Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik denk dat je zoiets bijna niet kunt voorkomen Juju. Is in het dagelijkse leven ook zo. In die periode kende wel elkaar enkele maanden en gebeurde en veranderde er veel. Dat we steeds bleven of terug keerden moet genoeg zeggen, denk ik. En pas dan leer je elkaar kennen.

Met de vrienden waar we vanavond mee gaan idem, gaan we nu een jaar of 4 steeds vaker mee om. Na verloop kregen de eerste 2 stellen een kindje en wij nog niet (mannen zijn oud klasgenoten vd basisschool dus van dezelfde leeftijd), dan krijg je ook dingen te horen als "Nu zijn jullie hoor!" of "Goed oefenen he, kan we ff helpen als je wilt?" Totdat ze (via via) hoorde dat we al een miskraam achter de rug hadden. Nu (hun beide een 2e) wordt er ook geregeld gezegd "Eerst zijn jullie weer hoor" maar op een hele andere toon, wetende dat het niet altijd zo aan komt waaien op het moment dat je het zou willen. Pas als je elkaar leert kennen kun je beter omgaan en inspelen op gevoelens van anderen...

Mannen zijn binnen! Zitten nu wat te drinken in het cafe. Wordt dadelijk nog haasten want om 6 uur moeten we alweer gevouwen en gestreken in het restaurant zitten (en Mummeltje naar oma gebracht) maar dat is niet mijn probleem :p. Denk dat ze nog net een malse bui hebben gehad. Maar geen medelijden hoor, hebben wij vanavond ook niet :D. Ik denk dat als hij dadelijk binnenkomt ik vraag of hij even de hond uit laat, hij is toch al nat :cool: :D.

Juju:
    Hard gewerkt en echt zwanger is de conclusie, hahahaha

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Marscha: wat een heftig nieuws zeg :( Absoluut onverwachts, vooral met Justin, een lucky shot, dat is ook niet leuk om te horen natuurlijk. Hoop dat je het hier een beetje van je af wilt/kunt schrijven. Knuff!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Loki het is ook niet vreemd en het is ook wel iets moois hoe zoiets (ook online) kan groeien. Nog gelukt met de mannen? ;)

4. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    JuJu; klinkt niet heel gemakkelijk hoe je je voelt... Gelukkig kun je er ook een beetje om lachen (tenminste, zo kom je over ;))

@ Lok; wauw, 'even' 40km lopen :$ pfff, knap hoor van de mannen en je smoeder!
    Fijne avond. Het weer zit niet mee, maar gelukkig zitten jullie binnen.

@ hier; ben een beetje in twijfel of ik wel of niet iets kan / wil vertellen over eventuele syptomen die ik heb...
    Wilde er eigenlijk niks over zeggen en mocht ik dan zwanger zijn, een soort van 'surprise' effect hier creeren (a la JuJu en Loki ;)) maar gezien de omstandigheden nu komt dat misschien helemaal niet goed over :(
    Ik kan ook gewoon ongesteld worden en dan bedenk ik dit alles voor niks...
    Twijfel dus :( maar oke...

Zondag heb ik mijn ei gevoeld links en later nog wat pijn rechts. Maandag en dinsdag had ik nog een heel gevoelige buik links onderin met woensdag gewoon echt pijn! Het trok door mijn hele linkerbeen en ook naar mijn onderrug, met name lopen was erg ongemakkelijk. Wat dit is geweest? Ik heb geen idee, maar prettig voelde het niet. Sinds woensdag is ook het verliezen van meer slijm begonnen. Niet de hele dag door, maar wel beduidend meer dan ik normaal heb. De laatste keer dat ik dit had was toen ik zwanger was van Kyara... En als laatste voelt mijn onderbuik sinds vandaag 'zwaar' aan, alsof er een steen in mijn onderbuik ligt...
    Ik zit pas op 6dpo en wil niks hopen, wil me geen illusies maken en wil al helemaal niet weer teleurgesteld worden, maar soms komt er door deze dingentjes die ik voel wel een sprankje hoop...
    Pffff, wachten duurt laaaaaaaang!

Liefs,
    Laris

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gewoon weer heel spannend Laris..!

6. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden, van de reactie van Nieke en Larissa barste ik spontaan in janken uit ;)

En loki, natuurlijk weet ik dat dit niet om mij persoonlijk of om mijn zwangerschap ging. Ik las het gister alleen op een heel vervelend moment en daardoor voelde het opeens heel dubbel. Ik wilde je alleen graag laten weten dat ik destijds echt mijn posts wel 3x overdacht om je niet te kwetsen, het was allemaal al moeilijk genoeg voor je.

Nee, we hadden dit eerlijk gezegd echt niet zien aankomen, het gesprek ging dan ook zo aan ons voorbij dat we nu vol met vragen zitten. Alhoewel ze heel aardig was vertelde ze het wel een beetje alsof het de normaalste zaak van de wereld was, wij waren hier totaal niet op voorbereid en moesten ons ook echt groot houden. Toen we eenmaal het ziekenhuis uit liepen heb ik echt even een flink potje staan janken.

Deze diagnose is gesteld aan de hand van de 2 samenlevingstesten en het zaadonderzoek. Gezien de resultaten kan ze vrijwel met zekerheid zeggen dat dit iets is wat al lang speelt en mogelijk zelfs erfelijk is. De kwaliteit is wel wat onderhevig aan invloeden van buitenaf maar niet zo extreem dat het van goed naar heel slecht gaat of andersom. Ze gaan nu iedere 3 maanden opnieuw kijken hoe het ervoor staat en ze heeft aangeraden om zink in te gaan nemen omdat dit de beweeglijkheid wat kan verbeteren.

We hebben vandaag zelf al wat zitten zoeken, het innemen van een bepaalde combinatie van vitamines en het minderen van koffie is natuurlijk maar een kleine moeite. Roken is niet van toepassing, wel raar als je je bedenkt dat we voor de zwangerschap van Justin beide nog rookten.... Mijn man is er heel erg door ontdaan en ik hoop dat hij zich een beetje raad weet met zijn gevoelens. In tegenstelling tot mij is hij een enorme binnenvetter.

Ik moet maandag bellen voor de laatste resultaten van mijn progesteron, vrijdag heb ik namelijk nog een keer bloed laten prikken. Ik denk dat ik dan meteen nog even een afspraak maak voor een gesprek want we hebben nu zoveel vragen....

De IUI bijvoorbeeld; jouw post zette met aan het denken Nieke, want heeft het überhaupt wel zin als ze de kans van slagen zo laag inschatten. Ik ben nu naar huis gestuurd met een recept voor pregnyl en de opdracht om te bellen als mijn nieuwe cyclus begonnen is :( Het ging allemaal zo snel dat we maar ja en amen zeiden.

Ik weet nog helemaal niks over wachtlijsten voor IVF, voordat we aan IVF kunnen beginnen zal ik eerst een (kijk?)operatie krijgen om mijn cyste te verwijderen. Hier is ze verder nog niet echt op doorgegaan maar dit roept ook de nodige vragen op.

Na research bleek dat ons ziekenhuis geen icsi doet maar enkel IVF, zouden ze ons dan wel eerlijk adviseren als blijkt dat icsi een betere optie voor ons is?

Kortom, heel veel vragen dus en ik vind dat ze hier best een gesprek voor in kunnen plannen.

Ik denk dat ik je nog wel een pb'tje ga sturen Nieke als je dat geen probleem vind. Ik ben eigenlijk toch ook heel benieuwd hoe alles bij jullie is gegaan en hoe jullie het emotioneel ervaren hebben.

Hoop heb ik gelukkig wel, de 2 super sterke dames uit dit topic hebben toch wel bewezen dat het allemaal kan :)

@ Larissa: ik hoop het zo voor je meis! Hou je alsjeblieft niet in en vertel gewoon wat je voelt en denkt. Het klinkt in ieder geval heel hoopgevend! Wanneer wil je evt. Gaan testen?

@ heavy hoor loki die 40km! Dan zijn het toch wel bikkels want ik zou dat zo 123 niet kunnen en al helemaal niet in de regen!

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Net een heel stuk geschreven en toen startte de laptop opeens opnieuw op. Ik ga het nog eens opnieuw proberen.

Marcha natuurlijk mag je me altijd een PB sturen, geen probleem.

