J slaapt alleen in slaapzak dus nog? Hoe warm is het op zijn kamertje? Wat zuur dat de berekeningen die je gevonden had niet kloppen! Had wel fijn geweest een financiele vooruitgang... 13 euro achteruit is al helemaal niet leuk . Lijkt mij echt 1 van de dingen om problemen door te krijgen samen hoor... En dat is ook niet iets wat zich zomaar even oplost . Daar moet je echt mee leren leven, en dat lijkt me erg moeilijk soms! Wel lief dat je ouders bij springen! Wij zijn 2,5 jaar geleden ook met ouders op vakantie geweest (die vakantie kregen wij toen ook, ze vonden het zo zielig van de MA) en ik vond dat heel gezellig hoor . Fijn zelfs als ze af en toe even op J en Kruimel kunnen letten zou ik denken . *Zit nog steeds op de bank, zucht*
Er zaten er nog maar 5 in, dus eigenlijk ben ik dubbel zielig... Misschien had de hele doos meer voldoening gegeven? Gezellig! 6 man sterk online! *ziet het huishouden nu helemaal niet meer gebeuren*
NOD: 21/01 Uk2011 (3) Afspraken: 21/01: Marcha pretecho || JuJu verloskundige 22/01: Nieke nacontrole VK 23/01: Kruimel extra cb bezoekje aan huis 25/01: Boefje echo heupjes 13.40u 28/01: Mopje CB + 1e prikjes 29/01: Larissa wordt 30 29/01: Mini 2! 31/01: Boefje CB + prikjes 05/02: Loki VK 09/02: Larissa nachtje weg met manlief om 2 jarig jubileum te vieren || Bloom weekendje weg met vrienden 11/02: Larissa 2 jaar getrouwd! 15/02: DeLi jarig 19/02: Spikkel na-controle gyn en diabetesverpleegkundige// Kruimel Cb + prikjes. 18/03: Boef en Boefje CB 01/04: 1e werkdag Nieke 04/05: Mummeltje 2 jaar! 13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!) 31/05: Spikkel J jarig alweer 2 jaar 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!! 14/06: Nieke 1 jaar getrouwd 22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! 29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV 07/09: spikkel+fam: 15 dagen, zon, zee &strand Zwanger: JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Marcha (okt '12 positief getest) 29-06-2013 Bevallen: Marcha: 26/08/2010 Justin (2690gr, 47 cm) JuJu81: 04/01/2011 (40w1d) "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 (38w) "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 (40w6d) J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 (38w4d) Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm) Spikkel: 01/01/2013(38w2d) "Kruimeltje" (3890gr) Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Larissa (* Jan '13, 7wkn) Poll Loki09: (denkt zelf: Meisje. Geslachtsbepaling = meisje!) Jongen: Bloom, Spikkeltje, Uk2011, JuJu81 Meisje: DeLi, Nieke, Larissa, Marcha Poll Marcha: (denkt zelf: Twijfel!!) Jongen: Bloom, Loki09, JuJu81, Spikkeltje, Nieke Meisje: Larissa, Uk2011 Bevallingspoll JuJu81: (UD 27/01) 13/01: Larissa 18/01: Spikkel + Larissa 2e keus + Bloom 21/01: Loki09, Nieke 23/01: DeLi
huishouden is hier al gedaan: heb tot half maart hulp van een kennis elke vrijdag. Hoef zelf alleen de was te doen.. en andere dagelijkse digen die moeten. Loki: ja slaapzakje en deken met daar om een hoeslaken.. rond de 18 graden..voelt wel kouder aan. Maar meneer ligt ook vaak op zijn dekens. Ik had alles op gegeten financien: je leert idd er mee te leven en om te gaan. Ach om veel deingen of ik me nog niet druk om te maken.. luiers voor kruimel bijv.. Heb nog grote pak newborn, pas hij nog in 3 pakken maat 2. 3 pakken maat 3..allemaal over van j.. zag alweer actie bij kv... En ik wil me ook niet druk maken om het geld..word soms ook er gek van..natuurlijk..maar ja op dit moment is het niet anders.. onze tijd komt wel..vanaf november ben ik klaar met de belastingdienst hoop eerder..wil kijken of ik beetje vakantiegeld er naar toe kan doen en wat van kinderbijslag.. moet even..maar dan hebebn we wel meer adem per maand..dat scheel echt 100 euro.. ja me ouders spirngen vaker bij.. zelf vind ik het moelijk om te vragen maar soms moet het.. zij weten hoe we om gaan met geld en dat we er geen misbruik van maken..en willen ook dat we leuke dingen blijven doen. nu zeker met de jongens..
