gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ben het helemaal met je eens Jela! Het is ook een wondertje. Maar ik heb hier vaak genoeg verhalen gelezen van meiden bij wie het contract bijvoorbeeld niet verlengd werd toen de baas hoorde dat ze zwanger zijn. Belachelijk, maar het gebeurd echt!

Ik heb zelf een vast contract, dus echt bang was ik daar niet voor maar je weet maar nooit natuurlijk.

2. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    jela ja zulke werkgevers zijn er hoor heb ik ook meegemaakt ze waren razend enthousiast over mijn werk kreeg vast contract onder mijn neus gedouwd gelijk eerlijk gezegt dat ik zwanger was en hij werd zo verscheurd sta je dan in blijde verwachting maar wel zonder werk uituindelijk is alles voor mij helemaal goed gekomen gelukkig maar er gaat op dat moment wel alles door je hoofd hoe je alles betalen moet enzo nu heb ik echt een super bazin houd overal rkening mee dus ben er uiteindelijk alleen maar beter van geworden zo hoest met jullie verder probeer af en toe beetje bij te lezen zag dat mellie op de roze wolk mee mag hartstikke leuk xx

3. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk om ze er uit geknikkerd te worden zeg. Eng hoor. Bij ons zijn ook bezuinigingen, ik moet er ook rekening mee houden dat ik er uit lig eind volgend jaar. Omdat ik ook nog geen vast dienstverband heb. Een aantal jaar geleden lagen de banen voor het oprapen, nu staan ze niet meer snel klaar met een vast contract, helaas.
    Vanmiddag naar VK, hartje luisteren. Mijn buik begint echt door te groeien, het is leuk om te zien. Maar het zit zelfs al in de weg met bukken, haha, of ik voel voor het eerst mijn borsten tegen mijn buik aan als ik mijn schoenen aan trek. Vreemd gevoel....mijn maatje borsten is niet zo groot namelijk hihi :)
    Hoe is het met jullie? Hoe zou het met Kimmytje zijn? Ik heb geen hyves en facebook e.d.

4. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Ik heb Kimmy op FB en volgens mij gaat het goed met haar. Heb het bewust niet te veel met haar over zwanger worden.

Hier vanmiddag een extra controlee bij de VK, maandag heeft mijn ex weer zitten vervelen en dat heeft zoveel stress veroorzaakt dat ik sindsdien ook harde buiken heb.VK wilde graag voor het weekend toch nog een extra controle doen. Maandag een gesprek om te kijken wat ik aan dat lastig vallen kan doen. Hopen dat het daarna ophoud want word er nu een beetje ziek van.

5. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pumbaa wat rot, wil hij je terug of wat bedoel je met lastig vallen precies?
    Hoe is je vriend daar tegen bestand?
    Hopelijk gaat dit snel beter.

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Jela, terug zal ie me niet willen, denk ook niet dat hij daar nog een poging toe zal doen. Hij belt (neem ik niet op) of smst nu, vervolgens is er twee nachten daarna gerommel om het huis heen, ik weet natuurlijk niet of hij het is maar het is wel raar dat het zo loopt dan. Verder dreigt hij met vorderingen door andere mensen en aangiftes van spullen die niet van hem zijn en gaat hij vriendinnen lastig vallen om ze om te praten dat ik geen vriendin ben en hij wel. Gelukkig is mijn vriend er goed tegen bestand en hij heeft ook zoiets van niet reageren dan stopt hij wel, maar hij vind het wel heel vervelend dat de gezondheid er nu onder lijd.

Ach met de baby is alles goed gelukkig en dat is het voornaamste. Moet wel mijn rust gaan houden aangezien er wel wat rommeling is.

7. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey dames
    wat is het weer rustig hier.
    ik wil even laten weten dat de uitslagen vandaag niet super waren.
    ach ja mijn vriend heeft genoeg zaadcellen daar ligt het dus al niet aan. maar bij mij is toch ontdekt dat ik ooit in het verleden chlamydia heb gehad, heb weer bloed moeten laten prikken en als de uitslag dan weer positief is krijg ik een kijkoperatie en gaan ze kijken of mijn eierstokken er schade door hebben opgelopen. en dan kijken ze tevens gelijk naar mijn cyste.

8. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelien wat ontzettend rot om te moeten horen! Dat is ook een sluipende Soa waar je niet altijd iets van merkt. Heel vervelend! Fijn dat ze nu wel het e.e.a. weten en hier vooruit mee kunnen. Sterkte om het zo te noemen, heel rot voor je/jullie!

9. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Kellien, dat is even schrikken als je dat hoort!! Heel erg rot. Zoals Jela zegt wel fijn dat ze het nu weten. Sterkte en ik hoop dat ze snel weten wat het vervolg nu zal zijn.

10. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hallo Ladies,

Hierbij even een berichtje van Kimmy...

Ze mist jullie allemaal, en denkt nog veel aan iedereen. Ze voelt zich wel wat rustiger zonder zp en hoopt jullie snel te kunnen komen melden dat er een klein wondertje op komst is!!

