Gestopt met de pil September 2009 Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loki09, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    #261 Omelet, 16 okt 2012
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
    Haha het is niet roze dus voor jongens :D ;) (grapje)

PS zou me niet verbazen als het vestje voor jongens of at least unisex bedoeld is trouwens ;) Maar het truitje (klik hier voor meisjeskleur) zou ik Druif niet aantrekken hoor! ;)

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Loki;
    Struisvogel jij maar lekker verder hoor! Wij wachten geduldig af, tot jij wat wilt melden aan ons.
    Wil je ons nog wel vertellen wanneer je weer een echo hebt? Of heb je dat al ergens gemeld...?

Spikkel;
    Fijn dat je waardes zo netjes zijn en dat de rest van je controles ook zo goed zijn!

Larissa;
    Omo-wit is niet leuk, maar 9dpo is ook wel erg vroeg natuurlijk, over 5 dagen is er vást een streep te zien!

JuJu;
    Die shirtjes zijn helemaal mijn smaak! Leuk zo'n winkeltje bij je kapper, maar wel erg verleidelijk. JuJuman blij dat je niet elke week naar de kapper gaat, haha!

Ego;
    2x kraambezoek gehad vandaag. Hoewel het gezellig was, merk ik toch wel dat het nog vermoeiend is.
    Nu maar lekker vroeg op bed.
    Morgen komt mijn moeder gezellig met mijn oma. Bijzonder dat je op je 84ste nog een achterkleinkind kan komen bewonderen. Hoop dat ook ooit eens mee te kunnen maken!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bloom zou het dan een jongensmamading zijn? ;)
    Fijn dat je oma langskomt, ik hoop dat mijn oma (93) deze baby nog mag zien maar ik weet het niet.. heeft echt iets speciaals zo al die generaties! Slaap lekker.

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Laris: me duimen blijven draaien voor je. Kanp dat kyara al meer stapjes los zet!

Bloom: inderdaad kraamvisite leuk..maar ook fijn als het weer rustig is.
    Inderdaad erg bijzonder dat je oma op 84ste leeftijd haar achterkleinkind mee kan maken. Hoeveel heeft ze er inmiddel?

Mijn oma leeft ook nog (van moeder kant) en ze word in december 78 en dit word nummer 5 achterkleinkind. Ze heeft 3 volwassen kleinkinderen en 1 puberende kleinkind (13 jaar) en een kleinkind van 7. Vind dat ook altijd wel appart toen de haar jongste kleindkind 4 was, is haar eerste achterkleinkind geboren.. Heeft ook wel iets.
    De opa en oma van man zijn ook rond de 78 en dit word hun 6de achterkleinkind. Ze zullen wel weer gelijk op de stoep staan als de baby er is. Komen de speciaal met de taxi hier heen. Eerst 2 uur rijden. Petje af!!

Loki: eens met de rest. doe maar lekker op jou manier en verhalen horen we vanzelf!!

juju: ja buikfoto komt.. Moet ook nog foto's uploaden van j zijn kamertje.. Dagen vliegen voorbij. Elke keer wanneer ik er aan denk is het alweer nacht...

Vandaag al me sint kado's in huis gekregen. Dacht ik ga de winkels niet bij langs. En heb bij bartsmit.com besteld..De lootjes etc doen we in november. Voor de kinderen zijn wij klaar.. Alleen nog even inpakken.. en als we de hond weg brengen voor de vakantie. brengen we de kado's ook daar heen. Dan zijn die daar alvast... geen gestress dit jaar..heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk;)

pff nu ga ik lekker op bed. beetje hoofdpijn. toch wel weer een rare dag zo heen en weer gerace naar het ziekenhuis. Het verkeer zat ook lekker mee...pfff allemaal -ik-sta-op-de-rem- autorijders..ga gewoon lekker 80 rijden waar je 80 mag en niet 50....
    en wil er een vrachtwagen de uitgang in rijden van de parkeergarage. heel slim, dus een lange file van de mensen die er uit willen.

5. spikkeltje

oja.. het gaat nog steeds niet best met oma. Ze heeft inmiddels een rollator aangeschaft. Ze loopt nog steeds krom. En heeft veel pijn. Uit de onderzoeken is niks gekomen. De huisarts is vorige week weer ingeschakeld ivm pijn. Ze heeft een test moeten doen om te zien of ze dementie heeft, maar dat is niet aan de orde.. Moeten snel even heen gaan. Nu ze er nog is, kan het nog. Morgen is de datum dat het 16 jaar geleden is dat me opa is overleden..wil ook daar even bij crematorium kijken, gaan meestal 4 jeer in het jaar even bij hem langs.. klinkt raar..denk altijd aan hem.. maar op dat moment even helemaal terug denken aan alles....

