Ogh het arme meisje was er helemaal niet blij mee! Ga zo even foto's op FB kijken! Jurkje is nog groot, dus miss staat het over paar weken veel beter?
Juju; Ik voel me vereerd! Speciaal voor mij foto's op FB! Ze zijn prachtig! Mooi meisje! Lijkt ze op Druif? Volgens mij niet of wel? Die eerste foto's vind ik altijd zo gaaf! Heb er sinds de geboorte van Boef een heel speciaal gevoel bij, van wie ik de foto's ook zie. Gewoon omdat je nu weet hoe speciaal zo'n moment is! Ook al laat vaak de kwaliteit wat te wensen over, omdat je gewoon niet op z'n charmanst op de foto wordt gezet, maar goed, het blijven fantastische foto's! Kersje is duidelijk ook niet echt tevreden met haar Z8-outfit! Welke maat is dit? 56? Ze is een kleintje, dus als ze nu nog maatje 50 heeft, dan is een Z8 maatje 56 veel te groot natuurlijk!
Loki; ja, gaaf vest hè! Paars heeft hij eigenlijk nooit aan, maar het staat hem echt leuk! Normaal ben ik ook meer van de vesten en longsleeves, maar hij heeft 1 blouse die hij aanhad op de bruiloft van zw en sz en die staat hem zo leuk, dat ik er wel nog eentje wilde hebben. En nu zag ik deze in de sale en hij staat hem echt super leuk, al zeg ik het zelf! Ik wist dat Noppies klein valt, maar de setjes die ik voor Boefje heb in maatje 56-62 vond ik juist weer heel normaal vallen. Maar omdat ik het zonde vind om nu nog maat 92 aan te schaffen (daar heeft hij genoeg van) dacht ik sowieso maat 98 te doen, maar dat is dus een heel goede keuze geweest!
Ja in de huidige maat kopen vind ik ook altijd wel zonde. Iets te klein vallen en ze kunnen het maar een enkele keer aan... Gelukkig had je goed gegokt dus Paars staat hem idd heel stoer. Vind paars zoiezo heel mooi voor zowel jongens als meiden! Hier ook nog een jurkje+legging+sokjes van Noppies voor Frummeltje gekocht en een zomer shirtje van Mexx voor Mummel. Love MP, alles nieuw en incl verzenden (2 verkopers) voor 12 euro Me = Happy!
He meiden, daar ben ik dan ein-de-lijk weer eens... Wat computerproblemen gehad en alleen af en toe meegelezen op iPhone. Posten werkt echt niet op dat ding... Daarnaast nu al voor de 2e keer in een paar weken griep, echt zo balen Via FB natuurlijk wel op de hoogte gebleven van de belangrijkste ontwikkelingen hier! Juju's prachtige prinsesje oa! Wat een poppetje is het ik las je bevallingsverhaal hier, klinkt super op de schade na dan. Maar zo te lezen gaat het nu allemaal super met jullie! Verder nog weinig bijgelezen, zal het nu weer beter bij gaan houden! @laris: vandaag de echo toch? Veel succes! Ik vind het allemaal zo onwijs &@ voor jullie, was er helemaal door ontdaan.... hopelijk is alles schoon. Ik vind je echt onwijs sterk meis.... @uk: hopelijk voel je je snel minder vlak met de meds, iig super dat je die stap hebt genomen! @spikkel en bloom: heavy wat betreft jullie mannen... Ik vind het moeilijk om hier überhaupt iets zinvols op te zeggen, ik heb er namelijk geen ervaring mee. Hopelijk heeft bloom-man veel aan gesprekken met een prof, hij heeft zo'n prachtig gezinnetje, zo zonde om in zo'n zwart dal te zitten op het moment.... Veel sterkte voor jullie, het vergt ongetwijfeld heel veel van jullie. Zeker met de nodige hormonen waar jullie beide natuurlijk ook nog mee zitten.... Gelukkig gaat het wel goed met die knappe kereltjes van