Ik kan me goed voorstellen dat jullie nog heel veel vragen hebben, dit was dan ook niet de uitslag die jullie verwacht hadden.
    Goed dat je nog een gesprek gaat plannen met de gynaecoloog. Schrijf al jullie vragen op zodat je niets vergeet.

Wat betreft de IUI. Het is natuurlijk nooit verkeerd om te doen, maar als de kans zo klein is dat het gaat lukken is het jammer dat je toch die hoop krijgt terwijl het waarschijnlijk niets uithaald. Als ze jullie al op de wachtlijst zetten voor IVF/ICSI en in de wachttijd een IUI laten proberen dan is het verhaal al anders want dan heb je toch het gevoel dat je iets doet (al is de kans misschien heel klein er is toch een kansje) terwijl je wacht. Zo ook met de operatie van de cyste, zorg dat jullie vantevoren al op de wachtlijst staan (als die er tenminste is) dan kunnen jullie daarna zo snel mogelijk beginnen.

En wat betreft IVF of ICSI. Als jullie ziekenhuis alleen IVF doet zou ik me denk ik door laten verwijzen naar een ziekenhuis dat ook ICSI doet. De kans is denk ik groot dat jullie daar meer kans mee maken. Het is namelijk zo dat als het zaad niet van goede kwaliteit is of er is weinig zaad van goede kwaliteit dat je met ICSI meer kans hebt op een goede bevruchting. Dan helpen ze een extra handje. Hier door is de kans van slagen natuurlijk ook groter.

Laat jullie goed voorlichten over hoe alles in zijn werk gaat.

Ik hoop dat je mannetje het ook allemaal een plekje kan geven. Hij kan er natuurlijk ook niets aan doen dat het zo is.
    Bij ons was het probleem ook dat hij erg weinig goed zaad had/heeft waardoor zwanger worden op de natuurlijk weg een hele kleine kans van slagen zou hebben. Gelukkig heeft hij het hier niet moeilijk mee gehad. Hij weet dat hij er niets aan kan doen. Hij heeft nooit gerookt, drinkt niet veel en koffie drinkt hij ook niet zo veel. Het is wel duidelijk dat bij hem ook wel een erfelijke factor een rol speelt. Hij is zelf ook een groot wondertje. Bij zijn ouders wilde het ook niet lukken en toen ze wilden stoppen met behandelingen (voor zo ver die er toen waren) was zijn moeder zwanger. En hij heeft ook 2 ooms en tantes die kinderloos zijn gebleven.
    Hopelijk kan jou mannetje het dus een plekje geven.

Als er wat is of je/jullie willen nog wat weten laat het maar horen.

Loki; wat goed van je mannetje, 40 km gelopen. En ook nog met zo'n slecht weer.
    Jullie hebben dus een druk maar gezellig dagje gehad? Ook nog lekker gegeten gisteren?

JuJu; echt last van zwangerschapskwaaltjes dus. Het begint ook allemaal op te schieten voor je het weet is kersje er al.

Spikkel; druk met kaartjes uitzoeken? Wil het lukken?

Larissa; foto van een knappe Kyara die aan het wandelen is? Of filmpje? :)
    Vandaag 7 dpo, spannend meid.

Bloom; Ik zag jullie grote man achter op de fiets bij papa, leuk!!
    Weer uitgerust van de bruiloft?

Uk en DeLi; zwaai.

Hier; ontzettend verkouden. Gisteren niet op kraamvisite geweest. Ik was zelf al geweest maar manlief nog niet en ik had toen nog geen cadeautje (bij het kindje van die vriendin die met 33 weken geboren is). Maar helaas kon het niet doorgaan, hopelijk binnenkort wel. Maar voel me echt ellendig, je wordt er zo moe van.
    De fysio lijkt nog niet zo heel veel te doen, pijn blijft veel aanwezig. Maar ik denk dat het ook tijd kost dus ik doe rustig aan.
    Manlief is vandaag aan het klussen. Hij is de zoldervloer aan het verstevigen waar de wasmachine staat. Als deze namelijk aan is schudt bijna het hele huis en dat is niet echt prettig (understatement). Als de kleine er straks is en slaapt zouden we dus niet kunnen wassen en dat zou inhouden dat we nooit kunnen wassen want hopelijk slaapt ze goed tussen de voedingen door. Hopelijk is dit de oplossing.

