Loki; haha ik zie hem dan wel verschijnen Ja ik had er zelf ook last van. Ik had echt steken in mijn borsten en mijn tepels waren ook rood. Die zien er nu veel beter uit, nauwelijks nog rood en de steken zijn gelukkig weer weg. Dus bij mij lijkt het zo goed als weg te zijn sinds gisteren eigenlijk.
Nu op SBS6 kleine baby's grote zorgen kijken. Ik heb zelf ook heel even daar op de afdeling gewerkt, wilde de opleiding gaan doen maar dat is even anders gelopen. Ben benieuwd of ik het droog kan houden.
@ hier; de pijn in mijn lies, flank en rug was na 1.5 uur weg. Heb er niks voor ingenomen en ook de vk niet gebeld. Verder heb ik niet zo heel veel buikpijn meer gehad vandaag en het bloedverlies lijkt ook ietsje minder te worden, maar weg is het zeker nog niet. Ik wil zo graag positief denken, maar ik wil geen valse hoop koesteren... Wel was het fijn om rustig aan te kunnen doen vandaag. Kyara heeft een heerlijke dag gehad bij de kindjes op het kdv, dus daar wordt deze mama blij van! Liefs, Laris
Fijn dat de buikpijn ophield Laris. Je leeft tussen hoop en vrees nu. Ik hoop de dagen een beetje opschieten, in onzekerheid wachten is zo ellendig
Uhhh dat ga ik niet kijken, dat komt hier niet goed.... Tranen vind ik geen probleem maar dat worden geen tranen maar doemschenario's en paniekaanvallen ben ik bang. Tv blijft dus op "Hollowman" Boeiend...
Ook vanuit hier nog even natuurlijk! Gefeliciteerd met je 2e verjaardag Boef! Ook voor papa, mama en Boefje natuurlijk! Hopelijk heb je een fijne dag gehad!
@Bloom; wel op fb gefeliciteerd, maar hier niet geloof ik. Nogmaals gefeliciteerd. Heeft Boef een leuke dag gehad? @Nieke; ja jullie kaart heb ik gehad. Fijn dat jouw tepels iig niet meer pijnlijk zijn! En mopje gaat de goede kant op. @juju; mooie slaapkamer hebben jullie. Duurt even, maar dan heb je ook wat. @Larissa; gelukkig is de pijn afgezwakt! Ik duim door! Rest; zwaai Ik zit bij ehbo herhalingcursus. Nu aant kolven. Liep vanmorgen allemaal niet echt lkkr. Mn moeder zou oppassen, maar moest naar de eerste hulp met mn oma. Dus mn vader van zijn werk naar huis gekomen. Ik eenmaal aangekomen bij mijn paps, is er een bakje melk leeg gelopen . Snap niet hoe het heeft kunnen gebeuren. Hopelijk hebben ze genoeg, want geef wel extra mee. Vanmiddag cb voor 2e prikjes. = Fijne dag.
Dat is geen fijne start van de dag Deli. Dan zit je ook meteen minder gerust op je cursus niet? Gelukkig is het maar een paar uurtjes en mocht er iets te weinig melk zijn, dan haalt Spruitje straks wel weer in live bij jou! Wij gaan even naar de winkel wandelen en boodschapjes doen voor het regent.
