Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ow schat ik ben zo blij voor je!!!!

Lieve, lieve Loki!!!

Ik WIST het gewoon!!!

Helemaal geweldig lieve Loki!!!

*even tranen laten lopen mag nu wel he, vind het geweldig voor je!!!*

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

super loki. Gefeliciteerd!!

3. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Yeahhhh!!! Super geweldig! Wat een goed nieuws.
    Dus ons hopen heeft toch geholpen!
    Joehoe (doeteenvreugdedansje)

4. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hier ook alles goed. Ons kleine meisje weegt nu ongeveer 2kg. Hb was helemaal geweldig 8.7 :)
    Over 2 weken weer terug.

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Waaahh! YES!!

Wat een onwijs goed nieuws Loki!!

Stiekem had ik ook goede hoop, maar durfde dat niet hardop te zeggen, maar dit is toch geweldig!! :):)

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Fijn Nieke, dat alles bij jou ook goed was!

Spikkel, wanneer hoor jij wat?

Juju;
    Haha, ja wat jij met Finn hebt, heb ik dus met Reva!
    Ach... Zo hebben we allemaal ergens een steekje los! ;)

Kidsit;
    Nog niet geprobeerd, bleef regenen. Nu is het droog, maar krijg zo kraamvisite...

7. spikkeltje

Oke update:

Vanmorgen bij de vk geweest. bloeddruk en alles is goed. (was stagiare) dus collega vk kwam er nog bij zitten en had alles meegekregen. Ze heeft een brief gescrheven naar de gyn. Heb ik gelijk meegenomen en afgeleverd. Ze vroeg wat ik wilde: Vind dat het na 1 drankje al snel de stempel word gedrukt van je bent diabeet, snap dat er ingegrepen moet worden. Maar ik ben nog maar 27 weken zwanger, we hebben nog even en afgelopen weken waren de waardes prima. Ik wil dat er met week of 32 weer word gekeken naar me waardes door zo;n drankje. Ze kan hier mee in vinden. Ze zei ook: er is een protocol onder de gyn in nederland en daar word eerst naar gekeken maar ze vond ook dat naar de patient gekeken moet worden. Wat zijn/haar belangen en gevoelen zijn. Ze vroeg of ik het een ramp zou vinden om wel elke dag te meten. Het is geen ramp, maar als keer niet lukt, dat het geen bezwaren heeft van de medische partij. Ze heeft dus voorgesteld, om samen met met gyn mij te behandelen en dat ze onderling contact hebben. Ik me waardes in de gaten hou en mocht het te hoog worden.. ik dan per direct volledig terug word gestuurd naar de gyn. Ze heeft ook toegezegd dat een van vk's bij mijn bevalling aanwezig is wanneer het medisch is. Ze willen me niet alleen laten zeg maar.

Toen naar het ziekenhuis:
    Dietiste: hoef ik niet meer heen. me eten is prima en mag best een keer snoeperij. dan kon ik misschien iets anders laten liggen.

Internist: Ook prima, hoef ik ook niet meer heen. Tezij ik isuline moet gaan spuiten. Nou dat is nog niet aan de orde. Moest wel nog keer bloedprikken om te zien hoe de suikers waren.. Moest toch prikken ivm bloedgroep baby.

En moest me wegen....Ben nog maar 4 kilo gegroeid....Bij j ben ik ook in totoaal 7 kilo gegroeid.

Bloeddruk is ook ng even gemeten prima.. Ze vroeg of het een meisje was ivm goede bloeddruk en bij J het slecht was... Heb gewoon gezegd dat we het niet weten.
    Van haar mocht ik trouwens geen snoeperij...

In de auto broodje gegeten.. pfff duurde zolang met elkaar.. dat ik helemaal vergeten ben om te meten...Gelijk geboorte kaarten besteld en j opgehaald.Ben net goed half uur binnen.. Nou ja vanavond maar weer..

8. spikkeltje

Nienke gefeliciteerd met je mannetje!!

Namen: gelukkig hebben we allemaal verschillende smaken...Zou wat zijn dat alles baby's hier dezelfde naam kregen...hihihi

9. spikkeltje

Net mailtje van de diabetes vpl: dat me waardes er prachtig uitzien en zo door gaan!!

Pff echt wel...;)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Thanx meiden. De echoscopiste snapte niet dat de gyn niets gezien had, kon niet volgens haar...

Helaas in mijn 2e hoorn wel bloed te zien. Kan dus net zo goed nog 2 kanten op.. Rustig aan doen waar kan..

11. spikkeltje

vind het fijn nieuws voor je meid. Wel naar dat er bloed te zien is en dat het nog onzeker is. Maar we blijven duimen..

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Fijn dat er NU iets te zien was in ieder geval Loki! Bloed is niet zo fijn, was volgens mij bij een van je eerste zwangerschappen ook zo he? Wanneer heb je de volgende echo, rond de 12 weken of over 2 weken weer? Garanties dat het goed is ga je toch niet krijgen maar dit is zo ongeveer het mooiste wat je nu kon horen dus dat is goed!