oef.. veel typ fouten..grrr... ja idd zo kunnen man en ik ook keer met zijn 2en wat doen... word ook wel een keer weer tijd.. eens kijken of ik hem in feb even mee kan nemen voor iets leuks...
Doos donuts is op. Heb net was aangezet maar ben kapot en gesloopt. Zelfs geen puf om tweede kopje thee te zetten. Als ik nu van het weekend beval hoef ik niet meer op de weegschaal
juju: je hoeft helemaal niet op de schaal...relaxed.. je bent zo alles kwijt..wou dat ik slanker was..ooit...
Spikkel, wat voor deken heb je er dan in? Hier zat ik ook naar te kijken maar kon in 1 persoonsmaat niks vinden (nouja, weet eigenlijk niet zo goed waar ik naar moet zoeken. Oh wacht even, J heeft peuterbedje toch? Oef, ben echt vergeetachtig. Nee vragen om geld is nooit fijn, maar als er goed mee omgesprongen wordt is dat soms gewoon nodig... Goed bezig Juju . Ik heb inmiddels ook gestofzuigt en de keuken/gang gedwijld.. (stom zout...). Zo maar even stoffen beneden, wc's uitdoen en was opvouwen. Erger me ook groen en geel aan de ramen. *Denkt ineens weer aan die doeken... Zal ik die maar bestellen? Kan voorlopig niet met amonia knoeien natuurlijk dus vind het wel een goed excuus*.
Hahaha Heb toch maar even alle moed verzameld en met een doekje en glassex de ergste ravage verwijderd. Jammer is dan alleen dat je daarna ziet dat buiten ook écht vies is. Ik zal vanavond eens overleg plegen met vriendlief Alleen de was vouwen rest nog, maar die loopt vast niet weg, heb ik zojuist besloten. Nu even lunchen, Tosti!
Aangezien juju gisteren om 21.30 haar laatste bericht ergens plaatste, kan ze nog best voor 0.00u bevallen zijn, maar zie nog geen berichten! Logischdat je er klaar mee bent hoor, op een gegeven moment is het genoeg! Wat lief hoe je het gesprekje dat Druif voerde omschrijft. Heerlijk hoe je daarvan kunt genieten hè! Loki; Gewoon die doeken bestellen, je weet niet wat je meemaakt en je vindt ramen zemen straks nog leuk! Ik heb toen het in dec zo koud werd een dekbedje bij de hema voor Boef gehaald. Die ligt nu ook in zijn grote bed, is een klein beetje kort, maar hij ligt dan ook nooit onder de dekens en daarom ook nog in een slaapzak. Zo'n tussengeval, geen zomer, geen winter. Maar Boef heb ik echt nog nooit met zn hoofdje uberhaupt in de buurt van de dekens zien liggen, dus wellicht ben ik daardoor minder angstig. Maar ik snap je terughoudendheid wel hoor! Ik zou ruim voordat Frummel komt toch al overgaan denk ik. Heb je nu genoeg tijd om er energie in te steken en om Mummel eraan te laten wennen. Anders zijn het zoveel veranderingen in 1 keer... Spikkel; Jammer dat de berekening niet klopt! Wel heel fijn dat je ouders helpen! Hoe loopt het nu met afbouwen? Ego; Lag om 1u in bed en ben alweer een half uur wakker. Niet niet eens door de kids, die ik nu wel hoor trouwens... Gisteren geen leuk bericht gekregen over de zomervakantie. Moeten altijd 1e en 2e keus opgeven. Nu heb ik mijn tweede keus gekregen en daar baal ik van! Ik schuif ieder