Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Dit ^^

En nog een hele dikke knuff van mij erbij ;)

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bloom ik reageer even op jouw verhaal!

Ik heb zelf een mega hekel aan mensen die alles op de zwnagerschap gooien. Hou niet van zeuren en eigenlijk vooral van gewoon doorgaan. En natuurlijk mag je klagen (alsof je mijn toestemming nodig heb) maar continu de focus leggen op je zwangerschap en oh kijk mij dit nou overkomen = bah.

Zwnagerschap delen: Is hier ook redelijk normaal (maak zelf een andere keuze). de hele buurt weet het redelijk vroeg van elkaar. Ik heb daar verder geen negatieve gevoelens bij als ik eerlijk ben.

Opmerking aan de dinertafel: Denk dat weinig mensen weten hoe het is als zwanger worden niet meteen lukt. Ik heb het zelf pas doorgekregen door op dit forum te lezen en natuurlijk DeLi, Nieke, Loki en later (bijna) Mascha: het is net vanzelfsprekend. Maar te weinig mensen beseffen dit. Ik had jouw gedachte eruit geflapt denk ik, of in ieder geval een geirriteerde opmerking gemaakt. Kan me je irritatie goed voorstellen.

Verder: Het lijtk me waanzinnig zwaar: trouwen met iemand die je wel goed kent maar voor het eerst mee gaat samenwonen, een nieuwe sexuele dimensie die wordt toegevoegd aan je relatie én een kindje.. allemaal in een jaar. Nu is alles nog leuk maar na een maand of 3 gaan de zweetvoeten en irritante gewoontes van de ander je pas opvallen. Continu afstemmen is het, samenwonen, dat moet je echt oefenen en leren. En straks met een kleine erbij.. pff.. ik ben niet jaloers. Dat wordt hard werken. En dat bedoel ik niet uit afgunst, maar wel om je misschien wat minder 'jaloers' te maken ;)

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NOD:
    21/01 Uk2011 (3)

Afspraken:
    02/01: Loki09 Cervix meting
    03/01: Boefje CB
    03/01: DeLi 1e werkdag na verlof :( + Uitslag echo en foto Spruitje
    03/
    01: Loki09 VK controle
    04/01: Druif jarig, 2 jaar!
    05/01: Bloom weer aan 't werk || Verjaardagsfeestje Druif
    07/01: Larissa 7wkn pret echo, 9.00 uur || Mopje CB || Druif CB || JuJu verloskundige
    09/01: Boef alweer 2 jaar!!
    09/01: Marcha controle vk
    10/01: Boef meekijken op peuterspeelzaal
    13/01: AD Spikkeltje
    14/01: JuJu verloskundige
    15/01: Boef gaat vanaf nu op di en do naar de peuterspeelzaal
    16/01: Loki09 SEO
    21/01: Marcha pretecho || JuJu verloskundige
    22/01: Nieke nacontrole VK
    24/01: Larissa 10wkn termijnecho + intake vk, 8.50 uur
    28/01: Mopje CB + 1e prikjes
    29/01: Larissa wordt 30 :)
    29/01: Mini 2!
    31/01: Boef en Boefje CB
    09/02: Larissa nachtje weg met manlief om 2 jarig jubileum te vieren
    11/02: Larissa 2 jaar getrouwd!
    13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!)
    03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken)
    12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!!
    14/06: Nieke 1 jaar getrouwd
    22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! // Larissa 3 weken zomervakantie, gevolgd door zwangerschapsverlof :D
    29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV
    11/11: Larissa na 10 weken verlof + 1 week najaarsvakantie weer aan het werk...

