Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    #2061 Nieke84, 2 jan 2013
    Laatst bewerkt: 2 jan 2013
    Bloom; Er is al veel gezegd door de andere meiden en daar ben ik het helemaal mee eens. Er te veel mee bezig zijn, tja laat mensen maar denken dat dat een zwangerschap in de weg staat beetje kortzichtig.
    Het lijkt zo inderdaad wel dat ze graag alle aandacht heeft als je zo pril zwanger bent en dan al alles daar op af schuift wat moet dat dan worden als ze dadelijk hoog zwanger is. Maar ja iedereen is anders en misschien heeft ze wel veel last, wie zijn wij om dat te beoordelen. Maar ik kan me voorstellen dat je je hier aan kunt ergeren.

Wat een heerlijke foto van boefje op FB. Waren jullie al eerder gaan zwemmen? Vanaf wanneer mogen kindjes eigenlijk zwemmen? Lijkt me zo leuk om een keer te gaan doen samen met manlief en mopje.

Larissa; had ik al gereageerd op het geweldig mooie nieuws dat jullie een hartje hebben zien kloppen? Ik dacht het niet. Bij deze dan: Wow helemaal geweldig jullie tweede ukkie doet het super en is lekker aan het groeien in je buikje!!! Probeer er van te genieten meid.
    Fijn dat jij je weer wat beter voelt maar vervelend dat Kyara nu niet lekker is. Hopelijk is zij ook snel weer opgeknapt.

Loki; En toch een meisje!! (Ik had het goed in de poll, yes! ;)) Goed gezien zeg!! Proficiat! Helemaal super.

DeLi; Hoe is het werken bevallen de eerste dag? (dat was toch vandaag of niet?)
    *Edit: lees nu dat je morgen moet beginnen met werken. Kan me je gevoel helemaal voorstellen. Als ik er nu aan denk krijg ik dat zelfde gevoel. Ik zou het liefste nooit meer gaan werken (daar zal ik nog wel op terug komen). Je wilt je kleintje gewoon niet achterlaten ook al weet je dat opa's en oma's heus wel goed voor hem zullen zorgen. Jij bent zijn mama en jij zorgt natuurlijk het aller beste voor hem (samen met papa natuurlijk) en dat zou je het liefste ook willen doen. Hopelijk gaat het werken je meevallen en merk je dat spruitje het ook heel goed doet bij opa's en oma's en zal het dan allemaal wat minder zwaar vallen (praat zichzelf moed in voor over een paar maandjes).
    Succes en een hele dikke knuffel!
    *Edit 2: wat groeit spruitje goed zeg, super!!!

Hier; mopje heeft denk ik toch spruw. Ze blijft heel onrustig drinken en ze heeft een wit tongetje en niet alleen na het drinken maar steeds en ook zo'n waas in de mond. En mijn tepels beginnen pijn te doen in combinatie met die steken die ik in mijn borsten heb toch nystatine kunnen halen bij de apotheek en zelf ook smeren met miconazol. Zo kom je nooit bij de huisarts en zo heb je hem 2 keer in de week nodig (voelt zich een zeur, maar doe wat het beste is voor ons mopje). Verder lijkt de zantac nog niet veel te doen. Mopje wordt steeds schreeuwend wakker als ze in haar bedje ligt als ik ze dan rechtop in de draagdoek draag valt ze weer heerlijk in slaap. Nog maar even afwachten hoe het gaat en zo veel mogelijk dragen dan maar.

Manlief is vandaag weer begonnen met werken dus nu zijn mopje en ik alleen. Hij had echt geen zin (kan ik me goed voorstellen).
    Vanmiddag dus lekker ander half uur gewandeld met mopje, smoeder en onze hond, heerlijk.

Spikkel; zijn jullie lekker aan het genieten? Ben ook erg benieuwd hoe de bevalling is verlopen en hoe het begonnen is. Maar dat horen we nog wel eerst genieten!

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Loki: wat gaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!
    @DeLi: Knuff!! Komt echt wel goed hoor, alle begin is moeilijk ;)
    En nee, je bent niet erg. Dit is doodnormaal!
    @Nieke: arm Mopje... :( Heb je er zelf veel last van?
    @Hier: vl heeft ha gebeld. morgen meer.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ingevroren melk haalde ik de avond van tevoren uit de vriezer en liet ik in de koelkast ontdooien in een afsluitbare maatbeker (met deksel dus).
    's Ochtends goot ik het over in flesjes die in de flessenwarmer op het kdv konden, dus per portie. Het was dan vaak nog deels bevroren, dus echt ijsmelk, maar dat vond ik wel prettig. Na ontdooiien is het nog 24 uur houdbaar namelijk.

