Ja wij vonden het ook raar. Wat waren blij dat ze alleen het opstarten deed. En dat de andere die de rest van de week was.. het allemaal toe liet. Overdag is het i huis rondd e 19 a 20 graden..en snachts is het gauw 15.. maar als verwarmingen dicht moeten, word het hier ook niet warm overdag..Moet wel aagenaam zijn toch.. en hebben ventilatievenster altijd open.. Dus het word niet droog.. ach..sommige mensen.. haha toen ik het aan paar mensen vertelden, vroeg iedereen of het iemand van de oude garde is..ik zei nee.. ongeveer onze leeftijd..Nou ja.. Vanilla: mooie kleertjes. Leuk een meisje, had ik nog niet iets overgezegd.. dus komen eindelijk meer meiden bij haha... bloom: wel fijn dat je er uit bent geweest. Ik den kecht niet dat je hoge eisen stelt van man.. Je wilt gewoon steun in huis.. En dat mag best gevraagd worden. Mannen hebben volgens mij (en er zullen ook manenn zijn die het wel snappen en weten) niet altijd door hoe het moedertaak is. Je bent contineu bezig, kids, huishouden, boodschappen enz. en dan in jou geval ook nog je werk.. alles draait door.. als dat niet lukt. dan blijven dingen liggen, . dan loop je achter de feiten aan. Man werkt, en voelt zich niet happy..jij bent de eerste persoon waar hij tegen dit uit.. jij staat dichtbij hem.. En dat maakt het niet goed.. het is goed dat hij hulp heeft gezocht en het is ook goed dat jullie samen eens gaan praten.. Gata het wel goed op zijn werk?? ALs man een slechte dag heeft, niks te doen, dan is hij ook chagerijnig en krijg ik het ook voor me voeten. hij heeft in 2011 een andere functie gekregen en werkt dus buiten. .toen hij binnen werkte werd hij erg gepest.. en toen was het elke dag raak..ik moest het aanvoelen...dus wat was ik blij dat hij naar buiten mocht. Uk: hoe gaat het? Hoe is sollicitatie van man gegaan?? En een mooie ring hoor Ja meiden, ik heb hem al gezien ze zijn donderdag geweest voor kruimel. Hier: een zware nacht gehad. Kruimel was tot half 4 bezig.. wilde alleen maar eten eten en eten. elk 2 uur zeker een fles gehad.. Niet alles opgedronken, tja zal wel neit goed zijn, maar we wisteen het niet meer, uiteindelijk om half 4 in slaap gevallen, ik ook.. en om hall 7 weer aan de fles. toen tot half elf geslapen. Ik ga nu gewoon weer de fles verhogen.. naar wat hij kreeg, drinkt hij het op dan drinkt het op en anders niet.. spugen gaat redelijk.. ene keer wel andere keer niet.. Man is onze auto aan het halen.. he he na bijan 4 weken kwijt te zijn geweest. Morgen naar me tante, nu het nog kan. Even kruimellaten zien.Had haar net gebeld, en afgesproken mocht het echt glad zijn, we niet komen. maar dat we nog even bellen..
