Jeej !! De nieuwe! Nog helemaal vers Meteen maar reageren dan.. @Jazz, hihi nee dat is niet een tijdelijke naam veranderen maar even een account erbij zeg maar .. omdat er ook een vriendin van mij hier zit @wonderful, hihi sorry lastig he al die nieuwe namen.. gaat wel alles goed met je ?? Hebben je wel gemist hoor !
Hey meiden, ik zie dat we een nieuw topic hebben ik reageer zsm een keer goedop iedereen vandaag ben ik super moe. Komt van t auto rijden vandaag 500 a 600 km gereden pffff gaap Slaap lekker iedereen
@ovutesten, snap wel wat je bedoeld hoor bellanoa ik wilde dat eigenlijk ook niet doen maar misschien zorgt het ervoor dat ik minder spanning heb en het minder moeilijk vind om te wachten tot me NOD omdat je al in de weer bent met testjes.. Stom eigenlijk he
Jeetje! Wat heb jij allemaal gedaan dat je zover moest rijden? Was dat voor je werk ? Truste allemaal
Jeej, een nieuw topic! Ik ben er dan niet vanaf het begin bij geweest, maar ben dr trots op. @ovutesten, ik vind het zelf ook echt prettig! Ik weet gewoon waar ik aan toe ben. En nu was ook zo dat ik wist of mn gevoel goed zat, wat betreft mijn ei. Maar goed het testen daarvoor is nu weer voorbij, op naar het echte testen! Oehhh.. @ Bella, wanneer ga jij testen? Werkse ladies!
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26 (26 jaar), Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 23 juli, 3e ronde, 1e kindje. ♥♥anita205 (30 jaar), nod: 24 juli, 3e ronde, 4e kindje ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 24 juli, 2e ronde, 1e kindje ♥♥BellaNoa (25 jaar), nod: 26 juli, 4e ronde, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 2 aug., 2e ronde, 1e kindje ♥♥roni (30 jaar), nod: 4 aug., 2e ronde, 3e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 6 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 7 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), nod: 10 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 2e kindje ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje. 7 zwanger, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 14 nog niet bekend zo ook de lijst weer even hier
goedemorgen @ovutesten, ik wilde ze in 1e instantie ook nog niet gaan gebruiken, maar toen opeens vorige ronde mn ei zomaar spontaan later kwam, vond ik het toch wel heeeeeel handig! had toen op woensdag krampen en t idee dat mn ei dus die dag zou komen, dus toen geklust, maar nog geen posi ovu test op donderdag nog steeds die krampen, dus tja, uuhhh misschien toen ei? nog steeds geen posi ovutest, toen op vrijdag dacht ik dat ik dood ging van de krampen zo hevig waren ze, en toen wel posi ovutest! dus toen weer geklust zaterdag was de test weer negatief, nog wel een keer geklust dus als mn ei toen vrijdag op zaterdag gesprongen is (dta vermoeden heb ik wel), had ik dit keer een lf van 10/11 dagen... dat is nog prima maar als mn ei nu pas op zondag daadwerkelijk gesprongen was, had ik een lf van 8/9 dagen, dat is dan weer te kort eigenlijk... maar ook voor deze ronde ga ik voor nod gewoon weer uit van 14 dagen na posi ovutest ookal heb ik dat dit keer niet gered of nouja goed, ik laat mn nod gewoon op 6 augustus staan heb eigenlijk gewoon t idee dat vorige ronde mn ei er een beetje moeite mee had om te springen ofzo, geen idee maar omdat alles pas later op gang kwam dan "normaal" ben ik ze dus vorige ronde gaan gebruiken, en nu wil ik niet meer zonder geloof ik vind het superhandig! weet je in elk geval wel zeker dat je op de goede momenten leuke dingen aan t doen bent gelukkig merk ik het ook wel aan het vruchtbare slijm of het goede dagen zijn of dat t weer voorbij is al week dat vorige ronde ook aan alle kanten af, maar goed, het was in elk geval niet transparant en rekbaar meer (smakelijke praatjes zo op de vroege ochtend ) we gaan allemaal lekkere en gezonde dingetjes eten deze week, helemaal trek in! in principe morgen een bbq op t werk, maar vraag me af of t doorgaat....om nou te zeggen ze voorspellen goed weer.....niet bepaald....hmmm dus denk dat ik mn schoonouders maar ga vragen of ik woensdag ook mee mag eten, net als ml volgens mij is mn ongi nu echt ten einde *afkloppen*, zou fijn zijn vanaf donderdag weer testen! en wat jullie zeggen ja, het zijn dan wel geen zwschapstestjes, maar o wat is het leuk om die streepjes te zien!
Goedemorgen op dit nieuwe topic!! Heb echt geen zin in werken hihi maarja wat moet je anders op zo'n grijze dag he. Ik ben wat laat dusmoet alweer gaan. Tot vanmiddag maar weer!