Dikke knuf

11. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Pumbaa dat je dat even via Kimmy laat weten! Jammer dat het nog niet raak is bij haar, het is december dus deze maand is aangebroken voor haar om naar verloskundige te mogen geloof ik! Fijn voor haar!! Ik hoop op het beste! Doe haar de hartelijke groeten terug

Vandaag heb ik tijdens de vergadering op het werk, mijn kindje gevoeld. 2 x een plopje dit keer wat duidelijker dan vorige week, ik schrok er van en iedereen keek me aan. Ik werd vuurrood. Dat was ie, zei ik. Erg bijzonder.

Hoe is het met iedereen?

12. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde even met jullie het verdrietige nieuws delen dat mijn vriendin gister te horen heeft gekregen na 3 weken wachten op de uitslag van de punctie dat hen kindje gehandicapt is. De keuze die zijn nu moeten maken of zij het wel of niet houden is afschuwelijk. Ze zijn 19 weken zwanger.

13. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Jela, dat zijn inderdaad keuzes die je niet wilt maken, enorm moeilijk!! Veel sterkte...

14. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Pumbaa
    Ze houden het niet, deze week wordt ze ingeleid en zal ze moeten bevallen. Het is een meisje.
    Het is afschuwelijk.

15. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Dat is de rede dat ik geen combi-test wilde. Ik denk dat ik die keuze niet had kunnen maken. Erg zwaar hoor.

Van de week mijn kleintje weer gezien. Moest naar de uroloog en die vind baby's kijken in de buik ook heel intressant ;) Erg leuk hoor zo krijg ik steeds weer een extra echo. Over anderhalve week heb ik de groeiecho. Heel spannend want dan gaat mijn nieuwe vriend 'kennismaken' met mijn kleintje.

Voor nu weer hondsberoerd, word er een beetje kriebelig van maar het blijkt erbij te horen. Als je eenmaal een virus hebt kom je er niet meer vanaf. Zou willen dat hij alleen niet iedere keer ontstekingen veroorzaakt waardoor ik aan de AB moet. Voelt niet zo fijn die pillen in me terwijl er een kleintje zit. Merk nu ook wel dat hij/zij een beetje meedoet met het virus want het is rustiger dan normaal. Ach ja komt goed!!

16. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zo'n uroloog!! Bij ons doet de VK dat ook, ze is 26 jaar oud en nog nieuw, net eigen praktijk begonnen.

Heel spannend dat je vriend je kleine gaat zien, bijzonder!!
    Rot dat je steeds zo ziek bent, je hebt gewoon een andere weerstand nu, gek is dat he! Hoeveel weken ben je nu Pumbaa?

17. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Jeetje, Jela, wat een rotnieuws van je vriendin... Wat lijkt me dat moeilijk zeg!! Zit het bij hun ook in de familie dan?

Hoe is het verder eigenlijk met je? Voel je je weer helemaal de oude? (voor zover dat kan natuurlijk als je zwanger bent ;))
    En Pumbaa, wat spannend dat je vriend voor het eerst jullie kleine gaat zien! Echt zo fijn voor je dat je je leven weer helemaal hebt opgepakt en nu een vriend hebt die je verdient!

Met mij gaat het trouwens wel ok. Heb af en toe nog dagen dat ik flink misselijk ben (zoals gisteren bijvoorbeeld), maar de dagen dat ik me beter voel hebben gelukkig de overhand. Nu sinds gisteren alleen ontzettend last van maagzuur. Das echt niet fijn zeg! Zonet maar even een groot pak rennies gekocht in de hoop dat dit wat helpt want heb er zelfs slecht door geslapen. Maja, het schijnt er allemaal bij te horen ;)

18. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady leuk van je te horen! Donderdag je 12 weken echo, dan is het kindje flink gegroeid en springt op en neer. Dat is prachtig om te zien! Geniet er van, fijn dat de misselijkheid afneemt. Ik weet wat je voelt, pittig zacht uitgedrukt.

Van mijn vriendin zit inderdaad in de familie, vandaar de punctie. Ik heb nog geen bericht gehad dat ze is geboren, het duurt al erg lang nu.

Met mij gaat het heel goed. 's Avonds wel heel moe maar dat is niet erg, heerlijk zelfs. Ben aan het wachten totdat ik de kleine weer kan voelen dat is nu 2 x gebeurd in de afgelopen 3 weken. Dus heeeeel zelden. Verder al een mooie buik, daar ben ik trots op. Je ziet het erg goed, dat is leuk zo met de feestdagen.

Veel plezier donderdag! Hopelijk ben je die dag niet misselijk!

19. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Jela, het is inderdaad raar en heel vervelend dat de weerstand zo slecht is als je zwanger bent. Zodra je maar iets aan bac. in je krijgt dan is het ellende. Inmiddels ben ik bijna 31 weken.

@ Lady, de echo nu is echt geweldig. Een heel ander gezicht dan de eerste echo!! Je kunt voor de maagzuur ook proberen om warme melk te drinken. Soms wil dat helpen. Verder goed opletten met eten. Vaak word het door iets veroorzaakt wat je van te voren goed kon hebben. Bij mij was dat bijvoorbeeld bami. Altijd lekker gevonden, nu ook alleen krijg ik er enorme maagzuur van.

20. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja en nog een tip voor maagzuur: vannille vla eten en extra kussen onder je hoofdkussen leggen (maar dat moet je kunnen) :)

Deel Deze Pagina