Kimmytje ik begrijp je helemaal misschien als je je gedachten op iets anders kan zetten dat je stuk rustig bent nou in elk geval heel veel succes en hoop snel dat je hier kunt laten weten dat je toch op roze bent gegaan met de tijd dikke xxx
hey dames nog even iets vaag hier ik zit vol met vage dingen geloof ik ik zit nu op dag 35 dacht echt mijn ei rond de 16e gehad te hebben heb vanochtend toch nog maar testje gewaagd maar helaas natuurlijk weer neg maar heb zo`n gevoelige tepel maar aan 1 kant en druk onder in mijn buik dus dacht weet je wat doe eens een ovutestje en wat denk je dit is het reslutaat vaag of niet volgens mij is dit een knaltest of niet?ik heb nog nooit zo`n test gehad wat denken jullie?heb gelijk ijn man te grazen genomen haha das dan een geluk dat hij thuis was hoop echt dat ik dan nu me ei heb dan maar lange cyclus nou lees graag wat jullie ervan denken?xxxx
Kimmytje begrijpelijk, je maakt jezelf helemaal gek met een forum, ik snap het. Jammer, zou ontzettend graag willen weten of het binnenkort toch gaat lukken, maar je laat dit wel weten...dat komt wel goed. Heel veel sterkte, heel begrijpelijk, het beste, liefs! Joeysmama dat is een knaltest, dat is 'm meid!!!! Dat is 'm helemaal, wauw!!!! Vanavond nog een keer testen en dan morgenvroeg en morgenavond nog een keer. Morgen nog een keer seksen, blijven liggen benen omhoog en de dag erna nog een keer seksen, loop het niet mis nu! Ik hoop het voor je!
@Kimmytje, ik begrijp je ook heel goed hoor! Denk dat het goed voor je is om je gedachten te verzetten. Je hoort vaak dat het dan ineens wel lukt. Heel veel succes en ik hoor het natuurlijk graag wanneer je ook een positieve test hebt, want ik ben ervan overtuigd dat dat gaat lukken!!! @Joeysmama, joepieeee!! Die test is zeker positief!! Nu hup hup aan de klus En als ik jou was zou ik dat even een paar dagen volhouden want je ei kan ook altijd later springen dan na 24-48 uur. Veel plezier
Jela, gaat het alweer wat beter met je? Ik vraag dit omdat ik je de laatste paar dagen weer meer op het forum zie
Dat klopt Lady, ik heb het ergste gehad. Dat heb je goed gezien, ik kan weer beter functioneren. Het is nu alleen nog met vlagen, wat valt onder de 'gewone' kwalen. Moet er wel weer even inkomen om alles bij te houden precies, maar dat lukt weer een heel eind.
Kimmy, meis ik begrijp het ook helemaal. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik wens je echt het allerbeste en hoop dat het toch heel snel raak mag zijn. Hopelijk word je in december gerustgesteld en is er niks mis. Ik vond het super fijn om je te leren kennen via dit forum en heb genoten van je verhalen en je steun. Bedankt daarvoor. Ik hoop je toch weer eens terug te zien hier of anders af en toe een mailtje te sturen. Een dikke knuffel voor jou!!
Thx meiden, voor het begrip en de lieve woorden. Ik heb emailadressen en ook een aantal op FB, dus via die weg zullen jullie zeker nog van me horen En wie weet, kom ik hier nog wel terug om samen met jullie in het dikke buiken topic te kletsen Lieve meiden, ik vond het superfijn ieder van jullie te leren kennen en ook ik wens jullie allemaal het allerbeste! Dikke zoen xox
Thx meis, en ik blijf ook duimen dat het voor jou snel raak mag zijn en je van een wondertje mag gaan genieten! xoxox
@kimmytje heel jammer dat je ons hier gaat verlaten, maar wel heel begrijpelijk. ik hoop dat je ons wel op de hoogte brengt zodra het wel gelukt is voor jullie. ik wens jullie het allerbeste. xxx @jela ben blij om te horen dat je je al een stuk beter begint te voelen. nu kan je eindelijk gaan genieten. @joeysmama ovulatietesten kleuren toch ook positief bij zwangerschap?
