Hallo allemaal, hier weer een berichtje van mij. Ik zie dat anoniempje haar 12 weken echo erop heeft zitten, goed gevoel om te zien dat het allemaal goed groeit hè? @ Kelien, hoe is het gisteren gegaan, ik zie tenminste in je handtekening dat je de 25 naar de gyn moest. @ Tara, geweldig meid dat je bent aangenomen, zeker in deze tijd. Heel veel succes gewenst met je nieuwe baan!! Hier gaat alles zijn gangetje. Het kleine monstertje in mij trapt me van alle kanten bont en blauw. Erg raar dat er zo'n leven in je buik kan zitten. Maandag over een week alweer naar de VK. Volgens mij ga ik vanaf die week op een twee weeks controle. De tijd gaat razendsnel! Iedereen een fijn weekend en tot snel weer....
@pumbaa ik had vrijdag een inwendige echo om te kijken hoe het met de cyste stond, maar hij zit er nog. wel zat er wat vocht in mn buik dus ze dacht wel dat ie wat leeg gelopen was of dat ie zou gaan springen. maar hij was nog even groot als de vorige echo. het is een cyste met oud achtergebleven bloed. maar het had geen invloed op zwanger worden. 5 dec hebben we een afspraak en gaan we alle uitslagen bespreken van het bloed en het zaadonderzoek. ik heb vrijdag ook nog eens bloed moeten laten prikken. @tara ik zie aan je banner dat je ongesteld bent geworden. echt balen zeg, hopelijk in de volgende ronde.
Ik ben inderdaad weer ongesteld geworden. Afgelopen dinsdag alweer. Dus we liggen weer gelijk Kelien Baalde er niet echt van, had niks anders verwacht. En was wel blij dat het weer een normale cyclus was en een normale ongesteldheid. Ga nu met mijn moeder naar Miss Saigon!! Fijne zondag allemaal. xx
Hallo meiden!! Ik heb een tijdje niks van me eigen laten horen maar heb jullie uiteraard gevolgd! Anoniempje, Jela en Lady super gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Gaat er lekker van genieten, ondanks de kwaaltjes Hier is alles wel goed gegaan, zitten een maandje in ons nieuwe huisje. Dus niet veel bezig geweest met zwanger worden. Uiteindelijk hebben we vorige maand besloten om toch maar de ovulatietesten te gaan gebruiken en ook hiermee me ei gevonden!!! Daar was ik superblij mee! Het lag dus in ieder geval niet aan mij haha. Nou zou ik gister ongesteld worden en er toch een test tegenaan gegooid en ik raakte helemaal hysterisch. Ik zag een streepje!!! Me vriend lag te slapen dus die had ik wakker gegild, die dacht dat er wat ergs was gebeurd. En inderdaad een hele mooie duidelijke streep Hebben gelijk bij de drogist een ClearBlue test gekocht en deze gaf het ook aan! Het is nu nog niet echt doorgedrongen maar morgen de huisarts bellen en hopelijk dringt het dan echt door Heb verder nog niet echt kwaaltjes. Wel iets van ongesteldheidsgevoel en iets van blaasontsteking, tis in ieder beetje pijn bij plassen. Nou weet ik niet of dat hiermee te maken kan hebben en of het erbij hoort of niet. Dit vraag ik wel na bij de huisarts. Ben verder al aan het nadenken over hoe we het onze ouders gaan vertellen. Zowieso pas met kerst en hopelijk al met een echo. Hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen dat ik niks heb laten horen! Maar toch even vertellen dat ik ook op een roze wolkje zit aangezien ik het nog tegen niemand kan zeggen Hieronder een mooie foto van de testen! xxx
@ Mellie, gefeliciteerd....die ongesteldheidklachten horen erbij, heb ik nog steeds, blaasontsteking zou ik even laten testen maar dat weet de dokter wel te vertellen. Verder genieten hiervan!!!