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Naar van je oma Spikkel :(

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    JuJu;
    Vast! Hoewel ik knalroze ook best leuk vind hoor!

Spikkel;
    Sneu als die oude mensjes zo'n pijn hebben...
    Het is mijn oma's 10e achterkleinkind en de 11e wordt in december verwacht.
    Bizar, toen mijn lieve opa in 2001 overleed, was er nog geen eentje en kijk nu eens... Daar heeft oma het toch iedere keer weer moeilijk mee als ze zo'n hummeltje komt bewonderen. :(

Ego;
    Had ik al verteld dat mijn Boefje vandaag 5050gram woog?! Mama heeft slagroom!
    Geboren met 4650, afgevallen tot 4180 op dag 2. In bijna 3 weken tijd dus bijna een kilo gegroeid! :$

8. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Loki, ik begreep je berichtje niet, maar aan de felicitaties te zien, begrijp ik dat ik je mag feliciteren!! Wat een super goed nieuws! Ben blij dat ik ben blijven duimen voor je.
    Wat geweldig zeg!! Ben zo blij!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    bpm is denk ik beats per minute..

Bloom: Slagroom is goed! Wat een kanjer al!

10. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Ego; Hier gaat alles goed. Druk, druk, druk. Leven van voeding naar voeding en daar alles omheen plannen! Soms best lastig.
    Hij is nu erg aan het huilen, dus ik ga hem maar even halen..... Troosten. Sorry, was van plan helemaal bij te lezen en te reageren, maar lukt niet.

Zelfs vergeten op versturen te drukken. Dus doe ik nu alsnog 1,5 uur later

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, geeft niks Deli! Je mannetje gaat voor! Je krijgt vanzelf weer meer tijd! Het is dat ik een Ipad en een telefoon met internet heb, anders was ik hier ook niet te vinden hoor!
    Mijn meeste reacties zijn tijdens het kolven...
    Zoals nu! En Bloomman ligt nog steeds te ronken naast me... Ik doe de nachtvoeding, omdat hij er weer vroeg uit moet. Maar uiteindelijk ben ik er om 3 en om 6 uur uit voor een voeding, kolf ik meteen na de voeding van 6uur en ga ik daarna ook mn bed uit...

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Daar kies ik overigens zelf voor hoor! Niet om Bloomman in een kwaad daglicht te stellen...
    Hij is s nachts zo stoned dat ie niet eens normaal een fles vasthouden. Laat staan er eentje klaarmaken en een luier verschonen...

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Oeps, flesje vol! Toch maar eens een grotere fles erop zetten!

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Deli:
    7.2 is het gemeten termijn en 152 is het aantal hartslagen per minuut ;). Al jullie duimen is dus niet voor niets geweest. Maar nog even stug doorgaan hoor, want het risico is nog lang niet geweken :(
    Van voeding naar voeding leven is heel normaal de eerste weken. Wordt straks beter, al kun je je daar nu nog niets bij voorstellen ;).

Bloom:
    Haha goed bezig! Misschien in het weekend een keer afspreken dat jij na de voeding/kolven ff terug gaat? 6.00 iedere dag is toch wel heeeeeel vroeg... Slapen de kleine mannen smiddags niet tegelijk toevallig?

15. spikkeltje

Loki: ik blijf duimen.

Bloom: gaat goed zo te horen. maar wel elke dag vroeg op..pffff...

Deli: lekker van spruitje genieten die is belangrijke!!

Hier: net intake van kraamzorg gehad. Jammer dat ze bij een 2de via de foon doen, praat toch wat moeilijker. Maar het is gelukt. Was een goed gesprek wel hoor.
    Ik heb nu sowieso 10 uur extra kraamuren toegewezen gekregen en kan dan misschien nog extra opstart uren krijgen. En als het allemaal lukt krijg ik diezelfde kraamverzorgster als de vorige keer.. Voor opstarten misschien iemand anders. Maar als dat het alleen is geen probleem...Mocht de vorige bij een andere gezin zijn. Krijg ik wel een vast iemand. Word gewoon net als de vorige keer geregeld.

Wel verteld dat het nog niet duidelijk is waar ik ga bevallen. Omdat we er nog mee bezig zijn...Maar dat zal verder wel los komen neem ik aan. En kan dat altijd door geven..Ze bellen in december nog weer en kan ook mailen met vragen..

16. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Even snel vanaf mijn werk:

@loki: wat een goed nieuws!! Zo zie je maar... Natuurlijk is het gevaar nog niet geweken maar dit is iig al heel mooi! Doe het lekker op je eigen manier, struisvogel spelen is prima :)

OT contract is binnen, dat is iig al weer wat!

