gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik ga morgen trouwens een weekendje weg met vier vriendinnen naar Haarlem!! Zal jullie berichtjes dus een paar dagen moeten missen:) Ik lees zondagavond weer even bij.

2. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Oh leuk een Heel fijn en gezellig weekend Tara xx

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey girls,

Tara, een fijn weekend! Geniet ervan!

Hoe gaat het met de anderen?

Joeysmama, waar in je cyclus zit jij alweer?

Hier nog steeds ziek, tis momenteel nog enkel mijn neus die enorm strop zit + niezen maar ik haat het pfff.
    Om 15u begint mijn weekend dus ben aan het aftellen.

Gisteren namiddag had ik enorm veel slijmverlies, het doorschijnende glibberige (sorry hoor). Vind ik raar.
    Normaal ben ik mijn ei voorbij, temp was ook omhoog.
    Wat zou dit kunnen zijn?
    We hebben voor de zekerheid toch maar geklust, een vluggertje want ik was ziek maar wou toch de kans niet laten schieten. Moest het zijn dat mijn ei mss toch later was...

Of iemand een idee? Kan het een gevolg zijn van de griep?! Haha :D

4. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Hey kimmytje ik denk dat mijn nod rond de 30ste is als alles meezit en ik van de ovutest en tijgende temp uitga dat ik rond de 16e mijn ei heb gehad vanacht heel slecht geslapen en beetje pijn steekjes in mijn buik kan ongeveer mijn onware dag zijn of juist niet:( weet niet wat ik ervan moet denken
    Maar echt klote zeg dat je je zo beroerd voelt beter dat je het toch nog ff op heb kunnen brengen om toch nog ff te klussen:) wel raar dat slijm had ik toch ook vorige x hele hompen bah ook na mijn ei dacht ik misschien is het bij jou tOch je ei hoop het voor je beterschap meid xx

5. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden

even weer een beetje bij gelezen!!
    @Kimmytje..
    wat balen meid dat je je zo ziek voelt.. volgens mij heerst het ook wel heel erg ik hoor heel veel mensen die slecht te pas zijn :(
    Beterschap!! En hopelijk is dat vluggertje net wat jullie nodig hadden ;) hihi..
    ben erg benieuwd wie er nu op roze kan, we gaan gewoon achter elkaar door en worden de dikke buiken club :p

@jela
    Meid wat balen dat je je zo slecht voelt.. wat kan dat toch anders zijn per persoon, ik ben met vlagen een klein beetje misselijk, maar dat stelt (tot nu toe) niet veel voor, heb wel erge last van me borsten maar die ontwijk ik gewoon haha :) en van me hoofdpijn ben ik helaas ook nog steeds niet af maar vergeleken met hoe jij je voelt neem ik het voor lief!! Ik hoop dat je je snel beter voelt!!

@Tara
    Wat leuk dat je 4 baby´s in je ´groep´ hebt.. dat lijkt me zo schattig en vooral inderdaad omdat je zelf ook zo graag wilt!!..
    Ik duim voor je meis dat het raak is ;)

@lady1985
    Nou meis.. hoe gaat het, al een beetje aan het idee gewend.. ik vind het nu na 4 weken nog steeds een beetje onwerkelijk, kijk af en toe nog even naar de test hhaha.. nog een paar daagjes en dan heb ik de echo.. vind het erg spannend en lijkt me zo bijzonder..
    Heb jij de vk al gebeld??

ik heb gister van me vriendin hele leuke babykleertjes gekregen, zo schattig!! zondag gaan we het aan me moeder vertellen.. dan wordt het denk ik wat echter!!:)

Nou meiden .. fijn weekend allemaal!! Ik moet helaas morgen nog werken :( haha
    xxx

6. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jela
    vind het echt heel rot voor je dat je je zo slecht voelt.
    kun je niet toch nog eens aan de dokter vragen of hij wat wilt voorschrijven?
    dit is toch geen doen meer voor je.

@kimmytje
    heel veel beterschap. is misschien ook de tijd van het jaar.
    ik hoor van veel mensen dat ze ziek zijn.

@all
    mijn bloeduitslag was ook negatief. ik ben nu door de dokter doorverwezen naar de gyn.
    dat is voor me te laten nakijken of ik wel kindjes kan krijgen,
    en als ik tegen die tijd nog niet ongesteld zou zijn hoop ik ook te horen wat daar de oorzaak van kan zijn.
    15 november heb ik de afspraak staan.

7. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@Jela, je moet echt die pilletjes vragen aan je huisarts, gewoon assertief optreden en zeggen dat je ze perse wilt. Anders kan de VK ze ook aan je voorschrijven. Ik ken het gevoel wat je hebt en daar word je niet vrolijk van. Met die medicijnen was ik er bijna helemaal af.

@anoniempje, kom je aan de twee liter drinken per dag? Meestal word de hoofdpijn veroorzaakt door een tekort aan vocht.

@kelien, balen hoor dat er voor jou nog steeds geen uitslag is!!

Hier gaat het wel goed, heb nog steeds die enorme verkoudheid maar ach als dat alles is.

8. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kelien
    wat naar meis om te horen dat je uitslag negatief was en dat je nu verder moet laten onderzoeken of je kinderen kunt krijgen!! Ik hoop van harte voor je dat je lichaam ´gewoon´ van slag is en alles goed is!!

@ pumbaa
    ik kom makkelijk aan de 2 liter drinken per dag dus daar zal het niet aan liggen.. ik drink altijd al heel veel en dat is nu niet anders..
    vandaag helaas ook weer veel last van hoofdpijn

Heb leuke kleren gehaald :) ik krijg al behoorlijk een buik(je) en moet dit toch nog even proberen te verbergen dus ben lekker aan het shoppen geweest met me vriendin en heb wat leuke (zwangerschaps) kleren gehaal die ik nu heel goed aan kan (nu vallen ze iets wijder) en straks verderop in de zwangerschap kan ik ze ook nog aan

xxx

9. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    kelien nou klote weer een neg test pff maar beter voor jou dat je nu doorverwezen word geeft je misschien meer rust ik heb ook een x een hele cyclus over gelagen misschien is dat bij jou ook wel zo nu???

kimmytje gaat het al beter?

jela ik zou oo naar de dokter terug gaan en er op staan dat je er iets voor krijgt dit is gewoon klote zo sterkte meid

anoniempje i je hoofdpijn al wat minder en zie dat je lekker geshopt hebt vandaag

lady hoest bij jou?dringt het al een beetje door?

tara bij jou nog nieuws?leuk weeknd?

hier vandaag echt knallende koppijn en spierpijn in mijn benen pfff hoop dat het alleen vandaag zo si en morgen weer over heb nooit hoofdpijn allen toen ik de pil nog slikte de dag voor mijn ongi bah zit nu lekker languit op de bank ff lekker niks jullie nog leuke plannen?

xxx

10. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ anoniempje, ik moet zeggen dat ik het in het begin ook erg had hoor. Nou ben ik al een slechte drinker maar het werd bij mij voornamelijk veroorzaakt door de stress omdat ik mijn zwangerschap nog even geheim wilde houden voor mijn ouders en zussen!! Er werd mij wel heel duidelijk gezegd dat je moet proberen ongeveer een liter extra te drinken op de vochtinname die je normaal hebt. Ik hoop dat het snel over is!!

11. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joeysmama
    nou.. ik heb vandaag ook veel last van hoofdpijn.. wel met vlagen maar het is irritant!! Ik probeer er maar gewoon om te doen wat ik normaal ook doe.. ´ziek´ thuis zitten is ook niks want dan voel ik me hoofdpijn alleen maar beter
    Jij bent ook niet helemaal lekker te pas zie ik.. gaat het inmiddels al wat beter??

@pumbaa
    nou ik denk ook dat het bij voornamelijk de spanning is wat dit allemaal met zich mee brengt.. ik ben namelijk (zoals jullie al een beetje weten) nogal een stresskip en kan me om van alles en nog wat druk maken enz.. dus ben de laatste 4 weken niks anders aan het doen dan denken of het allemaal wel goed zal gaan en wanneer we het precies aan wie gaan vertellen.. en me buik verbergen want je begint het echt al te zien.. merk toch dat ik daar wel erg gespannen van wordt en dat zal vast ook bij mij een van de oorzaken zijn dat ik zoveel hoofdpijn heb:(
    maar goed.. ik blijf mezelf voorhouden, het is voor iets moois en het had erger gekunt;)

xxx

12. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hooiii!!

@ Kimmytje, wat vervelend dat je je nog ziekjes voelt. Laat je maar goed verwennen door je man, haha ;)

@ Anoniempje, ik weet precies wat je bedoelt. Ben zelf ook een ontzettende stresskip en kan me ook overal zorgen over maken... Erg irritant al zeg ik het zelf :(

Met mij gaat het goeddd!!! Gister voor de 2e keer getest en heb echt een KNALtest. Voel me verder ook prima. Nog steeds wel licht misselijk en heb behoorlijk last van mun borsten. Vooral als ik in bed op mijn zij lig. Heb ook totaal geen eetlust en zit heel snel vol, maar al met al heb ik het er dubbel en dwars voor over! Het blije gevoel overheerst nog steeds, haha ;) Ik ga maandag de verloskundige bellen voor een afspraak. Spannend!! Dan lijkt het ineens zo echt! Heb me inmiddels ook aangemeld voor MvM dus ben benieuwd wanneer ik daar bericht over krijg.

Nou dames, ik ga lekker slapen want kom net thuis van een avondje hard werken :D Slaap lekker!!

13. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Vanochtend mijn laatste testje gedaan en wilde deze nog graag even met jullie delen... Donkerder kan bijna niet toch? ;)

14. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Moooooi! :)

Hier nog steeds ziek, en enorm! Heb een hels weekend achter de rug. Mijn hele hoofd zit vol met snot, niet te doen. Mja, zal wel beteren zeker?
    Sewwes eens langs mijn ouders, kom ik even buiten.

xoxox

15. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    anoniempje ja heb geen last meer van hoofdpijn gewoon veelste weinig gedronken gister en teveel gepiekerd

lady geweldige knaltest die wil ik ook!!!!! haha

kimmytje ben je al bij e huisarts geweest klinkt echt niet best hoor

xxx

16. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden, weer even de computer aan hier.
    Ik krijg niets van de huisarts omdat ik niet hoef te braken. Morgen nutri drankjes bij apotheek halen voor juiste voedingsstoffen binnen te krijgen. Avondeten lukt niet, brood wel. Verder gaat het met kleine vlagen iets beter, maar nog steeds ellende.

