeders nog bij je langs geweest??
    Ik kreeg net iemand aan de deur met zo krat met lege flessen.. hij kwam ze even omruilen.. TERWIJL WE NOG ZO HADDEN OVERLEGT DAT WE ZE DE EERSTE WEKEN ZELF ZOUDEN WEGBRENGEN!! Ik vet balen want je zult zien dat de buren het gewin hebben maar ja niks meer aan te doen..
    meis GENIET VAN JE ECHO MORGEN .. !!!! Ik ben erg beniewd en hoop dat dat je wat opfleurt ;)

@ kelien
    Meid.. wat irritant he dat wachten de hele tijd.. ik hoop dat er snel meer duidelijkheid voor je komt!! Duim voor je!!

@ Kimmytje, Tara, joeysmama (allemaal eigenlijk:p)
    Flink aan de klus!!! Op naar ROZE

2. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lady1985
    Wat leuk van je vriendin!! Veel plezier vanavond met versieren..
    En ben erg beniewd of jij de volgende bent die op roze kan ;)
    MIsschien dit weekend samen met Kelien en dan volgt de rest!!
    Zou wel super leuk zijn :)

xxx

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Lady, gefeliciteerd met de geboorte van het zoontje van je vriendin! Speciaal is dat he! Heel leuk om ook een foto van jou te zien, je hebt er ook één van mij terug.

Anoniempje, wat stom van moeders voor moeders! Dat is even flink balen. Fijn dat je het zaterdag tegen je beste vriendin kan vertellen, dat lijkt me ook echt super leuk!

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin Lady!

Anoniempje, dat was idd niet zo slim van MVM! Mja, je kan er toch niets meer aan doen nu :)

Tara, inderdaad zitten we weer ongeveer gelijk. Hopelijk zitten we ook samen kwa bevaldatum in juli 2012 ;)

xoxox

5. KimB

KimB Nieuw lid

4 okt 2011
    3
    0
    0
    Community Manager Moeders voor Moeders
    NULL
    Wat jammer dat er een misverstand is ontstaan over het ophalen van de flessen. Heb je contact opgenomen met de informatrice? Het is raadzaam dit wel even door te geven, dan kan zij dit oppakken met de chauffeur om fouten in de toekomst te voorkomen.

Ik hoor graag van je,

Groeten
    Kim

Community Manager
    Moeders voor Moeders

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    ..... vreemde reactie hier zo in dit topic.....

7. Kimmytje

Vind ik ook...

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    gelukkig, voelde me al een zeikerd:)

9. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Whaha, ik dacht ook al: waar komt dat vandaan?? En hoe weet zij dat Anoniempje een bericht had geplaatst over MvM?

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    waarschijnlijk gezocht op de term "moeders voor moeders". Maar ik vind het een beetje ongepast. Het is natuurlijk een openbaar forum, maar je schrijft hier persoonlijke verhalen voor "vriendinnen". Als je wilt klagen bij een bedrijf, dan stuur je daar wel een mail heen lijkt mij.

11. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    nou meiden heb er nog even een testje tegenaan gegooid maar nog hetzelfde:( gaan gewoon weer verder

oh hoe was het bij je vriendin en haar baby

xx

12. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jela
    wat leuk dat je het al een paar vriendinnen hebt kunnen vertellen.
    veel plezier bij de echo morgen.

@kimmytje
    ik kan me nog wel bedwingen om tot zaterdag te wachten.
    maar mijn vriend dringt aan om toch morgen al te gaan testen.
    hij is al die maanden heel nuchter geweest zo van het komt als het komt.
    maar nu ik 7 dagen over tijd ben vind hij het toch ook wel spannend worden.

wat betreft het klussen rond je ei als je moe bent.
    heb wel eens een paar keer gehad dat ik moe was en geen zin had,
    en dan drong mijn vriend aan want het was klustijd.
    als ik dan zei dat het geen verplichting moest worden, dat ik dat niet leuk voor hem vond.
    zei die ja maar dan heb je weer een hele maand weg gegooit.
    en achteraf hadden we het toch wel fijn samen met klussen.
    hij zegt nu dus ook altijd als ik moe ben "strax ben je blij dat je het toch gedaan hebt" haha.

13. Kimmytje

Hoi dames!

Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Alles okido met iedereen?

Joeysmama, de moed niet opgeven hé meid, de test zal wel positief worden, en ondertussen gewoon lekker klussen :)

Kelien, spannend! het is ondertussen "morgen" dus heb je al getest? :) Ben volop aan het duimen hoor!

Hier gisteren een zalige avond gehad, lekker uit eten geweest met mijn man en dan naar de cinema geweest (Dream House, een echte aanrader). Toen we thuiskwamen kwam van het één het ander dus tja ;)

xoxox

14. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Hoi hoi

Kimmytje fijn dat je zo'n leuke avond heb gehad de test van gistermorgen was donkerder dan die van s'avonds en nu is die weer hetzelfde als gisterochtend heb me echt aan de 2 uur niet drinken gehouden en hetzelfe tijdstip vind dit echt verwarrend maar goed eergisteren wel van elkaar genoten en gister wilde meneer niet want hij was schraal haha wat heb ik voor man pfff
    Kijken id het vanavond wil lukken hihi

Zo de grote dag van de echo vandaag ben benieuwd!!

Kelien weet jij inmiddels al meer??? Xxx

15. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik had een hoop bij te lezen zeg!
    Wat leuk dat jullie positieve ovulatietesten hebben!!!! YES!!! Die Etospillen doen wonderen!

Ik heb inmiddels bandjes om mijn polsen, die moeten helpen tegen de misselijkheid. Ben benieuwd...
    Net 3 glazen water achterover en nu nog 20 minuten wachten en dan gaan we naar de Echo...
    Heel heel stiekem, hoop ik dat het een tweeling is. In een klap er vanaf, erge gedachte he!!

Kelien houd ons niet langer in spanning en ook Lady klinkt wat verdacht allemaal!

liefs daar gaat ie.......tot straks

16. Kimmytje

Succes Jela!

xoxox

17. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Wat spannend Jela!!!!!!!!!! Ben je ondertussen al terug?? VERTEL VERTEL!!!!

18. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jela, is het goed gegaan?

19. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0