Nee geen vruchtwater, of in ieder geval maar heel weinig in dat geval Meer delen van de slijmprop denk ik (iew, dat vond ik toen ook zo ranzig). @ Loki: JuJuman mag van mij overal heen Zeker niet thuiszitten omdat ik niet meekan. Sterker nog; hij had vorige week een feest aan de andere kant van het land waar hij heen wilde. Enige wat ik heb gezegd is: ik ga je niet beloven dat ik NIET ga bevallen en nee, je ouders vragen je terug te brengen zodat ze beneden kunnen wahcten tot de baby er is is geen optie. Toen heeft hij zelf maar afgebeld Roken: Tja dat is apart cultuurtje, met die rokers. Daar snap ik he-le-maal niets van. Heb het idee dat rokers altijd zoveel mogelijk andere rokers om zich heen hebben zodat ze zich minder vies voelen ofzo (ok hier zit irritatiepuntje richting JuJuman). Spikkel dat klinkt heerlijk dat zwembad! Maar met die prikjes slaat nergens op. Blijf ik bij (van dat zwembad he, niet van jou ) Succes vandaag met je dagje alleen! Ego: He net wezen sleeen met Druif. Handschoenen waren succes (voor zover dat kan haha, maar ze passen goed en zijn waterdicht). Wasmachine draait de laatste wassen alweer (snif ). NU cupcakes aan het maken want er kotm straks een buuf op de koffie. Druif speelt met zijn LEgo en komt zijn auto met aanhangers trots laten zien. Straks maar even lunch maken
Larissa; ik denk aan jullie! Loki; hier mag manlief ook gewoon naar een feestje als ik niet mee ga. Vind het juist niet fijn dat hij dan ook niet 'mag' gaan. Hij kan er ook niets aan doen dat ik niet zou kunnen. Met oud en nieuw zei ik ook tegen hem dat hij best met zijn vrienden wat mocht gaan doen, maar hij koos er zelf voor om bij ons te blijven. En roken, tja daar kan ik ook weinig over zeggen. Gelukkig nooit gerookt. Maar ik kan me voorstellen dat je je hieraan ergert. Ik zou zelf ook nooit iemand een sigaret aanbieden als ik wist dat deze gestopt was, lijkt me een beetje vreemd. JuJu; slijmprop, hmmm... Jammer he je laatste wasje voor nu, misschien wil Druif nog wel even iets vies maken Lekker cupcakes. Spikkel; Met 8 weken al zwemmen is ook best vroeg of niet? Is dat niet te koud voor zo'n kleintje? Maar met 3 maanden mag het dan over het algemeen overal? Ik zal binnenkort eens een keer bellen. Vanilla; nog gelukt om op het werk te komen? Hier; ook sneeuw, niet super veel gelukkig. Vanmiddag moet ik toch de hond uitlaten met mopje en de wagen. Draagdoek lijkt me dan niet zo veilig als ik val ofzo. Verder vannacht dus weinig geslapen, mopje hield me wel bezig.
Ja ik kwam ook al even spiueken. Met dit weer zou ik de wagen ook verkiezen boven de draagdoek hoor! Zwemmen met je kleintje is heerlijk, zelf sal is het maar 10 minuten. En dan lekker inwikkelen dicht tegen je aan en samen bijkomen van de ervaring
Kwam met spanning kijken voor Larissa... Maar nog niets... JuJu, 3 uur na de slijmprop, beginnen bij mij de weeën! Later meer meiden!
De SVB lijst met namen van 2012 is er weer en ons mopje heeft nog 94 andere naamgenootjes erbij dit jaar. Ik verloor de slijmprop in gedeeltes en dat begon denk ik een week voor de bevalling. Maar JuJu moet nog wachten tot de 21ste want dan heb ik de poll goed (en loki ook) Nog geen nieuws van Larissa...
Ik denk zelf dit weekend of begin volgende week. Hoop niet dit weekend want wil graag dat mijn zusje er bij is en dan kan ze niet (dan komt mijn moeder voor Druif). Kwa datum heb ik al heel lang eind deze week in mijn hoofd maar denk niet dat dat het gaat worden. Zeg net tegen Druif: "zo als je je broodje op hebt gaan we lekker slapen". Zegt hij: "Druif naar bedje?" Schuift zijn stoel naar achter en wil weglopen. Dus ik vraag of hij niet nog wat brood wil, maar hij mompelt "Druif bedje slapen" en loopt naar de deur. Kind is dól op slapen. Lekker met dat kontje omhoog, nog even kletsen en heerlijk wegdutten. Geef m eens ongelijk ook De naam van Druif blijft maar populairder worden Toen wij hem uitkozen was ie nog op plaats 60 ofzo, nu al in de top 30! Naam van Kersje (nog ) bij lange na niet.
