Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ DeLi; fijn dat Spruitje het goed heeft gedaan bij je vader. Wel erg balen van de koortslip...

Stoere man bij de prikjes en wat groeit hij goed zeg!

Noppies sale online = top! Mij maakt het ook niet uit of het van vorig seizoen is hoor ;)

Beterschap voor je zieke omaatje, klinkt zielig :(

@ Loki; nog helemaal geen idee van de naam? Ik zeg Vajen :p

@ Bloom; begrijp je gevoelens ten opzichte van de psz, maar voor Boef is het echt leuk denk ik!

Arme Boefje met uitslag, hopelijk is het snel weer weg en komt het niet door de andere voeding.

Stapje voor stapje de goede kant op met Bloomman!

@ JuJu; waarom voel je je een slechte mama?
    Heerlijk om zoveel bij Druif te kunnen zijn en fijn dat hij er ook zo zichtbaar van geniet!

Misschien gaat hij straks ineens meedrinken aan je borst als Kersje aanligt ;)

Je bent echt een stuk minder aangekomen nu. Hoop dat er nog wel wat van je overblijft straks (anders heb ik nog GENOEG in de aanbieding, haha!)

Doe je wel een beetje rustig aan, je bent hoog zwanger!

Haha, inderdaad :D

@ Spikkel; wat doet Kruimeltje het goed zeg! En jouw productie is helemaal op gang, fijn!!!

Ach, je verhaal van de kraamverzorgster raakt me, wat super dat je zo'n prettige klik had met haar! Dat maakt je kraamtijd extra speciaal! Fijn :)

@ Nieke; wat is jullie Mopje toch een schatje! En zo lekker in de draagdoek, heerlijk!

Oei, manlief maar even goed toespreken, jij hoeft zeker niet alles alleen te doen hoor!

@ hier; jullie hebben het gezien op FB, ik heb een smartphone!

Ben blij met what's app en internet (FB!) op mijn mobiel. Makkelijk foto's en filmpjes plaatsen zo!

De nieuwe schoentjes hebben jullie daar ook kunnen zien (volgens mij heeft Mummel die ook gehad als ik het mij goed herinner Loki?) en zowel Kyara als mama zijn er erg blij mee! Ze loopt nu dus ook buiten en dat is zo'n schattig gezicht; mijn kleine meisje wordt echt groot!

Verder was het bloedverlies vammorgen weg, maar toen we terug kwamen uit het dorp (ik heb niks getild oid en nog rustiger gelopen dan een oude oma!) had ik weer 'veel' bloedverlies. Ik kan dus echt niks doen blijkt maar weer...
    De dagen gaan langzaam voorbij, maar dinsdag 11.50 uur komt dichterbij... Wat gaan we zien op de echo? Ik ben er zo bang voor :(
    We praten al over tabletten om het op te wekken versus een curretage (de opties bij een MA). Ik wil hier niet over nadenken, maar als het dinsdag nodig blijkt, dan wil ik mijn keuze maken en verder.

Pfff, wil dit kleintje echt niet kwijt!!!

Liefs,
    Laris

2. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    NOD:
    21/01 Uk2011 (3)

Afspraken:
    14/01: JuJu verloskundige
    15/01: Boef gaat vanaf nu op di en do naar de peuterspeelzaal // Larissa vk, echo
    14/01: DeLi kinderarts
    16/01: Loki09 SEO
    21/01: Marcha pretecho || JuJu verloskundige
    22/01: Nieke nacontrole VK
    24/01: Larissa 10wkn termijnecho + intake vk, 8.50 uur
    28/01: Mopje CB + 1e prikjes
    29/01: Larissa wordt 30 :)
    29/01: Mini 2!
    31/01: Boef en Boefje CB
    09/02: Larissa nachtje weg met manlief om 2 jarig jubileum te vieren
    11/02: Larissa 2 jaar getrouwd!
    15/02: DeLi jarig
    19/02: spikkel Na controle gyn en diabetesverpleegkundige
    01/04: 1e werkdag Nieke
    13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!)
    31/05: Spikkel J jarig alweer 2 jaar
    03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken)
    12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!!
    14/06: Nieke 1 jaar getrouwd
    22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! // Larissa 3 weken zomervakantie, gevolgd door zwangerschapsverlof :D
    29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV
    11/11: Larissa na 10 weken verlof + 1 week najaarsvakantie weer aan het werk...

