gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Veel succes bij de HA morgen Kelien!

Joeysmama, het is altijd het beste om 2 testjes per dag te doen. De piek duurt maar heel kort dus je kan hem heel snel missen!

xoxox

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee meiden!

Kimmy, nog even over mijn zwager (is inderdaad schoonbroer). Hij wil absoluut geen hulp, geen therapie en geen medicijnen. Is dus heel erg lastig.

Joeysmama, ik heb niet meer door getest met mijn ovulatietesten. De laatste test werd wel al iets lichter. Fijn dat jij ook een positieve test had! Ik zou vanavond inderdaad nog een keer testen, misschien is hij dan nog wel donkerder.

Lady, spannend hoor! Nog niet ongesteld?

Kelien, succes bij de huisarts morgen!

Vandaag bij de eerste verjaardag van het dochtertje van mijn vriendin geweest. Echt super leuk!!

Nu SYTYCD kijken:)

3. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Mijn ovu test was weer ietsje luchter als die van vanochtend :-/ ???

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Dan zal hij gisterochtend positief zijn geweest. Was de steep even donker als de controlestreep? Ik zou voor de zekerheid vandaag nog een test doen.

Ohhhh, ik ben zenuwachtig! Heb vandaag de eerste dag van mijn "proeve van bekwaamheid". Dit is het einde van mijn stageperiode. Mijn docent van school komt dan twee dagdelen op stage kijken of ik bekwaam ben. Moet dan de leiding nemen over de groep en allerlei activiteiten leiden. Vandaag is de eerste dag en vrijdag de laatste. Als dat voldoende is ben ik geslaagd!!
    Heb woensdag trouwens al mijn eerste werkdag!

5. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tara heel veel succes met je 'examen'.....komt wel goed meiske.

Kelien succes bij de huisarts!

Joeysmama, irritant he die testen lichter/donker etc. Maar gewoon seksen!!!

Lady ik hoop dat je op roze kan!

Ik heb niks nieuws te melden, dan ziek zijn. Polsbandjes helpen wel, het is minder dan vorige week.

6. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    tara heel veel succes met je examen. zet m op, je kunt het.

jela fijn dat je je al wat beter voelt.

joeysmama ik denk dat hij dan gister positief moet zijn geweest.
    hopelijk heb je geklust.

ik ben bij de huisarts geweest vanmorgen. ik moet morgenvroeg een potje urine brengen, ik mag wachten op de uitslag.
    als die negatief is moet ik door naar het ziekenhuis voor bloed te laten prikken. als ik niet zwanger blijk te zijn stuurt de huisarts me door naar de vruchtbaarheidsdokter haha zo noemde hij het. omdat het toch in de familie voorkomt gaan ze me toch maar even nakijken, en mijn vriend trouwens ook.

7. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Kelien nou gelukkig dat je gelijk door gestuurd word weet je gelijk waar je aan toe bent en als alles goed is valt er dank ik wel een laat van je schouders

Tara heel veel succes maar zal vast goed gaan komen

Jela echt klote dat je je zo voelt hoop dat het snel veter gaat met je hoor

Ik hoop dat de sex van eergisteren genoeg is geweest voor de pos ovutest want gisteren voor de tv in slaap gevallen en daarna manlief pfffff was moe sjonge jonge masrja we zullen zien ik hen de afgelopen 4dg ook gerempratuurd en vandaag is hij 0.2 hogerdat zou dan betekenen dat mijn ei dus al geweest is ik hoop echt dat het voldoende was

Xxxx

8. Kimmytje

Hoi hoi!

Tara, veel succes met je examen! Komt idd allemaal goed! Woensdag al aan het werk, das nog beter! :)

Kelien, goed dat je nu wat opgevolgd zal worden, veel succes ermee en hopelijk ben je toch zwanger! Of laat het niet te lang meer op zich wachten :)

Joeysmama, 1x kan genoeg zijn :)
    Je temperatuurstijging zou idd kunnen betekenen dat je ei geweest is. Welkom op het wachtbankje zou ik zeggen ;)
    Bij mij was gisteren de temperatuur omhoog maar vandaag weer naar omlaag.

Jela, fijn te horen dat het al iets of wat beter gaat, hopelijk gaat het nu de goede richting uit en voel je je snel weer beter en verlost van die misselijkheid!