Kolven op het werk gewoon steeds in flesjes (iedere keer nieuwe uiteraard). Thuis meteen overgieten in blokjes om in te vriezen, of achterin de koelkast zetten en dan binnen 5 tot 8 dagen op laten drinken.

Enne.. je bent juist een topmama. De stress zal tzt wat gaan verdwijnen als je ziet hoe goed kleine Spruit het gaat doen. En tot die tijd mag je je ook zorgen maken, helemaal niet gek en niets om je voor te schamen of te verdrukken.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nieke: Sneu van Mopje, binnen hoeveel tijd moet je iets merken van die medicijnen? Spruw klinkt ook niet goed, bah wat een gedoe. Gelukkig zit je er bovenop!

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Update geboorte van kruimeltje:

Maandagochtend had ik al wat last van krampen. Na de douche zakte dit af. Nog boodschappen gedaan, huishouden en op na schoonvader om daar oud en nieuw te vieren. Onder het eten werd j wat vervelend dus hem op bed gedaan en kreeg allemaal krampen weer, man heeft geholpen, ik wilde weer eten, maar het lukte niet. Wat rond gelopen, over het aanrecht gehangen en het ziekenhuis maar gebeld.. ziekenhuis zit tussen hem en ons in..Dus dat was de makkelijkste weg.
    Daar gelijk heen. Aan ctg scan, ze zagen geen wee activiteit.. nou ze zijn er echt hoor.. Douchen, rond lopen.. Uiteindelijk gekeken naar de ontsluiting volgens de stage-loper 0, mocht naar huis. Maar goed verloskundige erbij en zij stelde voor omdat ik toch ingeleid moest worden, volgende ochtend 10 uur melden, voor inleiden 24 uur een balonnetje in brengen en dan verder zien.. Maar voor de zekerheid ging zij checken: 4 cm ontsluiting, dus ik mocht niet meer weg!!

Nou ja dan begint het… de tijd verstreek op de klok..je doezelt wat weg, je word weer wakker, maar geen schot in de zaak…pfff vermoeiend. Mocht douchen, lopen.. hoefde niet steeds aan de scan…

Ergens na 5en was ik het klaar…dus hebben ze de vliezen gebroken en daar kwamen de beenweeen.. auw…ik had er geen zin meer in.. wilde graag zelf..maar deed me te zeer, dus heb een ruggenprik gevraagd. Naar boven om de prik te zetten (ja had nog 4 cm ontsluiting) eenmaal gezet, ging gelijk en vlot. En begon zijn werk te doen, heerlijk… En toen kreeg ik gelijk persdrang.. wop weer naar beneden, lag net goed 10 minuten aan de prik… en ja hoor beneden mocht ik bij drang mee persen en kijken wat er ging gebeuren.. hoofdje lag gelijk zichtbaar.. Dus elke keer mee doen.. oef dat voelde wel weer ******, maar mocht persen met de prik nog, omdat ik de drang voelde.. Na 30 minuten persen werd kruimeltje geboren.. Toen hij op mijn buik werd gelegd zei ik: dit is geen 8 ponder.. Hij komt dicht in de buurt..

Ik had een beetje verhoging.. maar was ook zo warm op de kamer. Ik moest eerst plassen en koorts moest gezakt zijn, dan mochten we naar huis. Plassen lukt na paar uur.. koorts zakte (38.3) niet.. Het was erg warm op de kamer, dus in overleg met 2 artsen en mijn vk van dorp..mochten we naar huis. Thuis was mijn temp. 36.6 voor mijn doen goed.

Tja een hele andere bevalling vergeleken die van J.J 5 uurtjes en van kruimeltje met elkaar van 7 uur savonds tot geboorte 14 uur. Viel tegen, maar snel vergeten door kruimeltje en zelfs 2 kleine hechtingen..werd goed begeleid tijdens het laatste stukje, wat ik moest doen, wist alleen even niet meer wat zuchten was op dat moment hahahaha…

Kruimeltje lijkt op zijn grote broer. Op dit moment wil hij wel de borst maar valt gelijk in slaap. Linker wil beter dan de rechter. Rechts is zijn slaapmutsje.;)

Maar goed dat zal ook wel weer los lopen!