Zwanger:
    JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013
    Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013
    Marcha (okt '12 positief getest) 29-06-2013
    Larissa (dec '12 positief getest) 24-08-2013

Bevallen:
    Marcha: 26/08/2010 Justin (2690gr, 47 cm)
    JuJu81: 04/01/2011 "Druif"
    Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm)
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini" .
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 Kyara Jade (3380gr, 50cm)
    Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm)
    Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm)
    Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm)
    Spikkel: 01/01/2013 *aan jou verder de eer Spikkel!*

Vlinders:
    Loki09 (*Feb '10 *Aug '10)
    Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Loki09: (denkt zelf: Meisje)
    Jongen: Bloom, Spikkeltje, Uk2011, JuJu81
    Meisje: DeLi, Nieke, Larissa, Marcha

Poll Marcha: (denkt zelf: Twijfel!!)
    Jongen: Bloom, Loki09, JuJu81, Spikkeltje, Nieke
    Meisje: Larissa, Uk2011

Poll Larissa: (denkt zelf: meisje) -> geslachtsbepaling bij 14wkn!!!
    Jongen: Spikkeltje, Uk2011
    Meisje: DeLi, JuJu81, Loki09, Bloom, Nieke

Bekijk bijlage 295748

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Iedereen een heel gelukkig, mooi en liefdevol 2013 gewenst!

Mummeltje dronk ook erg onrustig na een paar minuten. Voor mijn idee kwam dat ook door de reflux. Ik hoop dat de Zantac aanslaat bij jullie mopje!

Brr ik vind gordelroos maar een beetje eng! Ben het laatst ook allemaal tegen gekomen toen ik bang was besmet te zijn met de waterpokken. Ik zou iig uiterst voorzichtig zijn, liever iets te dan te weinig. Maar zo te horen ben je dat wel!!

Kan het geen 3/4e (zomer) legging zijn? ;)
    Soms wordt je idd gek van maten...
    Maar zo te horen komt alles nog wel op zijn pootjes voor de bevalling. Zou wel een rustig idee geven denk ik!
    Het ledikantje is iig super mooi!

Wat super fijn dat je even hebt kunnen spieken en dat het hartje al klopt! Hopelijk voel je jezelf ook snel weer beter!! En 2 keer maar een kleine 2 weken niets zien is inderdaad goed te doen! :D

Bloom:
    Het 3e punt wat je noemt zou mij ook erg raken en ik denk niet dat ik me in had kunnen houden met er iets uitvlammen (kerst of niet :)). De rest is misschien een beetje overtrokken en flauw van haar maar misschien voelt ze zich ook wel echt rot?? Hormonen kunnen zoveel met je doen, wat je zegt, wat jij niet gehad hebt kan zij nog wel hebben natuurlijk. En sommigen zijn ook gewoon wat kleinzeriger enzo ;)
    Ik zou proberen het een beetje los te laten en jezelf er niet te druk over te maken. Jij hebt 2 mooie gezonde mannen, wat wil je nog meer :).
    En als het fout gaat, tsja, dan weet idd iedereen het. Bij ons wist nagenoeg niemand van de zwangerschap (ouders/szus) en tóch wist achteraf iedereen dat het fout was gegaan (zonder dat wij dat wilden!!) dus dat geeft ook geen garanties.... Ieder zijn eigen manier zullen we maar zeggen :).
    Maar schaam je niet voor je gevoelens meid, en gooi ze lekker hier neer! Laris heeft het mooi verwoord zie ik nu na mijn verhaal, ik kan me daar goed in vinden! :)

Hahahahahaha heel herkenbaar... Mannen....
    Gelukkig voel jij je weer wat beter!!

Hier:
    Zooo 2013 is een feit :)
    Leuke avond gehad bij vrienden (1,5 straat verder, ideaal). Eerst lekker de kindjes eten gegeven en op bed gelegd en daarna met 6e gegourmet. Vervolgens de mannen in rep en roer naar buiten met hun vuurwerk (oke het was mooi maar dat er iedere seconde 0,80cent de lucht in ging was geen fijne gedachte ;)). Nog redelijk betijds op bed (half 3). Vanochtend om half 10 er uit (hoera voor mijn luie Mummeltje :D) en toen naar beide ouders geweest.
    Nu weer lekker thuis (oke inclusief maagzuur van de chineens -begint dat nu al? ;)-) en errug gaar, dus ik ga mijn bedje maar op zoeken.
    Slaap lekker meiden tot morgen!

5. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Allereerst de beste wensen voor 2013.
    Dat het maar net zo'n mooi jaar mag worden als 2012, waarin we allemaal (eindelijk) mamma zijn geworden!

@Loki; Spannend morgen! Ben erg benieuwd.
    Mooie buik.
    Leuke kleertjes van Mummel.

@Juju; Buik lijkt idd groter dan bij Druif. Maar mooi! En ach die paar kleine streepjes..... (Ik zou zelf ook balen hoor. Maar trekt voor een groot deel weer weg)
    Balen van die maten zeg. Had ik hier ook met rompers (zelfs onderling van dezelfde winkel) en shirts.
    Jij bent nog veel te druk zeg, met de babykamer! Rust je wel genoeg? Juju heeft gelukkig geen nesteldrang..... :p
    Ik kan je foto's niet zien!!!!???

@Larissa; Beterschap!
    Ik had visoliecapsules van VSM.
    Jeeeeeeejjjjjj, kloppend hartje. Je bent gerust gesteld gelukkig. Wat fijn!

@Nieke; Mijn moeder had met kerst een koortslip. Heel moeilijk, maar echt niet aan Spruitje komen hoor! Voel me dan een zeikerd, maar het is levensgevaarlijk voor een baby. Zou met gordelroos ook maar voorzichtig zijn. Is toch heel erg besmettelijk?!
    Fijn dat je iets gekregen hebt voor Mopje. Klinkt idd wel als reflux. Vervelend hoor. Buikslapen...... Gelukkig gaat het goed. Lijkt mij een beetje eng. Spruitje gaat meteen met zijn neusje in het matras. Maarrrrr we hebben aerosleep en dat lost natuurlijk alles op. ;)

@Bloom; Ziek zijn = niet leuk. Maar gelukkig gaat het wat beter met je.
    Fijn dat Bloomman het zelf door had.

Was nog niet helemaal bij gelezen, maar Spruitje roept zijn mamma!
    Tot de volgende keer.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Maar was wintersale :( Snif. ;)

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oh haha, daar gaat mijn geweldige redenatie ;)
    68, zal ze niet al hebben in de zomer of wel? *jeetje wat ben je dat snel kwijt*. Anders gebruik je hem gewoon als 3/4e legging, kan ook! (Mummel liep afgelopen zomer nog in maatje 62 'winterleggings', hahaha)! :D

*Sluit nu echt af*

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha oh aan gaat wel, maar nu moet ik ergens een andere legging in de goede kleur vandaan trekken ;) Maar goed, alles op zijn tijd. Ik reken trouwens wel op maat 68 in de zomer, had Druif ook.

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Maar meissie, in de wintersale verkopen ze de overgebleven zomerkleertjes!!

:cool:

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha nee hoor, de zomerkleertjes komen nu juist in de winkel ;)

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Meiden, hebben jullie enig idee hoe LIEF jullie zijn!?

Laris;
    Je omschrijft gewoon eigenlijk precies wat ik voel, maar niet op papier kon krijgen...
    Vooral het stukje wat je schrijft over mijn 'gemis'. Je slaat precies de spijker op z'n daarmee, besef ik nu, terwijl de tranen me over de wangen lopen... :)

Het moeilijke is, is dat mijn schoonzusje eigenlijk ook helemaal niet het persoon is, om op de voorgrond te willen staan. Maar door haar gedrag doet ze dit nu wel voor mijn gevoel. Maar misschien wordt haar gedrag in mijn ogen vergroot door mijn gevoelens...

Moeilijk...

Maar Laris, je bent echt een schat wat je in je laatste alinea zegt! Dat doet me echt goed! Niet dat ik niet geloof dat het zo is hoor... Maar heb soms gewoon moeite om mezelf zo te zien... Stel namelijk hoge eisen aan mezelf... :)

Uk;
    Ook dank voor jouw lieve woorden!!
    Mannen.... Je zou ze toch!?

