Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bedankt meiden. Fijn om hier even mijn hart te kunnen luchten. Voel me na de middag al iets minder depri volgensmij...
    Opzich wil vriendlief wel luisteren als ik even zielig ben maar hij vind het erg moeilijk hoe hij moet reageren en vaak eindigt het in ruzie omdat hij probeert mij gerust te stellen en ik boos wordt omdat ik dan meen dat hij het niet serieus genoeg neemt :). Hij doet in huis wel heel veel hoor, als ik zeg 'Dit doe/durf/mag ik niet meer' dan doet hij dat meteen en altijd uit zichzelf. Het is alleen gewoon niet zo'n emo-man. Die heb ik 2 gehad en daar liep ik vol verheen :)->) dus dat past ook niet bij mij, ik heb een beetje tegengas nodig ;).

Hihi heerlijk Juju, een nieuwe wasmachine! Met zo'n hippe snufjes wordt je vaneiges even blij, helaas is het over een paar maanden vast weer 'gewoon een wasmachine'. Geniet ervan nu ;) En heerlijk dat je je 'plots' weer helemaal happy voelt. Die rare hormonen ook..

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hier lekker gewandeld...Alleen belangerijke brieven verloren. moesten op de post..dus ik hoop dat iemand zo vriendelijk is geweest het op de bus te doen of bij gemeente af heeft geleverd ofzo.. heb toch net even de politie gebeld..maar moet morgen het gemeentehuis bellen.. zat me niet lekker...

Meeting: zal even checken.. jullie weten dat 31 maart pasen is??

Juju: fijn de nieuwe machine.. je kunt er niet zonder mee.. zo was bij ons de vaatmachine weer stuk.. dus kraamhulp en man stonden alles te afwassen.. dus me vader kwam en die had even gekeken en nu doet ie het weer...hopelijk even langer..zodat we weer kunnen sparen..

Je kunt er niet zonder mee net als de auto...als openbaar vervoer hier nou optimaal was..niet dus...pfff wegens bezuinigingen veel lijnen afgevallen...

Nou meiden hou het echt kort.. ga nu lekker op de bank liggen... kruimel slaapt in de kinderwagen, j ligt op bed en man is weg..

dus RUST!!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bloom dat klinkt als een date! Matras klinkt best comfi. Maar als jij met twee 2-jarge en 2 baby's op stap wil.. doen meis! ;)
    *neemt in haar hoofd vast een dagje vrij*

Grappig, ik zou over 4 jaar ook nog wel 2 kindjes willen. Stiekum laat ik mijn droom ook nog niet los ;) Of over 2 a 3 jaar nog eentje. Maar goed, JuJuman is helder: hier blijft het bij. Maar ja, alles kan gebeuren, zomaar ;)
    (zou ik serieus nooit doen hoor..)

Loki ik herken het wel. Ik zeur wel veel over JuJuman maar ik heb ook een vent nodig die niet teveel met me mee gaat. Anders is er na een paar maanden niets van over. Maar soms... zou het wel fijn zijn :D

Spikkel geniet van je rust! KOlven weer goed gegaan vandaag? Blijf je wel proberen met aanleggen of laat je dat helemaal los? Wel balen van die brieven zeg.. Hopelijk komen ze goed terecht!
    Hier zit ik goed met bussen, dat scheelt alles zonder auto!

Ego: Het wordt koud en Druifs handschoenen waren stuk dus net even snel een nieuw stel gemaakt van fleece. Aan hem gevraagd welk lint hij er tussen wilde en hij wilde treinen, nu is hij helemaal gelukkig. Zat net op de bank met zijn handschoenen aan tv te kijken haha. Maar goed, wij kunnen morgen naar buiten :D

4. spikkeltje

Kolven is weer toppie gegaan... ik leg wel aan.. maar weet niet of ik dat moet blijven proberen.. ik wil kruimel niet pesten.. maar zou het gewoon niet makkelijker weer zijn... en word het voor mij ook weer aangenamer... soms denk ik is dit het steeds kolven, voeden slapen, kolven voeden, slapen.. kolven voeden..iets anders, kolven, voeden, ...... kolven, voeden......... geen gepest voor mezelf..maar ik wil wel nog even door gaan zo.. En hoop nog voorl ange tijd..en hoop uiteindelijk kruimel toch weer aan de borst te hebben zonder hulpmiddelen..