Een molton, niet waterdicht dat vind ik niet prettig. Dat komt was als hij zindelijk gaat worden. Ik heb dus een molton en daaronder van die moltondoeken van de wieg/ledikant want Druif heeft nog wel eens een bloedneus. Dan komt er niets door heen (2 moltondoeken - moltonhoeslaken - hoeslaken). Spikkel: Hier is het hele huis juist opgestookt, pff ik werd er gek van. Hier willen we ook een groter bed maar eerst maar een auto tzt Fijn dat die van jullie terug is! Vanilla: ahh heerlijk egslaagd dus! erg veel roze dus dat vindt vast goedkeuring hier (ps gisteren had onze dame dat roze jurkje aan wat eventueel eerste pakje had kunnen worden, dat zoete *te groot* en vandaag een grijs truitje met roze broekje dus ik doe braaf mee hoor!) Bloom: Uhh ik denk niet dat we dezelfde man delen of was die van jou erg wienig thuis deze week? Mijne is wel lief hoor, maar af en toe (net als die van jou, al heeft die van jou nog een excuus) Nieke: Dat klintk als gezellige plannen! Geniet ervan! Slimme telefoon: Sorry ik ga geen nieuwe telefoon voor jullie aanschaffen Ik zoek wel nieuwe vrienden die wel met kneusjes zoals ik willen communiceren * snif* Ego: Kersje heeft de hele nacht in haar wieg gelegen, dus JuJuman mag weer in bed komen liggen Net voor het eerst buiten geweest (in de draagdoek) want ze is boven geboortegewicht en lekker even de geboortekaartjes rondgebracht in de wijk. Enieg jammere momenteel is dat ze snachts om de 2 uur wil drinken en overdag rustig 3 a 4 uur tussen de voedingen laat. Haha, niet echt ideaal. Even kijken hoe zich dat de koemnde tijd gaat ontwkkelen. Voeding is trouwens goed op gang gekomen, gisteravond wilde ze clusteren en ik had de hele nacht ploftieten (sorry, het woord stuwing is niet toereikend), waarschijnlijk net wat nodig was om de kraamweek in plusgewicht af te sluiten Bedankt voor jullie leuke kaartjes trouwens! JuJuman verzuchtte na de volgende naam die hem niets zei: Je hebt een heel leven buiten mij om,
@JuJu: wat heerlijk die roze wolk! Kaartje lag in de bus vandaag, mooi!! @Vanilla: roze, gaaf!!! lekker geshopt ook @Larissa: alweer een dikke knuff van mijn kant meis, weet ff niet wat te zeggen... @Spikkel: wat een prachtig manneke hebben jullie! Zo klein en zo'n enorm bos haar, prachtig! @Rest: ben het even kwijt... @Bloom: ik hoop zo dat het met je man beter gaat binnenkort want dit is natuurlijk helemaal niet leuk. Jij draagt nu alles op je schouders en zo hoort het gewoon niet @Hier: eerste sollicitatie van mijn verloofde (hihi) duurde 1,5 uur. Goed teken? tweede staat voor volgende week op de agenda dus lijkt goed te gaan. Ego: medicatie opgehoogd, bijwerkingen weer helemaal terug dus zal weer even wennen zijn maar voelt wel een stuk beter. Betrap mezelf regelmatig op een grote grijns op mn gezicht. Het leven lijkt weer mooier te worden
NOD: 21/02 Uk2011 (4) Afspraken: 28/01: Mopje CB + 1e prikjes 29/01: Larissa wordt 30 29/01: Mini 2! 31/01: Boefje CB + prikjes 05/02: Loki VK 09/02: Larissa nachtje weg met manlief om 2 jarig jubileum te vieren || Bloom weekendje weg met vrienden 11/02: Larissa 2 jaar getrouwd! 15/02: DeLi jarig 19/02: Spikkel na-controle gyn en diabetesverpleegkundige// Kruimel Cb + prikjes. 18/03: Boef en Boefje CB 01/04: 1e werkdag Nieke 04/05: Mummeltje 2 jaar! 13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!) 31/05: Spikkel J jarig alweer 2 jaar 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!! 14/06: Nieke 1 jaar getrouwd 22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! 29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV 07/09: spikkel+fam: 15 dagen, zon, zee &strand Zwanger: JuJu81 (mei '12 positief getest) 27-01-2013 Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Marcha (okt '12 positief getest) 29-06-2013 Bevallen: Marcha: 26/08/2010 Justin (2690gr, 47 cm) JuJu81: 04/01/2011 (40w1d) "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 (38w) "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 (40w6d) J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 (38w4d) Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm) Spikkel: 01/01/2013(38w2d) "Kruimeltje" (3890gr) Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Larissa (* Jan '13, 7wkn) Poll Loki09: (denkt zelf: Meisje. Geslachtsbepaling = meisje!) Jongen: Bloom, Spikkeltje, Uk2011, JuJu81 Meisje: DeLi, Nieke, Larissa, Marcha Poll Marcha: (denkt zelf: Twijfel!!) Jongen: Bloom, Loki09, JuJu81, Spikkeltje, Nieke Meisje: Larissa, Uk2011 Bevallingspoll JuJu81: (UD 27/01) 13/01: Larissa 18/01: Spikkel + Larissa 2e keus + Bloom 21/01: Loki09, Nieke 23/01: DeLi volgens mij was dit de laatste lijst? heb m van pagina 251 afgehaald.