J is trots. Die blik in zijn ogen, die glimlach wanneer hij kruimeltje ziet.. aaien, aanraken, wijzen, baba, kijken..zo lief!!

Morgen gaat man werken, en is dan vanaf dinsdag een week vrij.

De opstart hulp, is een heks…excuses.. man wat was ik blij dat zij weg ging.. paar uurtjes gehad. De hulp van nu is super, is de hele week. Alleen vrijdag niet.

Verder voel ik me goed, wel na weeën en moe.. Maar goed. Lig lekker op bed. Zijn vandaag veel tegen slagen gebeurt: afwasmachine is begeven, auto ineens kapot, die hebben ze weg gesleept. Geboorte kaarten winkel dicht, gemeente huis dicht, ipv zaterdag de containers legen vandaag

Oja uk: Gelukkig geen inleiding.. zou wel.. Maar kruimeltje dacht ik wil de eerste baby van de gemeente zijn.. want dan krijgen we veel leuke dingen.. En zover de vk kan zeggen is het gelukt. Morgen geboorte kaartje afleveren…dus ben erg benieuwd.. of het echt zo is:D:D

Meiden later meer……

liefs

Bloom: mijn schoonmoeder heet zo (2de naam en leeft niet meer.. en dit is een naam die ook bij een jongen kan en vinden het met een y erg mooi!;)

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Super gedaan Spikkel. En kruimeltje wilde dus toch bijna in 2012 geboren worden. Prima toch dat je een ruggenprik hebt gehad, je hebt het toch helemaal zelf gedaan hoor. Dit maakte het gewoon wat draaglijker voor je. Heeft hij net zo veel haar als J? Ben erg benieuwd hoe hij er uit ziet. En ook een mooi gewicht.
    Nu lekker genieten meid!! Dat heb je/jullie verdient.

7. spikkeltje

Ja net zo'n bos haar als j.. hahaha..

ik zat er helemaal door heen en kon het niet meer.. anders had ik het zelf willen doen.. maar ben super begeleid.. 1 vaste verpleegster gehad...super gewoon, ik weet at het ook anders kan.. Maar ik kan zeggen.. ik ben super blij met me 2 jongens en het is een super geschenk dat we het hier echt bij houden...ooit komen de meisjes wel;)

8. spikkeltje

foto's olgen nog...:D staat 1 op fb...

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ja Loki, toch echt een meisje! Wat leuk!! Gefeliciteerd!
    Ook fijn dat de meting goed was natuurlijk!

Larissa;
    Haha, ja er zit weer een meisje in Loki haar buik en het is niet Mummel! Zo grappig dat je dat zegt, want dat is precies het gekke dat ik voelde toen Boefje in mijn buik zat en niet Boef! Ik kende alleen Boef maar, dus een ander jongetje in mijn buik kon ik me soms maar moeilijk voorstellen!

Nieke;
    Ach wat naar zeg! Maar jij bent echt geen zeur, ook al kwam je 6 keer in 1 week bij de huisarts!
    Als jullie mopje wat mankeert, kun je niet vaak genoeg gaan om haar beter te krijgen...
    Wel heel vervelend hoor, hopelijk is ze overal snel vanaf!
    Knuffel voor haar en ook voor jou, want als mama's bezorgd moeten zijn is het ook niet leuk...

DeLi;
    Ach meisje toch, ik vind het zo sneu voor je!!
    Je hebt zolang op jullie mooie ventje moeten wachten en nu moet je hem weggeven, omdat je weer moet werken... Dat is ook niet leuk en daar mag je best gespannen om zijn!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen morgen, hij is echt in goede handen!
    Ik wil je 1 tip geven, die je natuurlijk niet hoeft te volgen, maar goed... Probeer niet naar huis te bellen hoe het met hem gaat. Zo blijf je er op je werk mee bezig en wordt het loslaten heel moeilijk. Probeer te vertrouwen op de mensen die hem gaan verzorgen.
    Hopelijk gaat de tijd heel snel voor je morgen!

Maar wat groeit spruitje goed! Harder dan Boefje zelfs! Die is natuurlijk wel zwaarder dan Spruitje, maar als je kijkt naar hun geboortegewicht, dan is Spruitje veel meer gegroeid, super joh! Geweldig dat dat allemaal kan hè!