Lady, heb jij al nieuws?

xoxox

9. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hier nog geen ongi te bekennen. Word normaal altijd snachts of sochtends ongesteld maar tot nu toe nog niet! Wel raar want sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik nog nooit overtijd geweest... (moest eigenlijk ook al gisteren ongesteld worden maar heb mijn NOD uit zelfbescherming een dag later gezet, haha) Maar we wachten af. Als er woensdag nog geen bloed is waag ik een test. Kan namelijk maar zo zijn dat mijn eisprong wat later is geweest dan normaal, ondanks mijn ovutest. Ik reageer straks op de rest want ben aan het werk!

10. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden..

Spannend hoor met al die testjes!! Hopelijk zorgt dit er voor dat er weer iemand op roze kan :)
    @Kelien.. ook spannend voor jou morgen!! Eindelijk meer zekerheid..
    @Joeysmama.. ik duim voor je dat die ene x genoeg is!! Ze zeggen ook vaak dat om de dag klussen het ´beste´ is dus alles kan ;)
    @Lady1985.. Ik ben benieuwd, ons lichaam kan ons erg voor de gek houden weten we inmiddels allemaal:( maar ik hoop dat je ongi weg blijft en je woensdag (als je zolang kunt wachten :p) een mooie posi test hebt!!
    @Jela hoe gaat het met je.. en met je misselijkheid.. werken die bandjes al??
    @ tara.. nou meis hoe ging je stage?? komt vast goed en wordt zeker een voldoende ;)
    @kimmytje.. hoe is het met jou?? jij zit ook ongeveer in je ´wacht´ weken??

Ik heb echt de hele week al last van hoofdpijn.. wel met vlagen en de ene keer meer last dan de andere keer maar wordt er nu wel een beetje gek van en ik durf geen asprine in te nemen..
    Kan hoofdpijn ook door zwangerschap komen weet iemand dit??

Ik heb het dit weekend aan mijn beste vriendin verteld.. die ging helemaal uit haar dak, zo schattig!! haha.. vind het zo fijn dat eindelijk na 3 weken het aan iemand verteld te hebben.. aanstaande zondag vertellen we het mijn moeder en dan na de echo komt de rest :)

fijne dag allemaal

11. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jela
    nog even een vraagje.. moet je een volle blaas hebben voor de echo?? Heb dit eens gehoord en las het ook ergens op internet.. De VK heeft hierover niks gezegt ..
    Of iemand anders die dit weet??? :)

12. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady superspannend, ik denk een goed teken! :)
    Anoniempje, 3 kwartier voor de echo 3 glazen water drinken, dan kunnen ze het beter zien.
    Wat betreft hoofdpijn is ook een kwaal, je mag 2 x 2 paracetamols per dag!! Dit kan geen kwaad.
    Geen ubrupofen enzo he! Maar wel paracetamols.

succes, liefs

13. Lady1985

Zo, ben weer thuis. Nu kan ik rustig een berichtje plaatsen ;)

@Jela, fijn dat je iig weer ietsie pietsie minder misselijk bent. Hopelijk wordt het snel nog minder! Valt me ook op dat je de laatste tijd wat minder berichtjes schrijft. Gaat het verder wel goed met je?

@Anoniempje, jah, ik weet maar al te goed dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden. Daarom ga ik ook haast ieder uur naar de wc om te checken of ik toch niet ongesteld ben geworden... Heb namelijk nog wel steeds dat gevoel dus bereid me erop voor dat ie er misschien toch aan zit te komen. We wachten het af! Wat leuk dat je het grote nieuws aan je vriendin hebt verteld! Ook super dat ze zo leuk reageerde ;) Had ze helemaal geen vermoeden?

@Joeysmama, Kimmytje en Tara, wat grappig dat jullie allemaal rond dezelfde tijd jullie eisprong hebben gehad, haha ;) Ga heel hard duimen dat het voor jullie raak mag zijn.

Ik ga nu ook lekker SYTYCD terug kijken van gister! Vind het ook al zo'n leuk programma ;)

14. Kimmytje

Anoniempje, idd, hoofdpijn kan het gevolg zijn van een zwangerschap, en net zoals Jela zegt kan een Paracetamol geen kwaad. Maar niet teveel natuurlijk. Hopelijk is die vervelende hoofdpijn snel voorbij!

