Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Niet op mij wachten hoor. Als ik nieuwe wasmachines moet blijven kopen zit een auto er ook even niet in dus ben ik echt a-mobiel ;)

Oef ben zo moe. Ga ook mijn bedje in nu. Kan daaaagen slapen. Lijf is op en maak me zorgen of ik die bevalling wel ga trekken straks. Heb ook steeds ontstoken ogen dus mijn bril op, en dan t shirts vol vlekken (want pas er niet zoveel meer en Druif is dol op mama knuffelen met boterhandjes enzo) en zonder make-up voel ik me wel erg onaantrekkelijk. Wilde eigenlijk mijn haar nog even verven, misschien morgen. En morgen ook weer lenzen in.

Morgen komt mijn mams langs, komt iedere maandag nog trouw. Ik had haar aan de telefoon en ze zei: ik hoef lekker niet zo vroeg te komen, dus kijk gewoon wanneer ik wakker wordt en dan kom ik jouw kant op. En mijn hele lijf schreeuwde: NEE KOM VROEG.. neem Druif van me over zodat ik me de hele dag in bed kan verstoppen :( Maar niet gezegd natuurlijk.

IN bed liggen zit er toch niet in. Nieuwe wasmachine komt tussen 11 en 14, moet om 11.30 naar de verloskundige en ergens komen de tapijtleggers ook nog langs om naar het tapijt op zolder te kijken want daar zijn we niet tevreden over. En mijn hele hoofd is daar vol van. JuJuman zegt: je hoeft toch niets te doen, er alleen te zijn. Maar kan wel huilen, heb er een stressgevoel over. Echt laatste loodjes en ze vallen nu even niet lekker, hopelijk morgen beter. :( Heb behoefte aan een coconnetje om in te kruipen en wakker te worden als de baby geboren wordt.

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Niks loos lieve meiden, druk en beetje met mn hormonsters in de knoei... Komt goed nu slapen...

Ik denk aan je laris, tel de dagen mee af tot dinsdag... Hoop zo op goed nieuws..

Morgen meer lieve meiden

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Meeting: ja geen idee wanneer.. ik rij sowieso liever niet met dit weer...en op het moment nog steeds autoloos...hoop volgende weekend hem toch wel weer te krijgen...
    En misschien beetje deze kant op?

juju: ik ken je gevoel...alles moet nog even gedaan worden dan kan ik pas bevallen.. maar ja ook al is nog niet alles gedaan, bevallen gaat gebeuren......Hier lag ook nog een berg wasgoed...heeft zelfs de kraamhup opgevouwen...oooooo zo'n schat...had gezegd dat dat wel weer kwam...

vanavond, lekker huid op huid contact met kruimel gehad... tijdes het kolven... we gaan weer met volle moed door..

J kwam vanmorgen met de kolf aan en zette hem op zijn buik.. daarna op papa zijn buik... was de elektrische en probeerde hem aan te doen.. de schat... Hij slaapt ook veel ophet moment 19.30 uur - 10.00 uur... wel lekker voor ons.. Maar zelf wil ik toch om 9 uu r eruitzijn.. straks zonder man rustig opstarten.. dinsdag om 10 uur komt cb ook... 28 jan hebben we ons eerste bezoekje daar..

nou ik ga nog even voeden en slapen..

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Juju;
    Deze laatste loodjes zijn zo herkenbaar!
    Maar waarom vraag je het dan niet gewoon aan je moeder dat ze wat eerder komt en zeg maar gewoon eerlijk dat je óp bent...
    Dan kun je de rust pakken die je nodig hebt!
    Jujuman heeft gelijk wanneer hij zegt dat je niets hoeft te doen voor die wasmachine, maar het zit in je hoofd en dat is al genoeg om nu doodmoe van te worden...
    Hopelijk is hij er nu en was alles goed bij de vk. Ik hoop toch dat jullie dame snel komt, want die bevalling kun je, echt! Ik was ook óp, maar ik heb het ook gered!
    Maar probeer toch je rust te pakken, want ook al gaat die bevalling, ook doodmoe, gewoon lukken. De tijd erna zal intensief genoeg zijn!