Lieve meiden Wat ik al een week wist is vandaag bevestigd, ons kindje leeft niet meer Het vruchtzakje was nog kleiner dan vorige week en een kindje kon je er al niet eens meer in zien (eigenlijk wel 'fijn', want ik was zo bang voor een compleet kindje zonder hartactie...) Uiteraard zijn we enorm verdrietig, dit kindje was zo welkom!!! We zullen het ook nooit vergeten, dit was ons 2e wondertje ♥ Samen praten we er veel over en ik geef de natuur nog een week de kans om de rest ook zelf af te stoten. Volgende week een controle echo om te zien of alles weg is. Hopelijk blijft een curretage ons bespaard! Hoe daarna verder weten we nog niet... Liefs, Laris
Oh meis, weet gewoon niet wat te zeggen... Vind dit zó erg voor jullie! Heel, heel veel sterkte... Hou elkaar goed vast en huil maar lekker!
Ogh meid toch . Ookal was je gevoel niet best meer, deze woorden zijn dan toch zo confronterend! Je hebt zelf gedaan wat je kon, dit licht buiten je macht maar dat neemt de pijn niet weg . Fijn dat jullie er samen over kunnen praten, je mag hier ook spuwen zoveel je wilt! Als je iets wilt weten over hoe verder als de natuur zijn ding niet doet, weet je me te vinden he? Ik hoop voor je dat jouw lichaam het oplost en je daar verder niet over hoeft te beslissen... Sterkte meis..
lieve larissa, Super dikke knuffel!! Ik zat net aan de foon toen ik fb op starte en zag je bericht daar staan.. moest even flinks slikken en heb niet eens gehoord wat de vrouw van unive zei... dikke knuffel!! ben er even stil van...pffffffff
Ja vreemd he. Ik moet ook even afscheid nemen van dit kleintje, terwijl het niet eens mijn kleintje is. Stom hoe dichtbij het dan toch is als je zoveel deelt.
Zit hier ook gewoon ook nog steeds met de tranen in mijn ogen... Moet er de hele tijd aan denken... Maar vooral ook aan jou, Loki, want jij hebt dit ook meegemaakt.... Kan me niet meer herinneren hoe ik daarop gereageerd heb, maar in ieder geval niet zoals nu en daar voel ik me nu schuldig over... Toen hadden we natuurlijk nog niet zo'n band zoals we die nu hebben, maar toch...
NOD: 21/01 Uk2011 (3) Afspraken: 14/01: JuJu verloskundige 15/01: Boef gaat vanaf nu op di en do naar de peuterspeelzaal 14/01: DeLi Kinderarts 16/01: Loki09 SEO 21/01: Marcha pretecho || JuJu verloskundige 22/01: Nieke nacontrole VK 28/01: Mopje CB + 1e prikjes 29/01: Larissa wordt 30 29/01: Mini 2! 31/01: Boef en Boefje CB 09/02: Larissa nachtje weg met manlief om 2 jarig jubileum te vieren 11/02: Larissa 2 jaar getrouwd! 15/02: DeLi jarig 19/02: Spikkel na-controle gyn en diabetesverpleegkundige 01/04: 1e werkdag Nieke 13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!) 31/05: Spikkel J jarig alweer 2 jaar 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!! 14/06: Nieke 1 jaar getrouwd 22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! 29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV Zwanger: JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Marcha (okt '12 positief getest) 29-06-2013 Bevallen: Marcha: 26/08/2010 Justin (2690gr, 47 cm) JuJu81: 04/01/2011 (40w1d) "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 (40w6d) J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 (38w4d) Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm) Spikkel: 01/01/2013(38w2d) "Kruimeltje" (3890gr) Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Larissa (* Jan '13, 7wkn) Poll Loki09: (denkt zelf: Meisje. Geslachtsbepaling = meisje!) Jongen: Bloom, Spikkeltje, Uk2011, JuJu81 Meisje: DeLi, Nieke, Larissa, Marcha Poll Marcha: (denkt zelf: Twijfel!!) Jongen: Bloom, Loki09, JuJu81, Spikkeltje, Nieke Meisje: Larissa, Uk2011 Bevallingspoll JuJu81: (UD 27/01) 13/01: Larissa 18/01: Spikkel + Larissa 2e keus 21/01: Loki09, Nieke 23/01: DeLi
Ja herkenbaar Bloom. Voor Loki vond ik het toen vooral heel vervelend maar was ik meer bezig met mezelf. Nu ben ik oprecht heel verdrietig. Maar goed dat was toen en dit is nu. (Cruijf is mijn naam)
We staan nu veel dichter bij elkaar dan 3 jaar geleden Bloom. Logisch dat het dan minder impact heeft. Ondanks dat ik precies weet hoe het voelt en wat er nu allemaal door je heen gaat vind ik het toch moeilijk de juiste woorden te vinden. Er zijn ook eigenlijk geen juiste woorden want alleen de tijd kan deze wonden helen . Al weer 2,5 jaar geleden maar kan de pijn en machteloosheid nog zo proeven