NOD: 21/02 Uk2011 (4) ? 22/02 ? Larissa (cyclus bijhouden na MA) Afspraken: 28/01: Mopje CB + 1e prikjes 29/01: Larissa wordt 30 29/01: Mini 2! 31/01: Boefje CB + prikjes 02/02: Larissa nachtje weg met manlief om 2 jarig jubileum te vieren 05/02: Loki VK 09/02 Bloom weekendje weg met vrienden 11/02: Larissa 2 jaar getrouwd! 15/02: DeLi jarig 19/02: Spikkel na-controle gyn en diabetesverpleegkundige// Kruimel Cb + prikjes. 18/03: Boef en Boefje CB 01/04: 1e werkdag Nieke 04/05: Mummeltje 2 jaar! 13/05: Larissa weekje voorjaarsvakantie (22 mei weer beginnen!) 31/05: Spikkel J jarig alweer 2 jaar 03/06: JuJu ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk (1 a 2 dagen p/w werken) 12/06: Larissa laatste werkdag van het jaar contract. Hopelijk verlenging!!! 14/06: Nieke 1 jaar getrouwd 22/06: Kyara jarig, 2 jaar!!! 29/07: JuJu Druif en Kersje weer 2 dagen naar KDV 07/09: spikkel+fam: 15 dagen, zon, zee &strand Zwanger: Loki09 (sept '12 positief getest) 01-06-2013 Marcha (okt '12 positief getest) 29-06-2013 Bevallen: Marcha: 26/08/2010 Justin (2690gr, 47 cm) JuJu81: 04/01/2011 (40w1d) "Druif" Bloom: 09/01/2011 (39w) "Boef" (4080gr, 54cm) Uk2011: 29/01/2011 "Mini" . Loki09: 04/05/2011 (38w) "Mummel" (2950gr, 49cm) Spikkeltje: 31/05/2011 (40w6d) J (3440gr) Larissa: 22/06/2011 (38w4d) Kyara Jade (3380gr, 50cm) Bloom: 24/09/2012 (40w3d) "Boefje" (4650gr, 53cm) Deli: 27/09/2012 (38w2d) "Spruitje" (2770gr, 47 cm) Nieke: 07/12/2012 (39w2d) "Mopje" (4345gr, 53cm) Spikkel: 01/01/2013(38w2d) "Kruimeltje" (3890gr) JuJu81: vul zelf maar in!!! Vlinders: Loki09 (*Feb '10 *Aug '10) Spikkeltje (*nov '10, 9w) I will always love you!! Larissa (* Jan '13, 7.2wkn)
@ Uk; even doorzetten met de hogere dosering van je meds... 2e sollicitatie voor je verloofde, succes! Verloofde klinkt Grote grijns = goed! @ Spikkeltje; sterkte met je zieke tante! Wat heerlijk dat jij op de roze wolk zit, lekker daar blijven door Je doet het goed! @ JuJu; jij ook al op die roze wolk, wat heerlijk! Over het gedrag van jouw manlief laat ik me maar even niet uit, maar mijn manlief hoeft dat hier niet te proberen Ge-wel-dig verhaal schrijf je op FB, ik hou van je schrijfstijl! Super leuke foto's van je gezin Heb je al gesmst over het geboortekaartje, maar hier nogmaals; bedankt, super leuk en lief kaartje!!! @ Bloom; och meis, wat zou ik graag meer voor je willen doen dan een digi knuffel geven... Je bent een sterkte vrouw, maar niet van steen. Misschien een goed idee om eens mee te gaan met manlief naar de psych, maar misschien ook een keer een gesprek alleen met diezelfde psych? Vind het heel fijn dat je steun zoekt en lijkt te vinden bij ons en je 'live' vriendinnen, maar fijner zou het zijn als het probleem wordt opgelost! Ik voel in je berichtjes je moedeloosheid, je machteloosheid en je verdriet en dat doet mijn pijn Hele dikke knuf! @ Nieke; gezellige avond gewenst met je collega's, klinkt leuk! En daarna weer lekker naar Mopje, zooo fijn @ Loki; uit de naam, ik ben nieuwsgierig!!! Ook naar het grote bed van Mummel! Ik moet wel een beetje lachen om jouw verhalen en gedachtengang wat betreft een dekentje en / of dekbed hoor. Niet uitlachen uiteraard, maar jij ziet wel erg veel beren op de weg (Mummel kruipt heus niet in het dekbedovertrek ) Kyara ligt al sinds de winter onder een dekentje en toen ze een kleine baby was toch ook tijdens de winter?! @ DeLi; had ik al gezegd wat een lieverdje ik Spruitje vind op de foto op what's app? Wanneer moet hij weer naar het kdv en ben je er al uit of je hem er weer af wil halen? @ Marcha; echt leuk hoor, een meisje. Als Loki en jij bevallen zijn staat het 8-6 voor de jongens - meisjes. Trekt eindelijk wat gelijk!
