gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    sorry ik had vanmorgen geen tijd om het hier even te melden
    maar ik heb op aandringen van mijn vriend vanmorgen getest en deze test was negatief. maar ik ben ook nog altijd niet ongesteld.
    snap er niks meer van. ik begin ook langzaam te twijfelen of die andere testen wel een streepje hadden of dat ik die gewoon wilde zien. nu staat er zeker een streep op maar dat zijn dan denk ik indrooglijntjes. ik heb de hoop voor deze maand opgegeven, maar waar komen mijn kwaaltjes vandaan? tintelingen in de buik. buik en rugpijn. pijn aan mijn borsten. ik zou normaal zeggen het zal wel zijn dat ik ongesteld word. maar lijkt me sterk dat dit een aanloop van 2 weken heeft. ik weet het niet meer heb het er een beetje mee gehad.

jela hoe was je echo, is het een tweeling?

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    He Kelien, wat naar:( Gelukkig heb je maandag een afspraak bij de huisarts, hopelijk kan hij je meer vertellen.

Jela, ik hoop dat alles goed is, maak me een beetje zorgen over je!

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey Kelien, wat jammer! :( Ga je maandag dan naar de dokter? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Jela, hoe gaat het met je??

Tara, hij gaat het met je vriend en je schoonbroer?

xoxox

4. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden
    ik zie dat hier weer het een en ander gebeurt is.. hier nog even een late reactie van mij :)
    ik vraag me inderdaad ook af hoe KIM.B weet dat ik het over mvm had.. maar goed heb inderdaad gebeld naar de telefoonnummers die ik had gekregen van die vrouw wat bij mij thuis is geweest maar neemt niet op.. erg irritant!!

@ Jela
    Meis.. vandaag je echo gehad!! Ben erg benieuwd.. je bent hem vast aan het showen aan iedereen en te druk om ons in te lichten haha groot gelijk ;)

@Joeysmama
    Hij was schraal??? haha, die had ik nog niet eerder gehoord :)

@ Kelien
    Meis je houdt het wel spannend zeg.. waarom haal je geen Clear Blue Digital.. meteen zekerheid ipv vage streepjes!! :)

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kimmy, het gaat behoorlijk slecht met mijn zwager, maar dat is al zo'n tien jaar het geval. Het gaat langzaam steeds slechter (psychisch) en we hebben eigenlijk weinig hoop dat het ooit nog beter gaat. Is een heel moeilijk proces en vooral heel zwaar voor mijn vriend en mijn schoonouders. Ik sta er wat verder vanaf, maar maak me vooral zorgen om mijn vriend. Helaas kan niemand iets aan de situatie verbeteren, dus we leven van moment naar moment. Heel naar allemaal...

Er zijn nu twee vrienden van mijn vriend hier. Ze blijven vannacht ook slapen. Wil eigenlijk nog wel sex:) Dus misschien straks heel stil, haha. Ben in ieder geval blij dat ik nu weer weet dat ik in mijn vruchtbare dagen zit en dat we op het juiste moment sex hebben. Geeft weer wat hoop.

Oh, nog even een heftig verhaal wat ik even wil delen. Ik werk dus op een kinderdagverblijf. De vader van een meisje op onze groep is drie maanden geleden verongelukt. Ontzettend zwaar voor haar moeder natuurlijk, was echt een verschrikkelijk verhaal.... Vandaag kwam haar moeder naar mij toe om te vertellen dat ze zwanger is! Ik wist het even niet te plaatsen, maar het komt erop neer dat ze een week na het ongeluk een positieve test in handen had. Hoe ontzettend dubbel, intens verdriet en intens geluk tegelijk. De vader heeft dus nooit geweten dat hij een tweede kindje zou krijgen. Pfff, ik had het behoorlijk moeilijk om mijn emoties onder controle te houden. Stond daar bijna te huilen bij die moeder. Moet je toch niet aan denken he....

