@ Kelien, fijn dat je het allemaal zo goed met je bazin kan bespreken en dat ze het begrijpt. Wat dat betreft fijn dat je en vrouwelijke baas hebt, want denk dat zij sowieso wat begripvoller zijn. Ik hoop echt voor je dat er 15 november niets ernstigs uit het onderzoek komt en dat je gewoon kinderen kunt krijgen! @ Pumbaa, begrijp ik uit je berichtje dat er nu officieel een nieuwe man in je leven is? Dat zou echt super zijn!!!
Hey dames, Hier ben ik weer even, voel me vandaag een heel stuk beter maar toch nog niet 100%. Naar de HA ben ik (nog) niet geweest want die gaat wss toch niets voorschrijven aangezien ik na mijn ei zit. Ik probeer het dus echt uit te zweten. Ik geef altijd de voorkeur aan uitzweten en dat lukt normaal goed op 1 a 2 dagen maar nu loop ik er al sinds vorige week mee rond. We zien het wel. Ik stop straks weer effe bij de apotheek voor fysiologische neusspray. @ Jela, fijn wat van je te lezen. En ik blijf hopen dat je je snel echt beter voelt! Ben je in ziekteverlof nu of ga je nog werken? Veel beterschap meid! @ Anoniempje, wat leuk, gaan winkelen voor zwangerschapskledij, wat kijk ik daar ook naar uit! : @ Kelien, fijn dat je bazin zo reageerde, in sommige situaties is het beter om toch met een aantal personen je "bezigheden" te delen. Ben je ondertussen al ongesteld? Of heb ik daarover heen gelezen? Ik hoop idd ook dat je uitslagen volgende maand goed zijn en jullie gewoon via de natuurlijke manier een wondertje kunnen verwekken! Leuk filmpje trouwens! @ Pumbaa, ik heb het eerder al gezegd maar ben superblij voor je dat je weer geluk gevonden hebt! @ Joeysmama, hoe voel jij je? Waar in je cyclus zit je alweer? @ Tara, ik hoop dat je van je weekendje weg genoten hebt! Hoe voel jij je? Hier heb ik ook een weekendje weg gereserveerd. Het is een verrassing voor mijn man zijn 30ste verjaardag. Hij is jarig op 23 november en dan geef ik hem de kado bon maar we gaan pas het eerste weekend van december want het weekend ervoor heb ik nog een beurs voor het werk. xox
We gaan trouwens naar de Ardennen. Mijn man is daar nog nooit geweest en is heel erg benieuwd naar de "bergen" van België We doen de Grotten van Han en indien mogelijk ook nog de Watervallen van Coo. Met een overnachting in een charmant plaatselijk hotel. Kijk ernaar uit
@ Kelien ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger @ Pumbaa Wat leuk.. dat lijkt me ook zo bijzonder om de kleine te voelen En ook zo fijn voor je (als ik het goed begrijp) dat er een nieuwe man in je leven is!! Hopelijk worden jullie saampjes heel gelukkig, ook straks in de nieuwe situatie met de kleine!! @ Lady 1985 Dat is inderdaad een knaltest meid!!! Super leuk!! @kimmytje lekker een weekendje weg!! En de tijd dat jij positiekleding moet halen laat ook vast niet lang meer op zoich wachten!!.. We gaan mooi allemaal achter elkaar op roze @Jela nou meis.. ik hoop dat de betere tijden voor jou eens aanbreken want dit maakt je eerder kapot dan dat het je goed doet!! .. Ik mag zo te horen niet klagen met mij hoofdpijn en zere (.)(.) Heb heel af en toe een moment dat ik even misselijk ben maar dat is vaak zo weer weg.. Ik duim voor je meis dat je snel opgeknapt mag zijn!! Nou we hebben het gisteren aan mijn moeder verteld.. was zo schattiig, ze verwachte het niet en ze was verbaasd en super blij tegelijk!! Heel bijzonder! Aanstaande woensdag de echo en daarna vertellen we het volgende week aan ´de rest´ .. Spannend
Kimmytje leuk lekker saampjes weekendje weg misschien stiekem tegen die tijd met zijn 3 tjes Anoniempje leuk hè die reacties die komen dalijk in overvloed geniet lekker van de tijd dat je je kindje nog helemaal voor jezelf hebt Pumba wat leuk dat je een nieuwe liefde in je leven hebt als ik het goed begrijp hoor en ook dat je kindje zo op hem reageert hij heeft zijn papa gekozenje hebt geen contact meer met je ex of wel?hij heeft niks meer van zich laten weten toch?nou hoop op een happy and bij jullie hoor het is je gegund na regen komt zonneschijn xx Tara hoest met jou??leuk weekend gehad? Xxx
Oh wat is het hier stilletjes... Anoniempje, ik kan me inbeelden dat het zalig voelt om dit tegen je ouders te vertellen, en al zeker als ze dan ook nog eens zo super blij zijn! Ik hoop dat je gelijk hebt en dat we snel allemaal samen kunnen kletsen over onze buikjes en baby's Joeysmama, hoe ist met jou? NOD al in zicht? xoxox
Heey dames! Gisterenavond is moeders voor moeders hier geweest... Eigenlijk was ze een dag te vroeg want ben vandaag pas 5 weken en vanaf 5 weken zou hun zwangerschapstest pas positief uitslaan. Maar gelukkig was hij toch positief Hoe is het verder met iedereen? Kimmy, voel je je alweer wat beter? Ik hoop het! En Jela, hoe gaat het met jou? Vind het zo vervelend dat je je zo ziek voelt... @ Anoniempje, wat leuk dat je het je moeder hebt verteld. Wij hebben het mijn ouders afgelopen zaterdag al verteld en ze vonden het helemaal geweldig. Zo leuk om die reactie te zien!! Morgenavond vertellen we het aan mijn schoonouders en daarna houden we het stil tot aan de eerste echo. Probeer hiervoor al 2 dagen een afspraak te maken, maar krijg de vk maar niet aan de lijn. Erg frustrerend Tara, hoe was je weekend?? En wanneer is jouw NOD eigenlijk??
