gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jela
    Bedankt voor de tip.. ik zal voor de tijd ff flink water drinken :)

@ Lady1985
    Haha, dat klinkt me bekend in de oren ´elk uur naar de wc om te zien of je ongesteld bent geworden..´ dat deed ik ook :) spannend is dat he.. ik duim voor je ;)
    mijn vriendin wist echt van niks nee, dus haar reactie was echt super leuk!! Wij hebben het allebei aan niemand verteld dat we bezig waren.. puur om het feit dat we het gevoel hadden dat mensen dan meer op je gaan letten en steeds die vraag ´en... is het al zover´

@ Tara
    Wat leuk dat je stagedag zo goed is gegaan en dat je vrijdag kunt gaan werken!!

@kimmytje
    Van jou ook goed dat je spaanse examen zo goed is gegaan ;)

@ Kelien
    Jij blijft ons wel echt in spanning houden zeg.. haha
    Ben erg benieuwd wat de dokter kan ´vinden´
    Ik ben vandaag 7 weken en 4dagen en heb mijn echo 26 oktober!!
    Kan niet meer wachten joh.. duurt echt lang nu haha:)

2. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Anoniempje wat leuk hè dat je vriendin zo leuk reageerde zo volgen er dalijk meer hoor meid!!

Kelien hoop dat alles goed is en je gewoon weer verder kan met van elkaar genieten zonder die spanning x

Lady en nog niks? Wanneer ga je testen nog steeds pas woensdag? Xxxx

3. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Mijn temp was vanochtend 36.6 gister 36.4 dag ervoor 36.3 daarvoor 36.2 dus denk aan de hand hiervan en (misschien) pos ovutest dat mijn ei nu echt geweest is gister gelukkig nog van elkaar genoten nu maar weer afwachten n blijven hopen:)

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Spaans is een moeilijke taal. Moeilijker dan ik verwacht had (dat zie je wel aan die 1/10). Probleem is dat ik zo goed als alles versta maar als ik zelf iets moet zeggen of schrijven sla ik dicht. Moet ik me nog overheen zetten denk ik...

Hier was mijn temp weer ietsje naar omhoog vandaag. Ik schrijf het niet echt op dus houd het niet echt bij maar ik denk dat mijn temp van hier naar daar zoeft...
    Ik heb wel een ongi gevoel, weet niet hoe dat komt.

Al meer nieuws Kelien?

xoxox

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Goeiemorgen!!

Is het bij jullie ook zulk slecht weer?? Pfff, het komt met bakken uit de hemel hier.
    Tot nu toe nog geen ongesteldheid te bekennen. Snap er niets van want gisterenavond was ik ervan overtuigd dattie zou komen. Het is ook heel wisselend: de ene keer weet ik zeker dat ik ongesteld ga worden en een paar minuten later voel ik helemaal niks meer. Ik ben nog steeds van plan om morgen te gaan testen, misschien zelfs wel donderdag. Ik durf het gewoon niet! Ben ontzettend bang voor een teleurstelling...

@ Kimmytje, wat goed van je Spaanse les! Toch 61% zonder te leren, goed hoor! ;) Vind het trouwens ook echt een mooie taal, maar kan me voorstellen dat het moeilijk is om te leren.

@ Tara, wat een spannende week voor jou! Je zult wel blij zijn als deze erop zit ofniet? Maar het gaat allemaal goed komen hoor. Je hebt tenslotte al een baan en die geven ze je niet voor niks. Veel succes nog!!!

@ Kelien, ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan bij de dokter... Jammer dat je niet al eerder een berichtje kunt plaatsen, haha.

Fijne dag dames!

6. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Lady je hebt gelijk, ik schrijf veel minder. Ik kan het heel moeilijk opbrengen om alles te lezen en te typen door de misselijkheid. Het gaat eigenlijk helemaal niet zo goed, zit al anderhalve week binnen, ben afgezwakt en slap. Continue moet ik me er toe zetten om te denken; het is voor een goed doel. Je bent eindelijk zwanger, nu niet zeuren, niet klagen, kom op. Maar je voelt je ellendig, sloom, avondeten lust ik niet. Kom een hoop vitamines tekort, wordt ik weer bang van etc. Ook telkens bang voor de volgende dag, wanneer houdt het op, je praat jezelf de put in.
    Nu zie ik een busje voor het huis stoppen en wisselt de moeders voor moeders flessen om, even een moment van bijzonder nu...ik word er emotioneel van. Het fijne gevoel is ver te zoeken, ik riep van te voren: mij 10 kwalen in ruil voor een kindje!! Nu kom ik daarvan terug, het volhouden is zo zwaar. Tuurlijk ALLES voor een kindje, maar het roepen zal ik het nooit meer.

Een paar meiden in de eisprongfase, de leuke klusfase ;) en Lady ik denk dat je zwanger bent. Het ongi gevoel hoort daarbij met vlagen. Ik hoop het!

Tara je komt er helemaal door je examendag heen! Die zien binnen 5 minuten of jij geschikt bent of niet, dat ben je, je hebt werk, zet 'm op!!!!