5. spikkeltje

aanleggen?? ik probeer het zo nu en dan...maar is een kwelling voor kruimel...zoals vk vorige week zei: nu niet aan de borst en later er niet zonder mee kunnen haha

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Larissa; gelukkig is het morgen al dinsdag. Ik moet ook veel aan je/jullie denken. Hopelijk is alles goed met jullie beebje. Ik blijf hopen!! Hoe laat moet je alweer? Laat je snel wat weten? Dikke knuffel!
    Wat een schattige foto van jullie op FB, leuk samen lopend naar de auto.

Loki; wat vervelend van je hormonsters! Fijn dat je je nu wel weer iets beter voelt. En helemaal fijn dat je vriend de dingen in huis doet die jij niet meer kunt/mag. Wel balen van jullie ruzie'tjes. Ik denk ook dat het voor mannen soms erg moeilijk is om met 'ons' vrouwen om te gaan en om het goed te doen. Maar soms moet je toch je ei kwijt.
    Ook een knuffel voor jou.
    Zenuwen voor de SEO is logisch, hopelijk is alles goed met kleine Frummel. Wanneer heb je die alweer, bijna toch?

JuJu; een nieuwe wasmachine, gelukkig. Nu lekker de laatste wasjes doen en dan komt jullie kleine meisje al bijna.
    Fijn dat jij je weer beter voelt. Probeer goed uit te rusten en als iets niet gaat geef het dan aan he. Pratende mensen kunnen geholpen worden en je moeder is volgens mij super lief en die komt denk ik graag eerder om voor druif te zorgen.

Spikkel; balen dat je belangrijke brieven kwijt bent geraakt. Tijdens het wandelen gebeurd? Hopelijk komen ze toch op de plaats van bestemming aan. Wel lekker gewandeld?
    Jullie genieten volgens mij ook lekker van jullie mannen.
    Fijn dat het kolven ook weer beter gaat. Probeer genoeg rust te nemen, al zal dat soms moeilijk zijn met 2 kindjes.

Bloom; boefje heeft dus toch eczeem, hopelijk helpt de zalf goed. Zielig als hij er last van heeft.
    Haha wat moet boef aan naar de psz? Goede vraag! Hij staat er volgens mij altijd leuk op dus dat moet wel goed komen.
    Hebben jullie ook lekker gewandeld?

Vanilla; hoe is het met jou?

Uk; hoe voel je je?

DeLi; hard aan het werk?

Hier; Mopje is vandaag en gisteren erg druk in de weer. Ze heeft denk ik regeldagen want ze drinkt echt om de 2 uur. Behalve vanmiddag toen zat ze weer netjes op 4 uur. Ook wij hebben heerlijk gewandeld. Ik vind het wel moeilijk wat ik haar nu aan moet doen met wandelen omdat het zo koud is buiten. Woensdag blijft het zelf -4 overdag. En ik hoop dat er niet te veel sneeuw gaat vallen want dan kunnen we niet makkelijk wandelen.

Wanneer mogen beebjes eigenlijk gaan zwemmen? We hebben als cadeau zo'n zwemband gekregen dus die willen we over een tijdje graag uit gaan proberen.

Vanmiddag kwam mijn beste vriendinnetje onverwacht langs. Ze kwam vertellen dat haar vriend haar van het weekend ten huwelijk heeft gevraagd. Erg leuk dus! Ze gaan in september/oktober trouwen. Helemaal HAPPY voor hun!!!

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lieverds, ik wil graag op iedereen reageren, maar mijn hoofd wil niet zo...
    Ik lees wel alles en dikke knuffel voor iedereen.
    Elk huisje heeft z'n kruisje en mannen zijn van een andere planeet ;)
    Hormonen sucks sometimes, haha!
    Morgen om 11.50 uur de echo, ik laat het jullie zsm weten.
    Bedankt voor alle lieve woorden, jullie zijn echt lief!

Liefs,
    Laris

8. spikkeltje

nienke: hangt ook per zwembad af.. maar over het algemeen na de eerste prikjes..dus met 8 weken.. zodra kruimel ze heeft gehad zitten wij in het water.. zodra het vloeien hier gestopt is. dus acht gewoon nog 4 weken.. dan moet ik ook naar de gyn even toestemming vrage, zit ik met j weer in het water...
    mis het zoooooo... wil nu al wel weer hahaha

Ja zat ook met kleding vandaag.. kruimel lekker ingepakt en hij had het warm genoeg...blijft moeliijk.. nou nu ga ik echt tv kijken lekke rop de bank liggen

9. spikkeltje

laris: knuffel.. denken nog steeds aan je/jullie..

