Hey meiden, hoe gaat het hier?? Is hier weer zo stil? Hier al een heel stuk beter en klaar voor het verlengde weekend! Ik stop binnen een kwartiertje en moet pas woensdag weer werken. Weekend zit goed vol dus we gaan er van genieten, te beginnen met IKEA straks! Jela, ben enorm blij te lezen dat jij je weer beter voelt! xoxox
Jela wat fijn voor je de tijd van genieten breekt nu aan voor je hoop ik Ja was wel ff slikken maar ze weet niet dat we bezig zijn en moest haar verhaal kwijt denk ik maar kwam hard binnen nou meid ben blij dat het al stukje beter gaat met je xxx
Ja goed hoor gister alleen dipje na de mededeling van een vriendin maar wacht op de duivels nu jij ook toch ik denk zondag masrja met mijn cyclus weet je het maar nooit ik zeg ons geduld is nu wel zo'n beetje lang genoeg op de proef gesteld maak de rest van ons (clubje) nu ook maar blij met een pos test hoest verder met jou kimmytje heb echt super veel afscheiding bah jij toevallig ook? Zitten in dezelfde piriode denk ik xxx
Joeysmama, he bah, wat een naar bericht van je oud collega. Die keuze is moeilijk voor te stellen als je zo op een wondertje hoopt. Begrijp dat je daar even mee blijft zitten. Voor jou en Kimmy zijn het weer spannende dagen. Ik duim voor jullie! Kimmy geniet lekker van je lange weekend! Jela, fijn dat je je wat beter voelt! Hoop dat het steeds een beetje beter blijft gaan. Hier is het even behoorlijk crisis. Heeft allemaal te maken met mijn schoonbroer, maar ik schrijf de details hier liever niet op. Het heeft in ieder geval steeds grotere impact op ons leven. Ergens ben ik blij dat ik nog niet zwanger ben, denk dat we dat er nu niet zo goed bij hadden kunnen hebben. Ik ga me er ook wat minder mee bezig houden de komende tijd. Natuurlijk wil ik het nog steeds heel graag, maar het is nu misschien beter als het nog even op zich laat wachten totdat het hier weer wat rustiger is..... Pfff, soms weet ik het niet meer. Het is gewoon echt een super nare situatie. Nou meiden, ik blijf jullie zeker volgen, weet alleen nog niet of ik de komende tijd zo actief zal zijn hier. Ik duim in ieder geval voor kimmy, joeysmama en kelien en hoop dat alles goed mag gaan met de zwangere meiden! Liefs Tara
@ Jela en Kimmy, blij te lezen dat het beter met jullie gaat. @ Joeysmama, dat is inderdaad niet fijn om te horen. Ik snap dit soort dingen nooit niet zo ik bedoel er zijn zat middelen om een zwangerschap tegen te gaan!! Ik heb een foto van mijn buikje in mijn albums gezet. Vind deze heel erg mooi gemaakt. Ik lig wel op die foto dus de buik is niet zo enorm hij is enormer als ik sta..
Tara waT vervelend voor jullie allemaal gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten heel veel sterkte voor jullie xxx Pumba mooi buikje hoorben blij dat alles goed gaat bij je Fijn weekend allemaal truste
He meiden hier even weer een berichtje van mij..Is alweer een paar daagjes geleden maar heb een drukke en vooral ´misselijke´ week gehad.. meerdere verjaardagen, werk en ben sinds woensdag ontzettend misselijk.. Getsie, soms komt het gewoon ineens omhoog alsof ik moet overgeven (sorry) maar het komt er niet uit.. Maar goed dat hoort erbij @ Tara Meid wat vervelend dat je ongesteldheid samengaat met zoveel klachten!! Hopelijk is dit de laatste keer en heb je hierna een ongesteledheid die 9 maandjes uit blijft Hoe is het nu verder?? @Jela Hoe gaat het bij jou?? Met kleine stapjes vooruit?? Heb je genoeg hulp van de mensen om je heen?? Ik hoop dat het bij jou zo is dat het inderdaad na de 12 weekjes minder wordt met de klachten want dit is nniet vol te houden! Ik heb afgelopen weken veel hoofdpijn gehad en met vlagen misselijk.. Nu de laatste 3 dagen heel erg last van misselijkheid en wordt er nu wel een beetje zzat van dus kan me voorstellen hoe jij je voelt!! Kun je nog wel werken of zit je in de ziektewet?? @Kelien wat fijn voor je dat je ongesteldheid door is gekomen! Klinkt een beetje gek omdat we juist willen dat die 9 maand weg blijft maar kan me voorstellen dat het voor jou een fijn gevoel is omdat de dokter ook had vast gesteld dat je niet zwanger was en je nu teniminste weer verder kunt!! We duimen weer !! @ Kimmytje wat vervelend dat jij je ook al zo slecht voelt!! Hoe gaat het nu met je?? volgens mij is het ook een beetje de tijd van het jaar of zo.. ik hoor veel mensen met klachten.. Beterschap *Knuff* @pumbaa Ik vond het (en me vriend natuurlijk ook) inderdaad super bijzonder dat ik zo klein frummeltje wat eigenlijk nog ´bijna niks´ is in me buik te zien zitten!! En toen we het kloppende hartje zagen waren we wat meer gerust gesteld, dat is toch hetgene waar je zo nieuwschierig voor bent op naar de termijn echo op 16 november, ben alweer aan het aftellen Mooi buikje trouwens!! @ Lady1985 Wat spannend.. 21 november!! Aftellen maar @joeysmama Wat lastig lijkt me dat om van iemand te horen dat ze het door een niet zo ideale situatie weg heeft laten halen!! Vooral omdat je zelf zo graag een kleintje wilt, ik vind dat ook onbegrijpelijk.. dan had je je broek maar dicht moeten houden vind ik altijd (sorry hoor..) ik hoop dat er dit weekend nog weer iemand mooi ´roze´ nieuws heeft Fijn weekend!!