Kelien hoe was het bij de huisarts?

7. Kimmytje

Hier is het ook verschrikkelijk weer. Het blijft maar regenen.

Wat spannend Lady! Tis al wel super dat je ongi niet doorzet, ik blijf hopen en duimen :)

Jela, probeer toch zoveel vitaminen naar binnen te krijgen, al is het met vitaminetabletjes... Ik hoop uiteraard dat je snel beter bent!

8. Lady1985

Nog steeds geen ongi te bekennen... Ga morgen testen! Spannend!

9. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames.
    ik reageer vandaag even kort. ben echt moe.
    de urine test vanmorgen bij de huisarts was negatief,
    dus ik ben in het ziekenhuis geweest voor bloedafname.
    donderdag kan ik voor de uitslag naar de huisarts bellen.

10. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    lady succes voor morgen ben benieuwd.

11. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    hey jela weet niks anders te zeggen dan dat ik het zo rot voor je vind dit is een tijd van genieten egielijk hoop dat het snel over is voor je hoor is niet uit te houen zo nou succes meid kan je wel fruit eten of smooties ervan maken is misschien ook een optie

lady vind het zoo spannend ik denk ook dat je op roze gaat hoor

kimmytje spaans is echt een super taal ik heb atijd gezegt als ik zwanger ben ga ik spaans leren zit ik lekker thuis en heb ik de tijd nou joey is 7 en kom niet verder als de bekendste woordjes dus gaat er vast niet meer van komen in ons drukke leventje vind het knap van je hoor

kelien jammer van je neg test hoop dat er niks erg voor je uit de bloedtest komt

truste xx

12. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn bloed testen ze gewoon nog even op hcg. dus iets ergs zal er niet uitkomen denk ik hooguit dat ik niet zwanger ben.
    maarja dan is weer de vraag waarom ik dan nog niet ongesteld ben en ik met veel buikpijn rondloop.

13. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he kelien..
    wat balen dat er nu eigenlijk nog niet heel veel duidelijk is.. hopelijk komt de uitslag snel en kun je fris beginnen aan de nieuwe ronde ;)

@lady1985
    nou meis.. ik ben benieuwd heb je getest???? :)

Hier verder niet veel veranderd.. nog steeds erg veel last van hoofdpijn :( en behoorlijk last van me (.)(.) ... me vriend mag er echt niet aanzitten:) dat doet al te pijn haha.. maar goed ik klaag maar niet er zijn ergere dingen, al moet ik zeggen die hoofdpijn begint wel erg te vervelen...
    Zondag vertellen we het aan mijn moeder!! Heb er echt zin aan, ben benieuwd naar haar reactie (eerste kleinkind)
    Woensdag de echo en dan gaan we langzaam aan het aan iedereen vertellen

@ Jela
    Doe jij nou trouwens ook mee aan moeders voor moeders?? Kan me ff niet herinneren dat ik daarover wat gelezen had??
    En hoe gaat het verder

xxxx

14. Lady1985

Oooooooh mijn god... Kan het echt niet geloven, maar ik ben ZWANGER!!!!!!!! Vanochtend getest toen ik wakker werd (was om 5.30u). Eerst mijn vriend wakker gemaakt en toen met een kloppend hart de test gedaan en hij was gewoon positief!!!!!!!!!!!!! Ben zoooooooow ontzettend blij en we waren vanochtend beide heel emotioneel, haha... Maar zie hieronder de test :) Duidelijk genoeg toch? ;)

15. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lady1985

JIPPIE!!!! YES YES YES...GEFELICITEERD!!!!
    Wat een ontzettend appart en onwerkelijk gevoel he!!?
    Echt super.. zie nou maar we volgen allemaal en gaan achter elkaar op ROZE!!
    Je hebt een duidelijke test meid dit kan niet missen ;) die van mij was veel lichter, bijna niet te zien zelfs.. ik had ter controle de Clear Blue test haha.. Dat is bij jou niet nodig :)
    xxx

16. Kimmytje

:) YESSSSS!!!

Van harte gefeliciteerd meid! Geniet van jullie zwangerschap! :)

xoxoxox

17. Lady1985

Dank jullie wel!!! Het is inderdaad heel onwerkelijk en krijg elke keer nog tranen in m'n ogen als ik er aan denk, hihi... Ben ook niet van plan hoor, om een CB- digital te doen. Haal nog een nieuwe KV- test want wil vrijdag nog een keertje testen. :)

Ik weet ook zeker dat de rest snel zal volgen!!! Ik duim in ieder geval voor jullie!

18. Kimmytje

Weet er iemand trouwens wat nu eigenlijk de eerste dag van mijn vorige cyclus was?

Moet ik 3/10 aanhouden waarop ik rozeverlies had of 5/10 waar het echt doorgebroken is?

19. Lady1985

Lastig Kimmytje! Heb je 4 oktober ook nog wat bloedverlies gehad dan? Want dan zou ik 3 oktober aanhouden...

20. Kimmytje

Mja, het was steeds heel licht roze, met momenten helemaal niets en dan weer wel...
    Lastig hoor!

Deel Deze Pagina