gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Dan doe je het gemiddelde en ga je uit van 4 oktober ;)

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Was ik ook aan het denken ;)

Hoe voel jij je trouwens? Heb je kwaaltjes?

xoxox

3. Lady1985

Eigenlijk voel ik me wel prima... Ben al wel een paar dagen heel licht misselijk, maar daar valt tot nu toe goed mee te leven ;) En heb nog steeds met vlagen zo'n ongi- gevoel maar dat schijnt erbij te horen. Ook zijn mijn borsten wat gevoelig...

Maar al met al voelde ik me echt niet heel anders dan voorgaande maanden. De positieve test kwam dan ook echt wel een beetje als een verrassing! Had zelfs al medicijnen tegen de menstruatiepijn gekocht omdat ik ervan overtuigd was dat ik ongesteld ging worden. Zo zie je maar weer dat je er echt geen touw aan kunt vastknopen!

Wanneer is jouw NOD eigenlijk?

4. Kimmytje

Leuk dat je je zo goed voelt, hopelijk blijft dat zo :)

Mijn NOD? Rond het einde van de maand, ik probeer niet teveel meer te tellen enzoverder maar ik weet het wel ongeveer.

Ik ben trouwens weer ziek. Elke maand hetzelfde, na mijn ei heb ik wel iets. Ben ik nu zwakker geworden en een mindere weerstand?

5. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Lady yesssss zei het toch nog gister tegen je nou van harte meid! Het is je gegund hoor weer 1 in ronde 6 volgens mij zijn dat er nu 3 tich jela anoniempje en lady nou kimmetje en kelien wij zijn de volgende 3 hoor!!! nou lady afspraak bij de dokter en gynecelOog maken hebben jullie het gelijk aan iemand verteld of niet? Xx

6. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    YES lady van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    ik had echt al het gevoel dat jij zwanger zou zijn, super.
    geniet ervan.

7. Lady1985

Dank je Kelien! Hoe is het nu met jou?

8. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier gaat het wel. moet mijn gedachten proberen te verzetten.
    maar toch ga ik steeds weer verhalen lezen op internet.
    morgen na mn werk ga ik de huisarts bellen want dan zou de uitslag van het bloed binnen zijn. en bij negatief resultaat zullen we weer een nieuwe afspraak maken voor doorverwijzing om me te laten nakijken. vind het heel spannend maar ondanks dat vind ik dat ik me nog aardig rustig kan houden. iedere dag die ik weer bloedloos doorkom geeft weer meer hoop.

9. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    stom stom stom het is nu 4 om 4 pumba anoniempje jela lady zijn op roze
    kimmytje kelien tara en ik zijn de volgende die op roze moeten hoor!!
    xx

10. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    oh ja ristokatje ook nog maar die zie ik hier haast nooit meer???dus eigelijk 5 om 4

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Lady!!!!! Meid, van harte gefeliciteerd!!! Ik had het echt niet verwacht. Helemaal geweldig! Wat fijn dat het dus ook zo kan zijn dat je weinig merkt, maar dat het dan wel raak is. Nou, geniet er volop van!
    Joeysmama, ik was al beledigd dat je mij vergeten was;):) Ik verwacht er deze maand helemaal niks van. Maar goed, misschien wordt het wel een verrassing, je weet het nooit.

12. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Ja sorry Tara mijn maatje in onze irritante lange cyclussen schaam me dood sorry sorry sorry hoop dat je een cyclus hebt van 9 mnd dikke xxx

13. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    YES SUPER LADY GEFELICTEERD!!!!!!!!!!!!! PRACHTIGE TEST!!!!!!

Ik kan de rest niet allemaal lezen, maar dit maakte ik er zo snel uit op! Ik probeer later op de dag alles van de rest te lezen. Het gaat echt rot hier, ben ontzettend verzwakt en slap. Het wordt erger en erger. De kaartjes die binnen komen doen me niets meer, dat is niet goed.

14. Kimmytje

Hey dames, geodemorgen!