Mellie, wat een geweldig nieuws!!!!! Gefeliciteerd!! Geniet ervan!! Ook al in ronde 6 zie ik, haha... Een vruchtbare rond blijkbaar
Dank jullie wel!!! Jaaa vruchtbare ronde Heb de huisarts gebeld, heb voor donderdagmiddag een afspraak staan dus ik ben benieuwd! Tis nog een beetje onwerkelijk, maar goed. Dat gaat wel veranderen Vraagje voor degene die zwanger zijn, hebben jullie een 9 maanden dagboek aangeschaft? Zo ja, welke? Wil er namelijk ook eentje halen maar wel een leuke xxx
@ pumbaa heb inderdaad de 12 weken echo gehad en het is erg bijzonder te zien dat alles er al op en aan zit zeg maar.. wel ienie mini haha maar het zit er!! Op hoeveel weken zit jij nu eigenlijk?? ik zit vandaag op 13 weken en 3 dagen.. de tijd vliegt!! @Mellie GEFELICITEERD!! Het is echt heel bijzonder he! Dat ongesteldheidsgevoel had ik ook heel erg in het begin, k was ook overtuigd dat ik ongesteld ging worden maar gooide er toen toch maar even een test tegenaan en toen die streep!! Heb nu veel minder dat gevoel.. dat heeft plek gemaakt voor alle andere vervelende kwaaltjes haha maar heb het er dubbel en dwars voor over!! Geniet ervan..!! hier verder niet veel nieuws .. de kwaaltjes houden aan en de ene dag gaat het beter als de andere.. ik zou het fijn vinden als het nu na al die weken toch eens wat minder zou worden en ik wat meer van alles kon gaan genieten!! Had ook verwacht dat het na een week of 11 á 12 wel minder zou zijn maar helaas maar goed.. ik denk maar zo, ik weet in elk geval dat ik zwanger ben, dat kleintje 'plaagt' me goed Liefs
Mellie, van harte gefeliciteerd!!!! Helemaal super! Leuk dat je het even komt delen met ons. Geniet ervan!
@ Mellie, ik hou er eentje bij op advies van mijn zus. Ben er een beetje slordig in maar moet zeggen dat het me tot nu toe meevalt. Heb hem besteld bij bol.com. Deze is universeel en makkelijk bij te houden. @ Anoniempje, ik ben inmiddels 28 weken en 4 daagjes. De tijd vliegt voorbij. Ik ben misselijk geweest tot de 16 weken. Dus er is nog hoop voor je dat het weg gaat moet zeggen dat ik wel nog vaak last heb van hoofdpijn maar dat komt waarschijnlijk omdat ik te weinig drink (heb ik altijd gedaan) geniet maar lekker van de tijd nu, de 'kritieke' weken zijn voorbij. Nu op naar de 20 weken echo, die is echt helemaal geweldig om te zien!!
mellie wat goed van harte gefeliciteerd weer 1 op roze echt leuke en spannende tijd nu voor jullie saampjes xxx
Het forum leeft weer wat meer, wat leuk om te lezen! Ik heb het ook het boek van Pauline Oud. Erg knus en sfeervoel boek. Je hebt er meerdere van, straks voor de kraamtijd, opa/oma etc. Van harte gefeliciteerd meid, harstikke fijn voor jullie Mellie88! Tara erg fijn een cyclus van 28 dagen, is het leuk op je nieuwe werk? Anoniempje jammer dat het niet voorbij is, hopelijk geeft 14 weken je nog hoop, dat ben ik nu en bij mij is het sinds een paar dagen ECHT helemaal weg. lieve groetjes
Jela, wat fijn dat je je weer zo goed voelt!! Nu heerlijk genieten! Ik begin donderdag officieel bij mijn nieuwe werk. Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad op bij mijn vorige werk. Was wel vreemd om daar afscheid te nemen. Vandaag heb ik mijn contract getekend. Ik heb er ontzettend veel zin in! Nog maar een tijdje voor de kinderen van andere vrouwen zorgen voordat het mij gegund is...