Zwanger:
    JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013
    Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013
    Marcha (okt '12 positief getest) 29-06-2013
    Larissa (dec '12 positief getest) 24-08-2013

Bevallen:
    Marcha: 26/08/2010 Justin (2690gr, 47 cm)
    JuJu81: 04/01/2011 (40w1d) "Druif"
    Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm)
    Uk2011: 29/01/2011 "Mini" .
    Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm)
    Spikkeltje: 31/05/2011 (40w6d) J (3440gr)
    Larissa: 22/06/2011 (38w4d) Kyara Jade (3380gr, 50cm)
    Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm)
    Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm)
    Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm)
    Spikkel: 01/01/2013(38w2d) "Kruimeltje" (3890gr)

Vlinders:
    Loki09 (*Feb '10 *Aug '10)
    Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!!

Poll Loki09: (denkt zelf: Meisje. Geslachtsbepaling = meisje!)
    Jongen: Bloom, Spikkeltje, Uk2011, JuJu81
    Meisje: DeLi, Nieke, Larissa, Marcha

Poll Marcha: (denkt zelf: Twijfel!!)
    Jongen: Bloom, Loki09, JuJu81, Spikkeltje, Nieke
    Meisje: Larissa, Uk2011

Poll Larissa: (denkt zelf: meisje) -> geslachtsbepaling bij 14wkn!!!
    Jongen: Spikkeltje, Uk2011
    Meisje: DeLi, JuJu81, Loki09, Bloom, Nieke

Bevallingspoll JuJu81: (UD 27/01)
    13/01: Larissa
    18/01: Spikkel
    21/01: Loki09, Nieke
    23/01: DeLi

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dit babytje moet bij mama blijven Larissa! Balen van je bloedverlies :(
    De schoentjes van Kyara zijn echt heel leuk en ze is een dynamische vrolijke dame zo te zien, knap dat tellen hoor, super lief!

Nieke ik herken je verhaal. Heb het hier met JuJuman destijds wel over gehad en hij zei: maar jij bent toch de hele dag 'vrij'? Hij weet dat nu ook zo mooi tegen iedereen te zeggen, dat ik de komende 6 maanden vrij ben. Juist ;)
    Op dit moment werkt het goed om te chanteren dat ik het zelf wle ga doen, want hij wil dat ik blijf liggen op de bank want alles doet me zeer. En volgens mij is hij stiekum een beetje zenuwachtig voor straks ;) Hij denkt: zolang ze op de bank ligt komt er nog even geen baby.
    Mannen.. ik weet dat als kersje straks wat ouder is en er wat ritme komt ik hem weer achter zijn broek aan moet zitten om actief te worden.
    herkenbaar dus Nieke! En terecht dat je er wat van zegt.

Spikkel wat fijn dat je een heerlijke kraamhulp hebt gehad! En wat een mooi kado heb je gegeven :D Kan me niet voorstellen dat ze bij gezinnen komen dat ze niet eens koffie krijgen? Bizar..

Larissa: Ik hoop dat je morgen geen gelijk gaat krijgen, morgenochtend wordt de wasmachine gerepareerd en ik moet naast het washok bevallen, dus dan desnoods maar na 10-en ;) Oh en maandag komt er iemand naar het tapijt kijken. Dus misschien toch nog even wachten? ;)

4. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Ja wachten tot 21 januari ;)
    Chanteren werkt hier niet meer. Luisteren is ook niet zijn beste punt blijkt dus dan maar even zwijgen kijken of het hem opvalt dat ik niks zeg behalve wat echt nodig is. Mannen, soms....

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Nienke: herken je verhaal hoor.. mannen.. na de gboorte van j, ook vele "problemen"gehad.. Veel ruzie's...ook omdat ik alles deed en man niet.. en ik ook moe was...Maar ja na een tijdje toen we allemaal het ritme weer hadden is het weer beter..

