Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ja wij ook juju.. haha.. ben echt blij als we in 2013 zitten, dan mag het helemaal:D:D.. Desnoods uit zich zelf..maar goed dat hebben we niet in de hand...2 jan moet ik om 9 uur in het ziekenhuis zijn, me vader gaat mee.. wil niet alleen...vind het ook wel beetje eng worden...maar krijg ook weer het gevoel we hebben er zin in...

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het hangt van je waardes af wat ze gaan doen he? Maar ik heb het idee dat je het wel prima vindt als ze je daar houden.. Als je naar huis moet dan kunnen we nog een wedstrijdje wie-bevalt-het-eerste-doen misschien ;)

3. spikkeltje

ik zou het inderdaad niet erg vinden... ben om eerlijk te zijn er klaar mee. Sorry voor de dames waarbij de zwangerschap etc lang heeft geduurd..maar ben er gewoon eerlijk in.

Nee hangt van de baby af en of er al activiteit is daar binnen, baarmoedermond week etc...Me waarders zijn netjes....
    Laat het maar gewoon beginnen aan het einde van de week.

Ik doe met oud klasgenootje ook een soort van wedstrijde, zij is 2 dagen eerder uitgerekend en verwacht de baby dit jaar nog.. Dus we hadden afgesproken: zij 29 dec en ik 2 jan..zodat we beide weer of nog thuis zijn met oud en nieuw.. hahaha.. maar ze is nog niet bevallen..

Zal even eten maken..

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Larissa:
    Ohg je hebt het flink te pakken dus! Is de koorts hoog met paracetamol?
    Morgen lekker thuis blijven meid, als je nu koorts hebt door paracetamol heen ben je morgen heus niet 100% lekker en je moet nu aan jezelf denken!!

Was een quiz georganiseerd in een dorp verderop (wonen vrienden van ons) over onze gemeente. Doen zo'n 120 teams mee x10 man gemiddeld dus het hele dorpje was ik rep en roer ;).
    Heb begrepen dat wij niet het enige dorp zijn met zo'n quiz maar of het bij jullie ook is weet ik niet, ik kende het hiervoor ook niet. K.wizut heet het (bij ons iig).
    Jullie mogen volgend jaar wel digitaal mee doen? :D;)

Hihi schoonzusjes zei gister ook al; "Ik denk dat ik je keukentje na ga maken, vind hem zo mooi!". Alleen maar een eer toch :D en daarbij, ik heb het idee ook maar geript hoor, hahaha! :p Lekker doen dus! Zal Kyara vast ook geweldig vinden!

Spikkel:
    Kan dus zomaar woensdag al zo ver zijn! Ik blijf toch op de 4e, geen idee of dat natuurlijk wordt of via inleiding ;) Maar als je er zelf al klaar voor bent, is dat wel fijn!

300 euro was van 3 stellen, dus 100 per stel. Maar dan nog, ik zou het er ook écht niet voorover hebben (heb niets met vuurwerk) en weet tig betere bestedingen (dat is ook de rede dat ik hem maar laat, heb ik ook weer een vrijbrief om te shoppen de volgende keer ;)).

5. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Even een vraagje wat zouden jullie doen?
    Ons mopje lijkt toch meer last van de reflux te hebben. Vandaag een paar keer heel hard huilen en het duurt even voordat ze te troosten is. Je hoort haar ook slikken als ze weer plat ligt. Ik hoopte dat het niet erger zou worden en mopje alleen maar zou spugen zonder pijn. Maar nu lijkt ze toch soms last te hebben. Vannacht ook weer 2 uur na de voeding flink gespuugd met een sliertje bloed erbij. Ik zit er aan te denken om morgen dan toch maar naar de huisarts te bellen voor een afspraak?
    Wil geen zeur zijn en ook niet voor niks gaan of te vroeg zeg maar. Maar zouden jullie dat ook doen?

Vriendinnetje belde net dat ze zwanger is van de tweede. Dochtertje is gister 1 geworden. Helemaal leuk dus!! :)

6. spikkeltje

ZOu wel even bellen. Je bent echt geen zeur hoor!!!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nieke gewoon bellen, reflux kunnen ze flink pijn aan hebben. Vooral dat bloed zou voor mij aanleiding zijn. Ze hebben goede medicijnen die kunnen helpen en je meisje veel verlichting kunnen geven.
    Leuk van je vriendin, lekker kort op elkaar!

