hey meiden tuurlijk hoop ik wel op een zwangerschap maar ik durf er niet op te hopen. ik blijf er gelukkig nog aardig rustig onder. we zullen het zien maandag. ik mag na 2 uur smiddags bellen voor de uitslag dus dat is gelukkig al snel. @pumbaa echt klote dat je ex toch wat met dat meisje heeft. ik denk zelf ook dat dit dan al langer speelt.
Wat is het stil hier! Is iedereen aan het genieten van haar weekend? Hoe is het verder met iedereen? Mijn meeloopdag vrijdag ging erg goed. Ik ben heel enthousiast en kreeg ook positieve reacties. Morgen moet ik nog een dag meelopen en dan hoor ik of ik het word of dat andere meisje. Ik heb er zelf een heel goed gevoel over! Jullie krijgen allemaal de groetjes van Kimmy! Fijne zondag nog. xx
Kelien veel good luck voor morgenmiddag! Tara een goed gevoel, dat is mooi! Hoop het echt voor je. Doe Kimmy de lieve groeten van me.
@tara heel veel succes vandaag met je laatste meeloop dag. toi toi toi ik zie trouwens dat wij gelijk oplopen in de cyclus. @jela dankje meid. ik ben er nog aardig rustig onder. hoe is het met jou? voel je je nu weer helemaal kiplekker?
Dank je Kelien. Jij ook heel veel succes vandaag. We lopen inderdaad gelijk op! Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus deze maand is.
Zet 'm op Tara vandaag! Kelien dankje, ik voel me sinds een week weer een stuk beter. Maar het blijft een raar soort zwak/labiel gevoel, net of er een griepje aan zit te komen, dat maakt het wel irritant. Maar niet meer supermisselijk. Gelukkig. Succes vanmiddag, ik ben benieuwd, liefs
@jela dat is fijn dat je je alweer wat beter voelt. dat zal al heel wat schelen nu je niet meer zo misselijk bent en weer een beetje normaal kan eten. @all ben terug van het bloedprikken. ondanks dat ik er al een paar minuten voor 8 zat was de wachtkamer al vol. en heb ik 35 minuten moeten wachten. ze hebben geloof iets van 6 buisjes bloed afgenomen en ik moest nog een plasje achterlaten. en nu nog in spanning afwachten tot het 2 uur is, dan kan ik bellen voor de uitslag. vanavond gaan we een andere auto halen, dan gaat onze diesel de deur uit en krijg ik een benzine auto. ik rij maar korte stukjes. een met 4 deuren dus handig als er kindje komt. ik ga me maar eens wat afleiding voor vandaag zoeken.
@Kelien, en?? Wat is de uitslag?? Ben benieuwd!!! @Tara, ook een spannende dag voor jou. Ga hard voor je duimen! @Jela, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Met mij gaat het de laatste week ook erg slecht... ben ontzettend misselijk en blijf maar overgeven. Heel vermoeiend en voel me soms zo slap als een vaatdoek. Heb vandaag ook de hele dag in bed gelegen en ben er net uit. Heb het idee dat het nu wel iets beter gaat, maar durf het haast niet hardop te zeggen, haha. Vanavond de 1e echo, erg spannend!
de uitslag was helaas negatief. maar voor de rest ook geen rare dingen in mn bloed gevonden dus dat is wel fijn.
Och Lady wat leuk de eerste echo, wat vliegt de tijd (althans voor jezelf niet maar voor de ander). Geniet er van. Wat ontzettend rot voor je, ik weet precies wat je doormaakt. Ik hoop dat het snel stopt meid. Bij mij werd het bij week 10 ietsje dragelijker, hopelijk voor jou ook. Kelien heel jammer (zacht uitgedrukt) maar heel postitief dat er niets raars is gevonden, sterkte meid.
@lady hoe was je eerste echo? @all we zijn vanavond bij mijn schoonouders geweest en hebben het hele verhaal op tafel gelegt. ik was er klaar mee. vorige week waren ze hier geweest en zaten ze met zn 2en te discusieren of ze het nu goed zagen. of ik zwanger was ik was zo dik. ik ben namelijk 8 kilo bij gekomen sinds het stoppen met de pil. ik had geen zin meer in die vragen. mijn schoonmoeder werd een hoop duidelijk haha.
Kelien, wat jammer dat de test negatief was. Goed dat je het met je schoonfamilie gedeeld hebt, dat voorkomt vervelende situaties. Wanneer weet je meer over die cyste? Of gaan ze er nu vanuit dat dat geen kwaad kan? Lady, ik ben ook benieuwd naar je echo. Is alles goed gegaan. Beterschap! Jela, fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik ben aangenomen!!!! Yes, ben helemaal blij! Gisteren had ik mijn tweede meeloopdag en ik kreeg daarna direct te horen dat ze me aan wilden nemen. Vanmiddag ga ik het vertellen op mijn huidige werk....