Mooi Tara de nieuwe uitdaging waar je veel zin in hebt. Uiteraard is afscheid nemen nooit fijn op een vorige werkplek als je het daar ook fijn hebt gehad. Nogmaals 32 uur in deze crisistijd is echt iets om van te genieten! Vooral in de kinderopvang is het moeilijk om aan een vaste baan te komen, invallen kun je genoeg. Goede afleiding. Hoe is het met de thuissituatie van je schoonbroer? Straks onverwacht gaat ie op roze, als je druk bent met inwerken en wennen, ik hoop het!
Nou Tara, dan nu echt officieel gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Echt fijn voor je zeg! Ben je nu trouwens nog wel steeds bezig met zwanger worden dan? Ook aangezien je nu net een nieuwe baan hebt? Ik heb vandaag op mijn werk tegen mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben... Vond het erg spannend want had geen idee hoe ze zou reageren, maar ze vond het helemaal super!! Heb ik me weer voor niks druk lopen maken
@ Anoniempje Hopen dat je kwaaltjes wat minder worden. Zo kan je natuurlijk niet echt genieten. Tis in ieder geval voor een goed doel. @ Tara Idd wat Jela zegt is het nooit makkelijk om afscheid te nemen als je het naar je zin hebt. Maar je gaat waarschijnlijk een mooie tijd tegemoet bij je nieuwe baan en hopelijk kan ook jij snel op roze. Hoewel je er niet meer mee bezig bent. @ Lady Je weet natuurlijk nooit hoe ze gaan reageren als je vertelt als je zwanger ben. Ik begin um ook aardig te knijpen. Maar goed dat ze positief reageerde!!! Ik heb vanmiddag het boek van Pauline Oud besteld, deze heb ik morgen binnen en ga ik lekker aan de slag. Verder ben ik gelukkig niet moe of misselijk, misschien komt dat nog. Heb alleen veel last van ongesteldheidsgevoel, schijnt bandenpijn te zijn. Zat het ergens op internet te lezen, toen dacht ik zo nu al?? Kan niet wachten tot ik bij de dokter ben geweest en me 1e echo heb! Hopelijk wel voor de kerst
bedankt allemaal voor de felicitaties!! Lady, we hebben het zwanger worden even op een laag pitje gezet. Als het komt zijn we ontzettend blij, als het nog even op zich laat wachten is dat praktisch gezien nu wat beter. Zou er behoorlijk tegenop zien als ik over drie maanden al tegen mijn nieuwe baas moet zeggen dat ik zwanger ben.... En mijn vriend moet eigenlijk ook eerst ander werk hebben. We zien wel hoe het loopt!! Met mijn schoonbroertje is het weer even rustig, maar dat gaat altijd met periodes. Wat fijn dat ze zo positief reageerde Lady! Wat voor werk doe jij ook alweer? Heb je een vast contract?
tara gefeliciteerd met je nieuwe baan mellie gefeliciteerd met je zwangerschap @lady echt super dat je leidinggevende het zo geweldig vind.
Mellie88 geniet er nog maar even van dat je nog geen kwaaltjes hebt, meestal ontstaan ze rond de 6e week pas als het innestelen goed gebeurd is en het kindje een bloedband met je krijgt, en van jouw voedingstoffen gaat eten... Ik oop voor je dat je weinig tot geen last zal krijgen van de misselijkheid want dat ben je na een aantal dagen beu. Als je het dan een aantal weken hebt, dan is het per persoon verschillend in welke mate je dit hebt. Ik hoop voor je dat je het nauwelijks hebt. Spannend Lady om het te zeggen dan! Zijn er ooit werkgevers die vervelend reageren dan? Ik kan me wel voorstellen als er in een team bijvoorbeeld om de haverklap een zwanger is en men continue met inval moet werken dat het dan een irritatiepuntje kan zijn, maar over het algemeen is het een wonder toch?