Spikkel je mag het toch best zat zijn? Van mij mag ze nog even blijven zitten dus gun de primeur van 2013 in dit topic aan jou hoor ;)

8. spikkeltje

ja ik ga voor 2013 hoor.. al is het 1 januari:D hahaha..

Deze zwangerschap ging leuk en lekker tot week 26 en toen die suiker bij kwam en strenge controles etc..begon het me allemaal tegen te zitten. Heb daar bij de vk afgelopen donderdag wel even om gehuild.. En al die schatting om het gewicht en grote van kruimeltje en dat de gyn zegt dat het een dikkertje word...nou 8 pond vind ik geen dikkertje.. misschien beetje mollig ofzo.. maar goed..via echo's kun je toch geen plaatjes zien.. ja dan moet je een 3de doen.. Maar in het echt is toch anders..
    En ook al zou kruimeltje 9 pond zijn.. maakt mij niet uit.. alleen zie ik gewoon even tegen het uit persen op voornamelijk van het hoofdje..En is h=niet allemaal zo gegaan zoals ik het wilde. Maar goed, ik hoop dat alles nu vlot loopt, dat we niet lang in het ziekenhuis hoeven blijven, lekker kunnen genieten van de kraamhulp.. ik hoop zo dat we de vorige krijgen.. is wel toegezegd, maar goed ik weet niet hoe haar werk week is..Maar tot nu toe hebben ze het weer net als vorige keer geregeld..

9. spikkeltje

misschien is kruimeltje ook wel lang....We zullen het snel zien..:D// woensdagochtend weten we meer...
    was het al maar zo ver...

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieke:
    Ja ik zou morgen even bellen. Wat Juju al zegt, het bloed zou mij ook de doorslag geven om verder te kijken. Reflux kan erg veel pijn doen :(

Ik wil ook dat het woensdag is ;) Dan hoop ik te horen of ik goed gegluurd heb vorige week, hihi!

Nieuwe buikfoto in album trouwens. Toch meer veranderd dan ik dacht ;)

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mummeltje in nieuw (Noppies) setje. Vind em zo stoer!
    Geen geweldige foto *haat rode ogen* maar voor het idee.

Humpf, moest ook nog foto maken met skipak maar dat vind ik zo sneu met 13 graden hahaha ;)

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Héél gaaf setje!
    Ik ga waarschijnlijk zwemmen woensdag, is ook leuk ;)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Maar zo is het goed te vergelijken met Druif (volgens meetlint is mijn buik nu kleiner..)

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zucht, de foto's zeggen anders (en die streepjes he.. blijven zuur :()

16. spikkeltje

juju, maak je niet dik om die strepen, heb je de mijne nog niet gezien!!

mooi buikje hoor!!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha de strepen maken me niet dik idd :D:D:D
    Ik lig er ook niet wakker van, maar vond mijn buikje bij Druif toch wel een stuk mooier en gladder hoor :)
    Zo ik ga slapen!

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Buik lijkt idd boller! Die meetlinten wijken gewoon af, hier ook al hahaha!
    Maar net zo goed een heel mooie buik! Striemen zou ik ook van balen maar ja, niets aan te doen *zegt ze met haar charming bil-stiemen*

Truste! Ik ga ook poging doen tot slapen!

19. spikkeltje

weltrusten.. ik doe ook een poging... Net even weer door het huis heen gebanjerd..of alles wel schoon is.. Alleen de bijkeuken dweilen en de was opvouwen, daar had ik nog geen zin in.. kom ik in de badkamer, ligt daar nog wat was..grrrr morgen maar.

heb ik me waardes weer geupload.. de na het eten is er niet bij gekomen.. Terwijl die op mijn aparaatje staat en staan 2 in de nacht geprikt, terwijl ik die echt na het eten heb geprikt... ben zo klaar met dat ding heb alleen maar gezeur met dat aparaatje...pfff oke weltrusten...

baby heeft de hik, volgens mij lgt kruimeltje meer naar het midden toe in de buik. was eerst erg links..zou die er klaar gaan liggen hihihi.. nog 1 dag wachten dan zijn we het het nieuwe jaar in!!:D:D

20. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Beterschap Larissa!

Juju wat een prachtige buik!

Loki, schattig meisje :) pas maar op, de Nee fase begint... :p

@hier, bluh, wil slapen, snipverkouden en die stomme koorts blijft op 37.5 steken.

Deel Deze Pagina