gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    dank je wel allemaal :)

heb vannacht echt niet zo goed geslapen moest steeds plassen, en on half vijf was ik zo gammel, dus naar beneden wat eten, vreemd hoor allemaal.
    heb ook steeds last van m'n rug en steken in me buik niet heel erg hoor maar zeurige pijn, zal er wel bij horen.
    en wat ik nu ook heb wil het iedereen vertellen, maar ja moet nog maar niet eerst maar even een geheimpje met z'n twee, maar ben bang dat ik me ga verpraten ofzo.

chanice: leuk hoor dat we samen zwanger zijn :) volgens de dokter en vk ben ik nu 5 week (ze rekenen van je laatste menstruatie) maar m'n test gaf 2-3week aan dus toen ben ik bevrucht :)
    ik begin ook een buikje te krijgen hoor, beetje een rond bultje merk het ook als ik me omdraai in bed, vreemd gevoel.
    en vanmorgen had ik een broek aan dacht uit dat ding zit veel te strak, gelukkig is het mooi weer dus rokje aan, lekker ruim en luchtig.
    wat spannend dat je al een datum weet voor de echo, ik moet eerst naar de vk daarna krijg ik een echo, ben zo benieuwd.
    heb je ook last van kwaaltjes of valt het mee?

suusjesanne: ik heb gewoon op forum gedrukt en onderaan staat pendelen, en daar heb ik haar opgezocht, succes

fijne dag allemaal, hopelijk is het voor iedereeen een vruchtbaar jaar

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey Ristoskatje, nogmaals gefeliciteerd hoor! :)
    Had je al snel "klachtjes" dan? Want het is allemaal heel snel gegaan :)

Hier wat hetzelfde, gestopt 30 maart en ik voel me zowaar "zwanger"?

De meeste van de verschillende symptomen die ik een week lang had zijn zo goed als verdwenen. Nog wel gespannen borsten, ik voel me "dikker" en enorm veel witverlies, het loopt er zo uit... Ook heb ik wel nog lichtjes dat vreemde gevoel in mijn onderbuik.

Liefs

3. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

@ Ristoskatje & Chanice,
    Wat leuk om die verhalen van jullie te horen over hoe jullie je voelen! Haha, zal wel erg apart zijn om te zien dat jullie nu al iets een buikje krijgen.

@ Kimmytje: Goh, dat zijn volgens mij wel echt allemaal kwaaltjes die kunnen duiden op zwangerschap... Spannend hoor! Wanneer kun je testen?

Ik heb het idee dat ik vandaag mijn eisprong heb. (wel wat eerder dan wat mijn banner aangeeft, maar goed) Heb een beetje slijmverlies en een steek aan de linkerkant van mijn buik... Wat ik me nog kan herinneren van voordat ik met de pil begon had ik daar toen ook altijd last van bij mijn eisprong... Is dit herkenbaar voor jullie?

Liefs!

4. Kimmytje

Nog 7 daagjes tot ik kan testen! Is laaang hoor, nooit ben ik zo ongeduldig voor iets geweest hehe :)

De steekjes herken ik ook. En een week na mijn eisprong werden ze eens zo hard, samen met lage rugpijn... Allemaal vreemd hoor!

Grtjs

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Tjee nou zal het ook nog wel ff duren voordat er bij ons iets gebeurd. Heb een zware blaasontsteking en daardoor is er een schimmelinfectie ontstaan!! :$ dus alles wat daar pijn of geirriteerd kan doen, doet dat ook! :(

Maar ben nog steeds blij voor de meiden hier die wel zwanger zijn hoor!!! :) ben nu wel iets minder op het forum te vinden aangezien ik me dus echt beroerd voel.

6. Kimmytje

Hopelijk voel je je snel weer beter hoor Pumbaa! Niet prettig idd!

Grtjs

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Pumbaa, veel beterschap!
    Lady1985, ik herken jouw klachten niet. Ik voel helemaal niks van de eisprong.... Hoop dat dit niet betekent dat er iets mis is bij mij....
    Kimmytje, spannend!!! Nog een weekje volhouden!
    Voor iedereen, geniet van de mooie dag!

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Gisteravond de hele avond een gespannen bolle buik. Voor het eerst dacht ik.... zou het??? Nu is het weer weg:(

9. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Irritant is dat he! Ik had dat vorige maand ook dat ik van alles dacht te voelen. Komt denk ik ook omdat je het graag wil voelen, haha...

Ik zit nu ook op het wachtbankje en moet nog erg lang wachten, pffff... Wou dat er een test bestond die na de eisprong al kon vertellen of je zwanger was, hihi. Dat zou een hoop stress schelen.

