gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Kimmytje!!!! Heb je echt een licht streepje??? Wat spannend!!!! Heb je geen foto?? Kunnen we even meeturen ;) Ben benieuwd!

@Joeysmama, wie weet is er bij jou ook wel wat aan de hand. Heb je al een test gedaan??

@Anoniempje, hoe is het nu met jou?

@Tara, meis, ik wens je heel veel sterkte met alles. Hopelijk komt alles nog goed. Kan me voorstellen dat je hoofd nu niet naar zwanger worden staat...

2. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Kimmytje wAttttt een licht streepje zou natuurlijk hartstikke super super leuk zijn ik denk ook streepje is streepje licht of niet je hebt zelf ook al vaak getest en je weet dat er dan geen licht streepje zou zijn als er niks is toch hoop het zo voor je!!

Jela hoop dat je snel bij de 13 wk bent en je weer fit en niet misselijk meer zal voelen zo is het ook echt vervelend om ervan te kunnen genieten sterkte meis

3. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Oh ging hij alweer voor ik klaar was anoniempje war vervelend ook voor jou dat je je zo voelt kan me er niks bij voorstellen dus heel veel sterkte hoop dat het maar van korte duur zal zijn xxx

Oh ja kimmytje probeer ff een foto ervan te maken ik ben ook zoooo nieuwschierig haha xx

4. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje, wat erg meid dat je het nu ook continue hebt! Herken het wel dat je dan geen gezonde dingen meer eet, maar alleen zoet wat je wel kunt verdragen. Dat deed ik ook, zoet kreeg ik ook weg. Zwaar is dat he? Continue misselijk, ik hoop echt dat het geen weken gaat duren net zoals bij mij, oh meid ik hoop echt dat het maar eventjes is. Sterkte!

Joeysmama hele lange cyclus zoals ik nu bij aan het lezen ben, of niet? Zou zo gaaf zijn als jij ook op roze kan.

5. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Jela valt wel mee zit nu op dag 33 heb ze van 43 gehad dus wacht het wel af voel niks dus van Joey voelde ik her gelijk aan mijn borsten nu voel ik niks anders als soort van drukkend gevoel dat ik ongi moet worden ach we zien wel beterschap meid xx

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Owww jee Kimmy, ik hoop zo dat het raak is voor jullie!! Een streepje is een streepje.

Hier een luchtweginfectie en alle holtes in mijn hoofd ontstoken, geen wonder dat het alleen maar erger werd ondanks de neusspray, stomen en het spoelen. Gewoon weer even pech hebben, zwangere hebben een mindere weerstand zeggen ze dan ;) Nu voor 5 dagen een AB kuur van drie pillen op een dag, dus ff een flinke stoot ontstekingsremmers. Hopen dat ik me snel beter voel.

@ Anoniempje, balen hoor dat je je zo vervelend voelt nu. Ik hoop voor je dat het snel over is.

@ Tara, goh meid je maakt het wel weer mee. Ik snap dat je hoofd niet naar zwanger worden staat nu! Ik hoop dat je snel wat rust hebt en weer voor je eigen geluk kan gaan. Dikke knuffel voor jou!!

7. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1707 kelien87, 1 nov 2011
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
    @kimmytje
    spannend hopelijk mag je op roze.
    uit mijn mond zul je niet horen een streep is een streep.
    want jullie weten allemaal dat ook ik een streep had afgelopen cyclus. ik wil je niet ontmoedigen en ik hoop ook echt dat je zwanger bent. maar ik ben er wat realistischer in nu denk ik.

@joeysmama
    bij jou al meer duidelijkheid?

@tara
    heel veel sterkte in deze moeilijke situatie.

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kimmy, wat spannend voor je meid. Ik zeg ook niet direct een streep betekent zwanger, want ik heb hier al vaker anders gelezen. Maar toch geeft het moed! Ik hoop dat je streepje steeds duidelijker wordt!! Heel veel succes!

Pumbaa, een flinke infectie te pakken. Wat vervelend. Hopelijk slaat de kuur snel aan en voel je je snel weer beter!

Anoniempje, voor jou ook veel beterschap. Die misselijkheid lijkt me erg vervelend. Hoe voel je je vandaag?

Bedankt voor jullie lieve woorden en begrip. Ik ben nu inderdaad totaal niet bezig met zwanger worden. Ons leven staat nu een beetje op zijn kop, maar samen staan we heel sterk. Ergens heb ik altijd het gevoel dat dingen moeten gaan zoals ze gaan. Dus dat ik nu niet zwanger ben is op dit moment voor ons denk ik het beste. Maak jullie geen zorgen, het komt allemaal uiteindeijk weer goed, maar ik neem voor nu een beetje afstand en bewaar mijn energie voor andere dingen.

Knuffel voor jullie

9. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Tara heel veel sterkte meis xx

10. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tara
    heel veel sterkte meis de komende tijd en hopelijk komen er gauw betere tijden aan!!

@kimmytje
    wanneer waag je een nieuwe test?? Ben erg benieuwd :)

Hier nog steeds erg misselijk.. ik zei altijd heel ´stoer´ dat wat voor kwaaltjes ik ook zou krijgen ik het allemaal voor lief zou nemen maar neem me woorden toch deels terug :) .. begrijp me niet verkeerd ik heb het er dubbel en dwars voor over maar echt fijn is het zeer zeker niet :(
    het gekke is ik ben constant misselijk maar heb wel erge ´honger´ althans zo voelt het.. en als ik dan even iets eet dan is het voor 15 minuutjes weg.. maar kan moeilijk elke 15 minuten iets gaan eten, ik groei nog uit elkaar haha
    heb vanmorgen boodschappen gedaan en veel fruit en gezonde tussendoortjes gehaald en geen snoep en dat soort dingen.. ik laat die dingen voortaan toch maar staan:)

@lady1985
    nou meis.. jij nog (n)ergens last van??

11. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje, heel vervelend die misselijkheid (zacht uitgedrukt) herken het helemaal. Zet 'm op!

Kimmytje, we zijn zo benieuwd naar je test!!!

Een streepje is een streepje, dan is het HCG hormoon aanwezig geweest, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan met het nestelen of al eerder, inderdaad soms is het dan een vroegtijdige miskraam of iets in die richting (dat had ik ook). Maar meestal is het toch wel zwanger.
    Ik hoop het voor je!

Tara veel sterkte vrouwke!

12. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Anoniempje ti's ook erg vervelend dat je je zo voelt en zeggen allemaal dat we die kwaaltjes voor lief nemen maar als je het nou eenmaal heb is het natuurlijk hartstikke vervelend beste is hele kleine beetjes per keer eten succes ermee meid hoop dat het snel over is xx

13. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

@Anoniempje, en of ik ergens last van heb, Pff... Ook ik ben al een paar dagen kotsmisselijk en moest er vanochtend ook bij overgeven. Heb die misselijkheid ook de hele dag door en word er ook al een beetje gek van. Die misselijkheid slokt al mijn energie op en de dagen dat ik vrij ben lig ik ook voornamelijk op de bank... Geen pretje maar ik houd me er maar aan vast dat ik er iets ontzettend moois voor terug krijg!

14. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey dames, hier ben ik weer.

Ik heb 2 testjes met een héél licht streepje maar krijg ze echt niet op de foto.
    Ik moet er wel bijzeggen dat ik vanmorgen bij het afvegen wat bruin/roze had dus ik denk dat het niets is. Pff, ik begin echt down te worden en de angst dat we geen kindjes zullen kunnen krijgen vliegt echt om mijn nek :(
    Ik ga proberen om mijn afspraak bij de gyn te verzetten want wil echt zo snel mogelijk terecht.

Bij deze ga ik ook wat afstand (proberen) te nemen maar ik hou jullie wel in de gaten.

Liefs
    xoxox

15. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Oh kimmy ik had juist zulke goede hoop voor jou:(heb je de gyn al gebeld? Xx

16. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmytje het kan innestelbloed zijn, houd moed lieverd!

Vervelend lady! Heel herkenbaar, zet 'm op!

17. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kimmytje

nou meis.. het klinkt een beetje dubbel ´beetje bloed maar toch lichte streepjes´:( ik hoop er het beste van voor je.. en ik heb makkelijk praten want ik zat zelf ook na iedere ronde in de stress of het wel zou lukken terwijl we eigenlijk nog niet eens zo lang bezig waren.. ik duim voor je !!! liefs

@lady1985
    wat lastig dat jij ook al zo misselijk bent.. ik heb tot nu toe nog niet hoeven overgeven (gelukkig:))
    we hopen maar dat we er snel vanaf zijn :) en inderdaad hou ik ook steeds in me achterhoofd dat we er wat moois voor terug krijgen..
    ik heb het er ook echt wel voor over maar het verveelt zo die misselijkheid en die hoofdpijn..

@joeysmama
    en hoe is het bij jou?? jij bent nu ook de dagen weer aan het aftellen toch?? spannend!!

18. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Anoniempje ik zit op dag 34 dacht dat mijn ei rond de 16e was maar kan me vergissen heb natuurlijk ook wel eens cyclussen van 43 dg merk nog niks 1 borst jeukt vandaag heel erg en heb heel de week overtollig veel afscheiding ik weet het allemaal niet meer wacht het maar rustig af xx

19. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ joeysmama
    dat oneinige wachten.. irritant he!! Nou meid ik duim voor je, net zoals voor iedereen hier ;) Hopelijk kunnen we snel allemaal op roze en mogen jullie de misselijkheid ook mee maken :p hihi

hier alweer vroeg uit bed (ben al een uur op).. was zoals elke ochtend tussen 4 en 6uur wakker om te plassen en kom dan van de misselijkheid niet weer in slaap :( maar goed alles voor de kleine :)
    xxx

20. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi dames,

Ik kom even laten weten dat ik vandaag heel erg ben beginnen bloeden.
    Ik zie het even allemaal niet meer zitten, voel me zo ongelukkig en begin soms echt te vrezen dat er iets mis is :(

Ik heb besloten om ZP (voorlopig) te verlaten. Mss dat ik ooit weer terugkom maar voorlopig laat ik het even zo.
    Ik ga proberen weer een leven op te pikken dat niet enkel in teken staat van zwanger worden. Nog meer. Ik kan mijn afspraak met de gyn niet verzetten, alles zit vol, dus ik laat het staan op midden december.

Ik wens iedereen hier enorm veel succes, voor de zwangeren, geniet van de zwangerschappen en later van jullie beebjes :)
    @ Ristoskatje, ik weet niet of je dit nog leest maar jij moet bijna gaan bevallen dus ik wens je veel succes en een pracht van een baby!

Aan de niet zwangeren, hopelijk snel een positieve test! Ik brand een kaarsje voor ons!

Zoals eerder gezegd, diegenen die willen, kunnen me altijd toevoegen op FB (Kimmy Vercammen-Bustos) en anders mag je me altijd mailen, ik denk dat de meesten hier mijn email adres nog wel hebben.

Vandaag kom ik af en toe nog wel eens piepen maar ik denk vanaf morgen mijn account te sluiten.

Ik heb hierover al een gesprek gehad met een moderator en ik kan mijn account altijd terug openzetten als ik dat wil :)

Dikke knuffels voor jullie dames
    xoxox

Deel Deze Pagina