Gisteren was ik wel kwaad op hem.. hij verwachte onderdelen van de auto.. op moment dat de deurbel ging stond hij onder de douche en ik was net aan het voeden.. Dus kon geen kant op.. (kruimel aan de borst)
    Hij nam me kwalijk dat de onderdelen nu pas maandag komen en we extra moeten betalen..is met de koerier.. toen heb ik wel even laten weten dat ik dat niet accepteerde...en dat ik moeilijk met een blote tiet en kruimel er aan naar beneden kon lopen...Als ik er was, waren ze toch weer weg....En dat het nu zo is gelopen en hij er niet chaggie over hoefde te doen.. en dat ik door zijn moeheid niet zou accepteren van zijn gedrag.. we zijn allemaal moe en we moeten even weer wennen aan de nieuwe situatie..Maar hier heb ik geen zin in.. Nou ja hij bleef mokken en toen de krant kwam was het over..pfiew..

Mannen....

Juju: ja heel bizar..maar het zal vast en zeker gebeuren.. vind ik zo raar..Ze werkt voor ons. dus als zij thee koffie of sap wil moet ze het pakken.. of beschuit met muisjes.. fruit.. iets...brood....
    Uiteindelijk deed ze het ook..heb ik ook tijdens intake gemeld.. dat de hulp geen brood mee mag nemen..maar zal wel niet door gegeven zijn...Nou ja...het is goed gekomen...

Zo J is gebadderd en op bed.. Kruimel weer in de tummy.. ik net weer wat melk afgetapt...Man op de bank.. Was is gevouwen.. probeer de rimte van de kraamhulp aan te houden..stond soms versteld van.. smorgens bij de was en smiddags in de kasten...dus probeer in ieder geval smorgens wassen.. s avonds opvouwen.. En dan zoals nu s avonds nog een wasje en dan smorgens opvouwen...

Moet nu ook wel met 2 kids...je hebt veel was...En heb af en toe nog van de zweet buien...niet zo'n erge als afgelopen maandag.. oen wist ik niet wat me overkwam..wow...was erg veel...Dus heb nu ook even veel was....

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja in het begin blijf je wassen.. Pff hopelijk kan mijn wasmachine morgen gemaakt worden (monteur om 10 uur) want dat zie ik echt niet zitten anders hoor haha.

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nieke;
    Oh ja, was even in de war, bij DeLi waren er koortslippen...
    Wat je zegt over je man klinkt zó bekend in de oren! Hij doet wel wat, maar altijd na vragen en gaat vaak ook zomaar achter de computer zitten, terwijl er nog bakken met werk is... Ach ja... Eens in de zoveel tijd zeg ik er wat van en dan gaat het weer een poosje goed...
    Vanmiddag ook... We zouden om half 3 weggaan. Ik was tot half 3 druk en riep toen naar zolder; we zouden toch om half 3 weggaan!!? Afwezige stem van zolder; ja, hoelaat is het dan? Grrr, dan zakt m'n broek op m'n knieën hoor... Hou zelf de tijd in de gaten! Inmiddels had ik alles al klaar om te gaan en heeft hij alleen Boef maar in de auto gezet...
    Zijn excuus; ja, ik werk de hele week, mag ik ook even lekker computeren?
    :x. Ik doe zeker de hele week niets en mag daarom in het weekend alles doen?!

Het blijven vreemde wezens die mannen...

Spikkel;
    Fijn dat Kruimel bij jou drinkt! Lastig dat 1 borst niet gaat, maar zolang je die nog even nakolft en het dan goed gaat.
    Super dat je zo'n fijne kraamhulp had zeg! Het gevoel dat jij omschrijft is een beetje wat wij hadden met de kraamhulp bij Boef. We hebben haar net nog even gezien bij de snackbar trouwens! :)

Juju;
    Je gaat de 26 bevallen denk ik, dus dan is je washok vast klaar!
    Schattig dat Druif ook al zoveel praat. Het is hier nog steeds chinees. Maar ook dat komt vast goed!

Larissa;
    Dat kleintje van jullie gaat dinsdag gewoon naar jullie zwaaien! Tot dan ga jij gewoon lekker op de bank liggen!
    Ik denk heel veel aan je! Vanmiddag poos met schoonzus zitten praten die nu bijna 11 weken is. Van de week had ze een goede echo en hebben even goed gepraat en mijn nare gevoel erover is weg. Maar goed, dat terzijde, ik moest de hele tijd aan jou denken of alles nog wel goed was...