Nou meiden, allemaal alvast een fijn begin van het weekend!

6. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he tara
    wat een heftig verhaal.. krijg er kippenvel van..
    zoiets gun je echt niemand!! hopelijk kan die vrouw het allemaal een beetje aan

Fijn dat je in je vruchtbare dagen zit.. flink klussen meid ;) haha

fijne dag allemaal

7. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Er klopt een hartje! Het is gister een onwerkelijke dag geweest en heeeeeel druk, heb de laptop niet open kunnen slaan, wel een paar keer geprobeerd maar dan ging de telefoon weer. Heb uren met mensen aan de lijn gehangen (in totaal dan). Iedereen is in rep en roer over het feit dat ik al een tijdje mijn mond houdt. Ben een open boek en dat had niemand verwacht dat ik mijn mond kon houden.
    Het is overweldigend en niet te bevatten, ik was zo moe. Ik leek wel een papegaai die de hele dag een bandje afspeelde via sms en telefoon met hetzelfde verhaal over het kloppende hartje.
    Ik wens jullie dit allemaal toe! Echt!

Kelien weer een vaag lijntje dan, of helemaal geen lijntje? Indrooglijntjes bij die van de kruidvat dat kan eigenlijk niet echt, zijn de indrooglijntjes roze of geel?

Tara fijn dat je een ovulatie hebt en Joeysmama je vriend schraal, hahahaha, jaaaaa goed zo!!!! Hoppakee!

liefs

8. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    jela super dat de echo goed was en dat er een kloppend hartje was.

dit keer zag ik niks aan de test. die lijntjes op de andere testen wat je ziet zijn hele dunne gele lijntjes. maar als je de test open maakt en alleen het stripje voor een lamp houd zie je op de eerste 3 testen een vage brede scheem. en op die van gister zie ik niks.
    alleen een paar wazige stippels verdeeld over de hele strook.

9. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zit trouwens vandaag al op dag 35 dalijk vliegt mijn bijtje de banner uit.

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jela, van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde! Super fijn dat alles goed is!

11. Kimmytje

Jela, van harte gefeliciteerd! Supergoed nieuws! :)

Kelien, nog steeds geen duidelijkheid? Ga je naar de dokter? Of wacht je nog even af?
    Vind het wel grappig wat je zei van je bijtje in je banner :)

Tara, jammer dat te horen van je ?zwager? (=dat schoonbroer?)! Kan hij niet worden opgenomen ofzo om zijn depressie te behandelen? Of is het niet echt een depressie?

Wat een verhaal ook van die vrouw! Dat moet verschrikkelijk zijnzoiets. Verdriet en vreugde kunnen idd heel erg dicht bij elkaar liggen...

xoxox

12. Kimmytje

Ben je vooruit gezet ook Jela? Want je bent bijna 8 weken zie ik aan je banner?

13. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jela
    wat super meis!! een kloppend hartje!! dat moet heel veel goedmaken lijkt me.. al die misselijkheid en zo...
    ik hoop dat ook 26 oktober mee te maken :)
    xxx

14. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    tara meis wat en verhaal zeg wat erg
    heb je trouwens nog door getest en zijn ze lichter geworden de streepjes?

jelaaaa geweldig nou echt genieten he meid

kelien ect verevelend he die onzekerheid hoop dat je snle meer duidelijk heid hebt

kimmytje voel je al wat je nod is toch de 17e spannend!!!!!!!!!!!ik duim voor je hoor

fijn weekend allemaal xxx

15. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even op mijn gemak alles bijgelezen. Wat een heftig verhaal Tara! Heel moeilijk om dat zo te moeten aanzien als broer zijnde!

Jammer Kelien, ik weet ook niet meiske, hoop gaat een beetje weg zo he! Goed dat je naar huisarts gaat.