Spikkel;
    Wat super, zo'n snelle update! En wat fijn dat alles zo goed verlopen is. Natuurlijk is een langere bevalling wel even een tegenvaller, dat snap ik...
    Maar jullie mooie vent is er en J is grote broer! Wat fijn hoe hij ermee omgaat!
    Jammer dat er nu wat dingen tegen zitten... Maar het belangrijkste is dat Kruimel, jij, J en je man gezond zijn en een mooi gezinnetje vormen!
    Volgens mij had ik trouwens zijn geboortegewicht goed, 7,5 pond! :). Netjes hoor!

Ego;
    DeLi en Nieke, ook jullie bedankt voor je reactie op mijn verhaal!
    Kan het nu wel relativeren en voel me er minder schuldig over!
    Ga nu zelfgemaakte pizzatjes eten!

Liefs!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spikkel wat leuk een update! En volgens mij heb je het helemaal zelf gedaan hoor, die 10 minuten ruggenprik lijken me daar weinig ana te veranderen (als een ruggenprik het al minder zelf-doen maakt uberhaupt). Ik schiet meteen even naar FB voor een foto.. ben heel benieuwd. Fijn dat je een prettige hulp hebt.. hups aan het genieten jij!!!

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nog geen foto's. Ik wacht rustig (=leugen) af..

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Larissa:
    Haha ik vind het uberhaupt een gek idee, dat dat gespartel een beebje is en uitgroeit tot een Mummeltje :D.
    Toch denk ik dat ik een jongetje gekker zou vinden voelen, dit is 'bekender' ofzo? :D
    Wel wordt het voor mijn gevoel een totaal ander kindje als Mummel. Alles is nu zo anders!

Deli:
    Och meid ik kan het me nog zo goed herinneren hoe die laatste week voelde! Je mág nu klagen en verdrietig zijn! Voor je gevoel is Spruitje nog zó klein, het is vreselijk om er niet zelf iedere seconde zicht op te hebben wat er gebeurt!
    Ik hoop dat de eerste dagen je niet te zwaar vallen. Vaak is het hoe erger je er tegenop ziet, hoe meer het meevalt. Hoop dat dat voor jou ook op gaat!

Ik deed de melk op dezelfde manier als Juju (volgensmij had ik het daar ook van ;)). Grote 1,5 liter kan waar ik alle ijsblokjes savonds in deed (idd afgesloten met deksel en dan in de koelkast) en dan was het sochtends mooi overschenkbaar in flesjes (per portie) maar nog niet volledig ondooit.
    Savonds vroor ik de ijsblokjes (in ijsblokzakjes) weer in (liefst in complete voedingen, al is het nu nog moeilijk schatten hoeveel je kleintje over bv 2 weken drinkt).
    Ik gaf altijd lekker ruim mee. Heb de standaard van flesvoeding aangehouden (even googelen, heb echt geen idee meer :$) en dan vaak 20cc per voeding meer. Ze dronk het eigenlijk altijd op.
    Mummeltje was ook maar een spinneke dus mijn motto was dat wat teveel heus niet erg was ;). En als het iets te weinig is, zul je merken dat Spruitje savonds en snachts in wil komen halen. Dan geef je de dag er op wat meer mee!

Wauw, spruitje groeit echt enorm goed! Van een vrij laag gewicht zo boven de middenlijn! Super hoor!!

Nieke:
    Och mopje toch spruw, heeft de HA het bevestigd? Want het witte tongetje had Mummel ook maar dat kwam ''gewoon'' door de bv, het was pas spruw als het niet weg te krabben was.
    Je hebt groot gelijk dat je de deur bij de HA plat loopt hoor! A) Je betaalt er tegenwoordig grof voor ;). B) Met een kleintje kun je niet te vaak gaan! Liever te vroeg dan te laat was ook mijn motto! En iedere keer zeiden ze "Goed dat je gekomen bent, al is het alleen maar voor jou gerustheid!". Het is niet niks om ineens zorg te dragen over zo'n groot wonder!

Uk:
    Ben erg benieuwd meid.