@ lady1985 wat leuk dat jullie het je ouders al zo snel vertelt hebben.. wij hebben dit bewust niet gedaan dan hoeft niemand ´bang´ te zijn zich te verspreken.. ik ben al 5x tante van kleine kinderen en wordt wat lastig om hun zich stil te laten houden haha.. maar morgen de echo!!!!! en dan vertellen we het volgende week mijn vader, schoonouders en broers,zussen.. spannend!!
Ik voel me alweer wat beter thx Maar nog zeker niet 100% hoor. Ik hoop dat je de VK snel te pakken krijgt Lady! Anoniempje, spannend hé voor morgen!
Daar ben ik weer! Even flink bij gelezen. Goed om te lezen dat het met (bijna) iedereen goed gaat. Alleen Jela voelt zich dus nog heel slecht. Pff, echt balen meid. Ik zou toch op mijn strepen gaan staan bij die huisarts.... Ik heb een heerlijk weekend gehad met vriendinnen. Afgelopen vrijdag was ik officieel geslaagd, dus het was heerlijk om dit te vieren. Het is altijd erg fijn om weer even goed de tijd voor elkaar te hebben en bij te praten. We zijn al bevriend sinds de kleuterschool! Alle vriendinnen weten nu ook dat wij bezig zijn met zwanger worden. Ik vind het fijn om er met hen over te praten. Ik zit vandaag op dag 30. Verwacht binnen een paar dagen ongesteld te worden. Gisteren na de sex zag het sperma wat uit mij kwam (sorry) wat roze. Verwacht dat dat een voorbode is voor mijn ongesteldheid.
Kimmytje we lopen als het goed is beetje gelijk ik moet rond de 30-31e denk ik ongi worden of liever gezegt hoop dat ze uitblijven een een cyclus van 9 mnd mogen hebben haha Tara loopt ook tegelijk geloof ik paar daagjes eerder vind wel vreemd dat ze nog niet geregeerd heeft maak me beetje zorgen er zal toch niks zijn? Anoniempje spannennnndd morgen echo laat je het nog even weten of alles goed is xx
Wat lief Joeysmama Ik heb toevallig net een bericht geplaatst! Sorry, ik was ontzettend moe na het weekend, gisteren de hele dag gewerkt, en 's avonds weer gedoe met mijn schoonbroer. Vanochtend ook weer gewerkt en net zo snel mogelijk een berichtje geplaatst Ik zit dus inderdaad een paar dagen eerder dan jullie, waarschijnlijk vandaag of morgen. Anoniempje, veel succes bij je echo!
Nou ook toevallig dat we nu tegelijk aan het schrijven waren gelukkig alles goed en hoop dat je ongi uitblijft hoor dat je vriend gewoon per ongeluk wat geraakt heeft binnen xxx
denk niet dat mijn ongesteldheid uit gaat blijven. Mijn gevoel zegt heel sterk dat het eraan komt. Maar ik kan het deze keer aan Voel jij iets speciaals?
Nee niks zul zal ook wel ongi worden helaaskan het ook wel aan hoor maar als het er eenmaal is heb ik toch altijd shit jammer maar we gaan gewoon vrolijk verder onze tijd komt echt nog wel denk ik dan maar xx
Joeysmama, spannend meid! Puh, ik hoop echt voor de laatste meiden hier dat onze ongi zal uitblijven! Tara, leuk dat je hebt kunnen bijpraten met je vriendinnen, wel jammer te horen dat het weer niet goed gaat met je schoonbroer... Veel sterkte daarmee! Ook voor jou blijf ik duimen! xoxox
Geen idee. Tot gisteren had ik een gevoel dat het best wel eens raak zou kunnen zijn, vandaag is dat gevoel weer weg... Vanmorgen had ik trouwens nog een hoge temperatuur maar vanavond is die bijna 1 graad gezakt. Mss omdat het koud is? xoxox
Ben jij al lang aan het temperaturen? Heeft dat eigenlijk toegevoegde waarde wanneer je ovulatietesten gebruikt? Ik hoop dat je eerdere gevoel goed was!
Ik heb in het begin getempertuurd maar was daarmee gestopt. Vorige maand heb ik een paar dagen getempt en deze maand ben ik een week of 2 weer aan het tempen, maar soms krijg ik er kop nog staart aan...