jullie zie regelmatig leuke foto's voorbij komen op FB! @nieke & deli: las dat het met jullie kindjes ook allemaal goed gaat Deli, ook al weer aan het werk zag ik, wat vliegt de tijd he? Maar het was te doen toch? Nieke, jij kan voorlopig nog genieten van je meisje! Ik zag wat bv vragen voorbij komen, gelukkig loopt het allemaal goed bij jullie. Bv weet ik echt helemaal niks van @loki: 5 nieuwe setjes per maat vind ik heel redelijk haha ik vind het inderdaad een goede dat frummeltje haar eigen identiteit moet hebben genoeg leuks te vinden in de sale volgens mij! @ hier: met de zwangerschap alles oké. Helaas nog wel met regelmaat misselijk maar niet meer zo erg als de eerste 15 weken. Afgelopen maandag super leuke pretecho gehad! Alles zag er goed uit, we hadden ook weer zo'n super lieve echoscopiste! Zelfde als bij Justin destijds. Placenta ligt dit keer aan de kant van mijn rug, ik had al zo'n vermoeden aangezien ik al zo'n 1,5 week af en toe bewegingen voel we zijn iig al een stuk geruster voor de 20- wekenecho, veel dingen heeft ze nu al uitvoerig nagekeken. 20 wekenecho heb ik laat dit keer, pas met 20+6. En het geslacht weten we ook, Justin krijgt een.......
Zusje Het is trouwens top secret, we hebben besloten om het voor ons zelf te houden. Dus ssstttttt! Dat wordt shoooooooooppen Ik had zelf wel een voorgevoel maar vond het toch heel onwerkelijk. Vroeg of ze het wel heel zeker wist haha! Ze was heeeeel zeker zei ze, dus daar gaan we dan maar vanuit!
Vanilla wat leuk om weer wat van je te horen. Fijn dat je je weer wat beter voelt (misselijkheid), wel balen van die griep! En helemaal geweldig een zusje!!! Proficiat, leuk! Nu lekker shoppen! En dan wel alles goed verstoppen dat niemand het ziet. Ook een heerlijk gevoel om te weten dat het er allemaal goed uit ziet bij jullie meisje.
Hier wordt Kruimel ook niet de koppie van zijn broer. Betreft kleding. Vind hem verder wel op J lijken. Zelfde pruilipje, zelfde gezichtsuitdrukking bij het poepen, bos zwart haar. Heb een foto van j toen hij 2 dagen was, iedereen dacht dat het kruimel was. Maar kleding. kruimel krijgt wel de broeken te dragen, maar niet alle shirts en truien..alleen die j kort aan heeft gehad en die we gewoon erg mooi vonden.
haha ze heeft nu alkleding voorkeur?! hihi had jij het blad wij jonge ouders ook?? als je binnen 6 weken de geboorte opgeeft, dan krijg je een mutsje met naam.. dat heb iku iteaard gelijk geregeld.. Kruimel heeft nu mutsjes genoeg.. hij heeft die van druif veel opgehad..kraamhulp vond hem zo grappig.. (wit met rode beesten erop)
Lekker zulke nachten. Nu met de fles zijn de nachten hier ook draagelijker. Ik volg kruimel hier wel in. Rond elf uur krijgt hij vaak de laatste fles en dan meld hij zich zelf na uurtje of 4 a 4 en half en dan weer een fles en dan weer 4 uurtjes later, soms 5. Ik geef flesvoeding op verzoek, deden we bij J ook. eerst zette ik de wekker en maakte kruimel wakker, na 4 uutjes en dan wilde hij niet, of paar slokken en dutte hij gelijk weer in. En dan werd hij zelf na en uur wakker. Kon ik gelijk een hele fles weg gooien. Dus dacht ik jij meld je zelf maar en dan hou ik wel een max tijd in de gaten dus nog nog 5 uur. Langer niet. Straks komt cb voor extra weeging...weging...weegbeurt.. zo .pfff hoe schirjf je dat??!?!?
