He bah laris . Ik hoop heel hard dat het paniek om niks is en toch gewoon allemaal goed/normaal... Het 2e vlekje heb je zeker geen foto van (of is dat het zwarte bolletje naast het vruchtje)? Hematoom lijkt nl erg op een leeg vruchtzakje. Rust is met bloedverlies altijd verstandig, heel slim dat je dat meteen doet!! Sterkte en hopelijk dinsdag weer goed nieuws...
Oh Larissa wat schrikken! Ik ga heel hard duimen dat het vruchtje volgende week gegroeid is! Knuffel!
Dank jullie wel lieve meiden!! Wat zou ik toch moeten zonder jullie? Altijd een luisterend oor en steunende woorden voor elkaar. Doet me erg goed! Ik zie het zelf eerlijk gezegd niet zo dat het vruchtzakje (te) klein is, maar ik ben sowieso niet zo goed in het interpreteren van echo's ("Een jongentje! Nee mevrouw, dat zijn geen balletjes, het is een meisje" ) Ik ga er deze week alles aan doen wat ik zelf kan om te zorgen dat het goed blijft gaan. De rest ligt buiten mijn bereik. We zullen zien hoe het de komende dagen zal gaan, ik hou hoop en vertrouwen in ons kindje ♥ @ Loki; ik snap waar jij op doelt, maar volgens mij is dat niet wat je ziet op de foto. Dit is de enige foto die ik heb. Zie trouwens ook niet echt wat wat is Een haematoom kan dus ook op een leeg vruchtzakje lijken? Hmmm, kan dus beide zijn... Ow, ik hoor Kyara wakker worden na 1.5 uur, ga haar zo maar halen dan! Liefs, Laris
Goed om te lezen Larissa. Ik heb nog steeds goede hoop voor jullie kleinste baby Ego: Meiden ik GENIET zo van mijn tijd met Druif. Heerlijk is dit, de hele dag met mijn kindje. Wat is hij toch super LEUK en LIEF Helemaal trots de auto's op de verwarming zetten en dan mij halen om te komen kijken. Of een lange slinger van blokjes op de bank en dan helemaal trots alles aanwijzen, staat hij echt te glimmen. Heerlijk. Hij kan zelf aangeven wat hij wil eten, en als ik zeg: als je broodje op is gaan we slapen dan eet hij nog wat, zegt 'klaar!' zwaait naar de poesjes en spurt de trap op naar bed. Zucht. Ik zit nog even op mijn blauwe wolk Verder moeten de grodijnen van de muur, hopelijk kan ik JuJuman vanavond overhalen dat te doen zodat ik verder kan. Dus net maar 2 bijpassende kussens gemaakt zo van je moet wat, en 3 vuilniszakken puin weggebracht.
Wat ben je toch lekker bezig JuJu. En zo aan het genieten van Druif, heerlijk om te lezen! Ben zo benieuwd wanneer jullie meisje zich komt melden Hier sinds een uur of 2 wat krampjes gekregen Dit maakt het er niet beter op, zucht... Vorig toiletbezoek zag ik geen bloed maar nu net wel weer bruin rood slijm (sinds de krampjes begonnen dus) meer dan ik tot nu toe heb gezien. Heb net ook een half uurtje op de bank liggen slapen, kon mijn ogen gewoon niet meer open houden (door de spanning?) Pfff, dit is echt niet leuk zo! Ondertussen is Kyara heerlijk aan het spelen, dansen en ondeugend aan het doen. Wat is ze toch leuk, ik ben zo blij dat zij er is!!! Liefs, Laris
Op het werk geweest en lactatiekundige gezien en gezegd dat het veel beter gaat. Net net drinken na een paar slokken ontroostbaar huilen, overstrekken en veel windjes laten. Wat is er aan de hand met ons meisje? Toch maar weer bellen denk ik morgen. Ze heeft ook momenten dat ze nu wel gewoon rustig drinkt. Larissa; ik blijf hopen op goed nieuws volgende week!!
@ Nieke; ach gos, jullie arme meisje... Veel liefs voor haar! @ Spikkel; lief! @ hier; krampjes lijken erger te worden en bloedverlies blijft ook komen... Vertrouwen houden is moeilijk voel me zo verdrietig...