@ hier; voel me wisselend. Leeg, verdrietig, blij dat het vloeien eindelijk nagenoeg gestopt is en (had ik dat al gezegd?) leeg... Buikpijn blijft nog, dus ik slik 3x per dag 2 stuks paracetamol... Vanavond nog een keer hard gehuild samen met manlief. Het raakt ons beide dieper nu alles voorbij is en gelukkig hebben we veel steun aan elkaar ♥ Morgen vier ik mijn verjaardag en daar heb ik wel zin in, even wat anders en ik word tenslotte maar 1x 30... Liefs, Laris
Spikkel: Lijkt me gek dat 14 graden beter is dan wat bij verwarming mits goed geventileerd? Ik zou daar heel onzeker van worden al die tegenstrijdige adviesen! Molton/zijltje mocht geloof ik bij Mummel al niet toen. Maar met aerosleep hoefde ik daar niet over na te denken dat scheeld . Marcha: Lekker geshopt! Woezel en Pip zijn leuk Juju: Lekker gedragen dus, heerlijk! En manlief mag afstand doen van de bank, hoera Larissa: Ik denk dat het goed is meid, dat het nu even binnen komt. Hoewel sterk zijn fijner voelt, ben jij echt een gevoelsmens en kon het imo haast niet dat je er alleen rationeel mee om ging. Ik hoop dat de neergeslagen stemming snel weer omslaat in positiviteit! Knuf' Uk: Super dat je al weer plus momenten hebt! Hopelijk helpt het ophogen ook weer een beetje extra als je er aan gewend bent! Bloom: Nee meid, ik denk zéker niet dat jij te hogen eisen stelt. Ik weet namelijk bíjna zeker dat jij iemand bent die het eigenlijk allemaal zelf regelt maar áf en toe verwacht dat iemand anders zijn handen ook uit de mouwen steekt (uit zichzelf zonder er voor te moeten zeuren!) als het voor jou net even to much is. Misschien nog eerder voor het plezier van je kindjes dan om jou te ontlasten. Dat is imo niets teveel gevraagd en dat gaat Bloomman vast weer inzien. Al blijven het natuurlijk mannen (die zo nu en dan een extra duwtje en een hele duidelijke jip-janneke uitleg nodig hebben).... Bed: Hahaha jullie zitten mij gewoon allemaal uit te lachen . Ik had tot vandeweek nog niet gedacht aan het inkruipen van een sloop tot een vriendin van mij het zei (beetje ver gezocht ja , net zo'n paniekhen als ik ) dus ik moest enorm lachen toen ik de sloop ging wassen en ik de knoopjes zag . Overigens geloof ik niet dat Mummel met (bijna!) 10kg sterk een meter hoeslaken onder een 15cm dik matras uit weet te trekken hoor, hahahaha Het bed is er maar matras paste niet niet meer in de auto dus dat gaan we vandeweek (of vlgd weekend) ophalen. Het is toch het Ikea bed geworden (ivm opslagruimte). Het andere bed vond ik in de middelhoge maat super leuk (en meer opslagplek) maar echt nog te hoog voor Mummeltje. Heb dus nu al 'besloten' dat als Frummel straks naar een 1 pers mag we dit bed doorschuiven en Mummel een middenhoog kajuitbed krijgt *Ver ver weg* . Van de week maar eens op -laten - zetten en de kasten even opnieuw inruimen want ze kan nu bij alle zwitsal enz als ze uit bed zou komen, ook niet erg verantwoord .