DeLi;
    Aah, zielig van je omaatje! Hoe is het nu met haar?
    Mijn oma ligt ook in het ziekenhuis... Morgen op bezoek. Ik heb nog maar 1 oma, mijn andere oma is ook een poos alleen geweest en de glans uit hun leven is echt weg sinds de opa's er niet meer waren. Hoop zó dat dit bij ons nog héél lang gaat duren!
    Ben benieuwd naar de outfits van Spruit! Me loves Noppies! Alleen de prijs niet...

Hier;
    Net met schoonzussen en zwagers, Bloomman en de boeven heel onverwachts naar de snackbar geweest. Was heel gezellig en de kraamhulp van Boef dus ook nog even gezien. Zo lief hoe ze altijd nog vol belangstelling is voor Boef én Boefje! Zelfs van onze familie weet ze nog een hoop dingen en vraagt daar ook altijd naar. Echt een lief mens!
    Nu lekker een avondje alleen op de bank. Boefje ligt op het speelkleed te spelen, krijgt zo een fles en gaat dan naar bed.
    Boef is weer heel lief in zijn grote bed gaan slapen. Het gaat soms nog weleens mis, maar over het algemeen is het s avonds geen probleem!

Ik ga trouwens met Boefje maandag maar naar de huisarts. Het wordt niet minder en ik wil toch even zeker weten wat het is. Vertrouw het toch niet helemaal.
    Ik denk namelijk niet dat het van het weer kan komen. Hij is altijd zo goed tegen de kou ed beschermt, dat ik niet denk dat het dat kan zijn.
    Baby-acné heeft hij heel erg gehad, maar dit is toch weer anders. Nou ja, de arts moet er gewoon maar even naar kijken!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gelijk Bloom, gewoon even gaan!
    Fijn dat Boef en Boefje zo goed gaat, volgens mij komt er langzaam wat ritme in of niet?
    Hoe doen julie dat met afhaaleten? Als wij naar de snackbar gaan (afhalen dan) dan eet Druif wel frietjes mee maar ik maak altijd iets van groentes voor hem en een frikandel ofzo krijgt hij niet (meestal maak ik gamba's). Met pizza maak ik pasta en krijg hij wel een stukje pizza van ons daarnaast. Laten jullie je kindjes wel helemaal meeeten?

Druif spreekt nu over zichzelf in de derde persoon, echt super geinig (Druif ook pasta eten? Nog een beetje?) Komt vanzelf, vind het bizar wat voor grote stappen ze soms zetten,

9. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ JuJu; dan hoop ik dat mijn voorspelling van morgen niet uitkomt ;)
    Hopelijk is de wasmachine weer snel kuur-vrij!

@ Bloom; aaaaaaaah, wat super lief van je meis, doet me goed!

Fijn dat je met je szus hebt gesproken en je je er nu weer prettig bij voelt. Ook heel fijn voor haar natuurlijk dat de echo goed was. Nu al bijna 11 weken, dan is ze begin augustus uitgerekend he?

@ Spikkel; groot gelijk dat jij ook de deur niet open hebt gedaan hoor, jij was bezig!

@ mannen; oei, kan me voorstellen dat jullie er kromme tenen van krijgen als jullie mannen zo makkelijk over alles denken en jullie bijna alles laten doen!

Gelukkig doet manlief hier wel veel, maar ik weet dat de meeste mannen niet zo zijn...

Blijven zeggen wat jullie van ze willen hoor, jullie hoeven niet alles alleen te doen!

@ hier; jullie zijn lief meiden, bedankt voor alle steun en lieve woorden!!!

Liefs,
    Laris

10. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Bloom; goed dat je met Boefje naar de huisarts gaat, uitslag is vervelend!

@ JuJu; als wij iets ongezonds eten krijgt Kyara eerst iets gezonds (heb ik standaard in de vriezer) en daarna mag ze hapjes mee eten (patat, pizza, chinees). Als ze pizza ziet roept ze altijd heel enthousiast Pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Een beetje zoals wij dus ook. Was even benieuwd.
    Ga binnenkort weer eens zelf pizza maken denk ik *jum*

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Juju;
    Meestal laat ik Boef gewoon mee-eten. Die drie patatjes die hij eet... En een halve frikandel....
    Eerder zat ik er echt bovenop dat hij niet teveel van die vette troep at. Maar de laatste tijd ben ik al blij dat hij iets eet... Niet dat ik het dan fijn vind dat hij wel 3 patatjes eet en niet 3 wortels oid, maar goed...
    Hij eet véél fruit, meestal geef ik hem dat nog na het eten.