Kelien ik vind het heel rot voor je dat je een negatieve bloedtest hebt gehad. Fijn dat je 15 november terecht kan, hopelijk helpt het je snel verder.

Voor de anderen; ik hoop snel te lezen dat hier eind oktober wat mensen op roze gaan, zo te lezen zitten bepaalde mensen voorbij de ei ei ei... :)

Ik kan niet alles heel goed bijhouden, want ik vind het scherm niet fijn voor mijn neus, ga nu ook weer snel liggen.
    Op een dag dan ga ik me weer vol inzetten voor jullie verhalen, dat deed ik zo graag op dit forum. Voor nu, even verder met overleven,
    liefs Jela

17. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @anoniempje
    leuk dat je al bent wezen shoppen voor positiekleding.
    hoever ben jij nu eigenlijk?

@joeysmama
    ik twijfel zelf ook of ik niet een cyclus heb overgeslagen. mijn buikpijn is sinds het weekend minder.
    dus misschien dat het eitje al die tijd is blijven doorgroeien en dat mijn buikpijn heeft veroorzaakt.
    zou dat kunnen? had jij last van buikpijn toen je een cyclus oversloeg?
    ik kon na 3 weken gister eindelijk weer sex hebben zonder dat het pijn deed.
    ik ga er dus nu maar vanuit dat ik 6 nov ongesteld moet worden of dan positief test.
    hoe heb jij je cyclus toen gerekend dan? als 1 lange of als 2 normale?
    gaat het alweer wat beter met je hoofd en spierpijn?

@lady
    mooie donkere test daar kan geen twijfel meer over zijn.
    @kimmytje
    hoop voor je dat je snel weer beter bent. ik begin volgens mij ook ziek te worden, ik hoop het niet zeg.

@jela
    vind het echt kut voor je dat je je zo voelt. hopelijk ben je er snel vanaf.

@all.
    ik had donderdag aan mijn bazin gevraagd of ik wat eerder naar huis kon omdat ik kon bellen voor de bloeduitslag.
    en vrijdag moest ik vrij gaan vragen voor de 15de naar het ziekenhuis te gaan.
    ik heb dus toen maar het hele verhaal aan haar uitgelegt, want had geen zin om er omheen te blijven draaien.
    terwijl ik wel steeds vanalles aan haar moet vragen. ze vond het superleuk dat we voor een kindje bezig zijn.
    en ze had het wel al gedacht. dus ben alweer opgelucht, nu kan ik er gewoon open met haar over praten.
    ook als ik dan een keer een slechte dag heb na een negatieve test ofzo dan kan ik dat gewoon zeggen en dan houd ze er rekening mee.

18. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
  19. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Morguh kelien ik heb het zelfs 2 x gehad maar had de eerste x 1x licht roze op dg 43 en de 2 x nog minder op dag 35 het was dat ik steeds beetje naar binnen ging om slijm te checken want was net alsof ik een mini wondje had zo weinig en komt dan ook niet naar buiten ben toen bij beide keren gewoon weer opnieuw begonnen met cyclus tellen en dat kwam wel ongeveer zo uit heb natuurlijk een heel onregelmatige cyclus kwa buikpijn heb ik ook gehad alleen was dat echt alleen als ik sex had dat ging bijna niet alles deed zeer als hij in me was de pijn had ik wel alleen rond mijn ei een week ofzo ik moet zeggen sinds ik de etos pillen slik heb ik nergens geen last meer van nu maar hopen dat het voor onze wens ook helpt:) nou sterkte meid hoop dat je snel duidelijkheid hebt ik zie het maar zo ik zit in ronde 7 maar eigelujk maar 5 doordat de ongi uitbleef je hebt die maand dan geen ei gehad allemaal gemiste kansen:( onze tijd komt echt wel meid dikke knuffel xxx

20. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Jela, ik braakte ook niet maar was de hele dag door misselijk waardoor ik niet genoeg voedingsstoffen binnenkreeg. Ik was wel zo misselijk dat ik er gewoon van kwijlde, maar kon dus ook mijn gewone werkzaamhede niet doen!! Ik denk dat een arts op een gegeven moment moet kiezen voor de voedingsstoffen i.p.v. zijn principes!

Ik ben ook nog steeds behoorlijk verkouden, het mooie is wel dat ik steeds meer mijn kleintje voel schoppen. Eerst voelde ik de kleine alleen maar draaien en niet trappen dus ik vind het bijzonder dat ik het nu ook uiteindelijk voel. Het rare was wel dat diegene die nu in mijn leven is de kleine wel voelde en de kleine ook bewust op hem reageerde!

Deel Deze Pagina