Spikkel wat fijn dat je waardes zo goed waren en dat je weer even 'los' mag. En nog maar 4 kilo? Ik zit al op het dubbele haha :D Ben benieuwd of ze morgen kan voelen of ik veel vruchtwater heb of een grote baby, want mijn buik is echt flink. Ik vind het eigenlijk wel weer tijd voor een buikfotootje van jou? :)

Bloom veel plezier met je kraambezoek! Morgen vast weer een goede dag.

Larissa wat ben je toch een schat zoals je met iedereen meeleeft :)

Ego: Net Druif uitgeschreven en weer ingeschreven bij het kdv. Even gekeken naar een peuterspeelzaal maar je hebt hier in de week een wan.del.wagen.soos waar je een paar keer in de week inloop hebt en kindjes met elkaar kunnen spelen. Soms ook workshops enzo. Als ik dat af en toe doe dan wordt hij vast niet mensenschuw in dat half jaartje thuis toch? ;) Peuterspeelzaal is pas vanaf 2,5. Vanavond ook inschrijven op andere kdv in de buurt.
    En net mijn eerste pompoen weer gekocht, grijns, ik denk dat we dat morgen gaan eten (of dat ik het morgen maak voor donderdag). JUM!

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Loki: wat een fijn nieuws!
    snap dat je even geschokt bent dat er een vruchtje zit en er hartactie is.
    is de termijn ook goed?

@Nieke: van harte gefeliciteerd met je man!

@Spikkel: fijn dat je waardes goed zijn meis ;)
    het blijft een momentopname, zo'n suikertest...

@Hier: druk, morgen meer.

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nieke:
    Fijn dat alles goed is met jullie meisje! 2 kilo al, gek om te bevatten he? Fijne avond! Lekkere taarten iig :D

Laris:
    Ik vind het ook juist leuk om te lezen wat je allemaal voelt. Wat mij betreft dus gewoon blijven doen hoor :). Weet je al wanneer je wilt testen? Kun je het nu zo lang volhouden juist omdat je zoveel overeenkomende symptomen hebt?

Juju:
    Hahaha naar de ikea met wandelende druif, wat gezellig! Loopt hij dan een beetje mee? Mummel moesten we vanmiddag al bij de anaesthesie vandaan plukken (ik was juist zo blij dat we er niet hoefde te zijn ;)), die sjouwt echt overal op af. "Mama? Die loopt heus wel achter mij aan!"
    Ohhh zijn de shirtjes voor kerstje? Ik vind ze niet heel meisjes achtig eigenlijks :). Maar heb eerlijk ook weinig met I&E... Wel lekker goedkoop zo, das wel kicke :D

Spikkel:
    Fijn dat alles weer goed is en de controle op diabetes een stuk minder streng kan! Goed dat ze het in de gate houden natuurlijk maar zo klinkt het prima!

Hier:
    Ik ga maar weer verder met struisvogel politiek denk ik :). Wordt gek van mezelf nu. Eerste 2 zwangerschappen gingen mis door (??) hematomen. Nu dus weer hematomen maar dusver weinig bloed (1 keer beetje helderrood, verder wat bruin). Toen op 6.4 en 6.2 dagen VEEL helderbloed en pas daarna bruin.
    Als het mis gaat, dan is mijn vertrouwen in de utro ook wegge-ebt denk ik :(. Als ik wat te melden heb dan horen jullie het, verder ga ik weer op de 'struisvogel modus' ;)...

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    :) Was het maar waar, haha! Het heeft me juist nieuwsgieriger gemaakt en daar waar ik vorige maand geen 1 testje heb gewaagd voordat ik ongesteld werd, vandaag kon ik het op 9dpo niet laten. Helaas omo wit, maar goed, ik sta niet bekend als 'vroeg tester' (kun je daar eigenlijk wel om bekend staan met 1 zwangerschap? ;)) Nog even verder duimen en hopen dus op een 2e streepje later deze week!!!

God works in mysterious ways (en het vrouwenlichaam ook :p).
    Meid, struisvogel jij lekker verder, wij duimen wel voor een plakbeebje!!!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Loki dat vind ik juist zo mooi aan dat merk :D:D:D
    En struisvogel lekker verder! Misschien een klein zinnetje terug in je onderschrift? ;)

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kan ik me voorstellen laris dan is niet testen wel heel eg moeilijk! Maar nog zonder resultaat helaas.. Maar wat je al zegt, 9dpo is wel enorm vroeg zeker in vergelijk met kyaras zwangerschap!

Later juju, later... ;)

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Larissa ik duim voor een mooie test over een paar dagen :)

19. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Thanks! :)

Ja Loki, bij Kyara testte ik 14 dpo posi en 12 dpo nog negatief.
    Was even flink teleurgesteld vanmorgen, maar ik ga nu 'gewoon' wachten tot zaterdag (was ook de bedoeling, maar ja, ikke ongeduldig :))

Slaap lekker meiden!!!

Liefs,
    Laris

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, ik dacht ook; hey, dat is toch te klein voor Druif?
    Grappig om te zien hoe verschillend mama's kunnen shoppen voor een meisje.

@ Nieke; jij hebt volgens mij nog nooit iets laten zien van de inhoud van beebjes kledingkast? Show het ons!!!

Nu echt slapen,
    Liefs!

Deel Deze Pagina