Nou afgelopen nacht viel JuJuman erg tegen Toen ik zei: haha ik zei toch dat ik moe was viel dat verkeerd uiteraard, het kwam omdat hij zoveel had moeten klussen de afgelopen weken aan de zolder en dt ik zwanger was en dat ook best zwaar kan zijn was onzin want ik kon overdag op de bank liggen enzo *ochtendhumeurtje* In ieder geval.. hij heeft wel gekookt vanavond (de tweede keer deze week constateerde hij trots). Verder had ik Kersje boven te slapen gelegd voor het eerst vanochtend en dat vond hij maar niets. Zat beneden met de babyfoon tegen zijn oor en bij het eerste geluidje sprint naar oven om haar op te halen haha. Ik zei al: ik begin morgen wel met opvoeden Verder nog steeds een kleine dame die overdag veel slaapt en nachts veel drinkt, gaap *wat doe je er aan*
Wat een verschil dan met kraamzorg.. nou ja.. nadat die muts weg was.. hebben we de verwarming weer opngedraaid.. kom op. ha me niet verkleumen.. genoeg ventilatie.. graag gedaan, grote broer heeft oo kaartje ontvangen?? Hahaha elke keer als man hier enveloppe open deed en namen zag die hij niet kende: och weer van de zwangermoeke site zeker.. haha Leuk geboortekaartje overigens.. Trouwens.. aan jullie allemaal even het verzoek van mij: willen jullie jullie verjaardagen en van de kids effen pbén van manlief mag ook wel heur hahah
HAha mannen.. Hier heeft man vnnacht kruimel om 2 uur de fles gegeven en daarna sliep hij tot 7 uur. Ik kon even bijtanken. gisteravond hele avond op de bank geslapen met kruimel.. Vanmiddag fotoshoot, binnenkort nog een keer Daarna naar me tante..pfff zo slecht. Uurtje geweest.. Raar idee, dat dit waarschijnlijk een van de laatste keren is dat we haar levend zien. Ze red haar vakantie niet in april, zegt ze steeds. Als kan willen we nog even zonder kids heen, maar ze is op..heel erg op.. en j ging naast haar ziiten en tegen haar aan, samen lekker knuffelen, ze pakte hem ook vast.man heeft een foto gemaakt en je ziet dat haar gezicht betrok.. verdrietige blik. terwijl ze do is op de jongens. wat gaat er allemaal door haar hoofd heen.. kruimel.. was net even bij de flesvoeding topic aan het kijken en daar hebben ze het over (verborgen) reflux als ik dat allemaal zo lees, komt over heen met kruimel. pff. zo zielig.. morgen naar de arts van cb. eerst aan horen wat zij zegt en anders wil ik ook naar de huisarts. We weten het soms echt niet meer. Zo zielig.. ene keer gaat het erg goed. Andere keer is het gewoon mis. Zoals vannacht ging het goed en vanavond weer mis. kleine beetje aanbieden, vraagt hij om meer. op hun advises begonnen met 90 cc flesjes.. hij wil echt meer. du heb hem terug gezet naar120 cc+4 +1 jbpm. ene keer drinkt hij het op andere keer niet.. maakt niet uit.. ik geef het op verzoek.. en soms toch een kleintje erbij..zo anders dan bij J..vind het zo sneu.. heb soms de tranen ook in me ogen staan, als ik hem zo zie.. Hij ligt ook erg graag op zijn buikje. Overdag laat ik dit toe, maar snachts niet hoor, alleen om in slaap te komen. dan wacht ik tot dta hij slaapt en draai ik hem om..