hey kimmy leuk dat je me togevoegd heb op fb kelien ik heb vanmorgen een zw test gedaan en was hartstikke neg dacht ergens moet dat gevoel in mijn borts en buik van komen daarom een ovutestje en net nog 1tje gedaan die van vanmrgen lijkt wel donkerder dus misschien was het gewoon toeval dak eindelijk eens een keer op het juiste moment testje zie jij ook verschil of niet?hoest verder met jou?xxx bovenste is vanmorgen onderste vanavond
Die van de ochtend lijkt inderdaad donkerder joeysmama. Die van de avond is net niet meer helemaal positief. Super fijn dat je je eisprong gevonden hebt!
Tara ja dat wel het jammere alleen was dat ik gistermorgen om half 12 voor het laatst sex heb gehad s'avonds nog wel geprobeerd maar mijn man is er van overtuigd dat het niet goed is pff vanmorgen nog x geprobeerd maar pffff echt zo zwaar irritant ben er gewoon sago van hoop dat me ei gister gesprongen is of anders later vandaag misschien vanavond dat ik hem nog zo ver kan krijgen vind het echt vervelend om zo sex te hebben ene moment denk ik laat het ook maar op hoop van goede zegen en de andere kant denk ik nog xtje kan geen kwaad hoest met jou trek je het allemaal nog beetje? Xx
Wat rot Joeysmama zo'n vent die zijn eigen willetje heeft op dat vlak Dat had die van mij ook in het begin, maar na een paar rondes verder had ik hem in de houtgreep, hihi Lijkt me superfijn voor je dat je eindelijk eens zo'n positieve test in handen hebt! Hoop dat het raak is! Goh die Kimmytje, vind het zo sneu. Het erge is dat 6 maanden bezig zijn nog helemaal niet zo serieus wordt genomen bij onze artsen hier in NL, althans zonder medische reden dan. Ik snap het wel, ze heeft zo'n regelmatige cyclus dat je denkt het MOET toch gewoon lukken, maar helaas moet het zaadje hard genoeg zwemmen, als dat 6 pogingen mislukt en net als bij mijn zusje na 7 pogingen pas lukt en bij haar volgende dochtertje, na 2 pogingen al, ja heel onvoorspelbaar. Hoop dat het goed komt met haar, ik heb geen FB e.d. maar we horen gauw positief van haar hoop ik. Tara je hebt het niet makkelijk, wat een ellende. De feestdagen komen er aan en ik hoop dat er vooruitgang in de zorgen rondom je schoonbroer komt. Hoe is het met de misselijke zwangere onder ons? Ik zit nu voor het eerst weer aan een kopje cappucino (decafe) en herinner me weer hoe het is om je zo goed als, 'gezond' en jezelf te voelen. De geur en de smaak kan ik weer verdragen en het doet me zo goed.
Jela wat fijn dat je weer een beetje jezelf bent ben blij dat het achter de rug is voor je Echt irritant hè normaal gebeurt er wat ik wil maar hiermee nu pfff allebij andere gedachten dacht dat hij ging twijfelen maar dat is niet zo heb het aan hem gevraagd ach soms denk ik laat het allemaal op zijn beloop en denk nergens meer over na maar wil zo graag nou meid geniet er nu maar van dat je je weer lekker voelt kan je eens lekker gaan shoppen ofzo doet altijd goed toch haha xx
Typisch is dat he dat mannen soms ineens zo'n andere gedachtengang hebben. NET OP HET MOMENT ook nog...oh kan het me helemaal voorstellen. Inderdaad nu bezig gaan met shoppen, energie opbouwen en vandaag weer voor het eerst op het werk geweest. Een leuke commode gezien op marktplaats...wij doen alles in wit oude brocante stijl en een steigerhouten muur.
