Ha meiden! Even snel een reactie, want het niet veel tijd! Werken ging goed, viel niet tegen! Vandaag erg druk geweest met alle voorbereidingen voor woensdag. Morgen is mijn moeder namelijk jarig en ben ik daar de hele dag. Vandaar dat vandaag alles af moest! Nu vergadering van de kinderclub waar ik leiding van ga worden. Ik denk na woensdag weer meer rea van mijn kant, maar ik lees wel mee! Gaat verder allemaal goed hier! Uk; Vooral aan jou de ik! X
Juju: Druif blijft ook een fijn poppetje. Nouja, heeft hij ook niet van een vreemde, wel? De kleine meid wordt dus ook niet super groot geschat. Is ook nergens voor nodig, moet er toch allemaal uit he Nieke: Mopje ook goed gegroeid dus. Lengte zal wel een meetfout zijn ja, 2cm verschil doet al super veel in zo'n curve. Succes met de cakepops, leuk idee!
Bloom wat ben je weer druk Succes met alles! Loki: Tja hij blijft een beetje zwabberen op die gewichtslijn. Had liever gehad dat hij een lijntje bleef volgen maar goed dat zit er duidelijk niet in Vandaag weer een vol bord volkoren pasta naar binnen gewerkt zien worden en toe een banaan dus ik geloof het wel Kersje maak ik me niet z'n zorgen om. Eruit gaat het toch wel
@ Nieke; wat is Mopje goed gegroeid! Super hoor, dat ze het zo lekker doet en dat ze zo fijn in haar eigen bedje heeft geslapen Mama's trots! @ JuJu; Wat fijn dat het bij de VK allemaal goed was met Kersje! En je weet het, ik ga voor 3500gram Druif dus ook goedgekeurd bij het CB. Gewicht wijkt inderdaad af op de curve, maar volgens mij doet Druif het super goed, dus dan maar zo! Lekker bezig nog met het kamertje en box onderdelen komen nog binnen las ik op FB, top! @ Bloom; wat fijn dat je werk niet tegen is gevallen. Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je mama en succes met voorbereiden van de verjaardag van Boef! @ Loki; vind jij het bed en de kast niet strak? Hmmm, ik toch best wel hoor, haha Zacht roze is erg leuk! @ hier; vandaag gewerkt en het ging redelijk... Super druk en mijn hoofd kon het nog niet allemaal processen... Liefs, Laris
@Bloom; nee ik heb de doos nog niet gehad. Maar een mail gestuurd en blijkt dat mijn adres op geblokkeerd stond?! Nu kan ik hem alsnog ophalen! Altijd leuk. Moeilijk weer om aan het werk te gaan he?! Maar gelukkig is je eerste dag goed bevallen. En met leuke collega's scheelt de helft. Gefeliciteerd met je moeder! @Loki; Ik ga deze maand 2 dagen werken, waarvan ik in 2 weken al een dag EHBO herhaling doe, dus ben dan maar 1 dag op het werk. In februari komt daar nog een 3e dag bij. @Juju; Oef harde buiken en dan nog voor visite e.d. zorgen! Best zwaar met 37 weken. Fijn dat Druif zijn verjaardag goed verlopen is, behalve dat sommige niet snappen wat tijd betreft.... Kersje al helemaal ingedaald. En jij een relaxte bevalling. Zou fijn zijn! @Larissa; Dus je hebt een zusje en een broertje in je buik?! Schattig van Kyara. Oef, die pijnscheuten klinken niet fijn. @Uk; *Knuffel* Hoop voor jou dat de medicijnen snel goed hun werk doen en je van de bijwerkingen af bent!! Dit is niet fijn. Rustig aan! @Spikkel; Jammer dat Kruimeltje niet zo wil drinken. Knap van je dat je zo doorzet! @Nieke; Wat fijn dat Mopje lekker in haar eigen bedje slaapt. En de spruw minder = super! Wat groeit Mopje goed zeg! @Werk; In werk 24 uur, maar neem in januari nog een dag vrij, zodat hij nog niet naar de creche hoef. Werk op ma en do en va feb ook op woe.