Bah wat een onzekerheid Laris... Weet precies hoe je je nu voelt . Het zullen hele lange, onzekere dagen worden tot dinsdag. Maar iets beters dan rusten kun je niet doen... Dan heb je alles gedaan wat in je macht ligt en de rest moet de natuur beslissen, hoe gemeen ook . Sterkte meis. Knap Juju, dat je nog zo vooruit kan, pfff. En heerlijk dat je zo geniet van Druif. De laatste dagen/weken met 3e! Moeilijk Nieke, misschien toch ook wat krampjes? Bij Reflux kunnen ze ook overstrekken trouwens, windjes herken ik dan weer niet... Zo naar kinder ehbo, nog 2 keer... Heb nu al geen zin meer, pff . Vanmiddag ff met mn mams en mummel wezen shoppen voor een nieuw (stoomsysteem)strijkijzer en nieuwe strijkplank. Ben benieuwd of het wat is. Aan de prijs te zien moet het haast wel vanzelf gaan.
Lieve Larissa wat moeilijk die onzekerheid!! Loki; is zo moeilijk te zeggen waar het van komt. Ik weet dat overstrekken ook van de reflux kan komen maar ik weet niet of ze daar dan dus last van heeft. Denk het niet. Maar krampjes kunnen die zo heftig zijn dat vraag ik me af.
Laris:knuffel.... blijf de hele dag denken hoe het gaat. Kan ook het afstoten zijn van het 2de zakje he... heb dat toen ook gehad.. En ben toen gelijk weer naar het ziekenhuis gegaan, op het moment dat het weer hevig begon te bloeden. J lag gelukkig te zwemmen en te spartelen...en andere zakje was afgestoten... meid ik blijf voor je duimen en aan je denken..dikke super knuffel. Anders gewoon weer echo vragen hoor... knuffel...
bloom: super bedankt voor jullie kaartje aan J en ons...hangt in de kamer... oef bedenk dat die voor Nienke nog steeds op de bus moet.. excuses..komt onder weg
hier: kruimeltje heeft weer paar keer aan de borst gedronken.Links meer dan rechts. rechts blijft moeilijk.ook is hij 40 gram gegroeid dus gaat de goede kant op. helemaal happy. Blijf ook nog gewoon kolven...zodat mocht het niet lukken we gelijk een flesje kunnen even, anders ook zo sneu. Hij ligt nu lekker bij papa te slapen. Vanmiddag heeft de kraamhulp hem de fles gegeven. J en ik gingen op bed en man was even bij me gebleven maar was in een diepe slaap gevallen.. En krumeltje lag in de kinderwagen beneden.. haha gek hoor. bij j moest ik hem bij me hebben, contineu in de gaten houden. echt nachten op zijn slaap gelegen. En nu durf ik kruimeltje beneden bij de kraamhulp laten liggen. Ze heeft hem al keer eerder meegenomen zodat ik kon rusten. Ik durf op de eerste 2 nachten na s nachts met leeslampje uit te slapen..bij j durfde ik dat totaal niet. voelt anders meer vertrouwd.. maar ow weer zo'n verliefd gevoel..zo happy.. prachtige boy's.
Jeetje Spikkel ik bedenk me nu pas dat ik je nog helemaal geen kaartje heb gestuurd! En hij ligt hier al weken klaar! Schaam me diep... Larissa ik hoop dat het het afstoten is van het lege vruchtzakje, maar kan me je onzekerheid zo voorstellen Dikke knuffel meis.. Wat duurt dinsdag dan toch nog lang.. Nieke het kunnen ook krampjes zijn. Druif reageerde bijvoorbeeld erg als ik 'zakjesvoedsel' at of tomaten. Was na een tijdje weer over hoor. En krampen horen er bij helaas Ego: Gordijnen afgesteld, morgen naaien. Heb alleen wel een buikgriep te pakken denk ik
Over kaartjes gesproken... Die voor Nieke is er hier ook helemaal bij ingeschoten . Heb hem gister gehaald en geschreven moet alleen morgen nog even op de bus . Erg slordig..... Hij komt er dus aan Nieke! Voor Spikkel ligt ook klaar maar dat termijn is nog acceptabel
alles is acceptabel.. juju die van jullie ligt en voor druif ook ligt ook al weken klaar.. denk dat ik hem al gekocht heb samen met die voor bloem en boef deli en nienke...hahaha
ik was me vanmiddag aan het afvragen of ik bloom wel een kaartje heb gestuurd met de geboorte van boefje? (dementie? Ik hoop dat ik het wel gedaan heb.
Nieke jij had wel een kaartje he? *Twijfelt opeens aan alles* Ik ga slapen, ben moe en opeens bedenk ik me hoe vermoeiend bevallen is dus pak nog even wat slaap