@Kelien, idd jammer van je test!! Op naar de volgende ronde dan maar. @Tara, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat goed van je zeg! Voor hoeveel uur was het ook alweer? En hoe gaat het nu verder met je? De echo gisteren was echt helemaal geweldig. Heb nog nooit zoiets moois gezien. Ook het hartje al gehoord dus we zijn helemaal blij Nu heb ik echt met eigen ogen kunnen zien waar ik het allemaal voor doe en dan neem ik die misselijkheid maar voor lief
Wat fijn Lady! Lijkt me ook echt een onbeschrijfelijk gevoel!! Geniet er nog maar van!! Mijn nieuwe baan is voor 32 uur. Daar ben ik heel blij mee! Verder gaat het goed met me. Mijn vriend is nu druk op zoek naar een nieuwe baan, dat blijft nog wel heel spannend. Maar verder gaat het erg goed. Ik heb het zwanger worden eigenlijk ineens even helemaal los gelaten en ben echt verbaasd over mezelf dat dat dus echt heel goed gaat. Ik richt me nu even op mijn nieuwe baan en mocht ik in maart volgend jaar niet zwanger zijn, dan is dat een keer de tijd dat ik me zorgen ga maken Dus we zien gewoon hoe het loopt!!
Tara ontzettend gefeliciteerd! Wat een heel bijzonder gevoel in deze crisistijd voor 32 aangenomen worden op het werk wat je het liefste doet! Geniet hier van! Dit is een prachtige basis voor een toekomstig kindje (wat niet meer zo heel lang gaat duren denk ik). liefs! Lady leuk om te lezen dat je er zo'n positief gevoel t.o.z. van je misselijkheid er aan over hebt gehouden. Wanneer gaan jullie het mensen vertellen of wacht je tot echo 2?
he meiden hier even een berichtje van mij.. heb niet alles terug gelezen aangezien ik op 8 november voor het laatst iets geplaatst heb Ik heb me ZO slecht gevoelt de laatste weken, om gek van te worden ... Ik ben dag in dag uit ontzettend slecht te pas geweest, constant hele dagen door misselijk en daarbij ook op sommige dagen heel erg hoofdpijn.. Ik heb er wel gewoon om gewerkt omdat ik zo denk van ´ik weet waardoor het komt en als ik thuis zit denk ik er alleen maar meer aan..´ Ik hoef niet te spugen dus dat is dan misschien nog een voordeel, zit ik daarmee tenminste niet op me werk. Ondertussen is iedereen ingelicht en we hebben erg leuke reacties gekregen en overspoeld met leuke kaartjes en cadeautjes, erg leuk! Heb ook de 12 weken echo gehad vorige week en dat was echt bijzonder.. je ziet nu dat het echt een mensje is en dat maakt het nog meer de moeite waard om de misselijkheid en hoofdpijn voor lief te nemen.... Het wordt afgelopen 2 dagen iets dragelijker maar ik kijk toch uit naar betere tijden Maar hoe gaat het hier meiden.. nog mensen op roze?? Waar zit iedereen in z´n cyclus?? Liefs...
@tara super dat je aangenomen bent, gefeliciteerd. hoe reageerde ze op je huidige werk? ik verwacht eind van de week ongesteld te worden, en dan moet ik een afspraak maken om op dag 3 van de cyclus weer een echo te krijgen. dan wil ze kijken hoe de cyste in een nieuwe cyclus staat. @lady dat is mooi dat je het hartje hebt kunnen horen, kan niet wachten tot het bij ons zover is.
Ha Anoniempje, leuk van je te horen! Wat fijn dat de echo goed was en leuk al die reacties. Knap dat je toch gaat werken (bij mij was dat abosoluut onmogelijk helaas) Bij mij is het over gegaan (op gewone kwalen na) EEN dag na de 12 weken. Zakt het al?? Misschien heb je net de pech dat het tot 16 weken duurt, dat zou kunnen. Was ik ook bang voor maar dat is nu niet gelukkig. Hopelijk gaat het snel beter met je!
@anoniempje. heb ik jou bericht net gemist vanmorgen omdat ik zelf een bericht aan het typen was, sorry. leuk weer wat van je te horen, minder dat je je zo slecht voelt hopelijk ben je er snel vanaf. heb je ook al een mooie buikfoto? en de echo ben ik wel benieuwd naar. @all ik ben vanmiddag op me werk ongesteld geworden. gelijk met ziekenhuis gebelt om een afspraak te maken voor vrijdag. lijkt me toch wel vies en raar hoor. om een inwendig echo te krijgen als je menstrueert.
Kelien kan me voorstellen dat je dat een vies en raar idee vindt. Maar daar zien ze zoveel vagina's in alle staten om het zo te noemen. Ik weet niet of je tampons of maandverband gebruikt, in ieder geval tampons ruikt minder en is hygienischer. Misschien helpt het je. succes meid