gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Had het nog even aan haar nagevraagd, ben dan ook weer ff nieuwschierig, ze gaf aan dat ze met de eerste cyclus niet meegeteld in de 8e ronde zit.

Zag ook heel veel namen in het begin die we al een hele tijd niet gesproken hebben. Ben dan ook weer nieuwschierig of hun er nog wel mee bezig zijn. De meeste hebben dan ook maar weinig berichten geplaatst.

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ach ja, wat maakt het ook uit hoelang Kimmy precies bezig is, iedere ronde is er 1 teveel toch als je het graag wil? Maar hoop ook echt dat het voor haar snel raak mag zijn!!!

@Jela, met mijn misselijkheid gaat het een stuk beter. Af en toe heb ik nog een dag dat ik ontzettend misselijk ben en maar blijf overgeven, maar de meeste dagen voel ik me gelukkig prima. Heb sinds 2 weken wel veel last van hoofdpijn. Ben gister bij de VK geweest en zij dacht dat dit kwam doordat ik te weinig dronk. Dus daar gaan we maar eens wat verandering in brengen ;)

@Tara, hoe is het nu met jou? Dringt het al een beetje tot je door? En heb je nog weer een test gedaan?

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Heb ook nog even met Kimmy gemaild. Ze gaat nu inderdaad ronde 9 in. Sorry, dacht echt dat ze een ronde op me voorliep. Iedere ronde is er inderdaad een te veel, daar heb je gelijk in Lady!

Ik ga zo nog een test doen, vind het toch heel spannend!!

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Oke, nu geloof ik het echt:) ook de tweede test is super duidelijk!!

5. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tara geweldig nog zo'n dikke streep! Een super oud op nieuw voor jullie!!! :)

Gelukkig zijn de rondes wat minder ver dan 11 bij Kimmytje, hopelijk heeft zij nu snel bingo net als Tara.

Lady fijn dat het een heel eindje weg is, heel lastig van de hoofdpijn, wel goed drinken inderdaad! Slaap je wel goed?

Hier bijna 19 weken, wat gaat het ineens snel. Ik heb zorgen over de 20 weken echo, niet eerder gehad en nu komt ie dichtbij en toch ineens wel. Ik voel mijn kindje veel schopjes geven, heel leuk maar het maakt het ook echter waardoor ik banger ben voor de 20 weken echo.

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jela, ik kan me voorstellen dat je nerveus bent voor de echo. Maar waarschijnlijk is alles goed en dan zul je heerlijk kunnen genieten van het beeld van je kleintje. Ik ben nu al nerveus voor de 10 weken echo, haha. Volgens mij zitten we vanaf nu nooit meer zonder zorgen....

7. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat herken ik wel Tara, of er een hartje klopt of niet zo met 10 weken. Bij sommige VK mag je al bij 8 weken, of heb je niet veel keuze in de omgeving om je heen?
    Inderdaad nooit meer zonder zorgen (maar ik was al wel het type die altijd zorgen had, hihi) Nu gaan de zorgen niet meer over mezelf maar over je kindje, dat is wel bijzonder.

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Vandaag weer een extra controle bij de VK gehad. Had al twee dagen rommelingen in mijn buik en rug. Nou heb ik indalingsweeën gehad. De kleine ligt al helemaal onderin. Ze heeft de baarmoedermond gevoelt en deze was nog helemaal gesloten gelukkig. Mijn baarmoeder ligt nog steeds helemaal naar achter waardoor ik dus de officieele rugweeën mocht ervaren. Ach ja weet ik wel wat ik moet gaan voelen straks :)

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Pumbaa, indalingsweeen, wat spannend zeg! Betekent dit dat het kindje eerder zal komen of is daar nog niks over te zeggen? Voel je ze nu nog of is het voorbij?

Het is echt niet te geloven, maar gisteren belde een van mijn beste vriendinnen (waar ik zowat al een soort van zusjes mee op ben gegroeid) dat ze zwanger is!! Ze is nu ruim negen weken, dus onze kindjes zullen vier weken schelen (als we op de uitgerekende data bevallen natuurlijk). Oh, ik vind het zoooo speciaal!! Heb haar ook maar meteen verteld dat ik ook zwanger ben, kon het gewoon niet voor me houden. Ze was al een beetje bang om het aan mij te vertellen omdat ze in de eerste maand al zwanger was en wist dat wij al een tijd bezig waren. Maar dit is echt perfect! Ben helemaal blij:) Nu hopen dat het bij allebei goed blijft gaan...

10. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ tara, dat is zeker een hele leuke ervaring om samen met zo'n speciale vriendin mee te maken. Je kunt dan een hoop delen samen. Is het voor haar ook de eerste? Leuk hoor!!

De indaling gebeurd meestal met de 34 weken ongeveer, dus het is wat vroeger dan normaal. Kon verder geen kwaad. Heb eigenlijk niet gevraagd of dit betekend dat ik eerder zal bevallen. Denk het eigenlijk niet! Heb nu nog last van rugpijn maar verder is het weer helemaal rustig hoor, gelukkig. Het is nu nog een beetje te vroeg om die kleine te laten komen.

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ja, voor haar is het ook de eerste!! We gaan het gewoon samen meemaken!

Fijn dat het geen kwaad kan, het is inderdaad nog te vroeg, hij mag nog even lekker in je buik blijven om te groeien.

12. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pumbaa spannend zo al die nieuwe termen rondom de laatste weken, wat voor ons nog ver weg is en we geen weet van hebben. Rugweeën....pijnlijk? Ow wat eng allemaal, ik ben al zo'n schijterd en kleinzerig.

Tara wat een geweldig leuk nieuws zo voor je vriendin! Ik had dat toen ook, mijn vriendin is later begonnen al ik, en was meteen raak, gelukkig ik een maand later ook. Dat is gewoon het gaafste om het allebei te zijn!! Helaas is dat de vriendin van wie het kindje is geboren en niet meer leeft.

Voor iedereen een fijne avond, geniet van jullie dikke buiken en de kinderchampagne! Alle geluk en gezondheid voor volgend jaar gewenst. Proost op het moederschap.
    Uiteraard ook voor Kelien, Kimmytje en Joeysmama, de vuurpijlen die de lucht in gaan vanavond, gebaren naar de zieltjes die klaar staan om naar aarde te komen in de baarmoeders van jullie. Symbolisch zal ik hier aan denken vanavond voor julie en voor sommige van mijn vrienden.

13. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Wat heb je dit gewedig gezegd, hier sluit ik me volledig bij aan!!! Geniet allemaal van de jaarwisseling, dat het een gezond, liefdevol en vruchtbaar jaar mag worden!!

14. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ten eerste voor iedereen een gelukkig, gezond en liefdevol 2012!!

Ik bedacht me net dat ik al de hele week vergeet op te schrijven dat ik van pauline oud het boekje baby's eerste jaar heb gekregen. Ik zag dat er verschillende hier zijn begonnen met een boekje van pauline oud, ik had al andere boekjes en wil met deze dus graag iemand anders blij maken. Hoef er niks voor te hebben, alleen als ik hem op moet sturen wil ik de verzendkosten graag terug!

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    oh, ik wil hem wel graag hebben Pumbaa, maar er zijn natuurlijk meiden die hem eerder kunnen gebruiken...

Ik wil ook iedereen een gelukkig 2012 wensen! Dat er maar veel gezonde kindjes geboren mogen worden!

16. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAPPY NEWYEAR

Neem jij het boekje maar Tara, ik heb van Pauline Oud het 9 maanden boek (heb je die inmiddels ook Tara?) en het Kraamboek, verder doe ik gewoon een fotoboek, anders houd ik allemaal teveel bij en dat gaat 'm niet worden denk ik..

Fijne dag, liefs

17. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!
    Dat het voor de zwangeren onder ons maar een mooi jaar mag worden met gezonde kindjes en dat 2012 voor Joeysmama, kimmytje en kelien maar een heel vruchtbaar jaar mag worden en jullie ook snel van alle kwaaltjes mogen ´genieten´ ;)

@ Jela
    Hier is de misselijkheid nog steeds flink aanwezig.. moet zeggen het is al wel minder en niet meer hele dagen door maar vooral de ochtenden en savonds en vaak samen met hoofdpijn. Ik ben nu 18 weken en 2 dagen dus had gehoopt dat het nu wel minder zou zijn maar helaas..
    Ik zie dat jij je ook ´druk´ maakt om de 20 weken echo?? wanneer heb jij hem? ik 10 januari.. ik maak me eerlijk gezegt ook wel een beetje druk over wat ze zullen ´vinden´ ... Ook mede door verhalen als wat jij over je vriendin vertelde en ook andere verhalen wat je zo hier en daar leest ga je je toch zorgen maken.. maar goed hopelijk is het alleen heel bijzonder en alles goed :)

@ pumbaa
    het lijkt wel of de weken bij jou harder gaan als bij mij haha.. Jij kunt je kleine frummel over een aantal weken al bewonderen!! Echt bijzonder.. dan ben je ECHT mama ;)
    Ben erg benieuwd wat het wordt en naar de naam

hebben de andere zwangeren trouwens al een naam?? Wij wel.. maar goed dat kan zo weer veranderen hhaha

@ Tara
    Balen dat je digitale test niet werkte.. maar die mooie strepen zeiden genoeg!! ;) Op naar je echo, echt bijzonder

Wij hebben deze week de kinderkamer uitgezocht.. zo leuk!!!
    xxx

18. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ anoniempje, dat is denk ik altijd bij een ander. Hahaha, maar ik verwacht dat ze ongeveer net zo snel gaan ;) Moet wel zeggen dat ik door alle ellende de zwangerschap razendsnel vind gaan!! Ik heb ook het gevoel dat ik hem niet heel bewust heb meegemaakt. Geniet maar lekker van jou tijd , het is als je het samen meemaakt een hele bijzondere ervaring lijkt mij.

De naam en het geslacht weet ik al, ondanks dat heb ik gewoon voor alletwee de geslachten een naam hoor. Ze gaven bij mij wel aan dat ze het voor 100% zeker wisten maar ik blijf erbij dat ze het altijd mis kunnen hebben!

19. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Krijg net een berichtje van Kimmy:

Wil jij in ons topic mijn beste wensen overmaken aan iedereen?
    Ik wens iedereen een spetterend 2012, vol met liefde en vreugde!
    Voor diegenen die zwanger zijn een gezond kindje en voor de nog niet zwangeren onder ons een knallend vruchtbaar jaar!

Bij deze!! ;)

20. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Wat een lieve berichtjes zeg:)

Voor iedereen hier de allerbeste wensen en dat er maar een hoop mooie gezonde 2012 baby'tjes geboren morgen worden

Dikke knuffel xx

Deel Deze Pagina