Ahh die kostbare mlek, wat erg DeLi! Komt vast geod vandaag maar niet echt een lekkere start. En prikjes zijn ook niet leuk! hier net met Druif naar winkelcentrum geweest om de hoek met de bus. Frambozenbladcapsules gehaald, en alvast wat borstvoedingsthee. Straks buuf op de koffie en als Druif slaapt maar wat opruimen ofzo. we zitten nu aan een broodje. Hij wilde geen appel maar een broodje kaas
Loki; wandel ze! JuJu; veel plezier met de buuf! DeLi; niet zo'n fijn begin van de dag. Succes bij je cursus en nog meer succes met de 2e prikjes. Larissa; hoe is het met je? Bloom; bij aan het komen van de verjaardag? Leuke foto op FB, boef vermaakt zich prima zo te zien. Spikkel; alles goed met jou en de mannen? Hier; Mopje heeft nu al voor de tweede nacht 5,5 uur aan een stuk geslapen, heerlijk. Ik vind het echt heerlijk om haar 's nachts te voeden echt lekker even een momentje voor ons twee'en. Midden in de nacht als (bijna) iedereen slaapt lekker knuffelen met mijn meisje. Wat is het toch genieten om mama te zijn! <3
@ DeLi; geen leuk begin van de dag... Hopelijk gaat het de rest van de dag beter! @ Nieke; Aaaaah, lief hoe jij jullie knuffel momentje 's nachts omschrijft! @ Loki; wandel ze! @ JuJu; lekker met Druif op stap en daarna een broodje kaas @ Bloom; was het een leuke dag gister? @ Spikkeltje; hoe gaat het vandaag met jullie? @ hier; ik baal een beetje... Bloedverlies was gisteravond nog maar minimaal en vanochtend was er niks! Later in de ochtend bij het plassen weer schoon! Ik helemaal blij natuurlijk en hopen dat het zo blijft. Koppig als ik ben stoorde ik me wel enorm aan de vieze vloer en dacht ik, ik ga even stofzuigen, kijken hoe dat gaat. Nou, niet zo dus, gelijk weer bloedverlies en ook meer dan 'normaal'... Niet meer doen dus (alhoewel je toch ook niet de rest van de zwangerschap op de bank kan doorbrengen?) Pfff, ik hoop zooo dat het bloed afkomstig is van dat haematoom of 2e vruchtzakje en dat met ons beebje alles nog goed gaat!!! ... is het al dinsdag? Liefs, Laris Ps. bedankt voor al jullie lieve woorden en steun, doet me goed!
Laris zat net aan je te denken. Zou nog even niet over de rest van je zwangerschap inzitten, eerst maar eens tot dinsdag kijken en hup op de bank jij Denk niet dat het iets gaat helpen als het mis zit, maar je moet ook voor jezelf zorgen. Dus.. *kijkt weer eens streng* Beentjes omhoog! (zit zelf ook lui op de bank )
Ik kom steeds tussendoor even spieken hoe het gaat met Larissa en vanavond hoop ik een uitgebreide rea te doen! Hup, op de bank jij, Laris! Eerst maar eens tot dinsdag uit zien te zingen en daarna pas weer verder kijken! X
Oke mama JuJu en mama Bloom Lief! Ik zit inmiddels alweer 1.5 uur op de bank en ga zo richting toilet (durf af en toe gewoon niet te gaan plassen, bang voor wat ik aantref...) Kyara wordt ook weer een beetje wakker volgens mij, dus haar ga ik dan zo ook weer uit bed halen. Liefs, Laris
Ik hoor Kyara ook niet meer dus nog maar even verder bank hangen! Er zat niks op het inlegkruisje, maar tijdens het plassen kwam er wel weer minimaal iets en bij afvegen bruin / rood slijm. Beetje zoals het gister de hele dag was dus... Het is duidelijk dat ik niet teveel moet doen, maar wie vertelt mij dat wat ik verlies niet van beebje is? Niemand, dat zal de echo moeten uitsluiten. Twijfel de hele dag of ik wel kan wachten tot dinsdag. Maar ja, ik moet wel en na de echo (als die goed is) moet ik weer verder wachten tot de echo van 24 januari... Zo blijft het toch erg spannend de komende tijd, ook bij een goede echo dinsdag... Wel balen hoor, mijn half broer komt zondag richting onze woonplaats (mijn zus, mijn ouders en ik wonen in dezelfde woonplaats, hij in Apeldoorn) voor de verjaardag van mijn zus (8/1) en van mij (29/1) Wij wilde het nieuws dan aan hem vertellen, maar denk dat ik nu nog maar even mijn mond hou...
Of niet, juist als het spannend is kan het fijn zijn even je hart te luchten dan wel je zorgen te delen met iemand anders. Nieke ik geniet van je positieve stukjes