Spikkel;
    En? Hoe is het met het kolven?

Larissa;
    Hoe is het nu?

Meeting;
    Lijkt me ergens half maart toch het fijnst. Dan kan juju er ook bij zijn, ik kan je toch ophalen juju? Of we spreken bij jou af?

5. spikkeltje

Nou me (.)(.) staan weer op knappen haha... vanmorgen werd ik weer wakker en een plas melk..
    Heb de nacht gewoon aangehouden op de 3 uur en gister op jullie advies 2 uur kolven... Nu ook weer naar de 3 uur..

Ga zo even een wandeling maken met de jongens.. de papieren voor de rechtbank. het gezag va kruimel op de post doen.. en de zon schijnt.. maar ben weer bang dat het te koud is voro kruimel...ga hem lekke rin zijn winterpakje doen... dekentje over..we gaan met de duo buggy dus even wat anders dan de kinderwagen.. Man zijn autoonderdelen zijn er en die haalt hij nu uit elkaar.. dan kan zijn collega hem morgen hebben, zodat hij ook verder kan...En ik heb zin in een wandeling...

Voel me veel beter na de bevalling van j.. Alleen baal dat het bloeden weer begonnen is... Was net 3 dagen er klaar mee.. kvz had al gezegd dat het later weer eens kan beginnen..

Nou ja... ben al blij dat het niet veel is, ook tijdens de bevalling niet....

6. spikkeltje

Maart zat ik ook aan te denken... beter weer (hoop ik)

Laris: hoe gaat het??

7. spikkeltje

Juju: die bevalling komt wel goed hoor.. hoe moe je ook bent.. ik was laatste dagen zeker tot half 2 snachts bezig.. om 8 uur er weer uit.. op maandag ook en heb de hele nacht in het zieknhuis niet geslapen... en op het moment van de bevalling.. (ik was echt uitgeput en kapot) kreeg ik me energie en daarna toen kruimel geboren was.. was ik alweer vergeten dat ik moe was.. s avonds na dat j op bed lag en kraamhulp weg was en we gegeten hadden.. pas gaan slapen...komt juju!!!

8. spikkeltje

oja juju: eens met bloom ook hoor.. na de bevalling is het druk genoeg.. ik kon in het begin niet eens tegen de drukte en moet zeggen.. dat ik het wel fijn vind dat er nog niet zoveel bezoek is geweest.. maar of dat zo blijft.. weet ik niet.. we zien wel...

Ben wel vaker beneden geweest.. tussen de middag broodje eten samen met j en de hulp...En begin van de nieuwe week.. ook na slapen samen thee drinken etc.. en laatste dagen ook s morgens en dan smiddags na broodje eten op bed en dan er weer af..
    Bij J lag ik de hele week boven en tegen avond eten of als er bzoek kwam beneden...had nu ook voorgenomen vaker beneden te zijn en ook veel plat...

komt helemaal goed juju!!

9. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ach lieve JuJu, waarom zeg je dat dan niet eerlijk tegen je mama?
    Zal ze vast wel begrijpen hoor!
    Jij hebt je rust nodig en straks energie voor je bevalling.
    Onrust in je hoofd is ook onrust...
    Dikke knuffel!

@ Spikkel; jippie, weer goede productie!!!
    Wat fijn dat je je beter voelt dan na de bevalling van J.
    Is toch wel prettig, aangezien je nu 2 kleine kinderen hebt.
    En weinig bloedverlies is ook prettig!
    Na de bevalling van Kyara heb ik 6 weken gevloeid (is ongeveer wel het maximale van wat normaal is).
    Lekker warm aankleden allemaal en hup de zon (en kou!) in ;)

@ Loki; ben benieuwd wat je bedoeld met je hormonsters in de knoei.

