Successsss Juju! Erg mooi uk!!! Super! Rest later, staan in de startblokken om uit te gaan eten, jummie!
Juju spannend. Ik lees je post en krijg gewoon de zenuwen! Jippie, Kersje is in aantocht!! Succes meid. En ja de weeen doen helaas pijn. Ff doorbijten. Zo meteen houd je je mooie meisje in je armen.
Zo een paar uur en ruim 20 pagina's verder........ Eerst iedereen een dikke knuffel geven! Het zit bij velen van ons niet mee lees ik. Heeft iedereen mot met man/vriend? Hier de laatste tijd bonje of heel lief tegen elkaar. Bonje met lelijke worden, elkaar het huis uit praten, zeg ik A, zegt hij B enz. Andere moment zijn we weer heel lief tegen elkaar. Maar lees dat bij verschillende van jullie ook!!! :x Wat is dat toch? Winterdipjes? @Juju; Wat ben jij toch crea. Nieuwe handschoenen maken... Ik vind het knap! Bij jullie thuis net op tijd alles klaar voor de komst van Kersje. Timing hoor. @Loki; Over jouw 2 vragen. Ik zou zeggen ga jij maar lekker. Ik blijf wel thuis (heel zielig alleen). Hebben wij dit jaar ook met de wintersport. We gaan niet i.v.m. Spruitje. I.v.m. bv kan ik hem niet thuis laten en meenemen vind ik ook niks. Dus heb gezegd dat hij wel kan gaan. Maar hij blijft ook thuis. Maar snap jouw redenatie ook hoor! Over het roken ben ik het zeker met jou eens. Super fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Mummel in ski outfit is leuk! @Nieke; Hoe gaat het wandelen met de kinderwagen tijdens het uitlaten van de hond in de sneeuw? @Laris; Ondanks dat ik hier niet zoveel geweest ben, heb ik erg veel aan je gedacht. Vind het echt heel erg dat jullie kindje niet bij je mocht blijven. Je hebt zo'n onzekere periode achter de rug. Ben je "eindelijk" zwanger en dan mag het niet zo zijn. Ik hoop dat jullie dit een plaatsje kunnen geven. Verdriet zal vast nog wel even blijven. Het doet ook pijn en huilen mag! Je mag trots zijn op je lijf. Toch heel knap dat je lichaam dit soort dingen zelf regelt en opruimt. @Spikkel; Hoe gaat het thuis inmiddels? Goed dat je het besluit hebt genomen te stoppen. Bv is leuk zo lang het goed gaat. Wanneer dit niet zo is, moet je er gewoon mee stoppen. Haha J met tieten. Grappig. Vervelend van je oud tante. Zij ging toch ook altijd naar Bali? Het leven is voor oude mensen niet altijd een pretje. Zielig he. @Uk; Wat super om te lezen; prachtige titanium ring met -tig briljantjes. vl nam me mee naar de juwelier na het boodschappen doen vanmorgen. Gefeliciteerd! En blij te lezen. Betekent dus dat het goed/beter gaat tussen jullie. Balen dat hij z'n baan kwijt is. Schandalig de manier waarop! @Noppies; Er komen leuke kleertjes voorbij! Pas ook e.e.a. besteld. Had nog een foto beloofd. Zal ik later uploaden. Heb de foto wel al gemaakt. @Bloom; Fijn dat Boef het naar zijn zin heeft op psz. En je vakantie is niet leuk hoe ermee omgegaan wordt op je werk! Kan me goed voorstellen dat je baalt. Balen van Bloomman. Hoop echt snel dat de medicijnen gaan werken en jullie weer een gelukkig gezin zullen vormen.
Vlieg even in.. om de 3 a 5 minuten gedurende een uur, de verloskunidge komt er aan. Hoop dat ik Druif nog op bed kan leggen
Ik wist het! JuJu is gewoon aan het bevallen! Wat je vanmorgen zei vond ik al zo opvallend! Ik denk zelfs dat Kersje er al is! Ik blijf aan foon gekluisterd vanavond!
Ik vind het zo SPANNEND! Besef me nu pas dat jullie zo ook bij mij hebben gezeten! Van Spikkel wisten we niet dat het begonnen was, dus dat was een verrassing, maar nu is het gewoon spannend! Go JuJu!
SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANEND!!! Heb nog geen smsje gehad, maar ik denk wel dat Kersje er al is. Zo niet; lieve JuJu, je kunt het!!! Liefs, Laris
F5... Woei, wat een spannende tijd weer... Kersje, we zijn benieuwd naar jou! Hopelijk gaat alles goed met mama en dochter (nog in of al buiten de buik)
Ik zit ook steeds te spieken hier... Ondertussen even een vestje en tankini besteld in de sale van noppies. Ik plaats nog even wat foto's van de andere kleertjes van mopje. Hopelijk daarna nieuws van JuJu.
Spanning hier! Is ze er al of is ze nu aan het bevallen?! Oe, ben benieuwd Juju. Is er al een groepsapp gestart? Hier ook slimme foon!