Joeysmama, inderdaad erg vervelend om zo sex te hebben. Begrijp jouw man ook goed, maar jou ook natuurlijk. Hoe langer het duurt hoe geforceerder het wordt he. Maar de zaadjes kunnen best een hele lange tijd blijven leven, dus ik denk dat je gewoon een goede kans hebt deze maand. Jela, wat fijn dat je je weer wat beter voelt!! Nu kun je je gaan richten op leuke dingetjes kopen. wit brocante stijl vind ik helemaal geweldig!! Inderdaad heel sneu voor Kimmy. Ik begrijp haar gevoel heel goed, maar er is inderdaad een grote kans dat er helemaal niets aan de hand is. Willen de zwangere dames onder ons trouwens weten wat het geslacht is? Pumbaa niet volgens mij, of ben je inmiddels van gedachten veranderd? Ik kan jullie toch niet missen zoals jullie zien Ik blijf dit topic toch trouw bezoeken hoor. Ook al ben ik zelf totaal niet bezig met zwanger worden. Ik zal even kort vertellen wat er nu speelt bij ons. Het hele gedoe rond mijn schoonbroer heeft zo'n effect gehad op mijn vriend dat hij zich totaal niet op zijn werk heeft kunnen concentreren. Dit heeft er nu toe geleid dat hij noodgedwongen op zoek moet naar ander werk. Hij zit er nu dus behoorlijk doorheen en alle stress en emoties van de laatste tijd komen er ineens uit. (hoop dat als iemand mij hier kent en dit leest, dit echt voor zich houdt!!!). Dit heeft dus een behoorlijke impact op ons dagelijkse leven. We zijn gelukkig allebei heel positief ingesteld, maar hij zal binnen drie maanden een andere baan moeten vinden, anders hebben we een behoorlijk groot (financieel) probleem. Dus jullie begrijpen dat zwanger worden nu niet onze prioriteit heeft. Ik heb er aan gedacht om weer aan de pil te gaan, maar dat willen we toch allebei niet. Dus we zien wel hoe het loopt. Ook nog positief nieuws (volgens mij had ik dat nog niet verteld, toch?). Ik mag maandag op gesprek komen bij een kinderdagverblijf voor een functie van 32 uur. Werk nu op invalbasis, dus een vast contract zou super zijn (nu al helemaal ivm situatie van mijn vriend). Nou, nu weten jullie een beetje hoe het zit. We komen er samen zeker uit, maar het is nu geen leuke tijd. xx
Hoi meiden, Hier even een laatste berichtje van mij. Jela, ik weet dat 7 maand nog niet erg lang is maar toch is het lang. Plus, hier word je dagelijks geconfronteerd met zwangeren... Ik gun het iedereen met gans mijn hart, geloof me vrij maar soms doet het echt pijn. het kan best zijn dat er helemaal niets mis is met ons maar ik denk niet dat je weet hoe wij ons voelen als je na 4 maanden zwanger bent. Ik denk dat zelfs dat voor jou lang voelde. No hard feelings against you hé meid Wel, hopelijk is het snel raak en kunnen ook wij van onze grootste droom gaan genieten. Ben wel erg blij te lezen dat jij je een heel stuk beter voelt ondertussen. Tara meid, wat verdrietig dit allemaal te lezen. Ik hoop dat je vriend heel erg snel een nieuwe job zal vinden en dat jullie weer aan de klus kunnen. Veel succes voor jullie. En ik zal duimen voor je sollicitatie Joeysmama, wat een knallers! Hopelijk binnen 2 weken ook zo 2 vette streepjes Kelien, ook voor jou heel veel succes meid, dat jullie snel zwanger mogen zijn! En nogmaals, voor de zwangeren onder ons, veel genot en een droom van een baby gewenst xoxox
Bedankt Kimmy. En iedere maand is weer een teleurstelling die iedere keer groter wordt. Daarbij komt de angst dat het misschien nooit lukt, die angst wordt ook steeds groter. Dat begrijp ik heel goed. De confrontatie op deze site is inderdaad soms heel moeilijk, dat voel ik ook. We houden gewoon contact via de mail. Als je eens je hart wilt storten, kan dat altijd!! Veel liefs