gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Dank je!! Ik had niet verwacht dat het zo onwerkelijk zou voelen. Ik kan het gewoon serieus bijna niet geloven. Ik blijf maar naar die streepjes kijken, maar ze staan er echt!!

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Dat is een normale reactie hoor!! De streepjes staan er echt dus het is echt zo, geniet van dit hele speciale kerstkado!!!

3. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Tara van harte meid eindelijk gaat jullie wens in vervulling en een mooier kerstkado kon je niet krijgen super!!!!!!het beste meid hoop dat je niet te veel kwaaltjes krijgt en lekker kan genieten:)
    Hier vandaag weer ongi geworden op dag 43 bah nou ja hopelijk volgende ronde x aan iedereen hier

4. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    tara van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    super kerstkado. geniet ervan.

joeysmama ik ben vorige week ook weer ongesteld geworden.
    wij zijn volgens mij de laatste nog he? hopelijk zijn wij deze volgende ronde aan de beurt. ik heb wel het gevoel dat mijn cyste gesprongen is.

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Bedankt meiden. Ik kan het nog steeds bijna niet geloven. Denk bij ieder krampje dat ik ongesteld word. Mijn vriend gaat vandaag een digitale test halen. Als ik daar " zwanger" op zie staan dan geloof ik het misschien. Had ook verwacht als ik eindelijk die tweede streep zag staan dat ik dan helemaal emotioneel zou worden, maar dit gebeurde eigenlijk helemaal niet. Het moet echt nog even bezinken:) Nu ik het weet voel ik ineens allemaal kwaaltjes, haha. Ben een beetje misselijk, redelijk wat krampen (hadden jullie dat ook, is dat normaal?) en heb wat hoofdpijn.
    Joeysmama en Kelien, heel veel succes in het nieuwe jaar, hopelijk wordt 2012 het jaar voor jullie. Ik heb via de mail ook nog contact met Kimmy, zij is helaas ook nog niet zwanger, maar de gyn heeft niks vreemds kunnen vinden. Hopelijk duurt het bij haar ook niet lang meer.

Liefs x

6. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tara.. GEFELICITEERD!!!!! Wat een super kerstcadeau!! :)
    Dat ongesteldheidsgevoel had ik in het begin ook heel erg, ik dacht er ook steeds het ergste van maar hoort erbij!!
    Haha.. precies wat je zegt had ik ook, ik had ook gedacht dat ik heel emotioneel zou zijn en zo maar ik had ook precies het tegenovergestelde.. ik was ook helemaal beduust en heb ook gelijk de digitale test toen gedaan .. Geniet ervan meid!! De eerste weken waren er bij mij bijna geen kwaaltjes en zoals je weet kan dat zomaar veranderen en wordt het genieten erg moeilijk ...
    Super.. Super gaaf!! Nu de anderen nog!! ;)

7. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Hey kelien balen hè had zon mooi kerstkadootje geweest ik heb ook nog contact met kimmy wij zijn de laatste 3 hoop dat we er niet te lang meer op hoeven te wachten wat houd het eigelijk in dat je cyste gesprongen is zit niet bijna niet meer op zp geeft wat meer rust en denk er geen hele dagen meer aan voor iedereen hier alvast de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat al jullie dromen uit mogen komen xx

8. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is dit???? Wauw wat gaaf!!!!! Een zwangerschap voor TARA!!!!! Echt super!!!! Gefeliciteerd! YES geweldig!!!!!!! Dat na een rustige tijd van het forum, heerlijk om te lezen!! En dat op kerstochtend, dat is toch wel heel gaaf!!! :) :)

Joeysmama en Kelien en ook Kimmytje die dit niet leest maar toch, ik hoop zo voor jullie goede vooruitzichten begin 2012!
    Ik hoop het echt zo voor jullie.

Tara krampjes is normaal, je denkt ongesteld te gaan worden. De strepen zijn echter superduidelijk. Een kans op een miskraam of vroegtijdige miskraam is er altijd, maar daar moet je niet vanuit gaan en geniet maar van de digitale test! Heel bijzonder voor jullie zo met kerst en zo oud op nieuw vieren. Het is jullie gegund!

9. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Wooooowwww, Tara, wat superrrrr!!!! GEFELICITEERD!! Tis je van harte gegund :) En wat een duidelijke test ook, haha. Was je al overtijd toen je de test ging doen? Fijn hoor, geniet ervan!!!