Loki;
    Ja, je hebt gelijk... Ik heb twee gezonde kinderen en moet het proberen los te laten. Soms heb ik ook gewoon nodig dat iemand dat zegt!

Juju;
    Moet zeggen dat het mij aardig is meegevallen, die drie dingen in 1 jaar... Heb het namelijk zelf ook meegemaakt, alleen duurde het zwanger worden bij ons iets langer. (en hebben we stiekem voor ons trouwen wel iets gesmokkeld, zodat we niet helemaal vreemd van elkaar waren... Oeps... :))
    Maar goed, wij kenden elkaar al 5 jaar en zij hadden nog maar krap een jaar een relatie... Toch wel iets heftiger, lijkt me, ook al kenden ze elkaar al wel 10 jaar.

En wat betreft die opmerking van m'n zwager... Heb er uiteindelijk in een wat subtielere vorm wel wat van gezegd, maar wel nadrukkelijk gezegd dat hij echt op moet passen om zulke dingen te zeggen als je zoiets niet zelf mee hebt gemaakt. Maar m'n schoonmoeder deed er even een schepje bovenop door een voorbeeld te noemen van die en die, die na 12,5 jaar proberen de hoop opgegeven hadden en na 13 jaar ineens zwanger was...

Hoe naïef! Alsof je door het opgeven van je droom, ineens wel vruchtbaar wordt ofzo? Na 13 jaar was er gewoon een lucky shot, heel fijn voor die mensen, maar voor heel veel mensen is dat niet weggelegd... Zonder medische molen of wat dan ook...
    En daarbij, hoe kun je, als je grootste wens niet in vervulling gaat en je ziet die van mensen om je heen wél in vervulling gaan, er dan NIET mee bezig zijn?
    Krijg echt zo enorm de kriebels van mensen die dit soort dingen 'zomaar' denken te kunnen zeggen... Mijn schoonmoeder heeft 5 gezonde kinderen op de wereld mogen zetten, om de 1,5 jaar, zonder problemen of miskramen... Laat haar blij zijn en andere mensen niet veroordelen!

Zo, dat is eruit!

Nogmaals: Bedankt lieve meiden!

Jullie laten me soms gewoon weer in een rechte lijn denken, precies wat ik nodig heb!

12. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Aaah Bloom *pinkt ook wat traantjes weg, leuk hoor die hormonen :p) wat fijn dat je zoveel steun van ons ervaart!
    Daar zijn we toch voor met z'n allen, dat maakt onze vriendschap zo bijzonder!

Over bijzonder gesproken, ik vind het zo mooi hoe jij en ik elkaar vaak enorm goed begrijpen / elkaars gevoelens kunnen verwoorden, terwijl we beide toch zo verschillen qua persoonlijkheid en achtergrond :) Knuffel!!!

...

Mensen die niet weten hoe het is om in de MMM te komen, om een vurige kinderwens te hebben die moeilijk / niet vervuld wordt, zouden eigenlijk gewoon niks mogen zeggen daarover.
    Geen 'goedbedoelde adviezen of tips'.
    Geen verhalen van "ja bij die en die ging het wel zo en zo".
    Geen loze opmerkingen als "het komt wel goed" (want hoe weet jij dat zo zeker???).
    Helaas zullen lompe opmerkingen hieromtrent altijd wel blijven ben ik bang, net als de waardeloze uitingen van mensen als reactie op een miskraam (ik denk even aan de vreselijke dingen die gezegd zijn tegen Loki...)

MAAR, over Loki gesproken... WAT ZIT ER NOU ECHT TUSSEN DIE BEENTJES (volgens de echoscopiste)??? :D

Enne, de naam van Kruimeltje, is die niet ook genoemd door JuJu en Loki toen we het weer eens over namen hadden? Heb zo dat gevoel.
    Ik vind m echt stoer en leuk!