Was benieuwd hoe het hier met iedereen gaat, is precies een beetje stilgevallen hier :)

Tara, hoe is je 1ste werkdag verlopen gisteren? Is dat goed gegaan? Wss wel :)
    En waarom heb je geen goed gevoel bij deze maand?

Jela meid, wat rot dat je je zo voelt! Kan je echt eens niet aandringen bij de HA of gyn om je iets voor te schrijven?
    En wat bedoel je met de kaartjes die binnenkomen?

Hier niet zo goed, ben verschrikkelijk ziek. Sinds gisteren voelde ik me al niet zo goed maar vannacht is het doorgebroken. Hopelijk ben ik snel weer beter!

xoxox

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kimmy, mijn eerste werkdagen (di en wo) gingen erg goed!! Echt super fijn dat ik nu gewoon leidster ben ipv stagiaire. Ik vind het werk ook geweldig leuk. We hebben nu vier nieuwe baby's, dat is heel speciaal. Ik oefen alvast voor straks:)
    Ik heb gewoon zo'n gevoel dat het deze maand niet raak is, maar ik weet niet waar dat gevoel vandaan komt. Voel ook weer niets speciaals. Ga mezelf geen hoop meer geven, geloof het pas als ik ooit die positieve test in handen heb. De angst dat er misschien wel iets mis is wordt steeds groter.....
    Jij heel veel beterschap, misschien zegt het wel iets:)

Jela, ik zou echt nog eens terug gaan naar de huisarts en eisen dat ze je iets voorschrijven. Dit kan toch zo niet doorgaan? Hier ga je aan onderdoor. Ze moeten je toch gewoon helpen als je je zo rot voelt!!

16. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ lady, gefeliciteerd meid!! Kijk rustig aan komt het hier allemaal op Roze ;)

Hier een flinke verkoudheid te pakken, compleet met hoofdpijn... erg vervelend, maar ja ook dat komt wel weer goed.

17. Kimmytje

Hey Tara, das super! Tis toch nog echt iets helemaal anders dan stage doen hé :)

Ik snap je hoor, die angst besluipt me met momenten ook enorm. Maar we gaan toch gezellig samen op roze zeker! Komop meid! :)

Bedankt, ik ben momenteel op het werk, ik, kuiken doe de moeite nog om tot daar te gaan. En dan, eens je er bent is het moeilijk(er) om weer naar huis te gaan.
    Ben echt de minuutjes aan het aftellen om naar huis te gaan. Mijn man heeft al beloofd heel goed voor me te zorgen :)

xoxox

18. Lady1985

Tara, ik voelde ook echt helemaal niks!!! Was ervan overtuigd dat ik ongesteld ging worden want had zelfs afgelopen vrijdag van die Aleve Feminax tabletten gekocht en nieuwe tampons! En toch zwanger, had ik echt niet verwacht. Dus hou moed hoor!!!!!!

@ Jela & Pumba, bedankt voor jullie felicitaties. Het dringt nu eindelijk tot me door dat het echt zo is, haha... De kwaaltjes beginnen ook langzamerhand op te spelen dus voor mijn gevoel is het nu echt begonnen.

@ Kimmytje, wat vervelend dat je je nu echt zo ziek voelt :( Voel je je grieperig? Fijn dat je man vanavond goed voor je gaat zorgen, dat heb je wel verdiend.

19. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Oh meiden allemaal ziekjes nou heel veel beterschap allemaal hoor

En om er even op terug te komen over dat er misschien wel iets aan de hand is elk lichaam is natuurlijk anders dat weten we hier als geen ander maar ik heb ook heel die molen doorstaan met mijn man en als er uitkomt dat er niks aan de hand is ga je juist afvragen waarom lukt het niet hormonen en al kreeg ik opvliegers van dus die de deur uit gedaan en gewoon opeens spontaan zwanger na 19 mnd maar snap aan de andere kant ook wel dat je echt uit wilt sluiten dat er iets is nou ga heel hard hopen en duimen dat jullie snel beter worden en een pos test in handen hebben xxxx

Deel Deze Pagina