gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Voor ik Joey kreeg heb ik ook lang getempratuurd maar had ik seks als mijn temp omhoog ging nu weet ik dat je te last bent dan is echt hoop veranderd in 9 jaar ik ben deze maand voor mijn ongeveer 1 begonnen totdat hij min 0.3 hoger was en ovutesten waar ik nooit baat bij heb maar nu ondanks temp en ovutest weet ik dat ik rond de 16 e mijn ei heb gehad xx

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik heb het even vlot bijgelezen, ik zie dat er weer een aantal op het einde van hun cyclus zitten, ik hoop voor jullie dat het raak is deze ronde.

Ik vind de reacties van iedereen echt heel lief. Ik heb inderdaad weer een nieuwe man in mijn leven. Of ja eigenlijk een oude/nieuwe man. We kennen elkaar al 14 jaar en 'vroeger' hadden we als we elkaar zagen al een ander gevoel alleen hadden we alletwee een relatie. We zijn elkaar toen in zien uit het oog verloren maar zagen we elkaars naam staan was er altijd wel het aparte gevoel. Nu kwam hij toevallig toen ik net zwanger was bij mij aan mijn balie, dat was al raar maar verteld dat ik een relatie had. Nadat de relatie over was heb ik FB aangemaakt en daar kwam hij op het net. Met de vraag van uhh ik dacht dat je samenwoonde en nu zie ik vrijgezel. Uiteindelijk afgesproken en de klik was er meteen. Zeg nu maar dat het zo heeft moeten lopen.

Met mijn ex heb ik geen contact meer. Hij toont geen intresse naar de kleine en ik vind het prima zo!! Sorry voor het lange verhaal maar dan is het een beetje duidelijk hoe het is gegaan.

Kus voor iedereen!!

3. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Pumbaa heerlijk voor je, een nieuwe liefde. Ik hoop dat je ontzettend verliefd bent/mag worden en dat het uitloopt op een prachtgezin!

De echo komt in de buurt van Anoniempje denk ik zo?

Het gaat richting eind oktober, dus verschillende meiden gaan weer testen denk ik of afwachten tot de rode zee komt. Heel veel geluk. Ik denk veel aan het forum, maar kan niet goed achter de laptop.

Zometeen bij de huisarts zijn, waarschijnlijk nu medicatie of een andere oplossing.

liefs

4. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden
    ik lees later even bij .. geen tijd ik moet zo naar me werk maar heb de echo net gehad en wat is dat bijzonder zeg.. hoop dat we dat allemaal heel binnekort gaan meemaken!!
    eerst kon ze niks zien omdat me baarmoeder gekanteld lag of zoiets .. ze stelde ons gelijk gerust dat zij het al wel gezien had maar het ons zo niet mooi kon laten zien.. zij weet natuurlijk beter waar ze moet kijken haha..
    ik heb dus een inwendige echo gehad en toen zag ze de kleine ukkepuk gelijk!! Het hartje klopte, dat konden we ook mooi zien en qua lengte scheelde het 3 daagjes met onze berekening.. maar dat kon ze bij de volgende termijnecho beter bepalen!!
    Mijn dag kan dus niet meer stuk...
    xxx

5. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Nou super hoor anoniempje!!!! Xx

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Anoniempje, wat fijn! Klinkt als een heerlijk moment. Geniet er nog van.

Pumbaa, ontzettend fijn voor je dat je weer iemand in je leven hebt. Wat kan het toch raar lopen soms he. Hopelijk word je heel gelukkig met je nieuwe oude liefde en worden jullie samen een hecht gezinnetje.

Nou, ik heb wel weer even een verhaal te vertellen. Jullie weten vast nog wel dat ik twee maanden geleden met de ambulance naar het ziekenhuis moest? Vandaag was dus weer precies hetzelfde aan de hand. Ik werd wakker met ontzettende krampen, moest overgeven, viel flauw en het zweet brak me uit. Echt niet normaal!! Alleen bleef ik deze keer rustig omdat de vorige keer werd gezegd dat ik gewoon ongesteld was. Maar ik heb er weer een paar hel uurtjes opzitten zeg. Nu is het weer helemaal gezakt en voel ik me alleen een beetje suf. Baalde ontzettend, want vandaag was een van mijn eerste werkdagen, moest dus meteen afbellen. Kon gewoon niet op mijn benen staan.
    Ben dus weer ongesteld..... helaas. En geloof nu ook pas dat het twee maanden geleden een gewone ongesteldheid is geweest. Ik weet niet goed wat ik hiermee moet. Als dit voortaan iedere maand zo gaat, dan moet ik me vaker ziek gaan melden, echt super vervelend. Ga er volgende week maar even mee naar mijn leidinggevende zodat ze op de hoogte is.

7. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Tara wat raar joh erg vervelend denk inderdaad dat je beter even een gesprekje kan hebben ja dan weet ze dat je je niet zomaar ziekmeld nou toch klote dat je weer ongi bent geworden hoop voor je dat dit de laatste heftige ongi is en er dalijk 1 van 9 mnd hebt:)trouwens je had toch een knal pos ovutest of niet? Sterkte meis xx

8. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tara wat rot!!!! Wat eng ook! Heel akelig en net op je eerste werkdag wat moet je je rot voelen meid. En ongesteld, en eerste werkdag en niet zwanger en dan weer die enge klachten!
    Heel veel sterkte!