Kimmytje ik ben een week vroeger gezet zelfs, maar als ze 1 mm verkeerd meten, zit je er 4 dagen naast. Dat ding beweegt dus precies meten lukt bijna niet. Maar ik houd de banner gewoon aan zoals ie is, omdat ik zelf weet wanneer de eisprong was...hihi... bij volgende echo kunnen ze het wel precies meten.

16. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Goeiemorgen meiden

Wat een mooie DAg vandaag lekker zonnetje heerlijk
    volgens mij heb ik eindelijk eens een pos ovu test alleen weet ik niet of het invloed heeft dat ik net om half 11 gestest heb en nog helemaal niks gedronken had dat hij misschien daarom donkerder kan zijn ik test Elke dag om deze tijd en sta ik half 8 op ontbijt en drink dan en dan zo half 11 testen nu was ik pas 10 uur uit bed wel wezen plassen wezen douche honden uitgelaten en toen kwart voor 11 ff testje wat denken jullie dat het invloed heeft ? Zou eventueel wel kunnen wat dan zou ik ongeveer een cyclus van 34 dg hebben voor de zekerheid vanavond nig xtje sexe vanacht ook heerlijk van elkaar genoten na een feestje haha

Fijne zondag allemaal xxx

Oh kimmytje hoest bij jou daar? Xx

17. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hooiiii!

Joeysmama, wat fijn dat je een posi test hebt! Ik denk niet dat het uitmaakt dat je niks gedronken hebt hoor. Een posi test is een posi test :) Dus lekker aan de klus nu!!! (Er staat ook eigenlijk in de gebruiksaanwijzing van de ovu- testen dat je 2 uur van tevoren niks meer mag drinken...)
    Ow, en trouwens, mijn NOD is 17 oktober en niet die van Kimmytje ;) Dus voor mij nog 1 dag te gaan. Heb stiekem al wel het gevoel dat ik ongi moet worden, dus ik ga er maar niet van uit...

@Jela, wat ontzettend fijn dat alles goed is!!!!!!! Helemaal super!!!!! Hoe gaat het intussen met je misselijkheid dan? Doen die bandjes hun werk nog een beetje? Ik hoop het voor je!

18. Kimmytje

Hoi dametjes! :)

Jela, ik schrok gewoon even, 8 weken al! De tijd gaat snel! :)

Joeysmama, gewoon klussen meid, kan nooit geen kwaad. Ik ben het eens met Lady wat ze zegt over de testjes. De hoeveelste cyclus dag zit je nu?

Lady, geen bloed= moed, laat ons het daarbij houden. Ik ben echt in spanning voor jou en duim volop. Met hoeveel zijn we nu nog die op roze moeten? Ik, Tara, Lady, Joeysmama, Kelien? Of hoe gaat het met jou Kelien? Al meer nieuws?
    Dus, een 4 a 5, dat zal wel stilletjesaan in orde komen hé :)

Wat betreft mezelf, ik heb net mijn ei gehad, of zit er middenin, NOD is ongeveer 31 oktober. We wachten af, maar hoop dat het eindelijk eens raak lmag zijn.

xoxox

19. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames.
    hoe is het bij jullie?

ik ben nog steeds niet ongesteld, heb maar even een afwijkende banner gepakt want mijn bijtje was dus de banner uitgevlogen.
    morgen de afspraak bij de huisarts, ben benieuwd.

jela helpen de bandjes tegen de misselijkheid?

lady voor jou ook spannende dagen hopelijk mag je op roze.

en voor de dames die rond hun ei zitten veel klusplezier en geniet van elkaar.

20. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Lady sorry wAs in de war maar ik zit altijd via mijn tel op internet en dat is veel onoverzichtelijker als ik dan iets schrijf kan ik niet meer terug lezen sorry dus is spannend voor jou nou hoop roze voor jou deze maand meid

Ik drink alleen 'ochtends bij het ontbijt en dan 2 uur niks voor de ovu test probeer er vanavond nog wel 1 tje heb toch rond 11 en rond 20:00 getest deze x we zullen zien

Xxx

Deel Deze Pagina