Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jaa die heb ik gezien bloom die is echt zo schattig! Echt zon tevreden lachje!

Klopt, alles kleertjes doorschuiven dan is het echt een kopie dat wil ik niet! 2stel Vrienden van ons hebben ook beide 2dochters dus die helpen me vast dat alles doorschuiven niet kan ;)
    Ik bewaar gewoon de leukste dingen en de rest verkoop ik, kan ik daar mooi weer nieuw voor shoppen ;). Komt wel goed!

Ben alleen enorm aan het twijfelen wat ik met het kamertje wil. Zoiezo wordt het eerst het kleine kamertje en pas een half jaar later de grotere kamer als wij naar zolder gaan (als de dakkapellen af zijn). Vind het erg moeilijk.. Paars vind ik geweldig maar ik blijf bang dat het moeilijk wordt met shoppen op accesoires enzo... Babyroze dan? Fuchsia heeft mummel al dus dat vind ik niet leuk.. Pff voor een jongen was dat makkelijker! ;)

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oh en hetty: ik zal eer daags wel ff langs lopen maar ik ben er bang voor, er was er toen maar 1 en als zezo moeilijk bestelbaar zijn kan ik me niet voorstellen dat het aangevuld wordt. Je hoort het van me ;)

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat is boefje trouwens weer flink gegroeid!! Zwaarder dan boef toen was of dat toch niet?
    Mummel woog dat met 9 maanden ongeveer en die is nu 2 kg zwaarder dan boefje hahahaha wat het kan verschillen he!

4. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    weer even advies nodig van de mama's hier. Ons mopje slaapt beter en wordt niet meer na een uur krijsend wakker door de reflux dus dit lijkt beter te gaan. Het onrustig drinken blijft. Ze hapt goed aan en drinkt dan ook rustig na een poosje wordt ze heel onrustig. Laat dan steeds los, maakt klak geluidjes aan de borst, hapt weer aan en laat los, gaat dan huilen en raakt gefrustreerd. Hapt dan toch weer aan en zo gaat het verder. Als ik aan mijn borst voel is deze soepel maar er komt wel nog makkelijk voeding uit dus dat is niet het probleem.bals ik ze dan even aan de andere kant aanleg doet ze ook zo. Hoe lang duurt het voordat nystatine aanslaat? Als het pijn van de spruw is moet het snel minder worden toch? Mijn tepels zijn ook gevoelig en aan 1 kant jeukt hij ook.
    Ik moest vanmiddag ook huilen omdat ons mopje zo overstuur was. Als het vanavond nog steeds zo blijft ga ik morgen alweer naar de huisarts want zo wil ik het weekend niet in. Het maakt me erg onzeker.

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nieke;
    Kan me voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt! Helaas kan ik je niet veel verder helpen, maar misschien kun je een lactatiekundige het probleem voorleggen? Zij zal misschien ook kunnen vertellen hoe lang het duurt, eer de nystatine werkt. Volgens mij duurt dat altijd wel een dag of 2, dat is tenminste wat ik zie bij volwassenen...
    Sterkte ermee en een knuffel aan mopje, arm meisje...
    En anders... Gewoon weer naar de huisarts idd, zo het weekend niet in hoor!

Loki;
    Haha, scheelt Boefje echt maar 2 kilo met Mummel?!
    Hij is idd zwaarder dan Boef, maar in verhouding wel net zoveel gegroeid in dezelfde tijd. Met 3,5 maand zat Boef op 7 kilo, maar hij was een halve kilo lichter bij geboorte.
    Ik ben gewoon lekker trots op m'n bulletje, hij was qua lengte nu ook goed gegroeid en de arts zag geen problemen in zijn gewicht. Vorige keer was hij qua lengte niet zo gegroeid, maar volgens mij was die meting gewoon niet goed. Vind namelijk dat 5,5cm groeien in 6 weken tijd wel veel is, of niet?

Maar als je voor Hetty wilt kijken, heel fijn! Anders heeft m'n schoonzus pech en moet ze zelf op zoek! :)

DeLi;
    Ben heel beniewd hoe het is gegaan vandaag met jullie!

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieke:
    Ik zou morgen een lactatiekundige benaderen. Die hebben toch een stuk meer ervaring omtrend BV dan huisartsen over het algemeen. Kijk even in je polis, kan goed dat je het volledig of een heel deel vergoed krijgt van je verzekeraar.
    Met spruw heb ik geen ervaring. Het onrustig drinken wel, dat heeft hier wel enkele weken geduurt. Voor mijn gevoel kwam dat van de reflux. Het begon ook altijd pas na een poosje goed drinken, heel gek. Ging hier ook 'vanzelf' weer over, maar als je me vraagt wanneer of na hoe lang, geen idee :$. Wat vergeet je dat allemaal snel, pfff...

Bloom:
    Er is toch ook niks mis met wat meer of wat minder! Ieder kindje groeit via zijn eigen curve, het zijn geen fabriek producten! Die lijn is gewoon een gemiddelde en de 1 zit er boven en de andere er beneden, niks mis mee! Tevreden en gezond, als dat geld is er niets aan de hand imo :)

Jaa ik ben ook heel benieuwd of het Deli een beetje mee viel of heel erg tegen... Hoeveel uur ga je eigenlijk werken nu?

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    DeLi is vast lekker aan het knuffelen met haar kleine man ;)

Nieke: Gewoon naar de huisarts en inderdaad: orienteer je op je een geode lactatiedeskundige. Op de website borstvoeding.com staan een aantal goede op een rijtje. Die kan je net wat meer tips geven misschien. Niet met dit rotgevoel het weekend in gaan in ieder geval!