Vanilla: Wat leuk een meisje! Wordt je de 2e j-m mama hier . Fijn ook dat ze al gespiekt hebben naar alles, toch al weer een geruststelling. De vrouw die mijn echo deed die snapte niet dat ik nog zo zenuwachtig was "Je komt om de week in het zkh voor een echo, dan hadden ze echt al wel gezien als er iets enorm fout was" (zij is ook 1 van de echoscopisten in het ziekenhuis btw). Toen lag ik er ineens een stuk geruster Nu lekker aan de shop dus. Roze rules! Spikkel: Gelukkig lijkt manlief wat bijgedraaid. Heeft even tijd nodig. Hormonen weg, wat meer slaap, wat meer routine/rust en dan zal het al een heel deel schelen Wat weegt Kruimel nu? Larissa: Ben benieuwd hoe het gegaan is meid. Hier: Mummeltje weer beter . Goed geslapen en vanmorgen lekker vrolijk. Alleen líters groene snot uit dat kleine neusje, gerum (uhh sorry voor de mensen die net aan hun lunch bezig zijn ). Net eventjes poging gedaan tot de blije doos ophalen bij de Prenatal maar die was gesloten, grom.
kruimel is nog niet op zijn geboorte gewicht. Moet nu elke 3 uur een kleinere fles geven.Omdat hij rond de 50 cc laat staan en hij terug geeft Dus nu weer de wekker stipt zetten..
Echo update; alles zit er nog... Vruchtzakje meet 6w4d en zit bovenin mijn baarmoeder. Ook nog mooi dik baarmoederslijmvlies... Dus ik ben het 2e vruchtzakje verloren en het vruchtje konden we ook niet zien op de echo, maar mijn bm is nog groot (zoals bij een zwangerschap van 6-7 weken) en nog lang niet leeg... Ik verlies sinds maandag weer meer bloed en daardoor kreeg ik al sterk het gevoel dat het niet schoon was. Bloeverlies moet namelijk elke dag minder worden na verlies vrucht+zakje. In mijn eierstokken uiteraard nog niks te zien van groeiende eitjes, maar dat kan ook niet, want mijn lichaam is nog in zwanger stand. Morgen echo in het zkh en daarna consult gyn, bespreken curettage. De vk had nog steeds hoop op natuurlijk verloop, ook omdat het vloeien nu weer meer werd en ik heb de laatste dagen ook ietsjes meer buikpijn, maar ik ben het nu wel zat. Misschien verlies ik het alsnog voordat de curettage plaatsvind (want misschien pas na het weekend, al hoop ik stiekem vrijdag...) maar dan staat er in ieder geval iets gepland. Pfff, verhaal dus nog niet ten einde en nog geen nieuwe cyclus in zicht. We weten nog niet of we gelijk door willen gaan met proberen zwanger te worden, maar nu gaat dat in ieder geval niet lukken! Vanavond uitgebreider meiden, hele middag bij mijn ouders geweest en ik ga zo Kyara halen van het kdv. Liefs, Laris
Ik was er op de 1 of andere manier al bang voor Laris . Hoop voor je dat het eer daags toch echt door zet en zo niet dat ze je snel kunnen helpen. Liever voor het weekend nog natuurlijk... Pas dan kun je ook weer je blik op de toekomst richten, dit is allemaal zo'n verloren tijd Dat is ook al niet mooi Spikkel, nog niet terug op gewicht. Hopelijk gaat het nu sneller met weer iedere 3 uur verplicht voeden.
Laris; wat balen zeg! Zo kun je het niet afsluiten en dat lijkt me nu iets wat je wel wilt! Ik ga heel hard duimen dat het ineens toch nog spontaan komt, ook al is de kans klein, ik hoop het gewoon voor je! Je hebt al genoeg ellende, dan blijft de ellende van een curretage je tenminste bespaard...