@ Bloom; meeting half maart vind ik ook wel een goed idee!
    Zal wat data noteren zo.

@ hier; vanmorgen bij het opstaan al 'veel' rood... Pfff, vertrouwen houden is zo moeilijk! Ben echt bang voor wat we gaan zien morgen op de echo. Ondanks alles ben ik bang voor de grote klap als het niet meer goed is...

Liefs,
    Laris

10. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Meeting:

Zaterdag 2 maart; Larissa
    Zondag 3 maart; Larissa

Zaterdag 9 maart; Larissa
    Zondag 10 maart;

Zaterdag 16 maart; Larissa?
    Zondag 17 maart; Larissa?

Zaterdag 23 maart; Larissa
    Zondag 24 maart; Larissa

Zaterdag 30 maart; Larissa
    Zondag 31 maart; Larissa

Wie vult 'm verder aan?
    En afspreken in de buurt van JuJu's woonplaats vind ik prima hoor!

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkel:
    Niet meteen stressen hoor, tips van Juju volgen en het komt weer helemaal goed :) Stres werkt ook averechts ;)

Juju:
    Och meid snap het helemaal. Ik ben dan ook zo'n doos die niks zegt terwijl je eigenlijk gigantisch baalt. Kan van allerlei adviesen geven om even lekker te ontspannen en uit te rusten maar je bent zelf de enige die er een rem op kan trekken en hulp kan vragen/aanvaarden om ook tot die rust te kunnen komen. Je kunt het :)

Larissa:
    Meer rood is niet leuk :(. Snap dat de moed je echt in de schoenen gezonken is, maar het hóeft niets te betekenen en zonder slecht nieuws blijven we duimen voor een goede afloop! Nog 1 dagje meid....

Meeting:
    Zal zo ff kijken

Verder.. Heb wel steeds bijgelezen vanaf mobiel maar mn hoofd zit even zo vol dat het grotendeels langs me heen gegaan is, sorry :(. Ik haak hier weer in...

Ego:
    Bah, voel me ellendig al dagen. Met vriendlief veel mot en gemene woorden over en weer, behoefte aan endelang praten (lokivriend niet...) terwijl ik niet weet waar over eigenlijk. Zaterdagavond (feestavond quiz) was ook een teleurstelling door elkaar verkeerd begrijpen en achteraf een hoop verwijten heen en weer... Onzeker over alles, ik zie er ook niet uit nu :(. Onder de pukkels, haren dikke uitgroei, grove huid. Bah bah bah :(. Ik mis het intiem zijn en heb vage, levensechte rot dromen. Loop al dagen met rode ogen rond en kan om alles janken. Bah, hormonen zijn zo zuur :(. Heb ook echt het idee er alleen voor te staan met mijn verdriet want vriendlief is geen prater over gevoelens... En ik krijg steeds het verwijt dat het hormonen en stres zijn (dat geloof ik wel..) dus ik voel me ook echt zo'n zeikerd om niks en probeer het dan maar weer weg te stoppen maar pfff, bij het minste of geringste sta ik weer met rode ogen....
    Angst voor de SEO zal ook wel lekker meehelpen. Bij Mummel wist ik niet dat ze alles zó ver bekenen maar die wijsheid heb ik nu wel, helaas.
    Hoop dat het eer daags weer wat beter wordt, ik hou niet van klagen, wil zo graag gewoon gelukkig zijn zoals het in deze situatie zou horen :(:(:(...

12. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Meeting:

Zaterdag 2 maart;
    Larissa
    Zondag 3 maart; Larissa

Zondag 10 maart; Nieke

Zaterdag 16 maart; Larissa?
    Zondag 17 maart; Larissa?, Nieke

Zaterdag 23 maart; Larissa, Nieke
    Zondag 24 maart; Larissa, Nieke

Zaterdag 30 maart; Larissa, Nieke
    Zondag 31 maart; Larissa, Nieke

13. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Later meer ons mopje is namelijk druk in de weer de laatste dagen...

