gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha lady, ja dat herken ik wel. Jezelf alleen goed voelen tijdens eetmomenten die je wel lust. Zoals bij mij is dat een zacht broodje met speculaas er op. Of vanille vla met aarbeien tova.

Pumbaa je bent goed bezig meid, je staat volledig in je recht en ik hoop dat je met je nieuwe partner al het leed kan vergeten.

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Oeehhh, Jela, vanillevla!!!!!! Dat doet het bij ook erg goed terwijl ik dat normaal nooit eet, haha! ;)

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kelien, hoe is het met jou meis? Zie nu dat je online bent en bedenk me ineens dat ik al een tijdje niks van je gelezen heb.

xx

4. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Inderdaad Kelien is me ook ontschoten, het is zoiezo wat stiller nu, logisch met al die ellende.
    Bah bah! Hou jullie taai, liefs

5. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey dames,
    hoe is het met jullie?
    ik heb de afgelopen dagen het forum een beetje ontweken. ik ga nu ook even niet op iedereen apart reageren sorry. maar jullie zijn in ieder geval wel in mijn gedachten geweest de afgelopen tijd.
    ik heb een paar moeilijke dagen gehad. waarschijnlijk omdat 15 november nu wel erg dichtbij komt en er toch allemaal scenario door me hoofd spoken. mijn vriend blijft daar heel koeltjes onder maar gisteravond heb ik hem toch even laten weten hoe ik me voel en dat luchtte op. ik zit weer rond mijn ei voel het deze maand echt weer heel goed dus hopelijk word het deze maand wat.

zijn er nog dames die alweer bijna mogen testen?

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kelien, heel begrijpelijk dat je nu een moeilijke periode hebt. Goed dat je er samen over gepraat hebt. Nog twee dagen en dan krijgen jullie hopelijk snel duidelijkheid. Ik hoop heel erg dat alles gewoon goed is bij jullie.
    Dikke knuffel voor jou.

7. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Goeiemorgen meiden

Ook ik ben eindelijk na 46dg weer ongi geworden word je echt niet vrolijk van van zulke lange cyclussen pff
    Ik probeer ook even wat afstand te nemen hou me er veel ste veel mee bezig op deze manier

Voor de zwangere lekker genieten van jullie groeiende buikje

En de rest hoop ik echt voor een pos test

Blijf af en toe nog wel eens kijken hoe het gaat met iedereen hier hoor maar ga me proberen er wat minder ermee bezig te houden

Liefs joeysmama

8. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joeysmama wat ontzettend k*t!!! Oh wat jammer zeg! Net nu je je ei zo goed had gevonden, echt heel rot! Sterkte!!

9. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Ach jela had het deze maand ook niet echt verwacht op naar de volgende ronde gaat met jou gelukkig beter nu hè xx

10. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Wat jammer zeg, Joeysmama!! Ik begrijp dat je wat afstand wil nemen van het forum, want zo blijf je er maar mee bezig.. Heel veel succes en hopelijk is het ook voor jullie snel raak.

Liefs!

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    jammer Joeysmama. Weer veel succes gewenst de komende maand. Hopelijk is sowieso je cyclus weer korter. Had je nog Etos pillen geslikt?

Kelien, heel veel succes morgen!! Ik denk aan jullie.

xx

12. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady nog een weekje en dan is je echo, leuk! Vindt je het spannend?
    Anoniempje en lady hoe is het met jullie misselijkheid?

Tara hoe gaat het op je werk? Wie is het geworden door het meelopen? Of is dat nog niet bekend?
    Of heb ik wat overgeslagen met lezen?

Kelien good luck liefs

13. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jela, het meelopen is vrijdag pas!! Moet zoooo lang wachten:( Maar nu is het bijna zover. Ik laat zeker weten hoe het is gegaan!

14. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @joeysmama
    echt k*t dat je ongesteld bent geworden. en dat je weer zo'n lange cyclus had.
    vol goede moed de nieuwe ronde in en hopelijk is het snel raak. sterkte.