Spikkel; Balen dat Kruimel nog niet op zijn geboortegewicht is! Maar moet dit dan ook al per se? Hij groeit wel toch? En heeft hij genoeg poep en plasluiers? Natuurlijk moet je luisteren naar het advies van het CB, maar hopelijk maak je je er niet al te druk om, want hij gaat vanzelf groeien hoor! Vanilla; Wat leuk, een meisje! Grappig dat het ook zo op de echo afgedrukt wordt! Lijkt me een heel vreemd idee, tenslotte weet je alleen hoe het is om een jongetje te dragen en te hebben. Maar waarschijnlijk wen je snel genoeg aan het idee! Balen dat je nog steeds zo vaak ziek bent! Hopelijk is de 2e helft van je zwangerschap daarin beter!
Ik heb serieus hulp nodig. Mijn shopverslaving komt nu officieel niet meer goed. Ik vond net in een tas onder in Mummels kast (ben een shirtje kwijt van een setje, grom!) een complete set van Feetje (bolero, shirt, legging, rokje), een shirtje + legging van Noppies en een jurkje van Noppies in huidige maat (86). Leuk zou je denken, maar ik wist dus niet meer dat ik ze had. Weer leuk zou je denken, verassing! Nou... Het jurkje, shirtje en legging heb ik nu gewoon dubbel in die maat omdat ik ze later dus nog een keer gekocht heb . Oke, ik vind ze tof, maar 2 stuks?!?! Zucht Oh, om de kast (en geheime tas) verder te vullen heb ik nog een zomerjurkje van Beebielove voor Mummel gekocht en ook een jurkje+legging van Beebielove voor Frummel En een shirtje met Hello Kitty er op (Mummel) Volgensmij, had ik deze nog niet
Loki: Ja is idd nog groot, alle kleertjes zijn te groot! Je zou zeggen dat die paar gram en cm niet zoveel uitmaken maar ze is echt zoveel kleiner nog dan Druif Lekker aan de shop dus, ben benieuwd of je je kunt houden aan de max nieuwe setjes voor Frummel haha. Fijn dat het beter gaat met Mummel!! Vergeten setjes ontdekken = herkenbaar. Dubbel gekocht = hilarisch haha! Bloom: Ja ze lijkt op Druif, maar ze heeft mijn oren en mond (Druif die van JuJuman), en donker haar ipv blond. Ben benieuwd hoe dat gaat ontwikkelen en welke ogen ze heeft (zijn bij druif zo kenmerkend in zijn gezichtje) Ik vind van die overhemdjes altijd wel leuk staan bij peuters. Lekker eigenwijs! Boef is een knapperd! Vanilla wat leuk dat je er weer bent en dat het goed met je gaat! Heerlijk dat je de kleine al zo voelt bewegen en.. een meid haha hoera ben ik niet de enige blauw/roze mama hier! gefeliciteerd! Spikkel ik moet dat met die mutsjes enzo allemaal nog doen. Kersje past ze toch nog niet, ze past 0 mutsjes op het moment, zijn allemaal te groot (ook diegene die Druif maar heel kort op kon voordat ze te kleine werden). Leuk dat Kruimeltje het mutsje met die vissen (rode visjes toch?) veel gedragen heeft Kruimel dus ook moeite met aankomen. Hier groeit Kersje nu weer. Kan niet wcahten tot ik naar buiten mag met haar want word gek binnen, maar moeten nog even wat spekkies aan dat kleine lijfje.. Larissa dat is toch een teleurstelling, dat nog niet alles weg is. Kan me je besluit goed voorstellen. Op een keer ben je klaar met het bloed en wil je verder. Knuffel meis.. lijkt me toch weer confronterend om te zien. Voeding: Onze dame komt nu eindelijk wat vaker, het heeft ook geen nut om haar wakker te maken want dan drinkt ze dus gewoon niet. Dat moest ik de eerste dagen doen omdat ze er gewoon te lang tussen laat anders. Op dit moment zit ze op 8 voedingen, bij Druif was dat echt nog veel meer in de kraamweek. Heb wel erg veel stuwing, waar druif dat braaf leeg dronk trekt zij gewoon haar hoofd weg en gaat slapen, mij achterlatend met spuitende borsten Oh en ze is geslaagd voor de gehoortest. Toch fijn