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Meeting:

Zaterdag 2 maart; Larissa, Loki
    Zondag 3 maart; Larissa, Loki

Zondag 10 maart; Nieke, Loki

Zaterdag 16 maart; Larissa?, Loki
    Zondag 17 maart; Larissa?, Nieke, Loki

Zondag 24 maart; Larissa, Nieke, Loki

Zaterdag 30 maart; Larissa, Nieke, Loki
    Zondag 31 maart; Larissa, Nieke, Loki

We alles met de onder voorbehoud hoe het gaat met mijn buik...

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Als er straks een datu staat dan houd ik die gewoon vrij! En hier in de buurt hoeft niet persé, zou fijn zijn als het met de trein te bereiken is, maar misschien kan ik de auto van mijn moeder wel regelen. Dus eerst een datum, daarna een locatie. Wel leuk een meeting!
    (Denk niet dat er 4 kinderen in je auto passen Bloom? Wel lief van je aanbod!)

Loki: Ohh meisje, zo voelde ik me ook in het begin.. zo down, zo ongelukkig.. en dat je weet dat het hormonen zijn betekent niet dat net daarmee minder intens is. Dikke knuffel lieverd.. het wordt vast beter..

Larissa ik denk heel veel aan je! Vind het bizar dat jij met deze angst rondloopt en ik bezig ben met de bevalling van mijn kindje (nou ja, dat die er aan gaat komen dan ;)). Morgen meer nieuws.. ik duim heel erg voor je. Wel een mooie foto van jou en Kyara op FB trouwens :)

Spikkel fijn dat de boel weer is opgestart! Gemeen is dat he, dat rust zo belangrijk is terwijl je dat zo slecht kunt vinden vaak na de bevalling. Heerlijk dat J zo goed slaapt. Hij is echt een trotse grote broer als ik de foto's zie. Heerlijk!
    Vind het ook prima om meer in het noorden af te spreken, laten we even kijken als we een datum hebben hoe we zitten met kindjes, ritmes, vervoer en zwangerschappen.

Nieke succes met jullie kleine Mop!

Ego: Zo ik voel me een partij beter :) Vannacht 1,5 u voorweeen gehad, en vandaag rommelt het ook flink. Vannacht ook 1,5 u wakkeer geweest omdat Druif aan het spoken was, had ook een bloedneus (super zielig). Toch voel ik me goed. Vanochtend lekker ontbeten met Druif en toen mijn haar geverft (Druif leker aan het spelen). Samen gedouched en toen was mijn moeder er al. Even snel boodschappen gedaan en naar de vk geweest terwijl zij op Druif pastte, en toen ik terug kwam was de nieuwe wasmachine er en waren de mensen voor de vloerbedekking geweest! Samen gelunched, mijn moeder heeft alles gedweild en Druif ligt te slapen.

Bedankt voor jullie woorden, ze doen me goed!

OH ps: bloom als Boef erwten zo leuk vindt om te eten lust hij vast ook graag mais! Ik maak hier wel eens festival salade en Druif vindt dat super stoer (ziet er leuk uit en vet stoer om te eten).
    Het is super simpel, iets wat ik bijvoorbeeld maak als we frieten eten ofzo. Wel met blikgroente:
    - blikje erwtjes
    - blikje mais
    - 1/4 a 1/2 komkommer in blokjes
    - 2 tomaten in blokjes
    - eventueel beetje augurk in blokjes
    Mengen, en dan sausje met mosterd oid. Supersimpel maar peuterproof ;)

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Juju;
    Leuke tip, ga ik eens proberen!

Fijn dat je je wat beter voelt!
    Had nog niet eens nagedacht over 4 kindjes in de auto... Kan wel, maar dan kan jij zelf niet mee, is ook weer zo wat hè!