Bloom: Prachtige foto van jullie kleinste vent.. heerlijk dat je zo trots bent :D Soms kan ik me niet voorstellen dat ik zo blij en gelukkig kan zijn met ons tweede kindje als met Druif. Maar jij spreekt altijd met zoveel liefde.. volgens mij komt dat goed ;)
    Enne goede shiptips voor Loki :D

Loki: En, wat heb je gescoord? ;) Volgens mij is donkerpaars best te doen hoor. Of combineren met zilver?

Ego:
    Nou, rolgordijn hangt, overgordijnen ook dus die kan ik in gaan korten (mogen ze er weer vanaf ;)) Lamp hangt ook, rookmelkder ook.. dus alleen nog de commodeplankjes en dan is het af *hoera*. Vandaag waren we naar verjaardag van smoeder en mijn lieve papa is langsgekomen om alles te maken. Daar heb je wat aan, aan vaders :D
    Hier gaan we aan het versieren uiteraard.. morgen wordt mijn lieve dreumes een lieve peuter.. waar gaat de tijd???

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja onbegrijpelijk juju, 2 jaar alweer... Hele fijne dag morgen!

En fijne papa, toch alles op tijd af!!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieuwe fotos en het bewijs in albums ;). Alleen ruzie met buikfoto die wil perse plat liggen *grom*

10. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Loki; is Mummel nog steeds geen 10kg? :$ Wow!

Als wij ook nog een meisje krijgen en jij hebt leuke / mooie merk kleertjes die je weg wil doen om nieuwe te kunnen shoppen, dan hou ik me aanbevolen hoor! :D

@ Bloom; wauw, wat is Boefje goed gegroeid!!! Super fijn :)

@ DeLi; hoe ging je 1e werkdag? Ik ben erg benieuwd!

@ Nieke; klakken met de tong wijst op spruw dacht ik. Dus dat kan wel kloppen. Inderdaad morgen een lactatiekundige bellen, die heeft meer verstand van BV dan de huisarts.

@ Uk; wat goed dat manlief een afspraak voor je heeft gemaakt bij de HA en dat je nu medicatie hebt gekregen. Hormonale disbalans komt zeker vaker voor. Wordt er ook bloedonderzoek gedaan naar je hormonale huishouding, of dat niet? Hopelijk geven de meds je het gewenste resultaat!

@ hier; bah, ik ben nog steeds niet beter :( Hoofd zit vol snot, dus hoofdpijn en moe, omdat adem halen door mijn neus moeite kost.
    Verder weer verhoging vandaag en gewoon nog het gevoel dat ik niet fit ben...

Kyara ging om 19.00 uur naar bed en had toen een temp van 39.9 :( Verder wil ze de hele dag op schoot met "mama kuffe" (knuffelen). Uiteraard wil mama dat ook (zeker zoals ik me nu voel, doe ik toch weinig in huis en hang veel op de bank).

Manlief heeft vanavond weekbooschappen gedaan, zooo lief! :D

Ik ben vanmiddag naar de chiropractor geweest en de conclusie is dat mijn lijf scheef staat.. Vandaar altijd mijn klachten in nek en rug. Ze gaat het behandelen, net als mijn bekken (daar ging ik natuurlijk voor). Ik moet verder er op letten dat ik mijn benen zo min mogelijk (ver) uit elkaar doe :) Dus opletten met uit de auto stappen en de trap op lopen en draaien in bed etc.
    Over 1,5 week weer een behandeling, ben benieuwd!

Liefs,
    Laris

11. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ JuJu; wat een lieve papa heb jij! :)

En morgen Druif alweer 2 jaar, pfff, de tijd vliegt zeker voorbij...
    Veel plezier met het huis versieren!!

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Uk wat goed dat je naar de HA bent geweest en die je serieus neemt. Hopelijk slaan de medicijnen goed aan. Fijn ook dat je je minder alleen voelt. Dat lijkt me erg naar :(

Slingers, balonnen, een opblaas-2 en kadootjes ingepakt.. Morgenochtend lekker ontspannen opstaan met zijn drietjes en dan naar Ballorig. Wilde iets speciaals maar dit vindt hij gewoon super leuk dus nou ja, dan maar iets minder geinspireerd he ;) En maandag hebben we al de dierentuin gedaan, woensdag gaan zwemmen, vandaag met de trein.. is feitelijk een feestweek :D
    En morgenavond weer lekker ergens eten, in de stad ofzo. Tapa's misschien, dat vinden we alle 3 lekker :) *Zucht.. twee jaar geleden was de verloskundige er net*

13. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Juju; proficiat met druif!! Hele fijne dag!

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hoera, Druif is 2 jaar!

Van harte gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van!

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd Druif!

Een hele fijne dag gewenst en je papa en mama natuurlijk ook :)

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bedankt :D!

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hieperdepiep, HOERAAAAAAAAA!
    Druifje al weer 2 jaar, wat gaat de tijd toch snel!!!

18. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd JuJu, JuJuman en Druif, met alweer je 2e verjaardag!
    Maak er een hele gezellige dag van met elkaar!

Veel liefs,
    Larissa

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    #2099 Loki09, 4 jan 2013
    Laatst bewerkt: 4 jan 2013
    Uhh nee Larissa, Mummel weegt nu 9,7 gok ik :p
    Edit: 9,8 zelfs, meteen maar even gewogen ;)

Toch was de curve zelfs gestegen de laatste officiele meting ;)

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hoe voelen jullie je vandaag Laris?

Ben ook erg benieuwd hoe het met Deli is..

Deel Deze Pagina