@ Ovutesten, buiten dat je er dan volgens mij extra mee bezig bent, ben ik ook zo'n type die het dan zou vergeten om op die tijd te testen haha, dus ben benieuwd of het iets uithaalt.. Maar zou wel leuk vinden om die streepjes te zien opkomen Das eigenlijk mijn reden hihi, stom he @ Kiwi, 26 juli is volgens mij op donderdag, maar denk dat ik pas in het weekend ga testen, als ik de kans krijg Afgelopen ronde was ik al ongi op de dag van NOD voordat ik het besef had dat het mn NOD was haha... @ BF, fijn dat je ongi weer weg is! @ Sproetje, je moet dan in je pagina bij Avatar een afbeelding neerzetten, dan komt ie hier in het forum. @ Hier, vandaag ziekgemeld. Hoofdpijn, draaierige maag en pijn in mn onderug... gewoon niet zo lekker dus. Het was ook weer niet zo dat ik ECHT NIET kon gaan werken, had ook geen zin... dus maar besloten om vandaag lekker thuis te blijven
Goedemorgen MEIden Jeej n nieuw topic!! Wat een kletskousen zeg! Ik ben er dan ook niet vanaf t begin bij geweest, maar vind t n hele prestatie! Hihi. @ovutesten: ik wilde ze eigenlijk ook nie zo snel gaan gebruiken, maar door die eerste lange cyclus werd ik toch wel benieuwd naar t verloop. Plus dan weet je ongeveer wanneer je NOD is. Vandaag maar 1x testen, want ik moet zometeen gaan werken tot 14:00 uur. Dus dat wordt gewoon vanmiddag weer testen. Ben benieuwd office nu echt gaat knallen, of dat ie weer lichter is. Dan krijg ik gewoon geen super knaltest, maar dan beschouw ik die van gister gewoon als positief! Vannacht maar belabberd geslapen sinds gister heb ik keelpijn en daardoor kon ik niet goed slapen. Vandaag maar ff iets voor halen. Als ik ook maar niet ziek ga worden van t weekend gaan we naar n festival, dus dan moet ik helemaal fit zijn! Haha.
goedemorgen jeetje wat een kletskousen hihi deel twee alweer leuk hoor op naar deel 3 zou ik zeggen @ovulatietesten:gebruik dit zelf niet vind het nog niet nodig denk als we in ronde 6 ofzo zitten dat ik het wel ga proberen maar nu wil ik het eventjes beetje loslaten hihi misschien helpt het he @ziek iedereen beterschap hoor veel mensen die ziek zijn onze kleine man is ook flink verkouden echt zielig @hier belabberd geslapen beetje onrustig weet ook niet hoe het komt ongi gelukkig alweer bijna weg het was weer niet veel maar wel helder rood dus ga der van uit dat het ogi was straks krijgen we visite en vanmiddag en vanavond werken pff heb echt geen zin maarja bijna vakantie he nog 2wk
hoi dames deel 2 wat leuk. ben wel hel vaak komen lezen maar niet gerreageerd. voel me heel beroerd en niet lekker. medicijnen helpen niet echt. op aanrading van vriendin ga ik vandaag acupunctuur doen tegen misselijkheid dit word de eerste keer.maar vind het proberen waard.
@ ziek, Hopelijk voelt iedereen zich weer iets beter dan.. Balen zeg @ Flora, Naar welke festival ga je dan? @ BF, Fijn weer het lijstje erbij! @ Bella, bedoel je volg weekend of as. weekend? @ hiero, het is hartstikke rustig op het werk. Dan vliegen de dagen ook niet echt voorbij Ben zo benieuwd naar mijn testje.. Hoop dat deze week omvliegt.. Misschien toch maar zondag testen? hmmm..
Volgend weekend, dan ben ik ook een paar dagen overtijd als ik dan nog niet ongi ben geworden.. en ik heb ook alleen die CB hier liggen, dus dan zou die wel een resultaat moeten geven. Ik durf daarmee niet zo goed eerder te testen omdat ik denk dat het dan toch geen nut heeft.
Beterschap voor de zieken!! Ik voel me ook niet top.. Het heerst denk ik Ik droomde dat mn eerste ovutest posi was hahaha en die doe ik vanmiddag. Hilarisch. @dilara hoop dat t helpt! Wie weet Ik kan maar kort reageren mn pauze is weer voorbij bah dit is niet mijn dag
Ja dat is bij mij ook het punt. Heb nog 4 KV testen er liggen. Wilde niet naar de winkel moeten.. Hoeveel dagen kan je met KV voor NOD testen? @ Jazz, hopelijk voel jij je ook snel iets beter. Maar goed misschien heb je dan maar weer gehad.