17. spikkeltje

grrr
    gisteren de eissman bij de deur of hij 1 malig mocht bellen. Nou ja prima mocht maar wel na 7 uur. Bellen ze net.. zo;n ik kom er niet tussen vrouwtje die een heel blablaba verhaal heeft. Ik zeg dat we geen interesse hebben.. kom er echt moeilijk tussen..Begint ze ja maar.. ik mag dit en dit...geen interesse!!!!! ineens zegt ze op een avond word u terug gebeld..en weet nu eigenlijks niet eens waarom....hahaha mevrouw kakel....

18. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Marcha; gefeliciteerd met je OT contract!!! Dat is zeker fijn nieuws in deze moeilijke dagen.

@ Loki; natuurlijk duimen wij gewoon nog 7 maanden verder voor een plakbeebje!!!

@ DeLi; je hebt het er maar druk mee meis. Herkenbaar hoor, die eerste weken vliegen echt voorbij!

@ Bloom; jullie Boefje groeit goed op jouw melk, wat fijn! :D
    En 2 kraamvisites op 1 dag is inderdaad misschien net te veel, het is vermoeiend genoeg allemaal.

@ JuJu; haha, ja, wat mij betreft is alleen roze en bloemetjes enzo voor een meisje, maar gelukkig verschillen ook daar de smaken in en zien niet alle kindjes er hetzelfde uit :p

@ Spikkel; lekker bezig voor 5 dec, leuk!

@ Nieke; hoe gaat het met je gezondheid meis? Knuf en beterschap!

@ Uk; druk? ;)

@ opa's & oma's; heb ik al jaaaaaaaaaren niet meer, laatste opa (van vaders kant) overleed in 2010, maar daar hadden we geen contact mee.
    Daarvoor mijn oma (moeders kant) in 2002.
    Kan ook niet meepraten over een goede band met opa & oma, want die had ik niet.
    Kan me wel voorstellen dat het sneu is als ze geboortes niet meer meemaken, als je altijd een goede band met ze hebt gehad.

@ hier; nog steeds veel slijm en de hoop begint (weer) wat te komen, ondanks de omo test van gister (maar gelukkig op 9dpo, dus nog genoeg kans). Hoop het zooo dat het raak is deze ronde, wil het zooo graag!!!

Liefs,
    Laris

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    LArissa ik duim hardcore met je mee!!!

DeLi er komt vanzelf rust en ruimte in, ik weet dat ik de eerste weken echt het gevoel had dat mijn leven voorgoed voorbij zou zijn ;) Is goedgekomen!

Bloom dat is pittig zeg! Ik deed de nachtvoedingen ook altijd alleen, maar hoefde niet te kolven enzo. En 6 uur zeg.. pfff!

Ego: Muur in babykamer is lila :D (en er komen bloemetjes op Larissa ;))

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkel:
    Kraamverzorgster komt toch ook pas als je weer thuis bent of is dat anders bij een KS? Dat je niet weet hoe of wat, daar heeft iedereen mee te maken denk ik, zelfs mijn geplande KS kwam niet op de geplande dag ;). Zou wel fijn zijn als je dezelfde krijgt, toch lekker betrouwbaar. Daar hoop ik ook op, al vind ik met een 2e kindje toch andere dingen belangrijk(er) en ken ik haar op dat vlak nog niet, natuurlijk.

Zielig van je oma, valt niet mee ouder worden.

Ik heb alleen nog 1 oma. Kom er zo nu en dan nog en ze vond het geweldig deze 4e generatie maar we hebben nooit echt een sterke band gehad. Ik hoop dit voor Mummel wel te kunnen bieden want ik vind het nu juist heel mooi om te zien hoe gek de opa's en oma's met haar zijn. Mijn ouders zullen ook niet meer dan 2 kleinkinderen krijgen en ouders van mijn vriend ook max 4 of 5, dat scheeld ook wel tov vroeger met tig kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen denk ik...

Marcha:
    Wauw wat goed!! Maakt de weg in de MMM misschien ook ietsjes makkelijker als je eerlijk kunt zijn zodra dat nodig is??

Larissa:
    Tot zaterdag niet testen, knap! Maar als je bij Kyara op 12DPO nog echt wit testte, is de kans natuurlijk ook maar klein dat je dit keer ervoor wel iets ziet... Ik duim met je mee!!

Juju:
    Yeah lila! Dat is wel echt meisje-meisje, goedzo ;)
    Vind het ook juist grappig dat we zoveel verschillende smaken (en dat niet alleen, ook meningen en opvattingen enz enz) hebben in dit topic. Dat maakt het juist leuk!

Deel Deze Pagina