Hey meiden, ik ben effe hier, heb een druk weekendje, maar geniet volop Joeysmama, geen idee dat mss zwanger bent? Ik blijf duimen hoor! Tara, ach meid, sorry dat te lezen Ik hoop dat alles snel weer wat beter loopt en dat je toch af en toe nog eens komt binnenvallen hier! Knuffel meid! Pumbaa, heb de foto op FB gezien, heel erg mooi Heb je een sessie gedaan of heb je enkel deze? Anoniempje, thx, voel me weer beter, maar als ik eerlijk moet zijn, zeker nog niet 100%. Komt goed Knuffff terug Hoe gaat het met jou? Op het misselijke na dan? xoxox
Hoi hoi hier nog niks geen ongi geen ander gevoel wacht het nog 10 dg af want kan me ook vergist hebben met me eisprong en ga uit van de langste cyclus dan kimmytje voel jij al wat? X
Hey hey, Hier ook nog niets, weet niet wat ik voel eigenlijk. Heb vandaag een testje gedaan maar die is negatief, of mss een heel inniminnie streepje maar denk dat het ingebeeld is. We wachten af. xoxox
Irritant hè echt vervelend dat wachten steeds eerst op je ei dan op je ongi pfff hoop dat je streepje duidelijk word zou geweldig zijn!!!we gaan duimen voor 2 streepjes tot ze eraf vallen haha xx
Kimmy en Joeysmama, heel veel succes de komende dagen. Hoop het allerbeste voor jullie. Veel liefs Tara
Spannend weer voor een aantal hier!! Ik duim voor jullie en hoop op een heel mooi streepje!! @ Kimmy, ik heb wel meerdere foto gemaakt hoor maar ik vind deze de mooiste!! Hier word de verkoudheid alleen maar erger. Vamiddag maar even langs de huisarts want weet nu ook niet meer wat ik er aan kan doen. Mijn buik doet enorm pijn van al dat hoesten. Word er niet vrolijk van.
Pumba wat vervelend die verkoudheid hoop dat ze je er iets voor kunnen geven Hier vandaag wel ongi krampjes dus denk dat het er wel aan zit te komen we wachten rustig af kimmy jij al iets? Xx
Thx Tara, ik hoop dat alles goed gaat daar, leef met je mee meid, je toont echt triest Pumbaa, het is idd een mooie foto! Hopelijk voel je je snel beter! Joeysmama, zolang er geen bloed is, is er hoop Ik zit vandaag op dag 27 of dag 29 in mijn cyclus, valt te zien, als ik van het roze begin te tellen is het dag 29, vanaf echt bloed is het dag 27. Ik heb normaal een cyclus van 25 of 27 dagen. Ik voel niets, echt niets. Heb vandaag weer getest en we zien weer een héél vaag streepje. Pffff
Tara wat ontzettend verschrikkelijk om iemand zo te moeten zien lijden. Ook al zet je hier niet het precieze verhaal neer, het is te merken hoe ernstig deze situatie is. Heel veel sterkte! Kimmytje een VAAG STREEPJE???????? HALLOOOOO WAKKER WORDEN hihi je ziet absoluut geen streepje als het niet zo zou zijn meid. Wat geweldig Kimmytje, meisje een streepje is een streepje!!!!! Bij mij was ie ook heel vaag en 3 dagen later knal! Houd hem goed in het licht, je ziet heus helemaal niks als het niet zo is, als jullie echt een streepje zien dan is het raak hoor!!!!! Wauw!!!! Hier gaat het op en af, dagje goed...2 dagen slecht etc. Sorry dat ik zo weinig typ, de laptop gaat bijna niet open op de slechte dagen. liefs voor jullie allemaal
@ joeysmama Spannend!! Hopelijk blijft je ongi weg en kun je ook op roze!! @kimmytje Jij maakt het wel heel spannend!! Wat Jela zegt klopt wel, als je niet zwanger zou zijn komt er ook geen heeeel vaag streepje.. ik had zelf ook eerst een heeel vaag streepje en heb toen ter controle een digitale van Clear Blue gedaan!! Misschien een idee?? Ben erg benieuwd, zou wel super zijn!! Hier nog steeds slecht te pas.. ben al dagen super misselijk en kom er niet vanaf.. het is nu ook niet meer met vlagen maar echt constant.. En het gekke is.. ik eet normaal gewoon gezond maar heb de laatste 2 weken eigenlijk al en ook nu ondanks de misselijkheid alleen maar zin aan ´slechte´ dingen.. snoepjes, patat (eet normaal NOOIT patat) koekjes, chocolade enz.. echt de vreemste dingen en die eet ik normaal nooit!! Baal hier best van haha wat elk pondje gaat door het mondje heb dus gister nog even flink gesnoept en vanaf vandaag gaat dr weer een slot op want als ik zo blijf eten de rest van de zwangerschap kom ik onnodig veel kilo aan xxx