Spikkel:
    Leuk nu al een update!
    Klinkt als een vele betere bevalling dan bij J, ookal duurde hij een poos langer. Fijn dat je goed begeleid bent en dat het nu goed gaat. Zo reusachtig als voorspeld was hij dus helemaal niet. Net gewicht toch!
    Nu lekker genieten met 4e en probeer je even af te sluiten voor de vervelende dingen eromheen. Zorgen daarom komen wel weer nu eerst genieten want deze dagen kun je nooit meer over doen!!!
    Ben erg benieuwd naar en foto!

Hier:
    Jullie moeten niet denken dat een jongetje hier niet net zo welkom was of dat ik minder euforisch zou zijn hoor!!! Dan was ik net zo blij!
    Ik zag in beide gewoon hele leuke dingen wat niet kan als het het andere geslacht zou worden dus het was me echt om het even!
    Ik was natuurlijk al 2 weken voorbereid op nóg meer roze dus was wel even heel blij dat dat bevestigd werd en ik mijn beeld gewoon verder kon borduren :D. Heb mezelf altijd wel als een meisjes-mama gezien (geen idee waarom) dus voor mijn gevoel ''klopt'' het helemaal :D. Ziet 2 kleine huppeltjes in roze rokjes met staartjes voor zich *droomt verder*

Voor vriendlief heb ik al een praatgroep voorgesteld met de mannen uit onze vriendengroep waar we (weer) mee op vakantie gaan. Beide hebben nu 2 dochters en dat gaan wij opvolgen. Die arme mannen weten al wat hun te wachten staat, kunnen ze vriendlief vast voorbereiden over een echt meidenhuis! :p:D

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ DeLi; ik zat te denken, wat gek eigenlijk om zo middenin de week te starten met werken...
    Ik vind je gevoelens van bezorgdheid en overweldigende liefde voor Spruitje zo herkenbaar!
    Het maakt je geen slechte mama, maar juist een hele goede!
    Alle emoties en de intense liefde die je voor je eigen kind voelt, die kun je vantevoren nooit bedenken.
    Daarom dacht jij vantevoren ook niet dat je zo zou zijn, je kon je toen nog niet voorstellen hoe een kindje van jezelf zou voelen, wat het bij je los zou maken ;)
    Meid, ik wens je super veel sterkte voor morgen en hopelijk gaat de dag snel en heeft Spruitje het fijn bij opa & oma!

@ JuJu; wat ben je toch druk bezig nog in jullie huis.
    Ik vond het al laat toen wij met 30 weken zwangerschap gingen verhuizen dat we nog alles in elkaar moesten zetten in de babykamer ;)
    Maar jij bent een bikkel, het komt af voordat Kersje er is!

Ik ga voor een m/m mama bij mezelf hoor :)
    Alhoewel ik toch ook wel begin te denken dat ik zwanger ben van een jongentje...
    Over 7.5 week weten we het (is in feite niet zo lang, maar wat klinkt het nog ver!)

@ Nieke; wat sneu dat Mopje nu ook spruw heeft, geen fijne combi met de reflux... :(
    Kun je ipv de Zantac niet alsnog Losec vragen? Effect zou je namelijk al gelijk moeten zien hoor, want nu geef je iets wat niet helpt, dan kun je net zo goed niks geven... :( Dikke knuffel voor jullie Mopje!!!

@ Bloom; zo'n lieve foto van Boefje op FB! Hij ziet er goed uit hoor :)

@ Uk; toch weer koorts gekregen als ik je FB goed begrijp?
    Balen!
    Hopelijk is het snel echt helemaal over met die beroerde griep!

@ Spikkel; lekker genieten van jullie mannetje!
    Ik ben erg benieuwd naar hem op de foto :)
    Je hebt de bevalling super goed (en zelf!) gedaan hoor, dus je mag erg trots zijn op jezelf!!!

@ Marcha; over 3 weken weten jullie ook of er een jongentje bijkomt of dat je een meisjesnaam mag gaan uitzoeken (JuJu wil niet de enige j/m mama zijn, misschien kun jij haar vergezellen? ;))

@ hier; ja, ik voel me echt veel beter dan gister. Douchen kostte me niet meer zoveel moeite en ik heb geen koorts meer gelukkig!
    Kyara heeft op en af hoge koorts :( arm meisje van me...