Juju: Hoera het is maandag . Al wordt manlief dan natuurlijk enkel zieliger want nu moet hij óók nog werken!! Hoop dat je je draai snel kunt vinden . Dag/nacht ritme omgedraaid is niet ideaal Spikkel: Sneu van je tante. Gelukkig zijn jullie nog met kruimel geweest. Mooie foto's op FB! Aerosleep mag van sommige niet ivm lekken van kruik, hier mocht het gewoon trouwens. Even mijn grote meid spammen in een nieuw setje. Pfff nog 3 maandjes dan is ze zelfs al dreumes-af
ooooow wat een lief straatje..wil ik ook ahaha.. ka ik wel doen bij J en kruimel. flink vlechtjes draaien. Doen e maar niet. Mooie meid. Is ze wat rossig?? Juju: de kids voor je zelf nu..?? nu begint het opvoeden Hier: vanmorgen bij cb geweest.. jippie kruimel is over zijn geboorte gewicht 3960 gram. Wel moet ik met hem naar de kinderarts.Ivm het spugen. groei gaat goed, maar langzaam en alle klachten en alles wat ik benoem.. wilde ze toch even laten checken. Dus op terug weg even langs de ha gelopen voor een afspraak en kan zo al terecht met kruimel. J bij opa gebracht! Dat is wel even verstandig. Hij had bij cb alles al op de kop gezet haha.. en ik maar met kruimel in de arm.. (kinderwagens moeten in de hal blijven staan) van help.. gelukkig hielpen ze wel haha.. maar had flink zweet op de rug.. ach komtook wel weer. tnx voor de reactie voor foto's @ fb
JuJu; manlief weer werken? Hoe gaat het met jou en de kids? Super schattig geboortekaartje, die vogeltjes zijn echt leuk. Spikkel; wat een mooie foto van kruimeltje op fb, helemaal geweldig. Hoe is het verder met jullie? Fijn dat jullie nog bij je tante zijn geweest en dat ze nog van J en kruimeltje heeft kunnen genieten. Uk; hopelijk snel een nieuwe baan voor ukman. 2 gesprekken is wel super. Hoe is het met de bijwerkingen? je bent echt weer lekker opgewekt aan je berichten te lezen, fijn! Er zit dus echt verbetering in. Laris; hoe is het nu met je? En met de buikpijn? Wanneer moest je alweer werken. Wat een prachtig cadeau heb je van manlief gekregen. Heeft hij hem zelf uitgekozen? Loki; wat een dametje al, mooi. En dat staartje is ook schattig. Wanneer gaat ze over naar haar grote bed? Deli; hoe vond spruitje zijn eerste fruithapje? Bloom; hoe is het bij jullie? Vanilla; voel je je weer beter? hier; ik had gehoopt dat door de borstvoeding mijn menstruatie nog heel lang weg zou blijven, maar helaas hij is hier net aangekomen... Tampons lijken me nu trouwens niet zo'n fijn idee, deden jullie dat wel meteen? Dadelijk naar het cb voor de prikjes, voor de zekerheid eerst even pcm halen. Verder maak ik erg weinig mee als huismus ik wil het huis weer uit, lekker op pad met mijn kleine meisje en manlief (maar hij moet veel werken. zijn weekend was alleen zondag). Hopelijk volgend weekend even shoppen. Fijne dag!
hey bah.. nienke.. dat is iets wat ik niet gemist heb..Tja de een is sneller dan de ander. Bij ja was ik na 3 maanden weer aan de beurt.. nu geen idee. heb alwel weer menstruatieklachten in de buik en onder rug..maar ja het kan ook nogwel even duren..hmmm Tampons. gebruikte ik wel toen weer..ik hou van zwemmen dus je moet wat haha..Eerste keer is wel raar..maar dat komt wel weer. succes met prikjes.
Spikkel: Haha ja schattig he dat palmboompje . Op fotos lijkt ze vaak wat rossig ja maar ze is (donker)blond irl . Goed dat je even langs de huisarts gaat met kruimel. Reflux kan heel gemeen zijn! Soms is medicatie dan verstandig. Ook heel veel rechtop (draagdoek) hoofdeinde bedje enz iets hoger en rust en regelmaat hielpen hier erg goed! Nieke: Haha ja he wereldje is soms best klein zo thuis zeker in de winter! Ik geniet ook van de weekenden en dagjes/avondjes uit, toch weer wat andere klets he! Je (en mopje ) mag hier ook wel een keer komen koffie-en hoor!
Mmh das pech trouwens al zo snel weer ongi . Dat kun je missen als kies pijn he! Hier toen qel weer tampons maar ik ben niet vaginaal bevallen dat scheeld miss??