Spruitje zit de laatste week erg veel op zijn handjes te sabbelen! Vraag me af of er nu al tandjes onderweg zijn....... Mijn eerste 2 werkdagen zijn me niet tegen gevallen. Behalve dat ik slecht slaap. Vannacht om 1 uur gilde en huilde hij heel hard. Geen idee wat hij had. Getroost met de borst en daarna heeft vriend hem in zijn bedje in slaap "geaaid". Normaal gaat hij 's avonds laat pas slapen en slaapt dan tot een uur of 10 door. Dan hoor ik hem tussendoor weleens en valt dan weer in slaap. Hij wil 's avonds echt niet vroeg slapen. Zou toch wel fijn zijn op de dagen dat ik moet gaan werken. Mijn teen is gebroken, maar gelukkig is het mijn kleine teen. Die kan ik wel redelijk ontzien met lopen. Morgen en overmorgen vrij en donderdag EHBO herhalingscursus. Kort werkweekje dus.
Meiden, willen jullie hard duimen voor ons beebje, ik heb bloedverlies... Kwaaltjes zijn er amper nog, verlos gebeld vanmiddag vanwege onrust daardoor en mag morgen ochtend 9.30 uur voor een extra echo. Maar dus nu bloedverlies sinds net bij afvegen roze slijm.. Zooo bang, zo ongerust, zo
Ohhh Laris, hopelijk is alles goed met jullie beebje!! Ik duim heel hard. Heb je veel bloedverlies gehad? Wat een onzekerheid!!
Ach jee Laris. Ik duim voor je dat alles goed is en dat het bloed heel onschuldig is! Probeer te slapen, des te sneller is het morgen. *knuffel*
Roze heb ik zelfs bij mummel gehad meis, niets aan de hand. Kwaaltjes kun je onderdrukken door stres *spreekt uit ervaring*. Duim voor je...
Even snel vanaf mijn werk: schrikken laris!! Heel veel succes zometeen, ik ga uiteraard voor je duimen!! *afgelopen dagen niet gepost ivm griepje en erg druk, wel meegelezen! Kom vanavond even reageren!!*
Hai meiden Hier gematigd nieuws, dus hard door blijven duimen!!! Echo gehad en het vruchtje is klein, 6w6d (terwijl ik 7w3d ben, of geteld vanaf ei 7w1d) Verder is het vruchtzakje opvallend klein, dat viel gelijk op... Op het eerste gezicht zei ze ook; je bent 6 weken, kan dat? Nou, nee dus! Later die meting kwam dus 6w6d uit met een opvallend klein vruchtzakje, dus het is een beetje een vreemd verhaal... Ze nam uitgebreid de tijd om te kijken en meten! Ze zag ook nog iets daarnaast zitten (iets wat we ook vorige echo al hadden gezien). Toen zeiden ze dat het een bloedstolseltjes was, maar het leek gewoon op een 2e vruchtzakje. Dat zei de vk nu ook, een klein 2e vruchtzakje zonder inhoud. Daar kan het bloedverlies vandaan komen, al verwacht je dan bruin en geen roze/rood... Het mooie nieuws is echter, dat er een heel mooi, stevig kloppend hartje te zien was!!! Zo duidelijk dat de vk er een beetje verbaasd over was, omdat het met deze termijn of wel goed zit, of niet en niet half zeg maar. Want het kleine vruchtzakje is niet helemaal zoals het zijn moet en de meting van het kindje dus ook niet... Als het bloedverlies erger wordt moet ik bellen, als het veel is moet ik bellen of als er iets anders is wat niet hoort. Voor nu hebben we afgesproken dat ik volgende week dinsdag weer kom voor een echo en dan kunnen we zien of het hartje nog steeds klopt, of het kindje is gegroeid en ook of het vruchtzakje is gegroeid. Een hele spannende week dus die komen gaat!!! Het is wel een dreigende miskraam te noemen en in overleg met mijn werk hoef ik niet te komen tot de volgende echo. Ik mag alle rust nemen die ik kan krijgen en dat ga ik ook doen! De vk zei dat het niet bewezen helpt, maar slecht is het zeker niet, dus ik ga mijn best doen! Pffff, ik zou willen dat ik voor niks bezorgd was, maar helaas is het dus nog spannend en afwachten! En dus in eerste instantie 2 vruchtzakjes, dat gevoel klopte ook... Liefs, Laris
Larissa wat fijn dat jullie een hartje hebben gezien maar verder dus nog steeds veel onzekerheid Knuffel meis, hopelijk blijft jullie kleintje dicht bij mama!
We poste tegelijk larissa. Super dat het hartje zo mooi klopt, maar het blijft dus spannend. Hopelijk houdt jullie beebje zich goed vast. Fijn dat je alle rust kunt nemen.