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    stomme stomme digitale test, hij gaf een leesfout:( 12,50 weggegooid. Baal er echt van. Maar eigenlijk heb ik geen test meer nodig. Ik vertrouw nu wel op de eerste test en op mijn gevoel.

Wat een ontzettend vreemd gevoel vandaag. De dag gaat zoals iedere dag, maar ineens weet je dat je een innimini piepklein (2 millimeter, haha) wezentje bij je draagt. En niemand weet dit van je. Af en toe raak ik zacht mijn buik aan als niemand het ziet. Echt niet te geloven vind ik het. Te bizar om direct helemaal te begrijpen, maar ben ontzettend blij.

Heb net de geopende fles wijn leeggegooid, gisteren als afscheid nog een klein wijntje gedronken bij het kerstmaal:) Maar vanaf vandaag ga ik super goed voor mijn lichaam zorgen.

Ik weet eigenlijk niet of ik over tijd was. Zoals jullie weten was mijn cyclus niet echt te volgen. Had wel het gevoel dat ik rond dag 14 mijn eisprong had gehad en zit nu op dag 35, dus dan zou ik een week over tijd geweest zijn. Waarschijnlijk was de streep daarom zo duidelijk.

Mijn vriend is ook super blij, gisteren zei hij: "Ik wist niet dat ik nog meer van je kon houden dan ik al deed". Lief he:)

Donderdag de verloskundige bellen. Hebben jullie ook nog een test laten doen bij de huisarts?

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Welk 9 maanden dagboek hadden jullie ook alweer? Ik wil er ook graag een bestellen!!

12. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huisarts hoeft niet, gewoond de verloskundige inderdaad.

Heb het negen maanden dagboek van Pauline Oud. Prachtige vrolijke serie, meerdere boeken van. Kraamtijd boek heb ik ook al.

Geniet er van Tara, superleuk voor je! liefs

13. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @joeysmama
    kimmy was ik inderdaad even vergeten, schaam schaam.
    hopelijk word 2012 voor ons 3tjes een vruchtbaar jaar.

de cyste die ik heb is een cyste met oud bloed. ik was 2 dagen heel zwaar ongesteld geweest en toen verloor ik een hele dag geen bloed meer dacht dat mijn menstruatie over was. en toen begon ik weer een aantal daagjes kleine beetjes oud bloed te verliezen vandaar dat ik denk dat de cyste gesprongen is. maar even afwachten tot ik weer naar het ziekenhuis moet, dan moet ze er maar even naar kijken.

14. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@Tara, ik heb die 'ongesteldheid' krampjes nog steeds, maakte me in het begin ook enorm onzeker! Wel balen van de digitale test maar je hebt een hele mooie test met twee streepjes en die is net zo goed als een digitale test hoor ;)

@de 'nog' niet zwangere tussen ons, natuurlijk gaat 2012 jullie jaar worden!! Ik duim zo enorm veel voor jullie dat mijn duimen onderhand voortaan blauw zijn!! Ik hoop het zo voor jullie ik gun het iedereen.

Hier zijn de laatste weekjes werken aangebroken. Deze week nog anderhalve dag. Volgende week nog vier daagjes en die week erop drie. Echt heel raar. Stop op vrijdag de 13e, hoop alleen dat het bijgeloof dan niet gaat tellen ;)

15. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelien dat is dus positief als de cyste is gesprongen he? Dat zou heel fijn zijn meid.

Pumbaa oh wat spannend zeg, we horen eerdaags (als het wat eerder gaat komen) de eerste geboorte op ons forum. Heel erg leuk! Heel spannend, vind je het eng of ben je er klaar voor psychisch?

Vandaag bij verloskundige op controle geweest, hartje gehoord en gewogen, weer een kilo er bij. Nu gaat het groeien van het kindje veel harder....en de lekkere kersthapjes natuurlijk zorgen voor de extra kilo's...
    :)
    We hebben de kinderwagen gekocht 2e kerstdag. De babydump werd geplunderd en wij deden net zo hard mee...:)
    Een mooi showmodel weten te bemachtigen zodat hij de helft goedkoper was, wat hadden we geluk, precies onze kleur die we voor ogen hadden. Zwart met binnenkant van reiswiegje camel kleur. En zo'n dure waar we eigenlijk anders geen geld aan uit wilden geven (kinderwagens van 1100 euro) en nu dus voor 600 mee de deur uit namen. Heerlijk gevoel.