Ik ga nog even geboortekaartjes zoeken en alle adressen op een rijtje zetten van mensen die we kaartjes gaan sturen.
    Fijne zondag allemaal!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Marcha hopelijk vind je een plek voor al je vragen. Gelukkig twee experts in dit topic (met goed resultaat :)) die je wellicht wat verder kunnen helpen. Maar wat een traject wat voor je ligt zeg.. hoe voelt het nu?

Nieke haha ik moest stiekum lachen over je slaapopmerking. Hier deed ik altijd gewoon Druifs kamer stofzuigen als hij sliep en nog steeds ben ik boven vaak aan het rommelen tijdens zijn slaapje. Kinderen ronken overal doorheen ;)
    Los daarvan is een verstevigende vloer natuurlijk alleen maar goed :D (ook voor jezelf) dus Niekeman is goed bezig. Naar van je pijn, hopelijk slaat de behandeling toch nog aan!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Larissa:
    Spannend! Vind het zo grappig dat jij ook echt vanalles voelt en ook nog precies weet wat je bij Kyara voelde. Ik heb echt geen idee ;). Ik voel nooit niks. Dat zware gevoel herken ik ook wel, maar weet niet meer of dat van een zwangerschap was of juist niet, hahaha :). Dat van mij was dus niet bedoelt als een grote verassing, ik heb gewoon echt nooit geen symptomen ;). En had wel vaker het idee "Ik denk dat het raak is" terwijl er niets was. Ik vertrouw dus nooit op die soort dingen ;).

Marcha:
    Kan me voorstellen dat jullie vol vragen zitten nu. Je hebt hier nog nooit overna gedacht laat staan in verdiept. Dit was niet wat jullie dachten te horen! Nieke heeft al goed advies gegeven, ik wet er wienig vanaf dus kan ook niet veel toevoegen maar als jij het idee hebt dat ICSI meer kansen biedt (maak ik ook op uit Nieke's bericht) dan zou ik daar zeker voor gaan en je niet af laten schepen met IVF.
    IUI zou ik ook hetzelfde beredeneren als Nieke, als het kan terwijl de voorbereidingen op ICSI/IVF getroffen worden; doen! Maar als ze eerst dit willen proberen en pas daarna verder voor ICSI/IVF dan bedankte ik daar vriendelijk voor denk ik...
    Succes meid. Je kunt hier altijd spuien en voor jou vast een prettig idee dat er hier 2 meiden zijn die -helaas- precies weten hoe het gaat en beide met een heel mooi resultaat!!

Nieke:
    Bah verkouden zijn is zuur en zeker in je zwangerschap. Kraambezoek is inderdaad niets waard nu, groot gelijke. Dat wasmachineprobleem herken ik ;). Hier ligt het aan de houten ondergrond (geloof dat er op zolder geen beton zit?) en dan ook nog op laminaat dus onze machine danst ook de halve voorzolder over tijdens het centrifugeren #Herrie! Hier staat hij alleen aan als Mummeltje wakker is. Maar toen ze heel klein was ook als ze sliep hoor, hoorde ze niks van, gek genoeg :D.

Hier:
    Humpf! Ben zo gaar als wat. Was weer een latertje gister en eenmaal in mijn bedje kon ik ook nog es niet in slaap komen :(. Mummeltje is weer heel lang niet uit logeren geweest en dan lig ik toch niet zo prettig... Vanmorgen kon ik er dus niet uit omdat ik nog moe was. Snel de hond uitgelaten en Mummeltje opgehaald, die gaat nu weer slapen en ik ook maar ff op de bank lammen!

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hee meiden, even een update vanuit de auto. drukke week gehad en een nog drukker weekend. zal vanavond een poging doen om bij te lezen en op iedereen te reageren...

ben me gister toch een portie brak geweest. had volley wedstrijd vrijdag, oppas van de trein gehaald na werk en toen meteen door naar wedstrijd. vanaf daat naar feestje door, werd vrij laat. ik was bob dus keurig aan de cola. tot we terug in t dorp waren en nog even gingen 'nazitten' met de collegae. 3 bier later stond ik te tollen op mn benen. was in alle drukte vergeten te eten. dan hakt t bier er flink in...

