Mijn nr. heb je he Laris? Dus kunnen inderdaad wel een groepsapp starten, leuk! Kleertjes in mijn album
Ik heb ieders nummer, behalve die van DeLi! Wat een geweldig lieve kleertjes voor Mopje Echt helemaal leuk!
Wilde ik net zeggen Laris.. Super leuke kleertjes voor spruitje. Echt schattig. En ook die foto om de kou te trotseren! Geweldig mooie foto. Hij lacht zo lief!
Er ontbreekt 1 cijfer in het nummer wat je me hebt gepb't DeLi! De foto van Spruitje in zijn winterproofpakje is echt super schattig
check in om te checken of kersje er al is.. spannend!! haha ja bloom, we waren zelf ook toen helemaal overrompeld..natuurlijk kan het ineens.. maar het was anders bij J toen.. toen had ik al zenuwen en voor gevoelens.. en nu was het ineens pats boem weeen.. (oke had al wat voorweeen) maar zo onverwachts nog.. andere gevoelens en in ziekenhuis had ik geen bereik om te smsén.. was van de week oude berichtjes aan het vewijderen wat niet verzonden kon worden, komt dat in concept opgeslagen en drukte voor uk per ongeluk op verzenden hahah nou juju: kom op je kunt het!!!
Jij bent dus de sms buddy Loki? Dan hoef ik mijn telefoon niet meer zo in de gaten te houden. Dacht dat ze mij zou smsen Maar jij kunt ook een groeps what's app starten, dus doe dat dan maar! Kun je ook de naam delen zodra je die weet (mag niet hier op het forum).
Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas, iemand nog suggesties voor een leuke webshop? Heb Zalando, wehkamp en esprit al bekeken. Moeilijk hoor.
Nieke, je kan eens bij een sportzaak kijken. Bijv. Daka. Heb ik mijn jas ook vandaan. Gewoon een nette jas is het, maar van een wintersportmerk.
Meiden, ik ben enorm benieuwd naar Kersje, maar ik stort helemaal in.... Zooo moe elke dag, pfff, en ik doe helemaal niks! Nou ja, maar aan toe geven denk ik. Mocht ik een smsje krijgen, dan stuur ik t uiteraard door. Loki, je houdt ons wel op de hoogte zodra jij wat krijgt he?! Lies, Laris
Bij de kinderarts was alles goed. Spruitje heeft een wat groter hoofd, maar omdat zijn lijf en gewicht ook hard gaan, maken ze zich geen zorgen. Zolang zijn hoofd maar niet ineens harder gaat groeien dan de rest (lijf en gewicht). Ook heeft hij de 2e prikjes gehad bij cb. Even hard gillen. Is ook niet niks als je heel vrolijk bent en je ineens een steek in je been krijgt. Verder weinig last van gehad gelukkig. Vanmiddag even buiten geweest. Wat was het koud. Nog maar een paar stappen buiten de deur en Spruit sliep al. Maar met de kinderwagen vind ik het niet ideaal hoor door de sneeuw. Is echt ploeteren. Iemand vroeg naar mijn oma. Ze heeft heel veel pijn en is bont en blauw. Gebroken ribben, aantal grote wonden en veel, heel veel pijn. Ze wil niet meer........ En nu is het wachten op Kersje. Zou ze er al zijn? Spannend!
Nog niets gehoord heb wel smsje gestuurd dat we aan dr denken Laris: ze dacht dat jij uiteten was (maar volgensmij is dat niet toch?) dus zei ze dat ik buddy was Ben voorlopig nog wel wakker (afzakkertje bij vrienden ) dus kan hier komen posten. Heb aan nummers alleen laris en bloom bij de hand.. Hopelijk horen we snel iets en is alles goed!!
Jaaa ze is er! 20.10 geboren, 7 pond en 49 cm. Maar als het goed is hebben jullie ook sms! Gefeliciteerd juju, jujuman en druif!!