Fijn dat er bij Kimmytje geen bijzonderheden zijn gevonden, ze zit nu in ronde 6 denk ik uit mijn blote hoofd, laten we hopen dat ze Tara volgt. Wat zou dat mooi zijn!
    Kelien en Joeysmama ik begrijp dat jullie minder op het forum zijn, dat je helemaal gek wordt van de zwangerverhalen, ookal gun je het ons nog zo.
    Hopelijk hebben jullie meer rust op deze manier.

Anoniempje en lady hoe gaat het ? Hoe staat het met de misselijkheid?

liefs

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Pumbaa, wat gaat dat ineens snel bij jou!! Wat is de datum dat je uitgerekend bent? Veel succes nog met je laatste weekjes werken!
    Ik las trouwens in een ander topic dat Ristoskatje al overtijd is, dus misschien is ze op dit moment aan het bevallen. Dat zou de eerste zijn van de meiden waar we ooit in het begin mee gestart zijn.
    Jela, fijn dat je zo'n goede aankopen hebt kunnen doen! Ik hou altijd van showmodellen, de helft goedkoper en net zo mooi!

Kimmy zit trouwens al in ronde 11 hoor.... de tijd gaat snel. Ze gaat zaterdag op reis naar Colombia. Hoop dat ze daar haar gedachten even kan verzetten.

Ik ben morgen vrij en ga toch nog een test halen, just to be sure. Moet gewoon een tweede positieve test zien voordat ik het 100 % kan geloven.

xx

17. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Jela en Tara, ik ben officieel 16 feb. uitgeteld en of ik er helemaal klaar voor ben, pff ik zou het nu niet weten. Moet zeggen dat het nu gewoon vervelend word, die buik zit in de weg, ik loop als een eend en ik heb veel harde buiken. Heb nu zelfs zoiets van als het nu komt vind ik het ook al prima. Heel erg maar tegen deze tijd breekt het je wel op hoor. Maar verder klaag ik niet, het is en blijft een wonder, en tja misschien als ik een beetje rustiger aan zou doen dan zou ik minder last hebben. :)

Jela, het is altijd leuk als je iets goedkoper kunt kopen. Ik heb zelf de kinderwagen enz van mijn zus overgenomen. Het enigste dat ik echt helemaal nieuw heb is het kamertje, deze kwam van de babydump dus zo ongelooflijk duur was deze niet!! Mooi blijft het om het hartje te horen he? Hoeveel kilo ben je in totaal nou aangekomen?

Tara, ik zit ristoskatje ook maar in de gaten te houden maar daar is het tot nu toe rustig. Eigenlijk wel erg vervelend als je dan ook nog over de 40 weken gaat. Pff moet er niet aan denken.

18. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Riskokatje ken ik helaas niet, toen was ik er nog niet.

ronde 11 al? Oh jeetje sorry, helemaal niet in de gaten gehad. Wat gaat dat ineens snel! Hoe kan ik zo krom geteld hebben dan?! Excuses voor haar!

Ik ben 3.5 kg aangekomen, zaterdag 19 weken zwanger. De 20 weken echo is bijna, erg spannend nadat wat er met mijn vriendin is gebeurd.

Begrijp dat je buik in de weg zit Pumbaa, is vaak ook een teken dat je er 'klaar' voor bent. Je hebt er dan zo'n 8 maanden naar toe geleefd, psychisch en lichamelijk. Ben echt ontzettend benieuwd.

x

19. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik zat net nog even alles na te lezen en ik las dat Kimmy pas eind maart gestopt is met de pil, dat zou betekenen dat ze in ronde 9 zit als je alle cyclussen meetelt. Scheelt toch weer twee rondes met de 11 ;) Hopen dat ze straks van haar vakantie met heel goed nieuws terug komt!!

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    nou, toch klopt dat niet hoor. Ik zou nu in ronde 10 gezeten hebben en haar cyclussen waren korter waardoor ze een ronde op mij voorliep.... Maar goed, maakt ook niet uit.

Deel Deze Pagina