Voel me vandaag weer een beetje mens haha....
    Kom net uit den haag, nu bijna weer thuis. mini heeft lekker geslapen net. gelukkig maar want t was zn eerste slaapje vandaag!

vanavond meer!

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Loki; weer een beetje bijgekomen?
    Hier danste de wasmachine precies zo. Wij hebben inderdaad ook een houtenvloer op zolder. Manlief is klaar dus we gaan dadelijk testen of het ook helpt (duimen jullie even mee).

Uk; jij dus ook en druk weekend. Dadelijk op tijd naar bed.
    Het was dus gezellig gisteren?

JuJu; Ik denk dat het geluid van de wasmachine misschien niet zo'n probleem zou zijn maar wel de trillingen die het bezorgd. Als je op de babykamer staat en dat ding stond aan dan trilde de hele kamer. De lamp aan het plafond ging zelfs op en neer. Hopelijk nu niet meer.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oeh dat is wel heftig inderdaad!

13. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Uk; klinkt als een druk, maar ook gezellig weekend!
    Vergeten te eten gebeurd hier echt nooit... Zal ik misschien wel eens moeten doen :p haha!

@ JuJu; heb je al een nieuwe buikfoto, of komt die nog vandaag?

@ Bloom; wat een leuke foto's zie ik op FB!
    Hoe gaat het nu met kolven / afbouwen?

@ Nieke; wat ben je toch een schat! Fijn om te lezen dat Marcha bij jou terecht kan met vragen.
    Super balen dat je nog zoveel pijn hebt meis, misschien maar helemaal stoppen met je (vervangend) werk? Je moet ook nu kunnen genieten van je verlof! Nog 2 maandjes en dan is jullie meisje er, spannend!!!

@ Loki; ik lees erg vaak terug wat ik schreef hier op ZP in de ronde dat ik zwanger bleek van Kyara. Heb de berichtjes van ei tot posi test toendertijd gekopieerd, in Word gezet en uitgeprint. Zit in mijn scratch boek, net als de laatste pil strip (nu ook weer bewaard trouwens!) Dus ik weet niet alles uit mijn hoofd hoor ;)

Verder voel ik inderdaad elke maand echt vanalles. Weet ook niet hoe dat komt en ik weet (helaas) ook niet wat ik precies voel...
    Het is ook wel erg spannend weer deze ronde, net een grote klodder slijm verloren (lekker he, die details :p). Wachten is stom!

Wachten, dat doe jij ook al de hele week op je echo van dinsdag... Heb je nog zwangerschaps symptomen? En bruin / rood verlies gehad? Heb je ergens nog iets van een klein beetje hoop, of is dat echt weg? Ik duim stiekem de hele week al voor jou :)

@ hier; lekker weekend gehad! Ondanks het vieze weer, bah wat een regen!
    Filmpje van Kyara die aan het handje loopt volgt hopelijk snel :)

Hier staat de wasmachine trouwens in de badkamer, naast de droger?

Liefs,
    Laris

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat een verschil he! En als de foto zo weg is: hij staat ook in mijn album.
    Deze week trouwens niets aangekomen. Keek in het boekje van Druif, was ook de enige week (precies deze) dat ik toen ook niets was aangekomen haha. Verder zijn mijn bh's te klein, dus even weer een maatje groter opsnorren. Weeg nu 65,8 trouwens, startgewicht was 59 kilo en een beetje.

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Wat heb jij toch een prachtige buik JuJu!!! Net als de vorige keer :D

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Marcha;
    Veel om te verwerken en een hoop vragen dus... Logisch! Zou zeker gewoon nog een gesprek aanvragen en, wat Nieke ook al zei, als de kansen zo klein zijn, zeker een ziekenhuis opzoeken dat icsi doet.
    Begrijp ik wel goed dat jullie daar wel voor zouden willen gaan?
    Hopelijk kan je man zich er wel een beetje over uiten, wel heel belangrijk hoor!
    Sterkte meid!

Uk;
    Je bent weer het hele land doorgesjouwd?

Juju;
    Hier zijn ALLE bh's te klein... Hopelijk kun jij nog wel wat opsnorren, ik heb helaas gewoon te kleine aan... :)

Loki;
    Vrijwillig 40km lopen... Ik zou ze echt voor gek verklaren! :)
    Heb een enorme hekel aan ver wandelen, zonder doel... ;)

Spikkel;
    Hoe zijn je waardes nu? Hopelijk nog steeds netjes!

