@ JuJu; je had inmiddels wat gepost en ik lees dat het goed gaat met Kersje en de bv, jippie!!! Ja, een halve kilo verschil merk je echt wel bij zo'n kleintje he Grappig dat ze overal nog een beetje in verdwijnt, komt vast snel als ze jouw slagroom blijft drinken!
tnx laris voor je knuffel. Had ik ook wel even nodig, heb na dat cb weg was toch even ene traantje gelaten..*grr hormonen ook* het duurd idd te lang.. meestal hebben ze 10 dagen nodig.. misschien max 14 maar kruimel is nu 22 dagen.. Ik hoefde niet in paniek te raken. doe ik ok niet..kwa gewicht groeit hij langzaam maar kwa lengte gaat hij snel.. ind e kraamweek had hij een boxpakje aan, veelste groot.. vorig week ook aan gehad met slofjes om de voetjes anders zijn zijn voetjes weg en nu bijna te klein.. dus er zit wel groei in. Straks eens meten. Juju: gaat langzaam ja.. ik zit nu 3 weken binnen, nog maar 3 keer buiten geweest met kruimel dus als gezin samen. maar kreeg vandaag ook te horen dat baby's bij vriestempraturen niet naar buiten mogen, ze heeft het uitgelegd maar ik weet het niet meer.. Dus laat het maar snel boven 0 worden.. vanavond. zijn man & ik samen boodschappen gaan doen.. en even naar de ikea. mevader heeft opgepast.. ik moest er uit!! zo kaal zondr mijn jongens.. ik reageer later meer.. even kruimel fles geven laris: jij ook dikke super knuffel!!
Kersje geslaagd voor de gehoortest = fijn! Kruimel die in de lengte wel goed groeit = fijn! Niet naar buiten kunnen = stom (alhoewel ik liever binnen blijf met die kou... ) @ Hier; sinds gisteravond ongesteldheidsbuikpijn. Dit heb ik sinds het bloedverlies is begonnen, nog niet gehad. Vanacht een paar keer wakker geworden van de kramp en vanmorgen bij het opstaan weer 2 grote stolsels verloren en verder veel bloed. Hoop dat dit het dan toch is en ik verder geen hulp meer nodig heb. Vanmiddag om 13.50 uur de echo bij de gyn, ben benieuwd! Liefs, Laris
Juju; Dank je! Vind ik zelf ook! . Snap dat je benieuwd bent naar de ogen van Kersje en wat je bedoelt met de ogen van Druif! Die zijn zo sprekend! Ik geloof dat Boefje toch weer heel andere ogen heeft dan Boef. Ik denk dat ze blauw worden. Vreemd als je bedenkt dat wij allebei groen/bruine ogen hebben... Maar onze beide moeders hebben wel blauw. Wat is er mis met het geboortekaartje? En hoe is het nu met Druif? DeLi; Had jullie geboortekaartje nog heel niet gezien, maar gezien de sticker op het stoeltje (via wa) vind ik hem erg leuk! Maar wel een beetje duur... Je kunt namelijk niet alleen de sticker bestellen, jammer! Spikkel; Als Kruimel maar wel groeit, toch? Hoewel ik dit weer heerlijk vind, zou ik voor jou willen dat de temperaturen wat beter worden! Larissa; Wat ben je sterk! En misschien komt de klap helemaal niet? Dat kan ook toch? Hopelijk ben je dan nu toch alles kwijt, ik duim! Overwerk kan ik trouwens uitbetaald krijgen, maar ik spaar ze liever op tot een dag vrij, want bij uitbetalen neemt de belasting de helft en ik werk me niet voor niets het ongans natuurlijk... Loki; Mag ik ook even heel hard lachen? Weer verkopen? Hier; Boef is weer lekker op de psz. Boefje hoor ik net pas wakker worden. Die ga ik maar wassen en de fles geven, dan kunnen we nog even op stap!
Kyara zegt net: baby geboren, nee, weg (met haar handjes zo naar de zijkant, zo van, waar is het nou?) ... Echt, ik val bijna van de bank. Heb er tegen haar niks meer over gezegd... Gek kindje! Toen ik zwanger was en het nog niet wist zei ze ineens `mama baby in de buik`en nu dit...
Heel bijzonder!! Volgens mij is ze een heel slim kindje! En eentje die haar mama goed aanvoelt en dus ook op mama lijkt, want jij voelt mensen ook goed aan! Knuffel!
Mooi geschreven, helemaal waar Ik hoop dat je goed nieuws krijgt zometeen Laris, succes. Klinkt hoopvol zoals je het omschrijft iig (al kan ik daar natuurlijk niet echt over mee praten). Pff ben blij dat we weer een beetje buitenuit zijn geweest, de muren kwamen op me af! Hoop dat de sneeuw smelt het weekend dan valt er hier ook weer fatsoenlijk te lopen. Ik durf het nu amper, zo spiegel glad en als ik me zo moet zetten dan raakt mn buik meteen overstuur... Niets waard dus. Had trouwens weer even gemeten en gewogen. Nu +2kg (zelfde als bij Mummel alleen was ik toen bij start 1kg zwaarder) en 2cm meer buikomtrek dan toen. Valt ook wel te zien al zeg ik het zelf .