@tara
    heel veel succes vrijdag

@all
    vandaag ben ik bij de gynaecoloog geweest. en eigenlijk ben ik nu alleen maar meer verward.
    het is weer lekker tegenstrijdig allemaal.
    mijn baarmoeder is naar achter gekanteld maar dat kon geen kwaad om zwanger te worden.
    ik heb een cyste op mijn rechter eierstok en dat is dus ook wat vaker pijn doet bij de sex.
    maar of dit kwaad zou kunnen? volgens mij niet maar hier gaat ze nog verder naar kijken.
    ik had een hele dikke slijmlaag. dus dat ik mijn ei van het weekend heb gevoelt klopte.
    maar de slijmlaag was zo dik dat dit wel duiden op dat ik een heftige menstruatie moest verwachten.
    maar aangezien mijn menstruaties minder heftig zijn na de pil stop kon het ook duiden op een zwangerschap.
    maandag moet ik bloed laten prikken, en krijg ik gelijk smiddags de uitslag.
    ze gaan dan onder andere op hcg controleren.
    als dit negatief is zal ik eind volgende week dus een menstruatie verwachten.
    en dan moet ik op dag 3 van de cyclus terug en dan wil ze nog eens naar die cyste kijken.
    dus het een hangt van het ander af en het is dus maar weer afwachten allemaal.

15. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    jeetje kelien wat verevelnd allemaal nou hoop dat je zwanger bent hoor dan hoef je niet verder de molen in sterkte meid

tara slik inderdaad nog gewoon die etos pillen doet bij mij zijn werk niet denk ik pfff

nou meiden lees af entoe jullie berichten nog wel en hoop snel weer een pos bericht te lezen xxx

16. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja begrijp dat het lang wachten is Tara, heel spannend!!

Kelien wat een verwarring inderdaad en dan die hoop er bij van een eventuele zwangerschap zeg! Jeetje, dat is helemaal verwarrend, want tuurlijk hoop je dat!!!

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kelien, wat veel informatie ineens. Dat moet je even goed voor jezelf op een rijtje zetten. Op zich heb je veel positief nieuws gekregen, het kan geen kwaad dat je baarmoeder gekanteld is, je hebt een eisprong gehad, je slijmvlies is goed dik en er is een kans dat je zwanger bent!! Die cyste is natuurlijk heel vervelend, maar daar kunnen ze vast iets aan doen als het kwaad kan. Positief blijven meid!! Ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent.

Pumbaa, wat een teleurstelling is dat dan toch weer om te horen dat hij bij dat meisje is. Ook al ben jij nu gelukkig met een ander, dat zal best pijnlijk zijn. Ik begrijp ook je gedachtes, al denk ik dat je er over een tijd misschien toch anders over zult denken. Het is natuurlijk nog ver in de toekomst, maar op een gegeven moment zal je kindje toch weten dat hij een andere biologische vader heeft. En ik denk dat het belangrijk voor een mens is om te weten waar de helft van zijn genen vandaan komen.... Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met dit alles en ben blij dat je weer het geluk hebt gevonden.

18. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Tara, het klopt dat mijn kleintje zijn andere kant ook zal moeten leren kennen. Dat zal ik ook zeker niet tegenhouden. Het heeft er alleen voor gezorgd dat de keuzes die ik nu moet maken makkelijker zijn! Ik zal hem/haar zeker wel vertellen als de tijd er rijp voor is wie zijn biologische vader is.

19. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij heeft het niet erkend pumbaa, dus dan kan hij een rechtzaak aanspannen die hij wil, dat heeft dan geen nut. Vooral als straks je nieuwe liefde het bijvoorbeeld wel wil erkennen.
    Dan is hij wettelijk de vader en is biologisch zo goed als niets mogelijk, tot het 18 worden van je kind, dan beslist het kind zelf.
    Jeetje met iemand van 18, hij is niet reeel. Ik werk met jongeren van 18 jaar, kan het me zo niet voorstellen. UIteraard zijn er echte liefdes en uitzonderingen.
    Sterkte pumbaa.

Kelien hoe lang moet je op de uitslag van de bloedtest wachten?

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Dat klinkt goed Pumbaa. Voor nu moet je je gewoon fijn richten op je nieuwe gezinnetje!

Deel Deze Pagina