Laris;
    Balen van meer rood... Dat is niet wat we willen!
    Hoelaat moet je morgen weer?

Loki;
    Ah meis toch... Die stomme hormonen ook!
    Ook al is vriendlief geen prater, als je met iemand samenleeft en notabene een kind mee hebt (bijna 2) dan vind ik dat hij verplicht is een goed gesprek te voeren.
    Het excuus dat ze geen praters zijn hoef je niet altijd te accepteren. Ten slotte accepteer jij vaak genoeg dat hij niet wil praten, dan accepteert hij ook maar eens dat jij wel wil praten, toch?
    Ook al gaat het praten misschien om niets, jij hebt het wel nodig om je hart te luchten en je wat beter te voelen! Mummel en Frummel hebben niets aan een ongelukkige mama!

Spikkel;
    Fijn dat je productie weer wat beter gaat!
    Lekker gewandeld?

Hier;
    Boefje heeft toch licht exzeem op zijn hoofdje. Kwam voornamelijk door het weer zij ha, maar dan met name door het lekker opstoken van het huis. Droge lucht ed.
    Zalfje gekregen, helaas wel hormoonzalf, dus maar voorzichtig smeren!
    Het lijkt ook alsof hij er last van heeft, heel zielig!

Ik hoor Boef, dus ik ga Boefje lekker dik inpakken. Was van plan een rondje te gaan wandelen. Boefje in de beco en Boef lekker rondstruinen!

Is het trouwens heel stom dat ik me zorgen maak over welke kleren ik Boef morgen aan moet trekken naar de psz? Ik wil zo graag dat hij er leuk uitziet... Hè bah! Die grote boze wereld zal hem toch nu al niet gaan beoordelen op zijn kleding, toch?
    Zucht... Zit echt nog vol hormonen... :)

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Meeting:

Zaterdag 2 maart; Larissa, Loki
    Zondag 3 maart; Larissa, Loki

Zondag 10 maart; Nieke, Loki

Zaterdag 16 maart; Larissa?, Loki
    Zondag 17 maart; Larissa?, Nieke, Loki

Zondag 24 maart; Larissa, Nieke, Loki

Zaterdag 30 maart; Larissa, Nieke, Loki, Bloom
    Zondag 31 maart; Larissa, Nieke, Loki

Ik kan geen aanvragen meer doen t/m 24 maart. Dus voor de data ervoor moet ik mijn rooster afwachten. En die verwacht ik begin feb pas...
    De 30ste kan ik nog aanvragen en dan heb ik bijna 100% zeker vrij.
    Sowieso heb ik het liefst niet de zondagen, maar als dit bij jullie allemaal beter uitkomt, moeten jullie dat gewoon doen!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bloom lekker wandelen! Hier is Druif in een fase dat hij niet wil lopen maar gereden wil worden ;) En hij kan zo goed lopen. Zucht.

Sneu van Boefje, hopelijk slaat de hormoonzalf aan.

Haha ik weet niet of ik het jou aan ga doen, in je eentje met 4 kinderen op stap :D Haha, misschien pas ik nog in de kofferbak?

Ik ben helemaal in mijn nopjes met de nieuwe wasmachine hihi, misschien toch meer huisvrouw dan ik altijd dacht :D

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Oh best leuk hoor, met 4 kinderen op stap! :)

Zie het mezelf best doen, 4 kindjes. Over een jaar of 4 nog 2 kindjes? Lijkt me prima! Alleen krijg ik dat niet voor elkaar bij Bloomman... En is ook helemaal niet praktisch... Nieuwe auto, nieuw huis, nee... Gaat hem niet worden!

Haha, moet je meer huisvrouw zijn om een wasmachine leuk te vinden? Misschien ben je wel gewoon gek op elektrische apparaten!

20. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    O, btw, kofferbak is groot zat!
    Kan Boef zn matras er wel inleggen, ligt het nog comfortabel ook! :p

Deel Deze Pagina