Tara84, ik hoop echt voor je dat het raak is!!! je laat het hier wel ff weten he? :D

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    @ Ristoskatje & Chanice, hoe voelen jullie je? Nog helemaal op een roze wolk (of blauwe;)? Hebben jullie erg veel last van kwaaltjes?
    @ Pumbaa, hoe is het met je schimmelinfectie? Voel je je al wat beter?
    @ Kimmytje, heb je nog steeds al die zwangerschapskwaaltjes? Je kan bijna testen!
    @ Lady1985 Haha, ja, volgens mij voel ik het ook alleen maar omdat ik het wil voelen. Echt frustrerend!! Wachten duurt inderdaad ergggg lang....zucht. Ik hoop voor jou ook dat het raak is. We houden elkaar zeker op de hoogte!

11. Kimmytje

Hey Tara, kwaaltjes zijn heel wat minder... Heb juist een enorm opgezette buik, en af en toe wat misselijk maar zonder overgeven... Ook mijn borsten zijn wat gevoeliger/groter...
    Gisteren een test gedaan maar die was natuurlijk negatief, veel te vroeg!

Hoe is het met jou Tara?

Liefs

12. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Er zitten hier een paar dames flink in de spanning zie ik wel!! Hoop voor jullie allemaal een positieve test.

Met mij gaat het gelukkig wat beter. Na een anderhalve week geen polonaise aan me lijf kunnen we van het weekend een feestje gaan maken samen, en dan maar hopen op een paasei ;)

Iedereen een fijn lang weekend, geniet van het mooie weer.

13. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kimmytje, dat klinkt wel echt als zwangerschapskwaaltjes hoor!! Wat spannend! Nog een paar dagen wachten en dan een nieuwe test, wie weet is hij positief!!

Met mij gaat het erg goed. Lig lekker in het zonnetje in mijn achtertuin, heerlijk! Voel nu ook niks aparts aan mijn lichaam. Sowieso geen vreemd gevoel in mijn borsten en geen misselijkheid. Af en toe een krampje in mijn buik, maar volgens mij heb je dit normaal ook wel eens, maar valt het nu natuurlijk ineens op. Het blijft afwachten....

Pumbaa, fijn dat je weer aan de slag kunt. Een paasei zou fijn zijn;)

Geniet van de paasdagen meiden!

14. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Ja leuk he, ik ben 1 dag korter dan jou ben nu 5 weken en 3 dagen!,
    Maar heb nog geen last van misslijkheid, jij wel? wel last me van mij buik snel moe voel de banden ook wel in me liezen. maar verder gaat het toppie. en me broeken die pas ik niet meer, heb echt een opgezette buik en me broeken doen gewoon zeer aan me buik, kom er wel in maar fijn is het niet. Maar ik merk het ook met omdraaien in bed echt raar he. zo appart gevoel.:)

Voor de rest van jullie erg spannend lees ik, hoop dat het raak is! en ik weet er alles van dat afwachten duurt lang.

15. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hallo,

ik las ff mee in dit topic, ik ga bijna met de pil stoppen dus was ff nieuwsgierig:)
    maar er zijn er 2 heel snel zwanger geworden toch? leuk!
    en voor de rest hopen dat het snel raak is!

16. Kimmytje

Tara, we voelen momenteel vanalles en nog wat denk ik hihi... Tis zo moeilijk een onderscheid te maken tussen wat "normaal" is en wat niet ;) Inderdaad, tegen het einde van de week nog eens testen, als die vervelende duivels er nog niet zijn dan (uiteraard hoop ik van niet)
    Ook voor jou begint het te korten! Het blijft spannend en ik blijf voor jou en voor iedereen hier duimen hoor :)

Pumbaa, leuk te horen dat je je weer beter voelt! Veel succes en plezier in deze nieuwe ronde!

Rosemarie, welkom hier! Wanneer stop je met de pil?

Op naar roze allemaal zou ik zo zeggen!

Grtjs

17. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    hahah zo kan het dus ook... ;)

we hebben t er gister nog eens serieus over gehad en we gaan het nu gewoon wel zien.... niet gepland vrijen nog maar misschien volgende ronde of de ronde erna wel gaf hij aan... hij vind het toch wel erg leuk, nu de buuf de 2e verwacht (is nu ongeveer 6wk) wil hij toch ook eigenlijk wel hahaha.. GO BUUF!!

18. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee meiden!

Hebben jullie, buiten de hele dag aan zwanger worden denken;), nog iets leuks gedaan deze paasdagen? Ik ben gisteren naar een concert van Milow geweest! Ontzettend charmante man met een super goede stem. Heb er echt van genoten (zonder wijntje deze keer).

19. Kimmytje

Oh! Condert van Milow! Kan ik goed geloven dat je genoten hebt! :)

Ikzelf heb toch wel wat aan zwanger worden gedacht... Ren regelmatig naar het toilet om te kijken of er toch nog niets rood te bespeuren is...
    Voor de rest, echt genoten van het zaaalige weer, vooral heel veel gefietst! :)

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik heb ook genoten van het lekkere weer. Zondag een dagje naar Texel geweest en maandag een paasbrunch bij vrienden in de tuin.
    Heb zelfs het hele weekend niet hier op de site gekeken. Das ook wel eens goed denk ik ;).

Deel Deze Pagina