Nieke;
    Balen die verkoudheid, het wordt dus nog niet echt minder? Doe je wel een beetje rustig aan?
    Trillende wasmachine is niet fijn, hopelijk is het nu beter? Hier gelukkig een betonnen vloer op zolder, ik hoor de machine wel, maar voelen gelukkig niet!

Larissa;
    Snap je twijfel of je hier symptomen wilt gaan vertellen. Zodra je het bespreekbaar maakt, wordt het tastbaarder en dat is juist wat je wil voorkomen, om een teleurstelling te voorkomen. Maar er in je hoofd mee bezig zijn en het niet kwijt kunnen is ook niet goed, dus spui het dan toch hier maar, toch?
    Vind het wel grappig idd hoe jij je alles nog zo precies herinnert van Kyara. Hopelijk betekent het nu ook goed nieuws!

Wat knap van je meisje dat ze zo goed ontwikkelt! Met praten is ze echt ver hoor! Boef is wat dat betreft echt nog niet zo ver! Wel hele verhalen, maar zelfs ik maak er nog niets van...

Ego;
    Het gaat goed hier!
    Bijgekomen van vrijdag, maar nog wel steeds moe, maar is beter te behappen nu.
    Boef en Boefje doen het goed, het is alleen soms nog wel zoeken naar het verdelen van de aandacht. Maar merk wel dat Boef steeds meer aan de situatie went en z'n eigen gangetje gaat als ik bijvoorbeeld Boefje aan het voeden ben.

Ik kolf inmiddels nog 5 keer op een dag en dat is alweer een stuk beter te behappen dan de 7x van een week geleden.
    Alleen de keren 's ochtends vroeg en 's avonds laat baal ik van. Tegen 0.00u is de laatste keer en tegen 7.00u de eerste. Zijn geen fijne tijden, maar eerder of later kolven is geen optie, want dan zit er te lang tussen en sta ik echt pijnlijk op springen.
    Ik kolf nog steeds voldoende om Boefje te kunnen voeden en ben daar nog steeds onwijs trots op!
    Ik heb inmiddels een Difrax kolf en ga kijken hoeveel ik daarmee kan kolven. Als ik daar naar tevredenheid mee kan kolven, doe ik de huurkolf terug. Daarna kijk ik naar hoevaak ik acceptabel vind om te blijven kolven. Misschien dat ik nog een paar voedingen van mezelf kan blijven geven op die manier, maar dan moet mijn productie wel stabiel blijven, iets dat met kolven vaak niet zo is natuurlijk.
    Ik zal Boefje straks niet meer helemaal met mijn eigen melk kunnen voeden, maar zolang ik hem nog iets kan geven, maakt mij dat wel gelukkig.
    Ik ga dus gewoon kijken wat ik volhoud om te doen.
    Maar ik geniet inmiddels weer! :)

18. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Marcha; ik zie dat mijn stukje aan jou gericht niet in mijn vorige stukje staat :(

Persoonlijk zou ik niet voor de IUI gaan en ook niet voor IVF... Met zulk slecht zaad is echt alleen ICSI een optie wat kan werken (weet ik uit ervaring van mijn werk).
    Als je IUI wil doen tijdens het wachten, dan snap ik dat wel, maar onbedoeld krijg je dan toch weer hoop die waarschijnlijk vals is, dus wil je dat jezelf aandoen?
    Wil je dan niet liever in alle rust (voor zover dat kan) wachten tot je aan de beurt bent voor het ICSI traject?

Schrijf al je vragen op en schrijf straks tijdens het gesprek de antwoorden ook op. Dit houdt het wellicht wat overzichtelijk(er) in je hoofd.

Hoop dat jij en je man goed kunnen praten over de situatie waar jullie nu inzitten, het is niet niks :(

Knuffel en veel sterkte!

19. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Klinkt goed, fijn om te horen meis!!!

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Morgen weer werken, is altijd druk op maandag..

Slaap lekker meiden!

Liefs,
    Laris

Ps. wat vinden jullie van de jongensnaam; Dex?

X

Deel Deze Pagina