Liefs,
    Laris

@ hier; voel me wat beter! Helaas heeft Kyara nu ook koorts en hoest ze veel (klinkt a la zeehond) dus ze is niet naar het kdv gegaan vandaag.

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    #2053 Loki09, 2 jan 2013
    Laatst bewerkt: 2 jan 2013

NIKS :D:D:D

Mummel krijgt een baby ZUSJEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

(en ik ga solliciteren als echoscopiste ;);))

Dadelijk meer meiden, ff de was ophangen en Mummeltje op bed leggen :)

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha GRIJNS ;)

Ik vind samenwonen nog steeds erg moeilijk. Hoewel wij heel veel van elkaar houden moeten wij daar gewoon nog echt aan werken. En dan zijn we bijna 8 jaar bij elkaar waarvan we bijna 7 jaar samenwonen.. ik bedoel dan moet je elkaar toch een beetje kennen ;)
    Maar dat moet ik misschien niet projecteren op anderen :D Maar goed, als ik lees: 1 jaar samen (praktisch wittebroodsweken nog), net samenwonend (dan is iedere dag samen een feestje), direct zwanger (hormonen, maar wat dacht je straks van een kleintje, pff) dan ben ik niet jaloers.
    Fijn dat je je weer beter voelt :D ZIjn hier in dit topic altijd een stel meiden die je net kunnen schrijven wat je even nodig hebt.

Larissa: Ja de naam van Kruimeltje is genoemd en besproken in dit topc en stiekum wist ik hem al omdat SPikkel in een onderwerp over die naam had gereageerd op dit forum en dat kwam ik per ongeluk tegen ;)

Loki: GEFELICITEEERD!!! Nog een dochter erbij! *faalt aanzienlijk in voorspellingen de laatste tijd* Zag er dus ook allemaal goed uti begrijp ik?
    LArissa ik ga denk ik toch maar voor een jochie bij jou. Straks ben ik de enige j/m-mama hier ;)

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    Ja, shoppen voor een meisje líjkt makkelijk, maar valt soms zwaar hoor! ;);)

Bloom:
    Fijn dat je iets aan onze woorden hebt. Larissa kan het inderdaad erg mooi verwoorden, snap dat je daar even emo van wordt als iemand zo op kan schrijven wat jij voelt maar niet kan brengen!
    Voel je er iig niet schuldig om en schrijf het hier lekker neer meid!!

Mensen die niet beter weten dat dan kinderen krijgen vanzelf gaat, zeggen zulke stomme en vaak enorm pijnlijke dingen. Weet er helaas alles van. Ze weten niet beter, zullen we maar zeggen.. Al zou een beetje inlevingsvermogen geen kwaad kunnen.... :(

Larissa:
    och arme Kyara! Hier helpt bij hoesten Tussikind van VSM altijd goed. Homeopatisch dus kan verder geen kwaad.
    Klopt! Ik heb de naam Finn ook ooit genoemd! Mijn vriend vond het alleen niks dus viel al snel af (maar ja, wat vind hij wel iets?! ;)).

Hier:
    Echo was super! Echoscopiste (niet mijn vaste) meette de bm mond en toen wilde ze al stoppen :$ Ik was even bang dat ik het dus nóg niet zou weten (en niet even kon baby gluren) dus vroeg heel voorzichtig of er nu tijd was om even te spieken :). En jawel! Vervolgend werd beebje uitgebreid bekeken, gemeten en alles :D. Zeker 15 min lekker kunnen genieten en een stel foto's gekregen, hihihihi!
    En jawel, de streepjes waren erg duidelijk! Mummel krijgt een zusje!!!
    Ook de metingen waren super. Kindje ligt precies op schema (18+5 zelfs) en de bmm was 3,1mm dus prima :) (0,2mm afgenomen maar dat was normaal). Helemaal blij dus weer :)

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Super fijn Loki :D

17. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Jaaa Loki, wat goed gezien van jou!
    Opnieuw roze
    Ook wel weer gek bedenk ik me zo ineens...
    Weer een meisje in je buik, maar het is niet Mummel (snap je wat ik bedoel?)
    Zo leuk dat je opnieuw al je mooie kleding setjes kunt gebruiken :D
    Hebben jullie inmiddels al enig idee van de naam?

18. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Leuk Loki roze nieuws!
    Ik dacht het wel! Poll goed ingevuld!
    GEFELICITEERD!!!
    Gaaf dat jullie zo'n uitgebreide echo hebben gehad en lekker van jullie meisje hebben kunnen genieten.

@Bloom; Waarschijnlijk houdt je szus van aandacht? Zo komt het op mij in ieder geval over.
    De opmerking die je niet gemaakt had, zou ik wel gewoon gemaakt hebben. Ze mogen best weten dat ze heel veel geluk hebben en dat het niet voor iedereen zo gemakkelijk is. En het er teveel mee bezig zijn, is naar mijn idee gewoon een fabeltje!
    En wat de andere meiden zeggen, misschien zijn het wel de hormonen of heeft ze echt last.
    Probeer je er niet zo druk om te maken (is moeilijk) en geniet lekker van je eigen mooie gezinnetje!!
    Goed dat je je hart zo lucht meid.

@Uk; Wat jouw vriend zegt over de vruchtbaarheidsbehandelingen, zei mijn vriend ook toen we net begonnen. Maar met de tijd wordt de wens zo groot dat je het toch doet! Je geeft niet zomaar op. Zie waar wij geëindigd zijn. ;)

@Laris; Gelukkig voel jij je beter, maar dan nu Kyara aan de beurt! Balen en veel beterschap!
    Ben zo blij voor de goede echo van jou!!!!1

@F.inn; Stond ook bij ons op het lijstje! Leuke naam!!!

19. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Hier; Ik voel me een beetje k#t. Sorry.
    Moet morgen aan het werk en voel me zo'n slechte moeder op z'n tijd.
    (Terwijl ik dit schrijf prikken de tranen achter mijn ogen).
    Je kind achterlaten....... Pfffff. Wat vind ik het zwaar en wat had ik dit nooit verwacht van tevoren! De liefde voor mijn mannetje is zo groot. Ik wil hem het liefste de hele dag om me heen hebben en niet bij de opa's en oma's!!!!
    Ben ik nu heel erg??

Slaap al dagen slecht en word 's morgens met de zenuwen wakker. Zou alles wel goed gaan, wat moet er allemaal mee, hoeveel cc mag hij drinken (weet ik veel wat hij bij mij drinkt), enz.
    Heb erg veel last van nek en schouders, waardoor dagelijks hoofdpijn ontstaat. Bedacht me vanmorgen dat dit waarschijnlijk stress is..... Leuk hoor werken....

Maar goed, wil niet teveel zeuren. Er zijn mensen die zouden willen dat ze een baan hadden en ik klaag. Sorry meiden.
    En ben wel erg blij dat ik geen 40 uur of meer hoef te gaan werken, zoals voorheen.

*Zet m'n zeurpetje af*

Ik vind trouwens dat sommige meiden hier zo mooi kunnen schrijven en de dingen kunnen verwoorden. Ben ik jaloers op.
    Had ook veel meer hier willen zijn tijdens verlof, maar wat is de tijd toch voorbij gevlogen! Waar zijn die 4 maanden gebleven?

Vandaag Spruitje laten wegen bij cb. 6630 Gram weegt hij nu en is 58,7 cm lang. Ze vond het allemaal keurig, dus mamma weer blij.

Ik ga weer even spulletjes voor morgen klaar leggen.

Hoe gaven de bv mamma's de ingevroren melk mee aan de oppas en hoe deden jullie het kolven op het werk en bewaren van de melk?

20. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Curve van Spruitje zijn gewicht via borstvoeding.com.

Bijgevoegde bestanden:

• 52899.jpg
      52899.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,6 KB
      Weergaven:
      3

Deel Deze Pagina