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nieke het verschilt per zwembad vanwege de warmte van het water. Kleintjes kunnen zich nog niet zo goed warm houden. Sommige baden hebben warmer water, dan kun je vanaf 3 maanden gaan zwemmen. Anderen hebben kouder water, daar is het dan vanaf 6 maanden.
    Het heeft niets met de prikjes te maken hoor, genoeg kindjes worden niet of later gevaccineerd en die worden echt neit uit het zwembad geweerd ;) Zo'n band is trouwens wle leuk maar in het begin ligt ze waarschijnlijk liever in je nek :)

Larissa focus jij maar even op jezelf, ik duim heel hard voor je en hoop morgen op mooi nieuws! Al het andere is een stuk minder belangrijk.

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hmm JuJu en hoe weet ik dan hoe oud ze moet zijn per zwembad? Als we naar een subtropisch zwembad zouden gaan daar is het altijd toch wel warm en het water ook zou het dan met 3 maanden mogen?
    En hoe moet ik dat voor me zien dat ze liever in mijn nek ligt? :D

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nieke;
    Je kunt beter even het betreffende zwembad bellen waar je naartoe wil gaan met mopje. Dan weet je meteen of ze daar warme baden hebben voor kleintjes.
    Bsbyzwemmen in het zwembad waar ik ga, is vanaf 8 weken al.
    En juju bedoelt met in je nek waarschijnlijk dat ze het liefst met jou huid op huid contact wil als ze in het grote, boze water is!

Loki;
    Fijn dat je je iets beter voelt!
    Ik zou zelf misschien wel iets meer tegengas nodig hebben... Bloomman geeft dat niet echt en eigenlijk zou dat weleens nodig zijn... :)

JuJu;
    O, ik ben dus niet de enige die zo over 4 kindjes denkt! Maar nee, dat gaat hem hier dus ook niet worden... 3 is voor Bloomman ook nog niet eens duidelijk. Ik ben daar wel uit. Zo'n beetje als Boefje 2-2,5 is? Dan is hij ruim 3, bijna 4 als het allemaal weer mag lukken als de derde komt. Vind dat wel een mooie leeftijd!
    Maar dat is allemaal toekomstmuziek! Eerst lekker genieten van de komende jaren!
    Ik denk trouwens toch dat jij van de week gaat bevallen. Zaterdag! :)

Ow, bloomman gaat naar bed en ik ga denk maar mee!
    Morgen meer reactie weer!

Ik denk aan je laris!!

Liefs

13. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Niet bij gelezen, maar wil Larissa heel veel succes wensen voor morgen. Ik duim voor een prachtecho en een beebje die naar jullie zwaait! !!!

14. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Pfff al 3 uur wakker omdat ons kleintje niet wil slapen.
    Wel 3 uur langer kunnen duimen voor Larissa.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Larissa sterkte!

Nieke even zwembad bellen. En ik bedoel inderdaad dat ze lekker tegen je aan wil krullen :) Druif wilde na een tijdje heel voorzichtig wel 10 cm van mij af in het weten drijven als ik hem goed vast hield maar na 10 minuten was het wel klaar ;) Wie weet is Mopje wel een stukkie stoerder!

Jeetje 8 weken al, dat is hier in de buurt niet! Dacht dat 3 maanden op zijn snelste was :D

Iedere keer als ik opsta loopt er een hoeveelheid vocht en ranzigheid uit me. Natte plekken in mijn broeken. Ieuw :(

16. spikkeltje

idd even bellen nienke.

Hier wilde het zwembad echt dat je de prikjes hebt gehad. Ik heb toen gebeld bij j. En hier mag ook met 8 weken. Ook is er een wembad half uur verder op die een hele verwamrde bad gedeelte heeft.. speciaal voor baby's.. Zo heerlijk...Is tot 6 jaar dat men in dat bad mag anders worden kinderen te ruig voor de baby's..

zo me eerste dag alleen met de jongens.. j is aangekleed.. ik gedoucht en aangekleed.. kruimel wordt inmiddels wakker dus aan de aarbeid

laris: sterkte ik denk aan je

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieke:
    Wij zijn de eerste keer gegaan tegen de 4 maanden. Wilde graag dat ze zoiezo de eerste prikjes al gehad had.
    We zijn maar ongeveer een half uur in het bad zelf geweest, dan is zo'n ukje helemaal op. Al met al is het dus meer werk dan dat je daar werkelijk bent, maar het is wel even leuk :)

Juju:
    Geen vruchtwater ofzo??