@ Loki; whahahahahahahaha, ik lig dubbel Ik vergeet veel, maar nooit nieuwe kleertjes Jammer dat Kyara richting maat 92 gaat van Noppies shirtjes, want anders had ik het van je kunnen overnemen indien mijn smaak (vast wel). @ Uk; hoe bevalt 3 dagen per week werken? Mini bijna jarig, wanneer vieren jullie het? @ Spikkel; Kruimeltje nog niet op geboortegewicht? Dat duurt (te) lang dan... Goed om hem bij te voeden, hij heeft het blijkbaar nodig! Dikke knuf verder, het zit soms niet mee. @ JuJu; het setje van Z8 is niet echt voor een pasgeboren baby (zeiden we toen al ) maar jullie meisje is wel een schatje zeg!!! Hoe gaat het nu met haar en met de bv? En met manlief en Druif? @ Bloom; overgewerkt las ik op what's app, krijg je dat wel doorbetaald? Rustig aan he Lief dat je zo meeleeft, doet me goed! Foto van Boef en Boefje op fb is super leuk, dat vrolijke gezichtje van Boefje, zooooooooooooooo lief!!! @ Nieke; jullie mopje is echt een schatje (foto's op what's app). De tankini zag echt super uit en de pyjama zo cute! @ DeLi; zoals gezegd op what's app, ik begrijp je gevoelens tov het kinderdagverblijf helemaal, ik vond het ook zo moeilijk. Maar onthou 1 ding, je bent geen slechte mama!!! Moederschap brengt gevoelens naar boven die je voor die tijd niet kan inschatten dat ze komen @ Marcha; een meisje, wat leuk! Heb ik weer een poll goed, jippie. De meisjes zijn inmiddels aardig aan het inhalen (kijkend naar ons lijstje). Fijn ook dat alles er verder goed uitzag op de echo en dat je haar al voelt! @ hier; vanmorgen even op mijn werk geweest om de sfeer te proeven en een jarige vriendin collega te feliciteren. Ging goed en ik heb echt wel weer zin om te gaan werken! Nu dus alleen even kijken hoe het gaat morgen bij de gyn. Hoop zo vrijdag al geholpen te kunnen worden, maar ben bang van niet... Nou ja, anders staat er in ieder geval iets gepland en mocht het er voor die tijd toch vanzelf uitkomen, dan is dat ook goed (beter zelfs!) Ik heb wel meer buikpijn sinds vanmiddag en echt meer bloedverlies, dus wie weet... Emotioneel gezien voel ik me nog steeds goed, sinds de miskraam sterker dan in lange tijd als ik eerlijk ben... Geen idee hoe het komt en ik wacht ergens ook nog op de klap, maar misschien komt die niet? Ik voelde ten slotte al vanaf het begin dat het niet goed zat, dus de miskraam was een bevestiging van mijn gevoel. Liefs, Laris
Juju: Leuk weer een updateje! Ze komt al goed aan dus, tof! Inderdaad een paar 100 gram doet stiekem zoveel, zeker in het begin! Geregeld even passen de setjes dus want voor je het weet passen ze al niet meer Ze is niet zo'n hele grote drinker dus. Nou ja, als ze voldoende aankomt is dat prima toch. Jammer alleen voor mama met plof-tieten Larissa: Fijn dat je je emotioneel zo sterk voelt. Raar ooit wat je lichaam met je kan doen zonder dat je er invloed op hebt. Toen ik bij Frummel dacht dat het over was, was ik er ook heel koel onder. Vriendlief snapte er niks van na hoe ik me voelde voor Mummel. En niet dat ik dat wilde, nee ik voelde me gewoon zo? Nouja, ben er maar 'blij' mee, zo gaat de tijd veel sneller en kun je toch genieten van jullie meisje. 2e wondertje komt ook echt maar heeft net iets meer tijd nodig. Hoop dat je morgen hoort dat je vrijdag al geholpen kunt worden, dan kun je verder voor je gevoel. Knuf!