Liefs,
    Laris

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Arme Kyara!
    Gelukkig voel jij je weer iets beter zodat je er voor haar kunt zijn.
    Ik vind ook dat jij een m/m-mama moet worden hoor, anders ben ík alleen ipv Juju! ;);):p

Waarom zit ik kleertjes maat 56 te kijken? *vriendlief wordt gék als hij hoort dat 'dat nu al begint' terwijl ik roep dat ik genoeg heb ;)*

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Omdat het zo leuheuk issssss ;) *shopze*

16. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Larissa: fijn dat jij je weer wat beter voelt. Hier idd nog steeds grieperig, maar we blijven elkaar ook aansteken dus het schiet niet echt op. Zal wel weer aan de vitaminepillen gaan ;)

@Loki: SHOPPENNNNNNNN!!!!!!! :p

@Hier: bij de ha geweest vanmorgen en met 2 doosjes medicijnen weer naar huis. 1 voor overdag en 1 voor 's nachts. over 2 weken weer komen en bespreken of ik last heb van bijwerkingen. de medicatie zal pas over een paar weken gaan werken dus zal het even aan moeten kijken.
    verder is me op het hart gedrukt dat heel veel vrouwen last hebben van hormonale inbalans na een zwangerschap en dat dit bij heel veel vrouwen ook met medicatie wordt opgelost.
    Voelde me zo alleen.... dat hoeft dus niet.....

17. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Uk helemaal super dat je de stap genomen hebt! Hopelijk over een paar weken resultaat en geen bijwerkingen.

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heel goed dat je gegaan bent Uk! Als een paar 'simpele pillen' je fijn kunnen laten voelen, waarom zou je dat dan niet doen?
    Nu even de kans geven om te laten werken en dan hoop ik dat je er heel veel baat bij hebt! Mag ik vragen welke je gekregen hebt?

Vanmorgen Mummel, schoonzus en nichtje naar een indoor speelcentrum geweest. De kleine meiden hebben zich goed vermaakt en dabberden overal stoer doorheen.
    Mummeltje nu uitgeteld in bedje en mama uitgeteld op de bank. Die stormbanen en springkussens zijn voor zwangere mama's minstens zo heftig als voor 1,5jarige guppies. Oef!

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Uk;
    Je bent een topper!! Echt goed dat je gegaan bent! Je komt er wel meid!

Loki;
    Geweldig om die kleintjes zo stoer te zien zijn in zo'n enorme speeltuin! Kan me voorstellen dat je minstens zo moe bent!
    Ik heb trouwens nog een liefhebber voor Hetty Helicopter! Zou jij, als je per ongeluk nog een keer in de buurt van die speelgoedwinkel komt, voor mij willen kijken of ze er nog eentje hebben?
    Heb hier in de buurt nog weer gekeken, maar ze hebben hem echt niet!

Oh, weet je trouwens wat een goed excuus is voor nog een keer maatje 56 aanschaffen? Ik riep altijd dat Boefje geen kopie hoefde te worden van Boef. En: 'ik had vroeger altijd zo'n hekel aan die doorgeschoven kleertjes, dat ga ik mijn kind niet aandoen! '
    Dat laatste is misschien niet het excuus dat jij kunt gebruiken, maar neem maar van mij aan dat het níet leuk is! :)

Juju;
    Had nog niet gereageerd op de foto van het ledikant van Kersje. Maar mooi! Is nu bijna alles af?
    Foto's van de zolder??

Jullie Kersje gaat nu ook bijna geboren worden!

Larissa;
    Hoe is het nu met jou en Kyara? Hopelijk wat beter?
    Ik ga nog steeds voor een jongetje bij jou!
    Dank voor je lieve reactie op de foto van Boefje! Het is ook zo'n lekker ding!

Nu ik het daar toch over heb!

Hij woog vanmorgen (niet schrikken) 7520gram en is 65,5cm lang!
    Ze waren helemaal tevreden over hem, vonden het een vrolijk manneke! En dat is het ook! :)

Zo, nu de spullen bij elkaar zoeken en weer op kraamvisite! We hebben vanaf Boefjes geboorte al 7 kraamvisites achter de rug. De 8ste en laatste moeten we nog afspreken. Is vorige week geboren hier in de straat. Ook een jongetje! Leuk voor Boefje straks!

20. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    ff snel een foto van Boefje in zijn album gezet, weet niet of jullie deze al een keer voorbij hadden zien komen op FB, maar ik vind het zó mooi!
    Ik wacht een aanbieding voor op canvas af. Dan gaat ie daarop en komt ie op onze slaapkamer naast een canvas van Boef te hangen!

Deel Deze Pagina