gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nou, denk dat niemand zich in mijn probleem herkent, haha.

Just Little me, nog even in spanning. Hopelijk snel ongesteld of toch nog die positieve test?
    Lady, veel plezier vanavond!
    Liekj, ik wil misschien ook ovulatietesten gaan kopen. Had daar nog nooit over nagedacht, maar ik lees hier dat veel meiden ze gebruiken. Ben van de andere kant bang dat je er dan wel heeeel erg mee bezig bent. Misschien moet je het ook een beetje spontaan houden?
    Chanice, fijn dat het goed gaat. Die kwaaltjes horen erbij zullen we maar zeggen! Misschien is het leuk als er meer meiden van onze groep zwanger zijn om een nieuw onderwerp te openen zodat de zwangeren onder ons daar verder kunnen praten? Hopelijk kunnen we je snel vergezellen!

2. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    heb vanmorgen een test gedaan, en wat denken jullie:

ZWANGER zag twee duidelijke streepjes !!!!!

kan er gewoon niet bij maar ben zo blij :)
    had de test gedaan en zag het ik snel naar beneden naar m'n man, ben zwanger, hij kijkt me aan haha snapte er niks van maar vind het super zei wel maar hoelang dan en het is nog maar net .
    maar ik zei zwanger is zwanger, dus superrrrrr

ga straks de huisarts bellen voor een afspraak, want moet ook andere medicijnen voor m'n astma, dus kan het gelukkig hopelijk straks nog iemand vertellen :D

3. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    wow!! Dat is wel heel snel zeg!! Gefeliciteerd...Kom hier zomaar keertje kijken dus jullie kennen mij niet;) Ik ben in feb. gestopt met de pil. Had je veel symptomen?

4. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    dank je wel en welkom hier,

nou voel me al tijdje niet zo fit dus ja wat is het dan?
    vorige week een test gedaan negetief en had nu sinds het weekend steeds maagzuur dus dacht vanmorgen toch maar even testen en ja hoor positief, spannend hoor, idd erg snel had ik ook niet vewacht.
    m'n ouders hebben wel eens gezegt we konden plannen wanneer we zwanger willen worden, dus heb ik vast van hun :)
    ach we zien het wel hoe het loopt hoop dat het goed gaat...

5. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    nog een testje :)

6. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    inderdaad hopen dat het goed blijft gaan!! Hier ook allemaal vreemde dingen en vraag me steeds af of ik mezelf nie helemaal gek aan het maken ben.

Vorige cyclus (eerste echte dus) werd ik precies op dag 28 ongi dacht ik. Helaas bleef het bij oud bloed en duurde 4 dagen. Ik heb dit toen toch maar gerekend als ongi maar op dag 35 werd het ineens helderrood en dit duurde weer 4 dagen. Ben dus toen maar opnieuw begonnen met tellen. Omdat ik het toch vreemd vond ben ik zo snel als kon gaan klussen. We klusten om de dag en afgelopen zondag verloor ik een sliert bloederig slijm. Echt helderrood. Na een uur zat ik op de wc en was het ineens heel veel bloed en bij het afvegen zaten er wat slijmerige klontjes in. Gisterochtend was het nog en trok daarna weg en is alleen nog bij het afvegen een beetje bruin. Zit nu op dag 19 van de cyclus en ga er maar vanuit dat het me eisprong was. Echter als ik vanaf dag 28 opnieuw was begonnen met tellen zou het een innestelling zijn.
    Vannacht paar keer wakker geweest en van alles gevoeld in me buik en ook misselijk. Heb constant steekjes in me lies en heb een lage rugpijn...

PFF wordt hier zoooo onzeker van. Ik ga ervanuit dat 1 mei me nod is (als dat bloed van de eisprong was) en dan kunnen we testen.
    Vinden jullie dit nou ook niet een beetje vreemd of maak ik mezelf van alles wijs?

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    @ ristoskatje, helemaal geweldig!! Super, van harte gefeliciteerd!! Ohhh, ik hoop dat ik snel hetzelfde berichtje kan plaatsen. Maar voel helemaal niks aan mijn lichaam:( Behalve als ik het me echt heel erg in ga beelden, haha. Denk dus dat het niet raak is deze maand. Op koninginnedag moet ik ongesteld worden, dus als het komt, dan kan ik de teleurstelling meteen weg drinken;)
    @ Mek11, Welkom! Inderdaad een vreemd verhaal. Ik kan er niks zinnigs over zeggen eigenlijk... misschien eens met ovulatietesten gaan werken?
    Nu snel naar de kindjes van het kinderdagverblijf waar ik werk, daar word ik weer vrolijk van!

8. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    ben bij de huisarts geweest, en hij zei gefeliciteerd jij ben vruchtbaar hihi moest er zo omlachen.
    hij rekende uit dat ik nu eind 4 week zwanger ben, maar dat kan dus niet maar ja ze rekenen naar de laatste menstruatie.
    oke ik vind het goed, maar heb nog een clearblue test gedaan, en die geeft aan zwanger 2-3 week dus echt nog maar net, vind het zo spannend en hoop dat het goed gaat.

stuur nog even een foto mee hoor van alle drie, ben zo blij...
    hoop dat dit jullie ook allemaal kracht geeft om door te gaan, en hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test in handen

liefs anja

9. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ohhh ristoskatje! Gefeliciteerd hoor! Is geweldig zo snel!
    Veel succes en geniet er echt van! :)

Grtjs en liefs

10. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    Ristokatje, van harte Gefeliciteerd!
    Vruchtbaar ben je zeker hihi:)
    Ik hoop dat het bij mij deze ronde ok raak is...

p.s. je kent me niet maar moest op dit goede nieuws even reageren

11. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

@Ristoskatje: Wooooow, wat goeddd!!!! Echt supergoed nieuws! :) ben echt blij voor je! Wat moet dat een goed gevoel hebben gegeven toen je het 2e streepje zag verschijnen op de test, haha. Nu idd hopen dat het goed blijft gaan maar daar gaan we gewoon van uit!

Hier verder alles goed! Gister hebben we maar even goed ons best gedaan, haha... Vandaag toch weer even een ovulatietest gedaan en nu was het streepje alweer een stuk minder zichtbaar. Waarschijnlijk hebben we het dus op de goede dag gedaan, maar om het zeker voor het onzekere te nemen doen we het vanavond en morgen ook nog even! (Plus dat het natuurlijk gewoon leuk is, haha :D)

Ben het er trouwens niet mee eens dat wanneer je ovulatietesten gebruikt, je er meer mee bezig bent. Je kunt alleen beter timen wanneer je het vruchtbaarst bent. En nou is het in mijn geval ook zo dat ik heel erg gevoelig ben voor schimmelinfecties na de seks dus we kunnen het al niet te vaak doen. Voor mij dus een perfecte uitkomst :)

12. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    dank je wel lady1985, was eerlijk gezegt helemaal overrompeld toen ik twee streepjes zag en nog steeds wel een beetje.
    zat net even buiten en dacht in een keer volgens mij krijg ik al een buikje, hoe moet ik dat nou verbergen, sport namelijk samen met m'n moeder en we douchen dan ook gezamelijk, nou ja hoop dat ze het niet ziet:)

wij hebben nog niet eens een ovulatietest gebruik, gewoon om de dag aan het klussen, en heeft een geen zin nou ja dan niet,moet wel leuk blijven, en zie zwanger of zou het toeval zijn????

successss hopelijk is het voor jou deze maand ook raak

13. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hey ristoskatje wat een geweldig nieuws!!!! Geniet er van enuh als je moeder niet weet dat jullie er mee bezig zijn dan geloof ik niet dat ze op je buikje gaat letten!!!

Ow en niet te vergeten natuurlijk GEFELICITEERD!!!

14. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

ristoskatje, wat super!!! Van harte gefeliciteerd joh!!
    Wat zullen jullie blij zijn! Geniet!!

15. suusjesanne

Wie heeft bij jou gependeld eigenlijk? Want april 2011 klopt precies!

16. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    kinderwens2011 heeft mij gependeld, had gewoon iedereen die pendeld een bericht gestuurd haha dacht dat het niet uit zo komen, maar toch ben nu wel super blij :)

17. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    @ Ristokatje GEWELDIG je bent zwanger, gefeliciteerd! je bent denk ik verder dan ik bij mij gaf die aan 1-2 weken. ja ik weet precies hoe je je voelt. ik heb een klein buikje wel gek zo vroeg maar me onderbuik staat een beetje bol (zullen me darmen wel zijn) maar wel leuk. maarja ik moet het ook nog verbergen. heb vandaag de afspraak doorgekregen 24 mei heb ik de eerst echo spannend. nou suc6 hoop dat alles goed gaat met ons. en dat de rest snel volgen.

18. suusjesanne

Hoi Ristoskatje,

Hoe kan ik kinderwens 2011 vinden?

19. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd ristoskatje!!! :D