Anoniempje fijn dat er een hartje is gezien! Super he!

Ben bij huisarts geweest, krijg geen medicatie omdat ik niet braak. Hij blijft streng en zegt dat ik het in mijn hoofd moet accepteren. Hormonen vallen mijn lichaam aan, daar had hij niets voor. Ik kon nog weken door op brood en yoghurt, ookal al ik geen avondeten. Ik sterk niet aan, was mijn probleem, maar hij vond dat ik dat ook niet mocht verwachten, aansterken komt later weer. Nu accepteren, uitzieken en zo goed mogelijk proberen te slapen en beetjes eten. Gewicht mocht niet achteruit gaan, dan was het goed.Ook drinken gaat goed.
    Kortom een teleurstelling maar ook een opluchting, ik heb een hevige vorm van hormonen wat mijn lijf niet kan hendelen. Ik moet doorgaan zoals ik nu doe, veel visite ontvangen, beetje eten en slapen meer doe ik niet. Saai, pijnlijk en misselijkmakend maar er komt als het goed is binnenkort na de 12 weken een dag dat het beter gaat.

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Dank je Joeysmama. Ik ga ook zeker even in gesprek. In mijn hele stageperiode van tien maanden heb ik me nooit ziekgemeld (behalve die dag van het ziekenhuis), dus ze zullen ook wel weten dat het echt niet anders kon. Maar toch heb ik er een vervelend gevoel bij. Ovulatietest was inderdaad knal positief..... Heeft dus niet mogen baten. Moet zeggen dat we deze maand buiten die dagen rond de ovulatie ook weinig sex gehad hebben. Misschien hebben we hem toch wel weer gemist. Op naar de volgende ronde!!!

10. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Tara ik denk dat ik de 16 mijn ei heb gehad en heb de 15 en de 17e sex gehad dus ook eromheen dus zal mij benieuwen xx

11. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

@Tara, jeetje meis! Dat was vast weer even schrikken ofniet?? Wat raar zeg, dat je dat nou al 2x hebt gehad... Is het niet iets wat je even moet laten onderzoeken zodat je weet waarom het zo heftig is? (En ook of het verder niet schadelijk is voor het 1 of ander...)
    Goed dat je dit even met je leidinggevende gaat bespreken. Dan weet ze helemaal zeker dat jij je niet maar zo ziek meldt. Ze begrijpt het vast! Hoe gaat het verder met je? Voel je je alweer een beetje beter?

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Lady, het was wel even schrikken, maar ik bleef er wel redelijk rustig onder. Denk dat het door mijn paniek in augustus zoveel erger is geworden. Ik denk dat ik nog wel even de huisarts ga bellen al denk ik dat ze weinig kan doen... Ook zo vreemd dat er vorige maand helemaal niks aan de hand was. Zucht....
    Het gaat nu redelijk, gewone ongesteldheid klachten, rugpijn, buikpijn en weinig energie.

Hoe is het met jou? Voel je je goed? Ben je al aan het idee gewend?:)

13. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames.
    ik lig lekker met de laptop en een kruik op mn buik op de bank.
    afgelopen nacht is dan eindelijk mijn menstruatie doorgekomen.
    wel een heftige deze keer veel bloed en veel buikpijn.
    ik heb dus een cyclus gehad van 45 dagen, tenzij ik de paar druppels bloed van laatst meetel als een menstruatie.
    dan zijn het 2 korte cyclussen van 21 en 24 dagen. hoe zouden jullie m tellen?

@pumbaa
    vind het echt super voor je dat er een nieuwe/oude man in je leven is.
    kan hij er een beetje mee omgaan dat je zwanger bent van je ex?
    @anoniempje
    super dat alles goed gaat met jullie kleintje.

@tara
    oh echt kut dat je ongesteld bent geworden, en dan ook weer zo heftig.
    is misschien wel verstandig om er met je leidinggevende over te praten.
    dan weet ze tenminste wat er speelt. en waarom je ziek bent.

@jela
    echt vervelend dat je niks krijgt voorgeschreven.
    hopelijk ben je er met 12 weken dan wel vanaf.

14. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    kelien ik zou van 45 dg uitgaan beter dat je uiteindelik toch ongi bent geworden als je een neg test hebt en dan toch ongi moet worden dan kan het beter zsm toch kan je hopelijk vol goede moed de volgende ronde in misschien dat die gyn dan helemaal niet nodig is hoop het voor alle meiden hier dat we snel allemaal op roze mogen truste xx

15. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey dames, niet echt in de mood om veel te schrijven dus ik ga het denk ik kort houden.