Er komt er idd meer ritme. Het gaat nu eigenlijk allemaal weer als vanzelf. Vanaf half dec ongeveer kwam de omslag, echt heerlijk! Daarvoor vond ik het eerder een zware opgave en vond ik het echt moeilijk om te genieten van allebei, maar nu is dat helemaal bijgetrokken!
    Kijk, 's avonds is Boefje vaak nog wel bezig, maar dat was bij Boef niet anders tot een maand of 6, maar ook dat gaat steeds beter!

Larissa;
    Schoonzus is idd begin aug uitgerekend. Wel een opluchting hoor, dat alles goed is!

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ik zit all you need is love te kijken en emmers vol te janken... :)

Stomme hormonen ook, gaat echt nergens over...

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Fkjn dat je weer een goed gevoel er bij hebt Bloom! Dat is toch wel prettig.
    Druif is een goede eter, vooral 's avonds. Dus die eet echt een handje frieten hoor, met mayo ;)

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Boef is juist geen goede avondeter. Brood wel, dat gaat er prima in!
    Avondeten is heel wisselend. Vlees wil hij wel en soms ook wat krieltjes, maar groenten filtert hij netjes naar de rand van zijn bordje...
    Behalve worteltjes, die eet hij wel! En van de week zat hij ook 1 voor 1 de erwtjes van zijn bord te pikken en met een grote glimlach in zijn mondje te stoppen! :)

16. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Nieke; Mijn vriend was een maand vrij na de geboorte en deed toen vrij veel in huis en met Spruitje. Hij deed ook de nachtvoeding, maar lag dan vervolgens wel de volgende hele ochtend op zijn bed.
    Toen hij weer aan het werk ging zei hij steeds "jij bent toch vrij dus hebt tijd zat". En vroeg dan "wat heb je vandaag gedaan?". Als ik dan zei dat ik vnl. met Spruitje bezig was geweest en verder nergens tijd voor had gehad dan kwam het er dus op neer dat ik niets gedaan had!
    Mannen begrijpen niet dat het zwaar is om een kleintje te verzorgen en dat bv veel energie van je eist......

Draagdoek klinkt toch wel heerlijk.
    Ik heb zo'n draaggeval (geleend) wat bestaat uit 2 doeken die je beide schuin om moet doen. Heb Spruitje er 1 keer in geprobeerd te doen, maar lukte me niet. Moet het nog steeds een keertje opnieuw proberen.

17. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Laris; De schoentjes van Kyara zijn echt heel leuk!!
    Balen van de onzekerheid. Dit beebje moet bij zijn mamma blijven! Ik duim door hoor.

@Nieke; Lees verder en zie dat de meeste zich herkennen in jouw verhaal over je man.

@Spikkel; Mannen!?!?!?!? Pfffff
    Fijn dat de bv goed op gang is, alleen jammer dat hij de ene borst niet wil.

@Bloom; Me love Noppies too. En in de sale is het goed te betalen hoor. Op de Noppies site zelf zijn de kortingen het hoogste!
    Hangt nu op wasrek. Zal morgen kijken of ik foto kan maken.

Vanmiddag bij m'n oma geweest. Bont en blauw en veel pijn. Ze vraagt zich af of het nog wel goed komt met haar. Ze wil eigenlijk niet meer....... Heeft af en toe ups, maar merendeel is ze down.
    Wat heeft jouw oma?

Fijn dat je met szus gepraat hebt!! Lucht toch weer op.
    En gezellig gesnackt dus. Hier ok, maar dan besteld en thuis laten bezorgen. :)

Als je het niet vertrouwd beter even met Boefje langs de ha inderdaad.

18. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Ego; Spruitje is lekker vrolijk. 's Avonds de ene keer veel aan het slapen en de andere keer wil hij er bij zijn.
    Hij krijgt nu ca. 5 voedingen op een dag. Als ik vrij ben is de eerste voeding vaak pas tussen 10 en half 11. Das wel heel lekker voor mij. Kan ik beetje uitslapen en niet al te vroeg naar bed.
    Als ik moet werken, moet ik hem echt wakker maken en dat vindt hij niet leuk. Mamma vindt het ook een beetje zielig.

Hij gaat nu dingen vastpakken. Vinger pakte hij al een tijdje, maar ook speeltjes krijgen nu zijn interesse.
    Alleen spelen is er nog niet echt bij. Bloom hoe gaat dat bij Boefje?
    En heeft Boefje al een vast ritme?

Zijn voorkeurshouding blijft. Ik doe wel oefeningen, maar komt er ook niet iedere dag van......... Slecht ik weet het, maar soms gewoon te druk en ga hem er niet voor wakker maken.

Nu ga ik opruimen en mijn bed maar eens opzoeken.

Slaap lekker.

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Super dat spruitje ook al zo lekker ontwikkelt! Mooi om ze zo met de handjes bezig te zien zijn hè!
    Een voeding tussen 10 en half 11 is echt luxe! Hoelaat krijgt hij s avonds zijn laatste voeding dan?
    Hier komt Boefje vaak tussen half 9 en half 10. En dan tussen 13u en 14u weer. Zijn derde fles is tussen 17u en 18u en zijn laatste rond 21u.
    Meestal komt hij zelf, heel af en toe maak ik hem ook wakker, als het net wat beter uitkomt... Maar ben meestal gewoon voor het voeden op verzoek!

Boefje pakt speeltjes ook al echt goed vast. Hij ligt veel op het speelkleed en de rammelaar die daaraan hangt is echt favoriet. Die pakt hij vast en dan kijkt ie er een poos heel gebiologeerd naar. En als hij hem dan beweegt, komt er geluid en dat brengt een grote glimlach teweeg.

Hij kraait ook veel en als je hem echt een beetje 'gek' maakt, schatert hij ook al een beetje. Heerlijk ventje!

Ja, praten met schoonzus heeft wel wat dingen verduidelijkt. Ik moet gewoon niet denken dat iedereen alles zoals ik moet doen...:)
    We verschillen in een aantal dingen gewoon, maar in veel dingen zijn we ook weer hetzelfde!
    En ik zeg nu ook heel eerlijk dat het ook veel te maken heeft/had met het feit dat het voor mij nu voorlopig voorbij is die mooie tijd...
    Ik hoop zeker nog een zwangerschap mee te maken, maar dat gaat echt nog wel een poos duren. Dat geeft niks, is ook goed. Maar zij maakt nu mee, wat ik zelf zo enorm bijzonder vind en heel graag nog een keer mee wil maken!
    En het feit dat zij er nog zo lekker onbezorgd instaan is ook wel even lastig soms. Ze praten overal zo gemakkelijk over en dan denk ik... Je moest eens weten!
    Ik vind het ouderschap geweldig, echt, maar het is soms best heftig! Het geeft een hoop verantwoordelijkheden en kost geld, tijd en energie. Allemaal te verwaarlozen bij wat je ervoor terugkrijgt hoor! Maar om dan zo'n lekker onbezorgd stel van dichtbij mee te maken is dus weleens lastig...
    Klinkt een beetje zwaar op de hand misschien, maar zo bedoel ik het niet hoor! Ik geniet enorm van mijn gezinnetje en het valt me ook niet tegen als ik kijk naar hoe ik er voor die tijd tegenaan keek. Maar het heeft me gewoon heel kwetsbaar gemaakt...

Goed, nu ga ik slapen! :)

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gewoon heel herkenbaar wat je schrijft Bloom :) Het verandert álles, ook de allerkleinste minidingetjes. Meer dan je kunt beseffen voor je er aan begint. En dat is prima, maar soms wel lastig om te zien bij anderen die er luchtig over doen :)

Druif eet momenteel erg goed, hij krijgt ook weer een onderkin haha.

DeLi ik maakte Druif ook het liefste niet wakker, kan me voorstellen dat je hem ook laat liggen als je nog oefeneningen moet doen. Heeft hij ernstige afplatting? Zelf vermaken komt vanzelf (en gaat en komt en gaat).

Deel Deze Pagina