JuJu; fijn om te horen dat het goed gaat met de bv en dat kersje aan het groeien is!! En dat jurkje haha, gaat nog 'net' niet he. Maar komt wel ze groeit er wel in. Ik vind haar inderdaad ook wel op druif lijken. Spikkel; kruimel dus nog niet op zijn geboortegewicht, maar hij groeit wel dat is het belangrijkste. En wat betreft het weer ik zag dat het na het weekend niet meer gaat vriezen (als het goed is) dus dan kun je ook lekker naar buiten. Larissa; hopelijk een goede uitslag van de echo zodat jullie verder kunnen. Kinderen voelen dingen altijd heel goed aan zeggen ze. En Kyara heeft dat blijkbaar heel sterk. Mooi hoe jij dat zei Bloom. Bloom; wij mogen niet overwerken (kan soms natuurlijk niet anders). Wat ziet boef er leuk uit in zijn blouse, echt stoer! En boefje is een heel ander mannetje, hij lijkt niet zo op boef. En echt ook een vrolijk mannetje (maar dat is boef volgens mij (meestal) ook. Loki; +2kg zo wat netjes. Kan me voorstellen dat je buik niet blij is met de sneeuw, duurt niet meer lang (totdat de sneeuw weg is bedoel ik, je buik mag nog langer blijven ). Wat grappig van die kleertjes, haha... Vooral dat je ze nog een keer gekocht hebt dan vindt je ze dus echt leuk DeLi; het wennen is gister goed gegaan dus, alleen papa en mama vinden het niks. En als je moeder geen dag extra kan is een gastouder dan niets? Super leuk stoeltje voor spruitje. Hier; niets nieuws te melden, saai he...
Hahaha heerlijk nieke Yeah, shirtje terug gevonden had nog een geheime plek *zucht*. Ook meteen maar even mummels kast uitgemest en een boel naar de zolder (als ik dat maar kan onthouden anders moet ik voor frummel toch alles nieuw kopen!?!? )...
Haha, het zou inderdaad jammer zijn als je alles nieuw moest kopen voor Frummel Hadden jullie kindjes ook dat ze 's avonds niet in hun eigen bed wilden slapen? Ons mopje slaapt overdag eigenlijk heel goed in haar bed tot ongeveer 14/15 uur en daarna wil ze er niet meer in. Slaapt dan alleen op onze arm en als je haar dan in bed legt (en ook als je haar wakker maar moe in bed legt) begint ze heel hard te huilen. 's Avonds na de laatste voeding gaat het wel weer goed.
Nieke; Boefje heeft dat ook met periodes gehad. Wisselde wanneer hij het wel of niet wou. Ik bleef het gewoon proberen. Er bij gaan zitten, speentje teruggeven, over z'n bolletje aaien, liedje zingen, muziekding aan en weer Weglopen, een poosje laten huilen. Meestal als hij een zeurderig huiltje had, liet ik hem dat doen. Soms ging dat over in slapen en had ik geluk. Als het overging in hysterisch huilen, ging ik er weer naartoe en deed ik alles weer opnieuw. Nu slaapt hij zonder problemen in z'n bedje, maar dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn...
Kersje geeft nog 0x in haar bedje geslapen Volgende week ga ik maar eens beginnen met overdag in wandelwagenbak/ledikant pogingen..
Alles zit er nog in, vruchtje + zakje... Dit is zelfs de mooiste foto die we van banaantje hebben Morgenmiddag om 16.00 uur curettage, hopelijk daarna echt schoon en verder! Liefs, Laris * sorry voor ego, komt echt weer hoor!*
Wel een mooie foto laris.. alvast sterkte voor morgen! trouwens prachtig wat Kyara zei.. gevoelig meisje heb je!
Nieke: Herkenbaar . In het begin wilde Mummel ook niet overdag boven slapen. Pas toen dat een poosje goed ging (laat zeggen vanaf 8 weken? Ik vond het stiekem ook niks dat ze boven lag en ik beneden was dus ik deed er ook niets voor ) ging ook savonds goed. Volgensmij rond een week of 10-12? Zelfs beneden in de wagenbak wilde ze maar zelden, ze lag liever op mijn borst, en geef haar eens ongelijk! Laris: Duidelijke echo inderdaad. Misschien toch fijn als aandenken? Na morgen kun je je blik weer op de toekomst zetten meid, fijn. Sterkte morgen, komt allemaal goed. Mocht je nog iets willen weten (al weet je daar ook wel veel van uberhaupt, toch?) dan weet je me te vinden he? Knuf
Uuh volgensmij zijn we uit de naam Alleen ppfff, vernoemingen? Ik weet niet wat we er mee moeten. Vind het zo raar om Mummel 3 namen te geven en Frummel maar 1?! Maar kan bij de opa namen weinig fatsoenlijks bedenken voor een meisje....