Lady, SPANNEND! Ik denk precies ook wel positief bij jou :) Ben benieuwd naar je testje woensdag!

Ik duim ook voor iedereen hier!

Oh yes, SYTYCD is weer heel erg goed. Volg het ook steevast elke zondag samen met mijn ouders en zus bij hun thuis :)
    Mijn man is er ook gek van!

xoxox

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nou, mijn eerste examendag zit erop. Was iets pittiger dan ik had verwacht. Moest echt de leiding nemen over de groep, maar had me hier een beetje verkeerd op ingesteld. Verwachtte dat mijn collega's ook wel gewoon hun werk zouden doen, maar ze zaten echt te wachten totdat ik vroeg of ze iets wilden doen. Maar in plaats van het aan hen te vragen ging ik eigenlijk automatisch alles zelf doen, haha. Moet dus vrijdag meer delegeren. Nou goed, was weer een leerpuntje. Verder ging het wel goed. Heb nu morgen al mijn eerste werkdag ipv woensdag. Eindelijk weer geld verdienen:)!

Kelien, wat fijn dat je zo serieus genomen wordt door je huisarts. Goed dat ze alles gaan onderzoeken, dat geeft weer wat rust denk ik.

Lady, ik hoop zo dat je ongesteldheid uitblijft!!!

Joeysmama, het hoeft maar één keer raak te zijn:) Maar ik herken het gevoel wel. Heb donderdag een positieve test gehad, donderdag, vrijdag en zaterdag sex gehad. Maar nu baal ik toch weer dat het gisteren niet is gebeurd.... Wil gewoon echt geen kans missen! Ik kan dan ook niet om de dag sex hebben. Als ik die positieve ovulatietest heb kan ik echt geen dag overslaan:)

Hoe zou het met Pumbaa zijn??

16. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    hAHA TARA NOU ik wil ook geen dag overslaan maar mijn man denkt daar dan net weer iets anders over hij zegt om de dag is beter nou ja vanavond dan maar weer ff hihi wanneer is jou nod?

LADYYYYYY wat spannend ik zou het niet volhouden tot woensdag hoor knap van je hou je ons wel op de hoogte zou wel fijn zijn weer 1 op roze

xx

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Mijn vriend heeft daar geen moeite mee:)

Mijn nod is 28 oktober, nog even geduld dus!

18. Lady1985

Grr, heb echt een enorme buikpijn sinds een paar uurtjes dus vrees toch echt dat ik ongesteld ga worden... Echt balen!

19. Kimmytje

Hey hey,

Tara, wat fijn dat je eerste examendag zo goed verlopen is. En je hebt dan ook weer iets bijgeleerd :)

Haha, mijn man heeft meestal ook geen moeite met elke dag maar soms zin we ook echt te moe en dan komt het er niet van. Ik weet niet ik echt wanneer ik mijn ei gehad heb of heb, zit er ergens middenin.
    Maar ik houd het er op dat mijn NOD 31/10 is. Hopelijk blijft het uit!

Ik heb trouwens vandaag mijn resultaten gekregen van mijn eerste Spaanse examen (vorige week gedaan). Op 1 onderdeel had ik 1/10 haha. In totaal wel 61% en das vrij goed want had totaal niets gestudeerd.
    Op die 1/10 ben ik uiteraard niet zo fier. En het was dan een oefening waar ik SUPERDOMME fouten gemaakt heb.

Met Pumbaa gaat het overigens goed voor zover ik weet. Heb haar op FB en alles lijkt daar ok :)

Lady, de moed niet opgeven meid, zolang je ongi niet doorkomt is er hoop!

xoxox

20. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @anoniempje
    wat leuk dat je het nu je beste vriendin hebt kunnen vertellen.
    wanneer had jij de echo?
    lady ik vind het zo spannend hoop dat je op roze mag.
    je zegt dat je buikpijn hebt, maar ik heb al 2,5 week buikpijn en word ook niet ongesteld.
    dus het zegt niks.

@ tara
    fijn dat morgen je eerste werkdag al ingaat.
    veel succes deze week nog bij je examen.

@kimmytje.
    wat leuk spaanse les. is dat een moeilijke taal?

@all
    ik zal morgen pas savonds wat laten weten.
    want als ik bij de dokter en eventueel ziekenhuis ben geweest, rij ik gelijk door naar mijn werk.

Deel Deze Pagina