Bloom:
    Haha tegengas is niet altijd makkelijk/leuk, maar hier gaat het zonder tegengas helemaal mis weet ik uit ervaring ;). Zoiezo heb ik liever iemand die volweg "Nee" durft te zeggen ipv ja zeggen maar nee doen.

Laris:
    Denk aan je meis... Hoop dat je heel goed nieuws krijgt zodadelijk!!

Mannen:
    Haha ja soms.... ;) Nou geef ik ook wel toe dat ik écht niet de makkelijkste ben om mee samen te leven hoor... Ik verwacht in gedachten best veel van hem, maar ipv uitspreken wát, ga ik zitten mokken omdat het niet gebeurt :). Ben niet zo sterk ik hulp vragen maar vind wel dat het zijn plicht is zegmaar, haha :).

Even 2 vraagjes waar oa discussie over ging, erg benieuwd hoe jullie er over denken.

We gaan zo nu en dan met ons groepje op stap. Denk aan een avond carnaval ofzo. Nou is heel de avond staan voor mij niet meer weggelegd want dan wordt mijn buik helemaal overspannen... Ik trek dat gewoon niet door de zwangerschap, wat ik jammer vind maar gezondheid van ons kindje gaat uiteraard voor.
    Zouden jullie het logisch vinden dat vriendlief dan ook thuis blijft of zeggen jullie lekker mee laten gaan met de rest van de groep?

Mijn redenatie: Ik vind het rot genoeg dat ik niet mee kan maar doe dat voor óns kindje en vind dan dat hij ook maar wat moet opgeven en mij gewoon gezelschap houden ipv wel alleen te gaan nachtbraken. Als ik zelf geen zin zou hebben vind ik iets anders. Maar misschien is dit wel flauw? Hij kan er natuurlijk ook niks aan doen dat ik iet niet kan?

Ben je slecht bezig als je als gewone vriendin een ex-roker een sigaret geeft als deze erom vraagt terwijl die nog vol in gevecht is om niet opnieuw te beginnen? Of is dat eigen verantwoording en zou je die zomaar geven?

Mijn redenatie: Ik zou dit niet doen. Als diegene echt een sigaret wil dan schooit íe die maar ergens anders weg, ik zou nooit meewerken aan iemand terug aan het roken krijgen. Ik vind dat dan een slechte vriendin persoonlijk, die zou mee moeten helpen om in de moeilijke momenten weerstand te bieden.
    Ging overigens niet over onze groep vrienden maar over iemand die mijn vriend moet en ik niet haha, dat geeft vast extra wringing ;)

Soms denk ik dan, misschien reageer ik wel te fel en dan is het niet vreemd dat we mot krijgen en hij zich aangesproken voelt. Maar ik meen dan toch echt dat ik gelijk heb en geef dat niet zomaar af :)

Mooie laag sneew trouwens :) Bij iedereen?
    Als het sneeuwen nou eens even zou stoppen, kunnen we ff rondje gaan wandelen met de slee :)

18. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    JuJu, zijn je vliezen niet gebroken dan? Anders even bellen naar je vk hoor!

Lieve meiden, wat zou ik toch moeten zonder al jullie steun en lieve woorden?
    Doet me zo goed dat er zo meegeleeft wordt!
    Ik ben vanmorgen weer veel bloed verloren dus ons vertrouwen is bijna niet meer aanwezig..
    Waar ik nog het meest tegenop zie nu is ons kindje zien zonder hartslag :(
    We hebben het hartje al 2x mooi zien kloppen en als dit nu niet meer zo is, dan vind ik dat wel heel erg confronterend...
    Pfff, zie er zooo tegenop :(
    We gaan optijd de deur uit ivm sneeuw, is het bij jullie ook zo wit?
    Tot straks meiden,

Liefs,
    Laris

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat er nu allemaal door je heen gaat is slopend meid, weet er alles van :(. Je leeft tussen hoop en vrees. Van de ene kant kijk je uit naar het moment dat je het 'zeker' weet, van de andere kant stel je het het liefste uit om een eventuele klap te voorkomen...
    Denk aan je, blijf mee hopen op goed nieuws want met een 2e vruchtje of hematoom kán het zeker! Liefs

20. spikkeltje

juju: had jou stuk nog niet gelezen.. ja even bellen!!

laris: sterkte toi toi toi.. ik duim voor een mooie baby!!

Sneeuw: nope niks.. helemaal niks.. wel koud brrrrrrrrrrrrr...

Deel Deze Pagina