jaar vrijwillig om de planning wat makkelijker rondnte krijgen en nu wilde ik dat dit jaar eens niet en wordt het me opgelegd. En niet dat me dit persoonlijk even wordt verteld hoor, nee krijg een mail die ook naar het hele team is gestuurd: 'Goed nieuws! Zomervakantie aanvragen zijn goedgekeurd! Jullie kunnen dit weekend lekker gaan boeken! Bloom en X en X hebben hun 2e keus gekregen. Maar er zijn nog wel veel gaten in het rooster, maar door jullie extra diensten te laten werken, kunnen we dit hopelijk oplossen. Was zo boos na dit mailtje! Het is helemaal geen goed nieuws voor mij! Gelukkig kan Bloomman flexibel vakantie opnemen, dus is er eigenlijk geen probleem, maar het feit dat ik elk jaar al schuif en altijd meedenk wat ik kan doen om de planning te laten kloppen en nu, zonder overleg gewoon mijn tweede keus in mijn maag gesplitst krijg, maakt me gewoon pissig! En als dank, mag ik ook nog eens extra gaan werken om alle gaten te vullen... Sorry voor ego, ik ga mn boze bui laten verdwijnen door lekker te kroelen met mn jongens!
Kan me voorstellen dat je boos bent Bloom! Wrs weten ze hoe makkelijk je bent en dat je wel kunt schuiven als je wilt en maken ze daar gewoon misbruik van! En dan helemaal de manier waarop, ik vind even overleggen altijd wel zo netjes, misschien had je dan zelf al wel gezegd "Nou ja voor mij is het iets minder belangrijk dus doe maar" dan had je er een heel ander gevoel aan over gehouden.... Ben ook erg benieuwd of Juju al nieuws heeft.. Hier slecht nachtje gehad. Mummel is duidelijk niet in haar hummetje, ze kon de slaap niet fijn vatten. Ik denk tandjes want ze heeft ook veel en hele dunne broeken en haar billen flik kapot, wat ze eigenlijk nooit heeft. Gister liep ze de hele tijd te zeveren met alles in haar mond. Zou onderhand ook wel mogen want onder heeft ze er nog steeds maar 2 (en 2 kiezen), whahaha!
Dat had wel wat netter gekund Bloom! Idd ook subtiele vermelding naar extra werk Hier geen baby, wel bloederige slijmprop en ik draag maandverband omdat er vanalles uit me loopt de hele tijd Ik mocht vanochtend blijven liggen maar net stond Druif onder aan de trap te roepen of ik ook beneden kwam broodje kaas eten onder een dekentje met papa Tja, dus dat ben ik nu aan het doen (en even voldoen aan mijn meldingsplicht)
Ohh spannend JuJu! Ik denk dat het vandaag gaat gebeuren hoor! Maar ja, dat dacht ik gisteren ook... Loki; Precies, waarschijnlijk had ik wel ja gezegd als ze maar hadden overlegd, dit is gewoon geen stijl! Arme Mummel, maar meer tandjes is toch ook wel weer fijn! Zielig die kapotte billen... Hopelijk is het snel over! Ik heb wat voor je, wat ik naar je telefoon wil sturen, maar heb je nummer niet! Wil je die aan me kwijt via pb?
Je hebt pb bloom . Als er trouwens naast larissa nog meer met een slimme telefoon zijn is een groeps whatsapp wel leuk, roep maar!
Ik ga vandaag proberen weer eens alles bij te lezen. Valt niet mee werken en mamma zijn en ook nog een huishouden bijhouden