Wil wel zeker even reageren op Tara. Ai meid, wat naar dat je dit weer hebt moeten meemaken. Ik hoop dat je je ondertussen alweer heel wat beter voelt! Dikke knuffel

Kelien meid, ik zou wat een gemiddelde nemen dus een 30 dagen en mss eens ovutestjes doen? Veel succes, hopelijk kan je snel weer aan de slag!

Jela, ik vind het heel erg vreemd dat je dokter niets wil voorschrijven, ik zou dan al sowieso naar een andere dokter gaan. Komaan, als je het echt niet kan houden?
    Ik voel met je mee en hoop dat je snel echt beter bent maar hou ook wat in je achterhoofd dat er hier meiden genoeg zijn die maar al te graag let je zouden wisselen ;)

Hier gisteren een enorme migraine aanval gehad, ik lijk mezelf echt niet de laatste week en half. Ben continue ziek.
    Het kan ook een voorbode zijn van ongi die eraan komt. We wachten af. Temperatuur was vanmorgen nog steeds redelijk hoog.

xoxox

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kelien, eigenlijk wel fijn dat je nu ongesteld bent geworden. Dan kun je weer verder. Ik denk dat je deze keer gewoon een lange cyclus hebt gehad, ik zou dus een cyclus rekenen. Hopelijk is de volgende weer normaal.
    Kimmy, wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Zou het dan toch?? Wie weet is het wel een heel goed teken. Toch hoop ik dat je je snel beter voelt!

17. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Tara, balen hoor dat je weer ongi bent en dat het weer zo heftig is! Hopen dat je snel een hele lange cyclus mag hebben ;)

@ Jela, ik vind het echt heel belachelijk hoe jouw arts reageerd!! Ik hoefde toen maar te bellen met de mededeling dat ik zo misselijk was en er werd iets voorgeschreven. Het is idd niet heel erg als je niks aankomt maar je hebt wel je voedingstoffen nodig en die haal je niet uit brood en yoghurt. Misschien is het idd een optie om eens naar een andere arts te gaan. Of even te bellen met de VK of dat die iets voor kunnen schrijven.

@ Kelien, balen dat je ongi is doorgekomen maar wel fijn dat je nu zekerheid hebt. Lekker rustig aan doen en op naar een mooie lange cyclus van negen maanden ;) Mijn nieuwe vriend heeft er helemaal geen problemen dat ik zwanger ben en hij vind het fantastisch dat hij dat van zo dichtbij mag meemaken. Hij heeft ook al twee kindjes dus misschien is dat de rede dat hij zo kan denken.

@ Anoniempje, mooi hè om dat allemaal te zien zo!! Ik heb ook een gekantelde baarmoeder en je hebt hier verder geen gevolg van hoor. Je kan met het groeien iets meer pijn hebben dus ben daar op voorbereid.

@ kimmy, balen hoor dat je zo beroerd blijft. Het heerst nu wel echt hoor maar het is gewoon klote als het zo lang blijft hangen. Beterschap...

Dikke kus voor iedereen.

18. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

@Kelien, idd balen dat je ongesteldheid is doorgekomen. Maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. Ik denk ook dat je deze maand gewoon een lange cyclus hebt gehad. Misschien een idee om ovu- testen te gebruiken? Dan kun je beter inschatten hoe lang je cyclus die maand is.

Over ovu- testen gesproken: het is echt geen fabeltje dat ovu- testen positief uitslaan bij een zwangerschap. Ik heb vandaag voor de grap een ovu- test gedaan omdat ik wel eens wou weten wat daar nou waar van was en serieus, ik heb echt nog nooit zo'n positieve ovu- test gehad!!!! Hij was echt heeeeel donkerpaars en heeeel breed. Ik stond er echt van te kijken, haha.

Ik heb trouwens 21 november mijn 1e echo... Vind het nou al spannend, pfff. Maar wel een leuk vooruitzicht :)

Ik heb een leuke dag voor de boeg. Vanmiddag ga ik al voor de 3e keer kraamschudden bij een vriendin en afgelopen dinsdag is mijn allerbeste vriendinnetje bevallen van een zoon, waar we vanavond heen gaan. Hoezo babyboom!! haha!

19. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Hier vandaag even een dipje gister met een oud collega zitten appe en die vertelde even tussen neus en lippen door dat ze zwanger wS maar weg heeft laten halen weet het is geen ideale situatie waar ze in zit maar denk dan wat beter na heb heel de week al heel veel afscheiding beetje vies sorry maar komt met golven bah voelde me wel iets anders maar schijn bedriegt want heb stiekem al vroege test gedaan en uiteraard neg nou laat die duivels dan maar op tijd komen en hoop dat we de volgende kans op roze kunnen xx

20. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joeysmama, toch confronterend hoor dat nieuws zo via je ap.
    (zeg je dat zo? ik heb geen iphone :) )

Kimmytje veel beterschap!

Kelien slik je al etos zwanger worden of niet?

Hier gaat het sinds gister opeens stukken beter!! Ik kan weer avondeten, weer wat fitter heen en weer lopen in huis. Het is niet te geloven, zou ik er doorheen zijn? Ik ben heel blij. Voel me nog niet fijn, niet fit maar het is wel veel beter nu.

Deel Deze Pagina